Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2017, 12:22 uur
Ik pindakaas altijd op zondagavond de uitzending op Sky. Dat is pas echt smullen!
2
geplaatst: 22 maart 2017, 13:50 uur
Dat is helemaal juist. Volgens een goede vriend van mij dan, want zelf weet ik uiteraard van niets.
0
geplaatst: 22 maart 2017, 13:58 uur
Frenz schreef:
Bovendien zijn de ploegen die lang meegaan in bekercompetities in het nadeel, meer belasting, meer blessures.
Dat geldt in de huidige opzet toch ook al?Bovendien zijn de ploegen die lang meegaan in bekercompetities in het nadeel, meer belasting, meer blessures.
Ik vind het Belgische systeem een stuk toffer, want daarmee laat je zien daadwerkelijk beter te zijn dan je concurrenten. En niet omdat je één keer vaker verloren hebt van een degradatiekandidaat.
0
geplaatst: 22 maart 2017, 16:19 uur
chevy93 schreef:
Ik vind het Belgische systeem een stuk toffer, want daarmee laat je zien daadwerkelijk beter te zijn dan je concurrenten. En niet omdat je één keer vaker verloren hebt van een degradatiekandidaat.
Dan kan je beter helemaal niet meer spelen tegen "degradatiekandidaten".
Blijf het suf vinden dat, wanneer je bovenaan staat na tig wedstrijden, en bijvoorbeeld met 3 punten (of 6
) bovenaan staat, je nog 10 wedstrijden moet spelen om te bepalen wie de beste is. Behaalde punten halveren vind ik ook raar en oneerlijk aanvoelen.En ik geloof er echt niet in dat deze play-offs de Nederlandse competitie beter gaan maken. Liever heb ik dat er een manier wordt gevonden dat grote talenten onder de 16 jaar niet naar de PL vertrekken.
Overigens wilde de KNVB toch juist minder wedstrijden spelen, met het oog op belasting en landentoernooien/Europees voetbal?
0
geplaatst: 22 maart 2017, 16:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Goed idee. De wedstrijden zijn meestal niet om aan te zien en er valt 0 eer aan te behalen.(quote)
Suf vind ik pas om kampioen te worden, doordat een ander punten speelt. Het ergste was nog wel een troosteloze 1-1 thuis in de Arena tegen Heracles. Nee, dan 1000 keer liever een heldengevecht tussen Federer en Nadal. Een rechtstreeks duel om het kampioenschap. Alles of niets.
0
geplaatst: 22 maart 2017, 16:34 uur
Misschien een alternatief: gebruik het laddersysteem van MusicMeter. 
Maar even serieus, 4 poules van 6, 10 wedstrijden per team per poule, vervolgens 2 poules van 6 en dan één kampioenspoule van 6. Zoiets. Voor de overige teams, een variant op het tennissyteem, met hun 'wereldgroep', 'groep 1' etc.

Maar even serieus, 4 poules van 6, 10 wedstrijden per team per poule, vervolgens 2 poules van 6 en dan één kampioenspoule van 6. Zoiets. Voor de overige teams, een variant op het tennissyteem, met hun 'wereldgroep', 'groep 1' etc.
0
geplaatst: 22 maart 2017, 21:02 uur
Frenz schreef:
... Bovendien zijn de ploegen die lang meegaan in bekercompetities in het nadeel, meer belasting, meer blessures. .
(quote)
... Bovendien zijn de ploegen die lang meegaan in bekercompetities in het nadeel, meer belasting, meer blessures. .
Volgens mij ronden ze eerst de bekerwedstrijden af in Belgie voordat ze aan de kampioensplay-off beginnen. Dat is eerlijker dan hier waar het gedurende het hele seizoen een belasting zou kunnen geven en sommige clubs het daarom misschien maar laten voor wat het is.
Bij andere sporten is een play-off na de competitie voor de titel de normaalste zaak van de wereld.
1
geplaatst: 25 maart 2017, 09:49 uur
Slechte kop!
Nu lijkt het net, en zo wil Spong het ook laten overkomen, dat hij slachtoffer is. Volgens mij is het feit zo dat hij willens en wetens miljoenen heeft verloren met gokken bij een door criminelen gerunde illegale organisatie. Bovendien ook nog eens op wedstrijden van Twente waar hij in die tijd voor werkte.
Dan ben je geen slachtoffer maar gewoon bewust bezig in het criminele circuit en blijkbaar ook nog een slecht gokker... tja als je dan miljoenen schuld heb komen ze dat wel halen en dat vragen ze het misschien de 1ste keer nog vriendelijk...
Dan heb je ook nog dat verhaal over die kunstdief waar hij onderdak aan gegeven zou hebben. Dat wordt er op deze manier ook niet sterker op.
Nu lijkt het net, en zo wil Spong het ook laten overkomen, dat hij slachtoffer is. Volgens mij is het feit zo dat hij willens en wetens miljoenen heeft verloren met gokken bij een door criminelen gerunde illegale organisatie. Bovendien ook nog eens op wedstrijden van Twente waar hij in die tijd voor werkte.
Dan ben je geen slachtoffer maar gewoon bewust bezig in het criminele circuit en blijkbaar ook nog een slecht gokker... tja als je dan miljoenen schuld heb komen ze dat wel halen en dat vragen ze het misschien de 1ste keer nog vriendelijk...
Dan heb je ook nog dat verhaal over die kunstdief waar hij onderdak aan gegeven zou hebben. Dat wordt er op deze manier ook niet sterker op.
0
geplaatst: 25 maart 2017, 10:14 uur
vigil schreef:
Hopelijk is onze Justin wat slimmer dan zijn vader...
Hopelijk is onze Justin wat slimmer dan zijn vader...
In het artikel in de Volkskrant staat dat zijn moeder heeft met een topcrimineel, dus dat belooft ook weinig goeds.
0
geplaatst: 25 maart 2017, 10:28 uur
Op een of andere manier sta ik er ook niet van te kijken, Patje heeft wel vaker niet echt slimme keuzes gemaakt of hele domme dingen gedaan. Die ontkenning dat die mediageile kunstdief bij hem was heeft ook al een hoog 'Bill Clinton-gehalte' (I did not harbour that criminal). Maar goed, daar kan je blijkbaar directeur bij PSG mee worden.
P5 voor Max, geen verassing, mogelijk dat de hype wat luwt als blijkt dat de RB13 niet goed genoeg is om mee te strijden voor de titel.
P5 voor Max, geen verassing, mogelijk dat de hype wat luwt als blijkt dat de RB13 niet goed genoeg is om mee te strijden voor de titel.
0
geplaatst: 25 maart 2017, 10:33 uur
Nou ja met P5 kan je gewoon op t podium komen en dan gaat de hype nog ff door 

