Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2017, 22:59 uur
Ake speelde ontzettend goed in de eerste seizoenshelft, in de premier league. Chelsea speelt met drie echte verdedigers in een winning team, dus dan houdt je even de bank warm. Maakt hem niet minder.
Van Aanholt krijgt al een tijd geen uitnodiging, dat ie nu geblesseerd is doet daar niets vanaf.
Pieters verdient gewoon eens een kans in Oranje. Blind heeft na het afgelopen WK op linksback (in Oranje) niet echt geïmponeerd. Mist snelheid voor een overlappende back, terwijl we altijd met rechtspoten links voorin spelen. Viergever laat Ajax niet in de steek en is er als je hem nodig hebt, maar er zijn gewoon jongens die week in week uit tegen een Pedro, Willian, Mhikitaryan, Sterling, Lamela etc spelen. En daar krijgen de jongens die ik noem in Engeland aardig credits voor, ondanks dat ze voor de wat mindere goden spelen.
Van Aanholt krijgt al een tijd geen uitnodiging, dat ie nu geblesseerd is doet daar niets vanaf.
Pieters verdient gewoon eens een kans in Oranje. Blind heeft na het afgelopen WK op linksback (in Oranje) niet echt geïmponeerd. Mist snelheid voor een overlappende back, terwijl we altijd met rechtspoten links voorin spelen. Viergever laat Ajax niet in de steek en is er als je hem nodig hebt, maar er zijn gewoon jongens die week in week uit tegen een Pedro, Willian, Mhikitaryan, Sterling, Lamela etc spelen. En daar krijgen de jongens die ik noem in Engeland aardig credits voor, ondanks dat ze voor de wat mindere goden spelen.
0
geplaatst: 29 maart 2017, 00:27 uur
Gretz schreef:
Al die negatieve berichten over dat het WK nu al onhaalbaar is, ik vind dat echt zwaar overdreven.'
Al die negatieve berichten over dat het WK nu al onhaalbaar is, ik vind dat echt zwaar overdreven.'
In de EK-kwalificatie had je 20 punten nodig om uberhaupt 2e te worden. Dat haalt Oranje alleen nog als ze alles winnen. Dat lijkt me nogal een idylle als je kijkt naar de resultaten van de afgelopen jaren.
We zijn pas op de helft van de kwalificatie. Goede coach en een fitte selectie en je hebt zelfs uit bij Frankrijk kans op een punt.
Dat zijn twee voorwaarden waar we toch nooit aan kunnen voldoen.
Een fitte selectie is er al tijden niet geweest. Strootman, De Vrij en Robben zijn meer afwezig dan aanwezig geweest de afgelopen jaren en dat zijn waarschijnlijk de drie beste spelers per linie.
Een goede coach lijkt ook al niet beschikbaar.
0
geplaatst: 29 maart 2017, 07:45 uur
herman schreef:
Zoveel echt goede potjes heeft Seedorf in Oranje niet gespeeld. Geweldige speler verder, maar alleen in clubverband.
Zoveel echt goede potjes heeft Seedorf in Oranje niet gespeeld. Geweldige speler verder, maar alleen in clubverband.
De moeder van alle problemen. Het is jammer dat daar nooit naar de oorzaken van het falen van het Nederlands Elftal wordt gezocht.
In tegenstelling tot Spanje, Duitsland en Engeland, moeten in Nederland de "sterren" altijd van ver komen. De kentering zit er in, dat zij anno 2017 niet tot nauwelijks in staat zijn het Nederlands elftal te dragen dan wel van doorslaggevende aard aan de winst te helpen. Qua naam zouden ze heel wat moeten zijn. Vaak zijn er ook redelijke clubresultaten. Maar wat er gebeurt op het veld bij het Nederlands Elftal tart elke verbeelding in treurigheid.
Na zo'n wedstrijd wordt vervolgens rustig weer geroepen om dezelfde spelers met (blijkbaar) dezelfde problemen, er wordt geen enkele pot gebroken. Resultaten en spel bedroevend. Desondanks wordt, vermoedelijk ook op basis van een ver verleden, de wedstrijd daarna opnieuw geroepen om dezelfde spelers uit verweggistan.
Aan de andere kant hebben we de magere resultaten van de Nederlandse clubs in Europa.
