Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2017, 17:46 uur
Waarom Co eigenlijk niet, het werd als een halve grap geopperd bij Studio Voetbal vlgs mij, met Pi-air als assistent ofzo.
Is iig een Hollandse School oplossing
Is iig een Hollandse School oplossing
0
geplaatst: 27 maart 2017, 18:27 uur
Aub geen Co, die man heeft al jaren niks meer gepresteerd of een uberhaupt een club/land gecoacht en zegt daarnaast af en toe rare dingen in Studio Voetbal.
0
geplaatst: 27 maart 2017, 19:00 uur
Nou Koeman en De Boer zijn al afgevallen.
Gullit wil geloof wel graag.
Gullit wil geloof wel graag.

0
geplaatst: 27 maart 2017, 19:46 uur
Rudi S schreef:
Goddank.
Voor Koeman is er geen eer aan te behalen en als het Nederlands voetbal iets niet kan gebruiken zijn het de tikkies breed en terug van De Boer.
Zouden we een buitenlander aandurven, zelfs een Duitser? Klinsmann? Ik zou het normaal categorisch afwijzen maar ik denk dat er aan het idee is te wennen.
Laten we eens in ieder geval iets doen dat niet typisch Nederlands is, niet iemand uit het dolgedraaide kleine circuit.
Maar wel iemand die weet wat succes en van origine ook weet wat drillen is.
Iemand die weet hoe hij van een bepaald ander iemand kan winnen......
http://images.zeit.de/sport/fussball/2010-02/loew-klinsmann/loew-klinsmann-540x304.jpg
0
geplaatst: 27 maart 2017, 20:03 uur
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 maart 2017, 20:21 uur
Gekeken naar die foto moet ik wel erg aan de vieze man denken.
1
geplaatst: 27 maart 2017, 21:03 uur
cosmic kid schreef:
Lekker droog staan we hier he meneer Klinsmann? Hep u die poster al gezien naast u? Dat is geen puss up bh! Die hangt 2 haltes verderop.
0
geplaatst: 27 maart 2017, 21:27 uur
Volgens mij hebben we toch ook te maken met een enigszins gefrustreerde aanklager die er echt alles aan wil doen om Vilhena te laten straffen:
Aanklager past aanklacht tegen Feyenoorder Vilhena aan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Niet alleen een elleboogstoot, maar nu ook het slaan van Pogba staat in de aanklacht.
Aanklager past aanklacht tegen Feyenoorder Vilhena aan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Niet alleen een elleboogstoot, maar nu ook het slaan van Pogba staat in de aanklacht.

0
geplaatst: 27 maart 2017, 21:38 uur
Aangepaste aanklacht..ik zou zeggen huisjurist van Feyenoord..ga voor een vormfout 
Laten we hopen dat Villeina morgen speelt

Laten we hopen dat Villeina morgen speelt

0
Hendrik68
geplaatst: 27 maart 2017, 21:41 uur
De Boer had ik op zich de beste optie gevonden. Van Gaal mag best, maar hij weet dat het na het WK van 2014 alleen maar kan tegenvallen en daar zal Louis niet happig op zijn. Tja wie dan. Een buitenlander? Dikke prima, maar wie dan? Klinsmann lijkt me toch ook niet echt wat, al zal hij blind (....) tekenen. Klopp zou een goede zijn, maar die gaat Liverpool nooit verlaten. Ik weet het bij god niet. Jans gaat toch al bij de KNVB aan de slag. Gooi hem gewoon voor de leeuwen. Positieve man. Heeft nooit in de top gewerkt nee. Had Aime Jaquet ook niet, heeft toch ooit een wereldbekertje omhoog gehouden.
0
geplaatst: 27 maart 2017, 21:48 uur
Louis is morgen in de Arena las ik.
We zullen dus wel gauw weten of hij wil of niet. Met de juiste benadering is hij wellicht over te halen.
Zo niet wordt het inderdaad een hele zoektocht...
We zullen dus wel gauw weten of hij wil of niet. Met de juiste benadering is hij wellicht over te halen.
Zo niet wordt het inderdaad een hele zoektocht...
0
Hendrik68
geplaatst: 27 maart 2017, 21:52 uur
Nieuws uit de NFL. Er gaat weer eens een team verhuizen. Of eigenlijk 2. Vorig jaar verhuisden de St. Louis Rams terug naar Los Angeles. Komend seizoen gaan ook de San Diego Chargers in Los Angeles spelen. En worden dus de LA Chargers. Waren ze vroeger ook al eens. De Oakland Raiders wilden ook graag naar LA (ook zij waren daar jaren geleden al een paar jaar), maar daar stak de vereniging van eigenaren een stokje voor. De Chargers hadden de eerste optie en als die voor LA zouden kiezen zouden de Raiders dan wel in Oakland moeten blijven dan wel een andere stad moeten zoeken. Welnu, vandaag is bekend geworden dat Las Vegas de nieuwe thuisbasis wordt van de Raiders. Moet er nog wel een stadion gebouwd worden. Dat is vermoedelijk in 2020 klaar, tot die tijd blijven ze waarschijnlijk in Oakland spelen, sowieso komend seizoen.
0
geplaatst: 27 maart 2017, 22:03 uur
Ik heb net gehoord dat wethouder Hekking nog beschikbaar is als bondscoach.
http://1.bp.blogspot.com/-9h1-XsdKEbk/UPfHiM3DKFI/AAAAAAAAAkU/BKK4CgS5ty0/s1600/Wethouder_Hekking.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-9h1-XsdKEbk/UPfHiM3DKFI/AAAAAAAAAkU/BKK4CgS5ty0/s1600/Wethouder_Hekking.jpg
0
geplaatst: 27 maart 2017, 22:08 uur
Zoals Derksen al zei, het zegt niks dat De Boer en Koeman tegen de media zeggen dat ze niet willen.
0
geplaatst: 27 maart 2017, 22:12 uur
Overigens is het wel apart dat Valentijn Driessen zegt dat Klinsmann niks gepresteerd heeft bij de VS, volgt die man het voetbal wel, of alleen Ajax?
Ik zag ook nog de naam van Van Marwijk voorbijkomen, maar dat lijkt me echt niet de bedoeling om zoveel negativiteit binnen te halen.
Ik zag ook nog de naam van Van Marwijk voorbijkomen, maar dat lijkt me echt niet de bedoeling om zoveel negativiteit binnen te halen.