0
geplaatst: 25 maart 2017, 10:35 uur
Zet Mino op Justin, transfer en centjes binnen harken maar. Is Patje ervan af 

0
geplaatst: 25 maart 2017, 16:27 uur
Frenz schreef:
Op een of andere manier sta ik er ook niet van te kijken, Patje heeft wel vaker niet echt slimme keuzes gemaakt of hele domme dingen gedaan. Die ontkenning dat die mediageile kunstdief bij hem was heeft ook al een hoog 'Bill Clinton-gehalte' (I did not harbour that criminal). Maar goed, daar kan je blijkbaar directeur bij PSG mee worden.
Vorig seizoen was het in het begin ook nog weinig spectaculair met Red Bull. Ik verwacht dit jaar hetzelfde patroon.
0
geplaatst: 25 maart 2017, 16:50 uur
Nou toen Max daar mee ging doen was het in Mei meteen raak (Spanje).
0
geplaatst: 25 maart 2017, 17:35 uur
Mooi man dat motorracen in de woestijn, de kwalificatie uitgesteld omdat er modder op de baan ligt door hevige regen en wind.
Edit: en nu afgelast, ze gaan de startlijst bepalen aan de hand van de gemiddelden van de vrije traingen.
Edit: en nu afgelast, ze gaan de startlijst bepalen aan de hand van de gemiddelden van de vrije traingen.

0
geplaatst: 25 maart 2017, 20:35 uur
Dit moet het enige land ter wereld zijn waarbij je met een handvol wedstrijden, een enkele Europees, gelijk in het Nationale Elftal staat. Kan ook een teken aan de wand zijn, hoe desperaat Blind moet zijn.
Prettig hoor voor Ajax, zo'n man die alleen richting Arena kijkt. Had De Ligt bij FC Den Bosch zijn carrière op een vergelijkbare wijze aangevangen, had Blind vermoedelijk nog niet eens geweten wie hij was....
Prettig hoor voor Ajax, zo'n man die alleen richting Arena kijkt. Had De Ligt bij FC Den Bosch zijn carrière op een vergelijkbare wijze aangevangen, had Blind vermoedelijk nog niet eens geweten wie hij was....
0
geplaatst: 25 maart 2017, 20:36 uur
Leuk voor De Ligt, maar ik snap niet waarom Blind niet gewoon voor Veltman kiest als RCV. Heeft veel meer ervaring dan De Ligt en is ook gewoon rechtsbenig.

"Natuurlijk stel ik me kwetsbaar op door hem te selecteren en op te stellen, maar volgens mij zie ik geen andere spelers over het hoofd. Ik vind De Ligt een uitstekende speler, ik heb vertrouwen in hem."

0
geplaatst: 25 maart 2017, 20:44 uur
Gretz schreef:
Leuk voor De Ligt, maar ik snap niet waarom Blind niet gewoon voor Veltman kiest als RCV.
^
Leuk voor De Ligt, maar ik snap niet waarom Blind niet gewoon voor Veltman kiest als RCV.
^
Peter Bosz doet dat toch ook niet.Het is ook niet tegen Spanje of Duitsland.
0
geplaatst: 25 maart 2017, 20:45 uur
Nu maar hopen dat De Ligt er geen Luca Toni syndroom aan gaat overhouden, Maar Bulgarije is gelukkig geen Italie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.