Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2017, 09:40 uur
Als Ajax klaar is met Fey hebben we nog wel wat jodium voor jullie wonde 

2
geplaatst: 2 april 2017, 10:13 uur
Vanmiddag naar de toneelvoorstelling van mijn dochtertje; verder toch niets te beleven.
0
geplaatst: 2 april 2017, 10:25 uur
Lars? Daar verwacht ik niks meer van.
Hup Sagan inderdaad! Leg die Belgen erop!
Hup Sagan inderdaad! Leg die Belgen erop!
0
geplaatst: 2 april 2017, 11:56 uur
Vorig seizoen speelde Viktor Fischer nog een aantal minuten mee bij Ajax. Die knul is verkast naar Middlesborough en speelt nu helemaal niet meer bij de aankomende degradant van de PL.
0
geplaatst: 2 april 2017, 12:10 uur
In Duitsland spelen de teams gelijktijdig om een EL-ticket (plek 6) als ook boven de nacompetitie play-off streep (16) te blijven. De no. 10 Bor.M'gladbach staat 4 punten verwijderd van beide kanten. De no 8 is nog lang niet zeker van lijfsbehoud. Voor Darmstadt lijkt het doek al gevallen.
0
geplaatst: 2 april 2017, 14:28 uur
Die maakt de winnende. Traoré faalt hopeloos, maar Neres geeft net het beslissende tikje waardoor het net bolt 
2-1

2-1
0
geplaatst: 2 april 2017, 14:52 uur
Frenz schreef:
Juich niet te vroeg @chevy93
Uiteraard, maar het is toch leuk om te zeggen. Juich niet te vroeg @chevy93

1
geplaatst: 2 april 2017, 15:19 uur
Beste helft van het seizoen, Feyenoord volledig zoek gespeeld.
Nou hopen dat de lange adem van Ajax wat langer duurt dan normaal en bij Feyenoord juist niet.
Nou hopen dat de lange adem van Ajax wat langer duurt dan normaal en bij Feyenoord juist niet.
0
geplaatst: 2 april 2017, 15:20 uur
Tja. Was te verwachten. We missen onze 4 beste spelers (naast El Ahmadi en Botteghin). Als je dan ook nog zo'n goal tegen krijgt in de 1e minuut (was totaal geen vrije trap), dan wordt het een erg lastige wedstrijd.
Verlies was ingecalculeerd. Focus op de volgende 6 wedstrijden. 5 x winnen en we zijn er.
Nu maar hopen dat Jorgensen er niet 5 weken uit ligt.
Verlies was ingecalculeerd. Focus op de volgende 6 wedstrijden. 5 x winnen en we zijn er.
Nu maar hopen dat Jorgensen er niet 5 weken uit ligt.
1
geplaatst: 2 april 2017, 15:24 uur
Nicolage Rico schreef:
t
t
Niet als Ajax alles wint en Feyenoord die 6e verliest.
Doelsaldo is nu nog maar + 8 en nog niet afgelopen.
0
geplaatst: 2 april 2017, 15:31 uur
Ajax wint niet alles. Daarnaast hebben wij nog potjes tegen GAE en Heracles thuis.
Maar wat ik al zei paar weken terug: Ajax wint en dan zijn ze weer terug in de race.
Karsdorp ook geblesseerd. Het zit ook lekker mee...
Maar wat ik al zei paar weken terug: Ajax wint en dan zijn ze weer terug in de race.
Karsdorp ook geblesseerd. Het zit ook lekker mee...
1
geplaatst: 2 april 2017, 15:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Ajax wint niet alles. Daarnaast hebben wij nog potjes tegen GAE en Heracles thuis.
Want Go Ahead thuis verliep twee seizoenen terug zo goed voor jullie? Ajax wint niet alles. Daarnaast hebben wij nog potjes tegen GAE en Heracles thuis.

Feyenoord - Go Ahead Eagles: 0 - 1 (19 april 2015) - FCUpdate.nl
0
geplaatst: 2 april 2017, 15:33 uur
0
geplaatst: 2 april 2017, 15:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Ajax wint
Laten we eerst die tweede helft maar afwachten. Ajax is ook wel eens onterecht met punten teruggekeerd uit de Klassieker. Ajax wint

0
geplaatst: 2 april 2017, 15:40 uur
"Tapia eist veel ballen op"
Hmmm, kweenie of ik daar zo blij mee ben
Hmmm, kweenie of ik daar zo blij mee ben
0
geplaatst: 2 april 2017, 15:40 uur
0
geplaatst: 2 april 2017, 15:56 uur
Niks jammer is al geweest de opening vh het seizoen was gewonnen door PSV.
Thuis was PSV ook beter.
0
geplaatst: 2 april 2017, 16:00 uur
Zet je feestmuts moet wat vaster op, het gaat niet meer gebeuren
0
geplaatst: 2 april 2017, 16:04 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.