Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2017, 13:00 uur
Hij is ook een half jaartje trainer geweest in China. Krijg niet het idee dat hij het echt zorgvuldig opbouwt a la Cocu of Van Bronckhorst. Zou goed zijn als hij ergens assistent werd. Wellicht met Van Gaal bij Oranje? Seedorf is wel iemand naar wie spelers opkijken denk ik.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 13:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Van Gaal praat met de KNVB. Lijkt me sowieso de best mogelijke optie.
Van Gaal praat met de KNVB. Lijkt me sowieso de best mogelijke optie.
Mee eens, wellicht als tussenpaus tot zomer 2018 en dan Ronald Koeman.
Maar tot 2020 mag ook van mij. Verreweg de beste trainer die we nu hebben.

0
geplaatst: 28 maart 2017, 13:51 uur
0
geplaatst: 28 maart 2017, 15:05 uur
Ik zag net witte rook, dus gaat goed komen.
Serieus: van Gaal wordt helaas slechts adviseur, schijnt.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 15:13 uur
Misschien zorgt Clarence voor een stuntje en plaatst ie een open sollicitatie voor een halfvolle Arena. Ik denk dat ze 'm zullen toezingen en omarmen, alles beter dan Danny.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 16:03 uur
Klopt.
Op de radio was er vandaag een discussie met Barbara Barend en Van Hooijdonk over Seedorf, maar als je die zo hoorde dan was het een geweldige man en onbegrijpelijk dat hij niet vaker in Oranje heeft gespeeld. Het was natuurlijk ook een goede voetballer, maar de keren dat hij in Oranje speelde was het vaak niet goed, en toen kwamen er ook nog eens een Sneijder en een Van der Vaart bij.
0
Martial
geplaatst: 28 maart 2017, 16:51 uur
Ach ja waar zouden we toch zijn zonder de Hollandse School bij het Nederlands Elftal, de ene prijs na de ander hebben we er mee gehaald

Niet geheel toevallig dat onder Van Marwijk en Van Gaal juist goede resultaten geboekt werden zonder die befaamde Hollandse School.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 17:20 uur
En het was niet om aan te gluren, sorry, noem me een romanticus, maar we moeten onze spelstijl trouw blijven. De enige consessie, anders dan 4-3-3, mag gedaan worden bij gebrek aan goede vleugelspelers.
Men zegt altijd dat iedereen de nummer 2 vergeet, er is echter één grote uitzondering: iedereen (buiten Nederland dan) herinnert zich het Nederlands Elftal van 1974.
Overigens heb ik begrepen dat prof. dr. Akkermans ook benaderd is.
Men zegt altijd dat iedereen de nummer 2 vergeet, er is echter één grote uitzondering: iedereen (buiten Nederland dan) herinnert zich het Nederlands Elftal van 1974.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 17:32 uur
Frenz schreef:
En het was niet om aan te gluren, sorry, noem me een romanticus, maar we moeten onze spelstijl trouw blijven. De enige consessie, anders dan 4-3-3, mag gedaan worden bij gebrek aan goede vleugelspelers.
En Hongarije '54, al sterft dat langzaam uit natuurlijk.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 19:35 uur
Martin Haar vind ik (hoe weinig serieus het mag overkomen) wel degelijk een serieuze optie. Met de huidige staat van het Nederlandse voetbal loopt elke "top"-coach een enorm afbreukrisico. Haar heeft dat als 66-jarige niet en hij doet het voortreffelijk met Jong AZ. Hij was assistent onder Adriaanse, Van Gaal en Koeman en brengt dus een bak aan ervaring mee. De taakstelling moet wel zijn dat we alle wedstrijden zien als oefenwedstrijden in voorbereiding op de kwalificatie-reeks voor het EK. Dat WK kunnen we immers vergeten. Ook als we dat via de achterdeur weten te bereiken, hebben we er niks te zoeken.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 20:00 uur
trebremmit schreef:
Klopt.
Op de radio was er vandaag een discussie met Barbara Barend en Van Hooijdonk over Seedorf, maar als je die zo hoorde dan was het een geweldige man en onbegrijpelijk dat hij niet vaker in Oranje heeft gespeeld. Het was natuurlijk ook een goede voetballer, maar de keren dat hij in Oranje speelde was het vaak niet goed, en toen kwamen er ook nog eens een Sneijder en een Van der Vaart bij.
(quote)
Klopt.
Inderdaad. Zoveel echt goede potjes heeft Seedorf in Oranje niet gespeeld. Geweldige speler verder, maar alleen in clubverband.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 20:45 uur
Grim is sowieso n betere coach. Veel meer jaren ervaring zie je meteen aan de opstelling 