De vraag is waarom niet wordt geprobeerd beide problemen in één keer aan te pakken. Spelers voor het Nederlands Elftal te plukken uit de top 3 van de Nederlandse competitie, aangevuld met de besten uit "de rest" en eventueel een enkele "buitenlander".
Het versterkt de Nederlandse clubs, de spelers zien elkaar met veel grotere regelmaat, komen elkaar in de competitie tegen en bestaande (succesvolle) structuren binnen elftallen kunnen gekopieerd. Dat leidt dan niet alleen tot succes voor het Nederlands Elftal, ook de clubs uit de eredivisie worden er door versterkt. En dat moet ook leiden tot meer succes in Europa.
Individueel zouden spelers uit de eredivisie als (veel) minder kunnen worden beschouwd, maar als collectief met behoud van bestaande structuren, juist veel sterker.
Zo zou een rechterkant met Karsdorp, Vilhena, Toornstra en Berghuis zich echt niet door Bulgarije hebben laten piepelen. Wat betreft namen ongetwijfeld minder dan Robben e.a. maar het eindresultaat zou ongetwijfeld beter zijn geweest. Overigens is dit dan een Feyenoord rechterkant, maar uiteraard geldt het ook voor spelers en structuren van Ajax of PSV. Het enige dat een trainer van het Nederlands Elftal hoeft te doen is dit op elkaar te laten aansluiten.
Zijn voordeel is bovendien, dat hij ze niet alleen wekelijks aan de slag kan zien, hij kan ze voor het Nederlands Elftal oproepen wanneer gewenst.
Het was natuurlijk de grote kracht van 1974, toen het in Nederland nog allemaal om clubvoetbal draaide (inclusief alle Europese successen) en er nog nauwelijks spelers naar het buitenland waren gegaan.
0
geplaatst: 29 maart 2017, 10:38 uur
musician schreef:
......De moeder van alle problemen. Het is jammer dat daar nooit naar de oorzaken van het falen van het Nederlands Elftal wordt gezocht...............
......De moeder van alle problemen. Het is jammer dat daar nooit naar de oorzaken van het falen van het Nederlands Elftal wordt gezocht...............
Op zich kan ik een heel eind meegaan met je analyse en wat je voorstelt is een optie. Alleen denk ik dat iedere 'kenner', 'analist' en pseudo bondscoach het Nederlands elftal afbrandt bij mindere resultaten als er duidelijk veel betere spelers in bijv. de PL rondlopen die gepasseerd worden.
Ik zie als moeder aller problemen veel meer het feit dat de spelwijze van Oranje veel te makkelijk kan worden ontregelt, als zelfs Bulgarije dit lukt, dan moet je eens gaan nadenken over Hollandse school 2.0.
Maar goed, over tot de orde van de dag, vanavond wordt Tonny vrijgesproken
en nog 4 dagen tot de mogelijke apotheose van de competitie.....
0
geplaatst: 29 maart 2017, 18:56 uur
Volgens mij heeft Van Basten dat al eens een keer gedaan. Allerlei spelers oproepen die het best aardig deden in de Nederlandse comp. Maar dat leverde uiteindelijk 0,0 resultaat op.
1
geplaatst: 29 maart 2017, 21:16 uur
Martijn Krabbendam (@Mkrabby) on Twitter
Heerlijk soap rondom de uitspraak van Vilhena. Enkele gouden tweets:
Heerlijk soap rondom de uitspraak van Vilhena. Enkele gouden tweets:
Martijn Krabbendam @Mkrabby 13 min.13 minuten geleden
Volgens Van Benthem kan het best de tape zijn om Vilhena's pols die voor het wondje heeft gezorgd in gezicht Pogba...
Volgens Van Benthem kan het best de tape zijn om Vilhena's pols die voor het wondje heeft gezorgd in gezicht Pogba...
Martijn Krabbendam @Mkrabby 32 min.32 minuten geleden
Aanklager tegen commissie: 'U moet zaak beoordelen op merites. Wat mij betreft schuift u verklaring Makkelie terzijde.'
Aanklager tegen commissie: 'U moet zaak beoordelen op merites. Wat mij betreft schuift u verklaring Makkelie terzijde.'
Martijn Krabbendam @Mkrabby 48 min.48 minuten geleden
Makkelie: 'Mijn waarnemer vertelde me dat ik geen rode, maar een gele kaart heb gemist.' Goed nieuws voor Vilhena dit.