0
geplaatst: 28 maart 2017, 02:30 uur
Ik zie wel wat in Martin Haar als interim tot het niet gehaalde WK; dan kunnen we daarna verder kijken.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 08:27 uur
Iemand die al dik in de 60 is en al 15 jaar assistent bij AZ, waarom is dat de juiste man op de juiste plek?
0
geplaatst: 28 maart 2017, 08:55 uur
trebremmit schreef:
Overigens is het wel apart dat Valentijn Driessen zegt dat Klinsmann niks gepresteerd heeft bij de VS, volgt die man het voetbal wel, of alleen Ajax?
Klinsie heeft bovendien het Duits elftal gereanimeerd in 2005/2006.
Van Marwijk is zo'n zure oude man die er bovendien op het laatst ook niets meer van bakte.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 11:21 uur
Hoorde van een VS voetbalkenner dat Klinsmann het heel slecht doet daar. Raar selectiebeleid, verkeerd wisselbeleid, slecht voetbal, etc.
Van Gaal praat met de KNVB. Lijkt me sowieso de best mogelijke optie.
Van Gaal praat met de KNVB. Lijkt me sowieso de best mogelijke optie.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 11:24 uur
Je weet dat ie inmiddels niet meer de bondscoach van de VS is? 

0
geplaatst: 28 maart 2017, 11:37 uur
Klinsmann heeft het jaren heel goed gedaan daar, maar op een gegeven moment is het over, zo gaat dat altijd met coaches.
Van Gaal dat kan alleen maar tegenvallen, die man is 65, laat hem lekker met pensioen gaan, het is tijd voor een nieuw gezicht.
Ik lees trouwens dat Seedorf vanavond afscheid gaat nemen van Oranje.
Van Gaal dat kan alleen maar tegenvallen, die man is 65, laat hem lekker met pensioen gaan, het is tijd voor een nieuw gezicht.
Ik lees trouwens dat Seedorf vanavond afscheid gaat nemen van Oranje.

0
geplaatst: 28 maart 2017, 12:03 uur
Ja, hij heeft er toch 6 jaar gezeten. Maar ik denk niet dat Klinsmann de VS wil verlaten, volgens mij woont hij daar ook.
Dat afscheid van Seedorf is wel heel erg mosterd na de maaltijd inderdaad.
Dat afscheid van Seedorf is wel heel erg mosterd na de maaltijd inderdaad.
0
geplaatst: 28 maart 2017, 12:12 uur
Negen jaar geleden zijn laatste interland gespeeld en dan nu bij zo'n vervelende wedstrijd afscheid nemen, dat kun je hem toch ook niet aandoen.
Ben benieuwd of hij een goede trainer gaat worden, bij Milan heeft hij niet echt een kans gehad.
Ben benieuwd of hij een goede trainer gaat worden, bij Milan heeft hij niet echt een kans gehad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.