Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2017, 16:13 uur
Wat een kansenverprutser is die Traoré. Is toch elke keer hetzelfde liedje bij Ajax, ze kunnen nooit een hoge score neerzetten als ze veel beter zijn.
Trouwens net best onrustig bij de Coolsingel bij het stadhuis.
Trouwens net best onrustig bij de Coolsingel bij het stadhuis.

0
geplaatst: 2 april 2017, 16:23 uur
Inmiddels al +9 en na het potje van Ajax tegen PSV gewoon weer +10

0
geplaatst: 2 april 2017, 16:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Daarnaast hebben wij nog potjes tegen GAE en Heracles thuis.
Daarnaast hebben wij nog potjes tegen GAE en Heracles thuis.
Beide teams hebben nog alles om voor te spelen. Lijkt me dat de uitwedstrijden tegen Vitesse en Excelsior voor jullie makkelijker worden.
0
geplaatst: 2 april 2017, 16:30 uur
Heerlijke overwinning en dik verdiend. Had alleen in 4/5-1 moeten eindigen ofzo. Het zat Feyenoord overigens ook niet met blessures. Maar eigenlijk zijn ze gepakt op het punt waar ze normaal juist goed in zijn, fysiek en felheid. Was het gemis van Vilhena dan toch zo groot.
0
Ik zag in de blessuretijd opeens dat Kramer ook meedeed. En Toornstra zag ik toen ook ergens door het beeld wandelen. Opvallend hoe armoedig dit Feyenoord gespeeld heeft.
Moet zeggen dat Traoré erg goed gespeeld heeft m.u.v. zijn twee gemiste kansen.
Moet zeggen dat Traoré erg goed gespeeld heeft m.u.v. zijn twee gemiste kansen.
0
Gelukkig de tweede plaats weer overgenomen met een geweldige teamprestatie, maar de score had veel dikker uit kunnen vallen. Toch weer Traore die ondanks een van zijn beste wedstrijden een aantal levensgrote kansen mist.
Hopelijk is Dolberg er tegen AZ weer bij.
Hopelijk is Dolberg er tegen AZ weer bij.
0
geplaatst: 2 april 2017, 16:43 uur
Er valt weinig af te dingen aan de overwinning van Ajax, gefeliciteerd.
Worden zenuwslopende weken
Worden zenuwslopende weken
1
geplaatst: 2 april 2017, 16:47 uur
Gefeliciteerd met een verdiende overwinning op een deels slecht spelend Feyenoord Ajax fans. Vooral het middenveld en Toornstra waren niet goed. Met in een absolute negatieve hoofdrol El Ahmadi. Zelden zal Ziyech zoveel ruimte hebben gekregen als vandaag. De Feyenoord verdediging kon ook alle gaten die het middenveld liet vallen niet meer opvangen. Overigens ook een prima keus van onze linksback Nelom om Neres alleen te laten bij de 2-0. Je zou 'm toch hinderen bij het scoren? 

0
geplaatst: 2 april 2017, 16:56 uur
Die zat er ineens lekker in. Desondanks doet PSV ook stiekem weer een beetje mee om de titel, zeker omdat ze Ajax thuis nog krijgen. Als Feyenoord woensdag met 3/4-0 van Go Ahead wint en de blessures vallen daarna mee, dan hebben ze wel het gunstigste programma.
0
geplaatst: 2 april 2017, 16:59 uur
Als neutrale toeschouwer vond ik het een gemiste kans van Ajax om het eigen doelsaldo op te krikken en dat van Feyenoord flink te verkloten. 

0
geplaatst: 2 april 2017, 17:04 uur
Running On Empty schreef:
Als neutrale toeschouwer vond ik het een gemiste kans van Ajax om het eigen doelsaldo op te krikken en dat van Feyenoord flink te verkloten.
Ga jij het nou lopen inwrijven ROE?

Alhoewel: ik hoop dat ze gelijk eindigen op de eerste plaats en dat Feyenoord kampioen wordt op doelsaldo.
0
geplaatst: 2 april 2017, 17:14 uur
Gretz schreef:
Beide teams hebben nog alles om voor te spelen. Lijkt me dat de uitwedstrijden tegen Vitesse en Excelsior voor jullie makkelijker worden.
(quote)
In de Kuip heeft niemand iets te vertellen dit seizoen. Utrecht thuis kan nog lastig worden...
0
geplaatst: 2 april 2017, 17:15 uur
Mag ik zeggen dat dit een uitermate knappe prestatie van Gilbert is? 

0
geplaatst: 2 april 2017, 17:17 uur
Nicolage Rico schreef:
In de Kuip heeft niemand iets te vertellen dit seizoen. Utrecht thuis kan nog lastig worden...
Dat kan het zeker als we geen watje van een scheidsrechter hebben over 2 weken ....