Makkelie: 'Mijn waarnemer vertelde me dat ik geen rode, maar een gele kaart heb gemist.' Goed nieuws voor Vilhena dit.
Martijn Krabbendam @Mkrabby 1 u1 uur geleden
Beroepscommissie: 'Heeft u hem geraakt?' Vilhena: 'Ja, maar ik heb dat niet gevoeld. Dat er wordt gesproken van slaan/elleboog: niet waar.'
Beroepscommissie: 'Heeft u hem geraakt?' Vilhena: 'Ja, maar ik heb dat niet gevoeld. Dat er wordt gesproken van slaan/elleboog: niet waar.'
0
geplaatst: 29 maart 2017, 21:37 uur
Tja... het is inmiddels een zeer dubieus gebeuren geworden. Sparta in de persoon van Pogba zegt dat er weinig aan de hand was. Dit wordt bevestigd door de scheidsrechter van dienst die dezelfde avond de wedstrijd ook nog eens terug gekeken heeft en hoogstens geel zou hebben gegeven.
Wat zegt de aanklager doodleuk... die verklaringen moeten genegeerd worden en hij moet 4 wedstrijden schorsing krijgen wegens ernstig gemeen spel.
Het is wel duidelijk dat Vilhena moet en zal geschorst worden voor een aantal wedstrijden. Het is heel duidelijk dat bij de aanklager de frustratie van de vorige zaken met Van Benthem erg hoog zit en dit nu moet worden recht gezet.
Wat zegt de aanklager doodleuk... die verklaringen moeten genegeerd worden en hij moet 4 wedstrijden schorsing krijgen wegens ernstig gemeen spel.
Het is wel duidelijk dat Vilhena moet en zal geschorst worden voor een aantal wedstrijden. Het is heel duidelijk dat bij de aanklager de frustratie van de vorige zaken met Van Benthem erg hoog zit en dit nu moet worden recht gezet.
0
geplaatst: 29 maart 2017, 22:23 uur
Deze is ook heerlijk:
Joris van Benthem noemt voetbal een contactsport en geeft aan dat wondjes erbij horen.
Die aanklager heeft zijn zaakjes totaal niet op orde. Had hij 1 of 2 duels geëist, dan was Feyenoord vast akkoord gegaan. Volledig terecht dat ze in beroep gaan en door dat gezever van die aanklager nu vol voor vrijspraak gaan.
Van Benthem heeft wel z'n naam tegen vanwege de rechtszaken van vorig seizoen.
Joris van Benthem noemt voetbal een contactsport en geeft aan dat wondjes erbij horen.
Die aanklager heeft zijn zaakjes totaal niet op orde. Had hij 1 of 2 duels geëist, dan was Feyenoord vast akkoord gegaan. Volledig terecht dat ze in beroep gaan en door dat gezever van die aanklager nu vol voor vrijspraak gaan.
Van Benthem heeft wel z'n naam tegen vanwege de rechtszaken van vorig seizoen.
0
geplaatst: 29 maart 2017, 22:39 uur
Ja dat wel maar die mevrouw de aanklager (tenminste dat begreep ik) wil alleen maar scoren en of dat wat gaat opleveren is zeer de vraag. Het wordt dus waarschijnlijk 4 wedstrijden of niets, erg vreemd. Dan zou dit direct de ergste overtreding van 't seizoen zijn (want zwaarste straf)of niets aan de hand en ongelukkige botsing, absurd
Inderdaad direct 1 wedstrijd plus 1 voorwaardelijk en er was niets aan de hand geweest.
Inderdaad direct 1 wedstrijd plus 1 voorwaardelijk en er was niets aan de hand geweest.
