MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
bikkel2 schreef:
Mee eens. Dirk Kuyt is een voorbeeldige prof.
Nooit mekkeren en altijd gaan voor het teambelang.
Er schuilt in hem ook een trainer denk ik.

Nou zal ik echt niet beweren dat er geen voorbeeldfunctie van hem uit gaat en geen trainer in hem schuilt, maar ik ben ook niet zo van het zwart-wit ophemelen.
Ik vond juist Kuyt namelijk negatief opvallen in de eerste helft tegen Heerenveen. Hij was één van degenen die vervelend aan het zeuren was en mekkerde tegen de scheidsrechter. Straalde toen echt iets negatiefs uit, wat ik dus niet verwacht had.
Ik vind het echt een goede speler met gewoonlijk positieve uitstraling. Maar ook hij heeft dus wel eens een slechte dag en 'nooit' mekkeren is dus wat mij betreft net een stap te ver.

Hoofdsponsor Feyenoord wordt waarschijnlijk KPN. Mooie naam.

En hopelijk een betere verbinding in de Kuip nu.

luigifort schreef:
Feyenoord kampioen!!!!

dix schreef:
Op 7 Augustus nam Feijenoord de leiding in de competitie en stond die daarna niet meer af

Leuk om terug te lezen dit.

Hopen dat het werkelijkheid wordt.

Nicolage Rico schreef:
Jorgensen: 20+ gaat lukken (zolang hij niet geblesseerd raakt).

Deze mag je weer noteren, herman

herman schreef:
Da's prima.

Zou het as zondag al gebeuren, herman?

Zeg Nicolage Rico: ben je soms wat zenuwachtig? Ik helemaal niet hoor...

Elia begint trouwens zondag op de bank, maar is wel fit om te spelen. Kongolo nog niet. En statistieken zeggen Gio helemaal niets: zij gaan zondag naar Amsterdam om te winnen. Hij zei het net.

Ja bij Rico is wat los aan het komen, hij heeft er eindelijk alle geloof in. Zal je zien dat het zondag 3-0 voor Ajax gaat worden

Beetje jammer dat de wedstrijd tegelijk met de Ronde van Vlaanderen is...

Die gaat sowieso een veel leuker schouwspel opleveren

Ik verwacht een heerlijke titanenstrijd tussen Van Avermaet, Sagan en Gilbert. Ik denk dat Gilbert nog nooit in zo'n goede vorm aan de start van Vlaanderens Mooiste heeft gestaan. En wat te denken van Van Avermaet, die zal ook snakken naar zijn eerste hoofdprijs (een monument).

Nicolage Rico schreef:

dan word ik dus sub-sponsor

vigil schreef:
Ja bij Rico is wat los aan het komen, hij heeft er eindelijk alle geloof in. Zal je zien dat het zondag 3-0 voor Ajax gaat worden

Nee hoor. Ik zeg 2-0. En dan is Ajax weer terug in de race.

Hoewel Feyenoord daarna alles moet kunnen winnen. En we mogen nog minstens 1 x verliezen. Maar het blijft Feyenoord, vigil, je weet toch?

Rudi S schreef:
(quote)

dan word ik dus sub-sponsor

Je hebt geluk; schijnt toch niet zo te zijn.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Je hebt geluk; schijnt toch niet zo te zijn.

Jij moet niet zoveel tijd spenderen op fr12

Klopt. Maar daar had ik het niet van overgenomen.

Rudi S schreef:
(quote)

Jij moet niet zoveel tijd spenderen op fr12

Ah: jij kijkt daar ook regelmatig Rudi?

west schreef:
(quote)

Ah: jij kijkt daar ook regelmatig Rudi?

De laatste tijd niet meer, die site is alleen maar leuk als het minder met Feyenoord gaat

"Sport is voor mensen die geen muziek kunnen maken" zei Sporty Spice eens.

Sportief van haar.

Nicolage Rico schreef:

Rudi S schreef:
o dan word ik dus sub-sponsor

Tja, overstappen is ook zo'n gedoe, he? Ik denk altijd maar: als het werkt, werkt het... Ben ook niet naar Energie Direct gegaan, maar gewoon het advies van de Consumentenbond gevolgd, zoals ieder jaar. Zijn toch mijn centen, he?

Ik heb ze afgelopen seizoen trouwens al genoeg gesponsord door een CL abonnementje te nemen, wat niet heel erg goed is bevallen. Sta er maar niet bij stil hoeveel geweldige CD's ik voor dat geld had kunnen halen, want dan word ik alsnog stik chagrijnig... K.. Te laat...

Wat is het beste morgen? Volgens mij dat Feyenoord wint, want dan ligt de 2e plaats en voorronde CL voor het oprapen. Hoewel we daar niet veel te zoeken hebben, in de CL. Wie wel uit NL tegenwoordig?

Hup Feyenoord dan maar. Ach, Ronde van Vlaanderen vergoedt veel.

EttaJamesBrown schreef:
"Sport is voor mensen die geen muziek kunnen maken" zei Sporty Spice eens.

Sportief van haar.

Terwijl zij zo ongeveer de enige was die een beetje muziek kon maken.

Gelukkkig zitten we hier in het sport topic, dus ik hoef niet te reageren op de muzikale prestaties van één van de kruidige meisjes.

Een ander heeft dan weer wel wat met een (ex) voetballer met een aardige trap.

On-topic, het is lang geleden dat ik zo naar een Ajax - Fey heb toegeleefd, oude Feyenoord demonen spoken alweer door mijn hoofd, het zal toch wel weer een teleurstelling worden........NEEN! Driewerf neen, niks daarvan, dit jaar gaat het gebeuren, ook al verliezen we morgen (maar liever niet, liefst ook geen gelijkspel, maar een overwinning die een aanstaande kampioen recht doet).

Rudi S schreef:
(quote)

De laatste tijd niet meer, die site is alleen maar leuk als het minder met Feyenoord gaat

Haha, ik kijk vooral op feyenoord.netwerk.to als hun resultaten minder zijn of er een arbitrale beslissing in het nadeel van Feyenoord is geweest (of in het voordeel van Ajax).

Ik hoop op een overwinning voor Ajax, maar ik gok op een gelijkspelletje.

Gretz schreef:
Haha, ik kijk vooral op feyenoord.netwerk.to als hun resultaten minder zijn

Ze missen heel het seizoen al een user, inderdaad.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ze missen heel het seizoen al een user, inderdaad.

Ik ben een lurker, zou er geen account durven aan te maken.

Na de uitspraak van Vilhena was het wel weer genieten met de reacties daar.

Goh, wat kijk ik uit naar de Ronde van Vlaanderen morgen! Ben zo blij dat ik me kan richten op het wielrennen. Dat voetbal komt volgend seizoen wel weer...

johannesA
Ik denk eigenlijk, dat Streppel er van de week wel uit ligt. Het lijkt helemaal nergens op . Waar waren de tijden, dat we Alves hadden. Dan verloren we niet van Heracles. Morgen maar een overwinning voor Gilbert, nipt voor Sagan

Willem2 thuis, appeltje eitje. Zonder meer de lafste ploeg in de Eredivisie.

Blijven maar achterin hangen, zelfs als ze 80 minuten met 1-0 achter staan.

Morgen Ajax-Feyenoord, maar FC Utrecht best of the rest

De lafste ploeg in de Eredivisie is nog altijd Roda JC met hun vreemden legioen.

VladTheImpaler schreef:
De lafste ploeg in de Eredivisie is nog altijd Roda JC met hun vreemden legioen.

Ja zit ook wat in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:16 uur

geplaatst: vandaag om 09:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.