0
geplaatst: 2 april 2017, 17:17 uur
Ja dat mag best wel! Ook heel knap van Van Baarle, wist niet dat hij dit kon. Wel jammer van die valpartij met Sagan, Van Avermaet en Naesen.
0
geplaatst: 2 april 2017, 17:18 uur
Ondertussen in Vlaanderen....
Wint Gilbert op majestueuze wijze de Ronde. Hiervan zal niemand kunnen zeggen dat de zege gestolen is. Zelf demarreren en dan ruim 50 km solo. Prachtige overwinning!
Daarnaast zijn er nog wel wat verhalen te vertellen. Kettingproblemen voor Boonen in zijn laatste Ronde op het moment dat hij demarreert om iemand terug te halen.
Een valpartij voor Sagan en consorten die in de achtervolging zijn door een jas in de wielen(?)
En Van Baarle bevestigt dat hij een échte klassiekerrenner is waar we de komende jaren rekening mee moeten houden.
Wint Gilbert op majestueuze wijze de Ronde. Hiervan zal niemand kunnen zeggen dat de zege gestolen is. Zelf demarreren en dan ruim 50 km solo. Prachtige overwinning!
Daarnaast zijn er nog wel wat verhalen te vertellen. Kettingproblemen voor Boonen in zijn laatste Ronde op het moment dat hij demarreert om iemand terug te halen.
Een valpartij voor Sagan en consorten die in de achtervolging zijn door een jas in de wielen(?)
En Van Baarle bevestigt dat hij een échte klassiekerrenner is waar we de komende jaren rekening mee moeten houden.
0
geplaatst: 2 april 2017, 17:29 uur
Zonder die valpartij had ik het nog wel willen zien, zonde...
Krachtsverschil bij Ajax-Feyenoord was wel gênant groot. Jammer en misschien veelzeggend dat het niet 4 of 5-1 werd. Lijkt toch een net niet-seizoen voor Ajax te worden.
Krachtsverschil bij Ajax-Feyenoord was wel gênant groot. Jammer en misschien veelzeggend dat het niet 4 of 5-1 werd. Lijkt toch een net niet-seizoen voor Ajax te worden.
0
geplaatst: 2 april 2017, 17:33 uur
west schreef:
Die zat er ineens lekker in. Desondanks doet PSV ook stiekem weer een beetje mee om de titel, zeker omdat ze Ajax thuis nog krijgen. Als Feyenoord woensdag met 3/4-0 van Go Ahead wint en de blessures vallen daarna mee, dan hebben ze wel het gunstigste programma.
(quote)
De blessures lijken niet mee te vallen:
Hopelijk kunnen de Eagles punten meenemen uit Enschede en krijgen ze daarna wat meer vertrouwen. Roda is nog binnen bereik.
0
geplaatst: 2 april 2017, 18:05 uur
johan de witt schreef:
Hoewel je het natuurlijk nooit weet hoe het gelopen was, als... had ik de indruk dat het bepalende moment er voor zat toen Sagan en Van Avermaet de slag misten op de Muur.
0
geplaatst: 2 april 2017, 18:35 uur
Nieuwkoop kan prima op de plek van Karsdorp spelen, alleen is de blessure van Jörgensen een drama voor Feyenoord. Eagles winnen bij Twente, dus enig zelfvertrouwen hebben ze woensdag wel. Alleen geeft AZ meestal ook niks weg in Amsterdam. We zullen het zien.
Edit: lees net dat woensdag waarschijnlijk Elia en (yes!) Kongolo weer minuten gaan maken. De hoop is dat de blessure van Jörgensen meevalt.
0
geplaatst: 2 april 2017, 18:38 uur
Running On Empty schreef:
Dat kan het zeker als we geen watje van een scheidsrechter hebben over 2 weken ....
(quote)
Nee hoor. Dat wint Feyenoord.

1
geplaatst: 2 april 2017, 18:54 uur
Dat kan zeker gebeuren als we een watje van een scheidsrechter krijgen over 2 weken ....

0
geplaatst: 2 april 2017, 20:27 uur
herman met z'n "Feyenoord heeft nauwelijks last van blessures". 
Karsdorp speelt dit seizoen niet meer. Jorgensen is 5 weken absent, vrees ik.
Dit worden nog 6 helse wedstrijden.

Karsdorp speelt dit seizoen niet meer. Jorgensen is 5 weken absent, vrees ik.
Dit worden nog 6 helse wedstrijden.
0
geplaatst: 2 april 2017, 20:29 uur
west schreef:
Nieuwkoop kan prima op de plek van Karsdorp spelen, alleen is de blessure van Jörgensen een drama voor Feyenoord. Eagles winnen bij Twente, dus enig zelfvertrouwen hebben ze woensdag wel. Alleen geeft AZ meestal ook niks weg in Amsterdam. We zullen het zien.
Edit: lees net dat woensdag waarschijnlijk Elia en (yes!) Kongolo weer minuten gaan maken. De hoop is dat de blessure van Jörgensen meevalt.
Je zult het altijd zien!
Dit is overigens de traditionele weggeef partij aan Ajax, in het jaar dat Feyenoord kampioen gaat worden.
Meestal worden de punten aan Ajax gegund, had juist ook de 2-1 voorspeld (adhv seizoen 1973-1974 waarvan ik recent nog een verslag zat te lezen). Wedstrijd had anders gelopen met minder blessures en geschorsten.
Enfin, de rechter weet het beter dan de scheidsrechter wat er moet worden gegeven aan gele en rode kaarten (of helemaal niks) tijdens een wedstrijd dus Vilhena moest op de bank zitten en aldus is de wedstrijd definitief gekanteld.
Desondanks zouden de punten toch wel bij Ajax zijn gebleven, op de een of andere wijze. Felicitaties zijn geboden. Aan het bijgeloof is nu voldaan, de Coolsingel kan binnenkort worden versierd.
0
geplaatst: 2 april 2017, 20:44 uur
T wordt ook wel eens tijd dat we een nieuwe koploper krijgen.
Liefst op speeldag 32.
Liefst op speeldag 32.
1
geplaatst: 2 april 2017, 21:06 uur
Net terug uit Vlaanderen, prachtige Ronde gezien. Stonden vlak onder de top van de Paterberg, in het zonnetje, mooi uitzicht op de koers en een koude Kwaremont in de hand. Was ook een mooie wedstrijd, Gilbert was ijzersterk, al betwijfel ik of hij had gewonnen als Sagan, Naesen en Van Avermaet niet gevallen waren. Ook Van Baarle was erg sterk.
Bijkomend voordeel is dat ik weinig van het voetbal mee heb gekregen...
Bijkomend voordeel is dat ik weinig van het voetbal mee heb gekregen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.