3
geplaatst: 29 maart 2017, 22:41 uur
Mevrouw de aanklager heeft vast n mannetje thuis lopen die haar net ff te vaak gehoekt heeft 

0
geplaatst: 29 maart 2017, 22:55 uur
vigil schreef:
Ja dat wel maar die mevrouw de aanklager (tenminste dat begreep ik) wil alleen maar scoren en of dat wat gaat opleveren is zeer de vraag. Het wordt dus waarschijnlijk 4 wedstrijden of niets, erg vreemd. Dan zou dit direct de ergste overtreding van 't seizoen zijn (want zwaarste straf)of niets aan de hand en ongelukkige botsing, absurd
Ben van mening dat de KNVB alleen overduidelijke grove overtredingen (die gemist zijn door de scheidsrechter) achteraf met de televisiebeelden behoort te bestraffen. Anders werk je willekeur in de hand. De aanklager kan immers nooit 100% objectief zijn (menselijk) en dan heb je nog factoren als de verdediging, getuigen en (beroeps)commissie die ook per zaak weer verschillen en geen objectief oordeel kunnen vormen. Wanneer het dan zoals in deze zaak hoogst onduidelijk is wat er nu precies is gebeurt (raakt Vilhena Pogba nu opzettelijk of niet?) dan kom je eigenlijk nooit tot een goed oordeel. In dat geval kan de KNVB beter zeggen: het wordt er na bestudering van de tv-beelden niet duidelijker op, dus we dienen geen aanklacht in om het verloop van de competitie niet negatief/onjuist te beïnvloeden.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 10:18 uur
Vilhena mist de Klassieker. Krijgt dat wijf haar zin. Bah.
2 duels + 1 voorwaardelijk. Als ze dat meteen geëist hadden was er niet zo'n heisa geweest.
2 duels + 1 voorwaardelijk. Als ze dat meteen geëist hadden was er niet zo'n heisa geweest.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 10:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Eens, wss had Feyenoord dat wel geaccepteerd omdat ze niet tegen elke straf in beroep kunnen gaan. Maar dan had ie de winnende tegen Heerenveen niet gemaakt.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 11:05 uur
Maar wellicht wel tegen Ajax. 
Het is wel bizar dat Makkelie opgeroepen wordt en er vervolgens totaal niet geluisterd wordt naar zijn beoordeling (gele kaart). Waarom roep je hem dan in vredesnaam op?

Het is wel bizar dat Makkelie opgeroepen wordt en er vervolgens totaal niet geluisterd wordt naar zijn beoordeling (gele kaart). Waarom roep je hem dan in vredesnaam op?
0
geplaatst: 30 maart 2017, 11:54 uur
Nicolage Rico schreef:

Ik las op de NOS-site dat Feyenoord hem heeft opgeroepen.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 12:28 uur
Toch wel een dieptepunt dit seizoen dat het al zolang over iets volstrekt oninteressants als een overtreding gaat. Wordt er niet ergens gesport??
1
geplaatst: 30 maart 2017, 12:38 uur
Goed stuk over Groningen.
http://www.vi.nl/pro-promo/fc-groningen-vindt-geen-nieuwe-pareltjes-meer-1.htm
http://www.vi.nl/pro-promo/fc-groningen-vindt-geen-nieuwe-pareltjes-meer-1.htm
0
geplaatst: 30 maart 2017, 13:07 uur
De discussie over vrouwelijke of mannelijke aanklagers heb ik verwijderd. Gelieve die per pm te voeren.
Het is buiten dat het off-topic is ook een beetje een jaren vijftig discussie.
Het is buiten dat het off-topic is ook een beetje een jaren vijftig discussie.

0
geplaatst: 30 maart 2017, 13:10 uur
iggy schreef:
Volgens mij heeft Van Basten dat al eens een keer gedaan. Allerlei spelers oproepen die het best aardig deden in de Nederlandse comp. Maar dat leverde uiteindelijk 0,0 resultaat op.
Kan mij dat helemaal niet zo herinneren en als het al zo was geweest, zal het ongetwijfeld meer succes hebben opgeleverd dan wat er nu allemaal wordt gepresteerd.
Lager dan wat we nu staan op de FIFA ranking is nog nooit vertoond, ook niet ten tijde van Van Basten, dus het lijkt mij wel tijd voor enige actie. Door blijven sukkelen met wie er de laatste jaren allemaal zijn opgeroepen van heinde en verre levert wedstrijd na wedstrijd alleen maar desillusie.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 13:18 uur
Van Basten heeft in zijn eerste periode heel veel spelers uit de Eredivisie uitgeprobeerd en sommigen daarvan werden een succes en kregen later alsnog een internationale carriere. Spelers als Van Galen, Denneboom, Meerdink en Yildirim daarentegen hadden onder de meeste coaches nooit een interland kunnen spelen.