0
geplaatst: 28 maart 2017, 20:46 uur
Al die negatieve berichten over dat het WK nu al onhaalbaar is, ik vind dat echt zwaar overdreven. We zijn pas op de helft van de kwalificatie. Goede coach en een fitte selectie en je hebt zelfs uit bij Frankrijk kans op een punt.
Cillessen
Tete - De Vrij - Van Dijk - Blind
Wijnaldum - Sneijder - Klaassen
Robben - Dost - Depay
Met dit team behoor je echt met gemak tot de beste 10 Europese landen. Basis een tijdje laten staan zodat ze goed op elkaar ingespeeld raken en dan is er echt wel wat mogelijk. En hebben Bulgarije en Zweden er dan meer te zoeken soms? Of die andere teams die nu op de 2e / 3e plek in hun poule staan.
Cillessen
Tete - De Vrij - Van Dijk - Blind
Wijnaldum - Sneijder - Klaassen
Robben - Dost - Depay
Met dit team behoor je echt met gemak tot de beste 10 Europese landen. Basis een tijdje laten staan zodat ze goed op elkaar ingespeeld raken en dan is er echt wel wat mogelijk. En hebben Bulgarije en Zweden er dan meer te zoeken soms? Of die andere teams die nu op de 2e / 3e plek in hun poule staan.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 20:49 uur
Misschien is het wel een meesterzet hoor, maar waarom Memphis in de spits en Promes op links? Promes speelt juist in een vrije spitsenrol (en vaak ook nog eens van rechts) bij Spartak ipv als echte buitenspeler.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 21:00 uur
Het sprookje van Grim(m) begint.
Nog net niet in een land hier ver vandaan.
Edit: laat maar.
Nog net niet in een land hier ver vandaan.
Edit: laat maar.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 21:42 uur
Toch heel aardig voetbal gezien, oké, Italië werkt mee, maar toch
1
geplaatst: 28 maart 2017, 21:46 uur
Erfenis van Blind (maar dan hoef je hem idd niet op te stellen)
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:03 uur
Hij staat wekelijks in de basis tegen de beste spitsen ter wereld bij een ploeg in het linkerrijtje in Engeland dus zo vreemd is dat volgens mij niet...
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:09 uur
BMI komt toch echt tekort hoor. Maar goed, daar hebben we er nog een boel van achterin.
De Vrij staat daar als hij fit is. Hopelijk vertrekt hij naar de PL volgend seizoen.
Klaassen en Oranje is tot dusver ook een ongelukkige combinatie. Sowieso een overschatte speler.
De Vrij staat daar als hij fit is. Hopelijk vertrekt hij naar de PL volgend seizoen.
Klaassen en Oranje is tot dusver ook een ongelukkige combinatie. Sowieso een overschatte speler.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:22 uur
Nicolage Rico schreef:
BMI komt toch echt tekort hoor. Maar goed, daar hebben we er nog een boel van achterin.
Ja een paar centimeter kwam hij te kort met die kopbal op de lat

Maar goed De Vrij en Van Dijk zullen daar moeten staan als het echt nodig is. Verder mag Pieters ook wel weer eens een kans krijgen.
1
geplaatst: 28 maart 2017, 22:31 uur
Verdient hij wel na een goed seizoen!
Laat Grim nog maar even zitten.
Laat Grim nog maar even zitten.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:32 uur
Tuurlijk, het is geen gevalletje Denneboom, maar wel een beetje Barry van Galen in oranje.
Maar goed, ik moet zeggen, het inbrengen van Viergever heeft de wedstrijd wel doen kantelen.
Maar goed, ik moet zeggen, het inbrengen van Viergever heeft de wedstrijd wel doen kantelen.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:42 uur
Overigens wel een lekker signaal richting de jongens in Engeland. Kun je als Van Aanholt, Pieters en Ake zijnde nog zo goed spelen in het Premiership, gelegenheidsbacks zoals Viergever hebben toch een streepje voor.
Kan me niet voorstellen dat een Van Aanholt of Pieters niet diezelfde werklust hebben als Viergever of Blind. En waarschijnlijk kunnen zij wel ouderwetsch eens een voorzetje geven. Gewoon omdat het kan.
Kan me niet voorstellen dat een Van Aanholt of Pieters niet diezelfde werklust hebben als Viergever of Blind. En waarschijnlijk kunnen zij wel ouderwetsch eens een voorzetje geven. Gewoon omdat het kan.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:48 uur
Ataloona schreef:
Volgens mij is Van Aanholt geblesseerd op het moment, Ake speelt niet meer sinds zijn terugkeer naar Chelsea en Pieters is toch ook niet beter dan wat er nu staat?
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:56 uur
Pieters doet het wel goed in Engeland, je kunt hem natuurlijk best eens proberen in zo'n oefenwedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.