MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Luigi, je klinkt wanhopig. Feyenoord speelt gelijk tegen Go Ahead in de Kuip? Dacht het niet.

Ik denk dat Ajax woensdag al punten verspeeld tegen AZ. Ze denken daar nu dat ze kunnen voetballen en in Alkmaar hoef je niemand op scherp te zetten voor een wedstrijd tegen de zuiderburen... PSV zie ik overigens ook niet zo maar winnen van Twente.

west schreef:
Een 'paar gekkies' bij de cornervlag, die inmiddels een stadionverbod hebben. Net als de rest van de colonne Neanderthalers die ze ook in Amsterdam hebben. Laten ze maar ergens afspreken met elkaar, kunnen ze het filmen en op YouTube zetten. Dat is toch in?

Tuig heb je bij elke club, jammer maar helaas ...

Titmeister schreef:
Ik denk dat Ajax woensdag al punten verspeeld tegen AZ. Ze denken daar nu dat ze kunnen voetballen en in Alkmaar hoef je niemand op scherp te zetten voor een wedstrijd tegen de zuiderburen... PSV zie ik overigens ook niet zo maar winnen van Twente.

Ajax wint morgen met 3-0.

Het is jammer dat ze pas in de laatste speelronde naar Willem II moeten. Als ze dan kampioen kunnen worden, laten ze het never liggen.

Oh wacht.

Mja, Willem II speelt dan waarschijnlijk nergens meer voor. Die zijn blij dat ze met vakantie kunnen.

Als Feyenoord tot aan de wedstrijd tegen Excelsior nog een voorsprong heeft, dan zijn ze wel zeker van de titel.

panjoe (moderator)
Speelde De Graafschap vorig jaar ook niet nergens meer voor?

herman schreef:
Mja, Willem II speelt dan waarschijnlijk nergens meer voor. Die zijn blij dat ze met vakantie kunnen.

Eerste opmerking was ook wel serieus. Jammer dat Ajax niet eerder naar Tilburg moet.

Hopelijk is het sowieso eerder beslist (in het voordeel van Feyenoord).

Dat zou mooi zijn voor Feyenoord, want er komt waarschijnlijk een concurrent aan met vleugels.

Red Bull Haarlem, Maastricht of Almere zou wel wat zijn...

Hendrik68
Ha, ha, ha. Ik dacht Herman maakt een geintje, maar er wordt echt aan gewerkt. Ja dan wordt het Haarlem natuurlijk. Daar is RB wel heel simpel te omzeilen. Is het in Leipzig RasenBall, in Haarlem wordt het gewoon Rood Blauw. Laat maar komen, wat kan het schelen.

panjoe schreef:

Bryan Smeets!

Inmiddels traint Jorgensen 'gewoon' mee met de groep en doet hij mogelijk morgen al mee tegen Go Ahead. Er zat alleen maar een zenuw vast in zijn rug. Hij heeft nergens meer last van.

herman schreef:
Dat zou mooi zijn voor Feyenoord, want er komt waarschijnlijk een concurrent aan met vleugels.

Red Bull Combinatie Roosendaal zou ook leuk zijn. Net zoals Leipzig vanaf de onderkant van de voetbalpiramide beginnen en dan in 5 jaar naar het hoogst niveau (terugkeren).

Ik zeg blaas Wageningen en Haarlem nieuw leven in..dat was eeuwig zonde..

panjoe schreef:

Klopt, sterker nog die zouden zich moeten sparen voor de na-competitie.
Tja de vloek van boze Sjaak

We hebben Ajax even laten zien hoe je Excelsior thuis moet oprollen.

1-3, appeltje eitje

Feyenoord B bedoel je

luigifort schreef:
Feyenoord B bedoel je

Nee, daar speelde Ajax zondag tegen. En trots dat ze waren.

herman schreef:

Doe dan maar Red Bull Goes. Ik heb het altijd sneu gevonden dat Zeeland geen topclub heeft.

Of anders RB Texel. Lekker met de boot.

Red Bull Texel Dat zou wat zijn.

west schreef:
(quote)

Nee, daar speelde Ajax zondag tegen. En trots dat ze waren.

Volgens mij miste Feyenoord 3 basisspelers (Kongolo, Vilhena, Elia) en Ajax 2 (Younes, Dolberg).

Herkenbare blessure trouwens dat van die rugzenuw van Jörgensen, heb daar zelf ook wel vaker last van. Tijdje geleden bij een goede fysiotherapeut in Den Haag geweest die me heeft uitgelegd hoe het allemaal werkt, dus het verbaast me niet dat hij vanavond alweer zou kunnen spelen.