Destijds was het ook wel nodig, want Advocaat had nauwelijks doorgeselecteerd en de generatie van '98' liep op zijn laatste benen.
Het leverde niet meteen succes op, maar hij had op een gegeven moment wel een vast team in een vast systeem waarop Van Marwijk kon voortborduren en succes kon halen.
Destijds was het ook wel nodig, want Advocaat had nauwelijks doorgeselecteerd en de generatie van '98' liep op zijn laatste benen.
Het leverde niet meteen succes op, maar hij had op een gegeven moment wel een vast team in een vast systeem waarop Van Marwijk kon voortborduren en succes kon halen.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 15:21 uur
musician schreef:
Kan mij dat helemaal niet zo herinneren en als het al zo was geweest, zal het ongetwijfeld meer succes hebben opgeleverd dan wat er nu allemaal wordt gepresteerd.
(quote)
Veel spelers die opgeroepen worden spelen in betere buitenlandse comps. Een flink aantal speelde onder Van Gaal een sterk WK. Robben presteert nog altijd uitzonderlijk goed in Duitsland. Maar is geen schim meer als hij dat oranje shirt aantrekt. En daar hebben veel spelers blijkbaar last van. Om alle schuld bij Blind te leggen gaat mij te ver. Maar hij is wel de hoofd reden geweest, hoop ik. Als dat niet zo is dan kun je /moet je inderdaad gaan terug grijpen op spelers van de eigen comp. Maar eerder ook niet. Dat is mijn mening in ieder geval.
Waarom speelt Wijnaldem of strootman enz wel goed bij hun clubs ? En als een dweil in het Nederlands elftal ? Daar moet toch een reden voor zijn. Klopt het systeem niet ? Vroeg Blind/Hiddink de verkeerde dingen van ze enz enz ? We zullen het zien als er een nieuwe bondscoach wordt aangetrokken. En dat gaat nog een heel karwei worden. Want de spoeling is dun.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 maart 2017, 17:20 uur
Eind jaren 80 zei Hiddink nog dat we moesten koesteren wat we hadden, want hij zag in de toekomst alleen een grote toekomst voor Bryan Roy en Juul Ellerman. Nou, wat er van hen geworden is zal ik na moeten kijken, maar de internationale competities hebben ze niet verbaasd in ieder geval. Anderen vrij kort daarna wel en Oranje is tot 2 jaar terug altijd een land in de top geweest op 1 gemiste WK na. Om maar te zeggen, binnen een paar jaar kan alles anders zijn, ook al zien we het einde van de ellende nu nog niet.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 19:54 uur
iggy schreef:
Waarom speelt Wijnaldem of strootman enz wel goed bij hun clubs ? En als een dweil in het Nederlands elftal ? Daar moet toch een reden voor zijn. Klopt het systeem niet ?
Waarom speelt Wijnaldem of strootman enz wel goed bij hun clubs ? En als een dweil in het Nederlands elftal ? Daar moet toch een reden voor zijn. Klopt het systeem niet ?
Er is al met veel trainers en systemen gewerkt, maar dit probleem krijg je er niet uit.
Het probleem is, dat de clubs waar ze voor spelen groter, belangrijker, meer geld etc. zijn en er omgekeerd helemaal geen feeling is met het Nederlands Elftal.
Dan moet je het omdraaien en gaan starten met spelers die dat wél kunnen opbrengen en als het even kan in samenhang met clubs in Nederland, zodat je die ook weer sterker kunt maken. En dus ook daarmee de Nederlandse competitie in hun kielzog.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 20:27 uur
Als dat zo is dan heb je helemaal gelijk. Dan moet er eevoudigweg rigoureus worden ingegrepen.
Alleen ik ben daar niet zeker van dat dat de redenen zijn. Er zijn maar weinig voetballers/topsporters die niet voor het hoogst haalbare te porren zijn. Iedere voetballer wil op een EK/WK aanwezig zijn.
Maar goed, het is afwachten. Eerst eens kijken of de nieuwe bondscoach er iets van gaat bakken. Wie dat ook gaat worden.
En veel slechter kan hij het niet doen.
Alleen ik ben daar niet zeker van dat dat de redenen zijn. Er zijn maar weinig voetballers/topsporters die niet voor het hoogst haalbare te porren zijn. Iedere voetballer wil op een EK/WK aanwezig zijn.
