MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Edgar18 schreef:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat Feyenoord uitgerekend door een doelpunt van Vilhena moet winnen? Treurig dat Feyenoord steeds opnieuw dit soort juridische trucjes nodig heeft om de competitie door te komen. De opstelling van Feyenoords leiding in allerhande randzaken rondom het voetbal haalt voor mij toch wel wat glans van het kampioenschap af.

Had de K.N.V.B. maar 2 wedstrijden moeten eisen i.p.v. 3 (belachelijk - zwaarste straf van het seizoen). Dan was Feyenoord waarschijnlijk akkoord gegaan. En had Vilhena wel tegen Ajax kunnen spelen. Nu niet. Daarnaast is het de schuld van de K.N.V.B. zelf dat ze hun zaakjes niet op orde hebben. Daar kan Feyenoord niets aan doen. Is toch logisch dat Feyenoord in beroep gaat als ze het niet eens zijn met de eis?

Maar, het kan en mag bijna niet meer misgaan na vandaag.

Onzin. Het verschil is slechts 4 punten.

Als Feyenoord het dit seizoen nog uit handen zou geven durf ik de stelling wel aan dat ze nooit meer kampioen zullen worden.

Nog meer onzin. Al zal dat de komende 5 jaar niet zo snel gebeuren. Als het nieuwe stadion er komt, klimt Feyenoord qua begroting naar dat van Ajax en PSV.

west schreef:
En dan nog, hoe kan het nou in vredesnaam wat glans van een eventueel kampioenschap afhalen? Weet je wat er allemaal niet gebeurt in zo'n seizoen en wie er toe bijdragen? Dit is maar een detail in het grote geheel.

Inderdaad. In een seizoen zijn er 1001 cruciale momenten. Voor en tegen. Bij iedere club.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Inderdaad. In een seizoen zijn er 1001 cruciale momenten. Voor en tegen. Bij iedere club.

Dat zijner dan een stuk of 30 per wedstrijd

Bij Feyenoord zijn ze het dus niet eens met de selectie van het Ligt:
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/van-der-heijden-zwijgt-over-oranje-ik-reken-nergens-op~ab40956f/

Voor en tegen bij iedere club.

west schreef:
Weet je wat er allemaal niet gebeurt in zo'n seizoen en wie er toe bijdragen? Dit is maar een detail in het grote geheel.
Een week of wat geleden zei ik over een bepaald incident exact hetzelfde en was het topic te klein en nu schrijf je het hier zelf neer...

Maar goed, het is natuurlijk niet de eerste en ook niet de tweede of derde keer dat Feyenoord door juridische trucjes schorsingen van de baan krijgt of traineert. Dit in combinatie met de opstelling van Feyenoord in veel andere randzaken maakt dat ik weinig sympathie kan opbrengen voor de club. Ik vind het jammer dat ze dit soort dingen nodig hebben, dat jij het dat als supporter mee oneens bent verbaasd me niet.

Ik moet toegeven: van der Heijden doet het echt geweldig dit seizoen. Nooit verwacht. Maar hij is natuurlijk lang niet goed genoeg voor Oranje. De Ligt heeft de toekomst. Maar tegenwoordig hoef je maar 1 goede tackle te verrichten om een uitnodiging met oranje letters te ontvangen.

Edgar18 schreef:
Maar goed, het is natuurlijk niet de eerste en ook niet de tweede of derde keer dat Feyenoord door juridische trucjes schorsingen van de baan krijgt of traineert.

Dat was vorig seizoen. In de meeste gevallen was het terecht dat Feyenoord in beroep ging. Het is ook meestal vanwege de absurd hoge eis steeds. Bij Kramer 4 wedstrijden, dacht ik.

Dit in combinatie met de opstelling van Feyenoord in veel andere randzaken maakt dat ik weinig sympathie kan opbrengen voor de club.

Benieuwd naar die randzaken.

Ik vind het jammer dat ze dit soort dingen nodig hebben, dat jij het dat als supporter mee oneens bent verbaasd me niet.