Nou Herman ik hoef jou toch niet te vertellen dat het elftal er erg op vooruit gaat als Younes niet mee doet en daardoor Kluivert wel

Dat de spits van Feyenoord na nog geen 10 minuten uit viel mag ook wel meegenomen worden in het verhaal.

Nouja, Younes was de laatste tijd meestal de gevaarlijkste aanvaller. Maar Kluivert heeft het goed overgenomen.

Als ik Feyenoord was zou ik Jörgensen een verbeterd contract aanbieden...

herman schreef:
(quote)

Volgens mij miste Feyenoord 3 basisspelers (Kongolo, Vilhena, Elia) en Ajax 2 (Younes, Dolberg).

vigil schreef al Jörgensen op en natuurlijk ook Karsdorp die eigenlijk al in de eerste helft gewisseld had moeten worden. 5 spelers dus, bijna de helft, en bepaald niet de onbelangrijkste. Bij Ajax misten ze Dolberg echt. Als Feyenoord compleet was geweest, had je een hele andere wedstrijd gehad. Jörgensen en Vilhena zijn de belangrijkste, maar bijvoorbeeld Kongolo i.p.v. Nelom...

Je kan ook gewoon zeggen dat de ander beter was ipv excuses te zoeken...

herman schreef:
Je kan ook gewoon zeggen dat de ander beter was ipv excuses te zoeken...

Typisch Feyenoorders

Tja dat leer je wel zo veel jaar zonder "echte" hoofdprijs

Wat was jullie excuus de laatste speeldag ook al weer

Overigens geen excuus mogelijk, gewoon weg gespeelt. Niet leuk maar gelukkig lang niet onoverkomelijk.

Kampioen worden doe je tegen de kleinere clubs is stelling die dit jaar wederom uit zou kunnen komen. Aan de andere kant, PSV werd twee keer aan de zegekar gebonden en die hebben de tweede plaats nog in eigen hand.....

Overigens eens met vigil, Ajax heeft zondag op alle fronten verdiend gewonnen.

herman schreef:
Red Bull Texel Dat zou wat zijn.

(quote)

Herkenbare blessure trouwens dat van die rugzenuw van Jörgensen, heb daar zelf ook wel vaker last van. Tijdje geleden bij een goede fysiotherapeut in Den Haag geweest die me heeft uitgelegd hoe het allemaal werkt, dus het verbaast me niet dat hij vanavond alweer zou kunnen spelen.

Dat Younes uitgerekend voor de Klassieker geblesseerd raakte.

Blijft Dolberg over tegenover Vilhena, Kongolo, Elia en Jorgensen (Karsdorp een helft en Bilal reken ik even niet mee). Op iedere linie een sterkhouder, was teveel van het goede.

Ik zeg niet dat we met het basiselftal gewonnen zouden hebben, maar het krachtsverschil was niet zo groot geweest als nu het geval was.

Vind de bank van Feyenoord een stuk minder dan die van Ajax en PSV (niet vreemd met een veel mindere begroting). Het basiselftal vind ik absoluut niet minder. Integendeel, bij Feyenoord is de balans beter en is het meer een collectief.

Nicolage Rico schreef:
Dat Younes uitgerekend voor de Klassieker geblesseerd raakte.

Zijn stats zijn anders beter dan die van bv. Elia. Hoge passzuiverheid, creëert meer kansen, etc.

Elia scoort meer goals, maar daar is ook alles wel mee gezegd. Als Younes ook nog net zoveel zou scoren had 'ie wel een niveautje hoger gespeeld.

Ik was ook wel geneigd te zeggen dat het basiselftal van Feyenoord beter was, maar gezien de laatste thuiswedstrijden van Ajax tegen Kopenhagen en Feyenoord denk ik dat het niet zoveel scheelt.

Het is inderdaad wel zo dat de wisselspelers van Ajax niet veel onderdoen voor de basisspelers, terwijl Feyenoord zonder Vilhena en Jorgensen wel een stuk minder is. Al hadden ze met die twee spelers ook geen kans gemaakt zondag, daarvoor was het verschil echt veel te groot.

Eeehh wattu?

Elia 7 goals en 7 assists
Younes 2 goals en 5 assists
Waarbij Younes veel meer wedstrijden speelde (7 meer om precies te zien) daar gaat het volgens mij niet hoeveel kansen hij voor zichzelf creëerde en vervolgens hopeloos naast/over schoot

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:21 uur

geplaatst: vandaag om 04:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.