Maar goed, het is afwachten. Eerst eens kijken of de nieuwe bondscoach er iets van gaat bakken. Wie dat ook gaat worden.
En veel slechter kan hij het niet doen.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 maart 2017, 20:36 uur
Waarom speelt Wijnaldem of strootman enz wel goed bij hun clubs ? En als een dweil in het Nederlands elftal ? Daar moet toch een reden voor zijn. Klopt het systeem niet ? Vroeg Blind/Hiddink de verkeerde dingen van ze enz enz ? We zullen het zien als er een nieuwe bondscoach wordt aangetrokken. En dat gaat nog een heel karwei worden. Want de spoeling is dun.
Strootman en Wijnaldum zijn bij hun clubs prima dienende spelers die de grote vedetten in staat stellen te schitteren. Bij Oranje zijn zij de grote namen, alleen kunnen ze niet het verschil maken. Robben is wel een vedette en kan bij Bayern schitteren doordat dat elftal en de spelers in dat elftal lichtjaren beter zijn dan waar hij door bediend wordt in Oranje. Het scheelt nogal of je precies op het juiste moment en met de juiste snelheid wordt aangespeeld door een Vidal of een Thiago of door een Karsdorp of een Indi, al is dit ook wel appels met peren vergelijken. Het systeem van Bayern (en andere clubteams) is zo ingeslepen, van zo'n hoog niveau, dat bereik je met een nationaal elftal niet. Zeker niet met dit Oranje.
Ik geloof er niets van dat een Oranje zonder Robben, Dost, Wijnaldum en Strootman per definitie zwakker is dan een nederlands elftal met Berghuis, Weghorst, Toornstra en Ramselaar. Ondanks de huidige staat van ons elftal zie ik graag dat de spelers in de buitenlandse competitie(s) worden opgeroepen. Sterker nog: het zouden er wel meer mogen zijn.
0
geplaatst: 30 maart 2017, 23:17 uur
Van Robben op een goede dag moet je gewoon hopen op een individueel sterk moment.
Zoals het eigenlijk ging in 2014 op het WK.
Alles in dienst van Robben, v.Persie en toch ook wel van Sneijder toen, die je volgens mij altijd moet opstellen, maar niet meer achter spelers moet aan lopen hollen.
Ik ben het wel eens met cosmic kid betreft de spelers die in het buitenland spelen.
In de meeste gevallen een hoger niveau en daarom ook beter tot hun recht komend.
Misschien moet Oranje weer naar een soort van 4-4-2 systeem.
Wellicht is daar weer een rol voor v.Persie weggelegd.
Hoewel Depay mij ook wel beviel als spits tegen Italie.
Ik denk dat er een ander soort systeem moet komen, wil dit Oranje mee gaan doen.
De voorspelbaarheid druipt eraf de laatste tijd.
Zoals het eigenlijk ging in 2014 op het WK.
Alles in dienst van Robben, v.Persie en toch ook wel van Sneijder toen, die je volgens mij altijd moet opstellen, maar niet meer achter spelers moet aan lopen hollen.
Ik ben het wel eens met cosmic kid betreft de spelers die in het buitenland spelen.
In de meeste gevallen een hoger niveau en daarom ook beter tot hun recht komend.
Misschien moet Oranje weer naar een soort van 4-4-2 systeem.
Wellicht is daar weer een rol voor v.Persie weggelegd.
Hoewel Depay mij ook wel beviel als spits tegen Italie.
Ik denk dat er een ander soort systeem moet komen, wil dit Oranje mee gaan doen.
De voorspelbaarheid druipt eraf de laatste tijd.
0
geplaatst: 31 maart 2017, 09:30 uur
Zag gister nog een mooi pleidooi voor Dirk van de tafeldame bij DWDD, waarbij ze een oproep deed voor iets meer respect voor de prestaties van de man die altijd en overal de verwachtingen waargemaakt heeft. Ze heeft een punt, wij schrijven al heel snel grote spelers af na een paar mindere wedstrijden.
0
geplaatst: 31 maart 2017, 09:43 uur
Mee eens. Dirk Kuyt is een voorbeeldige prof.
Nooit mekkeren en altijd gaan voor het teambelang.
Er schuilt in hem ook een trainer denk ik.
Nooit mekkeren en altijd gaan voor het teambelang.
Er schuilt in hem ook een trainer denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.