Je kunt natuurlijk tegen Feyenoord zien, maar er is dit seizoen niets qua randzaken ed dat Feyenoord onsympathieker zou maken dan bijv. Ajax en PSV. Ik wil hiermee trouwens niet weer een 10 pagina lange discussie mee beginnen.

Overigens is Feyenoord één van de weinige clubs waar schwalbes verboden zijn .

Oh, dan is Başacıkoğlu gewoon onhandig

Rudi S schreef:
(quote)

Oh, dan is Başacıkoğlu gewoon onhandig

Nou en of 'ie dat is! Dat weet je toch wel? Hij valt door zijn eigen zoveelste mislukte truc.

89ste minuut en nog 1-1

En nog geloven de Feyenoorders nog niet in het kampioenschap

Feyenoord was zo slim om Europees te laten schieten voor de titel
Breekt Ajax nu op iig.

Goed weekendje voor PSV

Nou ja als Ajax de Europa cup wint zullen ze (en jij vast ook wel) daar erg tevreden mee zijn

Sjaak Swart: "Ik hoop dat Excelsior degradeert!"

Nu mogen jullie 2 keer verliezen jongens. Van Ajax en Vitesse bv en dan zijn jullie nog kampioen

Tenzijn wij ruim van jullie winnen en jullie er bij Vitesse met een nulletje of 5 af gaan

luigifort schreef:
Breekt Ajax nu op iig.
Bekijk het van de andere kant, nu kan Ajax vol inzetten op de Europa League. Tegen Schalke heeft Ajax best een kans en met een beetje een gunstige loting kunnen ze zelfs de finale halen. Zou uniek zijn voor een Nederlandse club. Unieker dan een landskampioenschap.

Einde: 1-1!

Ik geloof het echt niet. 6 punten voorsprong nu....
Wat is er met Ajax aan de hand? Las dat Excelsior op het einde nog de beste kansen kreeg.

PSV heeft de tweede plek in eigen hand

[doet vreugdedansje]

Het gaat echt gebeuren dit jaar, egwel

Das voetbal he. Fey kan met de rust ook 3-0 achter staan maar dat gebeurt niet. Bij Ajax valt ie nu ook niet. Helaas kunnen we Nijhuis nu niet de schuld geven

Ajax staat 19 punten voor op Utrecht , nog niets aan de hand.

Edgar18 schreef:
(quote)
Bekijk het van de andere kant, nu kan Ajax vol inzetten op de Europa League. Tegen Schalke heeft Ajax best een kans en met een beetje een gunstige loting kunnen ze zelfs de finale halen. Zou uniek zijn voor een Nederlandse club. Unieker dan een landskampioenschap.

Alleen voor Feyenoord is een landskampioenschap uniek

Pfffff, wat een slappe hap vandaag. Verdient puntverlies.

In de laatste wedstrijd waarin je kampioen kan worden tegen een club die al veroordeeld is tot nacompetitie en toch verliezen en daardoor geen kampioen wordt komt anders ook niet vaak voor

west schreef:

Wat is er met Ajax aan de hand?

Vermoeidheid gaat nu ook een rol spelen, vanaf maart meestal met Europese wedstrijden erbij.

Zo lekker dit!

Via de Europa League kom je tegenwoordig ook rechtstreeks in de CL toch? Lijkt me nu de beste route!

De EL winnen is nog vele malen mooier dan kampioen worden. Maar lijkt me sterk met Lyon en United er nog in.

luigifort schreef:
(quote)

Alleen voor Feyenoord is een landskampioenschap uniek

Kampioenschap waarschijnlijk vergooid vandaag en dan zo chic reageren. Hoe zou het toch komen dat Amsterdammers arrogantie wordt verweten?

Het is wel echt een geweldig seizoen. Hoeveel prachtige wedstrijden heb ik nu al niet gezien van m'n clubje?

Ben blij dat mijn hart nu ook 2 weken rust heeft. Of had ik dat al gezegd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:18 uur

geplaatst: vandaag om 06:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.