MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
west schreef:
Overigens lijkt het erop dat Bayern 20 miljoen voor Karsdorp wil betalen....

west schreef:
Met Elia erbij en Kramer in de spits moet het woensdag in de Kuip tegen Go Ahead ook kunnen.

Je gaat je toch niet druk maken om een thuiswedstrijd tegen Go-Ahead....al ontbreken er naast Karsdorp, Jorgensen, Elia, Vilhena nog 2 of 3 vaste krachten, dan nog win je die gewoon. Dit geeft Feyenoord echt niet meer weg, als Ajax nog iets gewild had dan hadden ze van Excelsior moeten winnen, dat weekend is voor mij het kampioenschap beslist.

west schreef:
(quote)

Relatief goed nieuws op de Feyenoord website: mogelijk spelen Jörgensen en Karsdorp zelfs woensdag al mee. De knieblessure van Karsdorp valt heel erg mee, is een kleine verrekking. Voor mij is het het belangrijkste als Jörgensen in ieder geval PEC uit haalt. Met Elia erbij en Kramer in de spits moet het woensdag in de Kuip tegen Go Ahead ook kunnen.

Overigens lijkt het erop dat Bayern 20 miljoen voor Karsdorp wil betalen....

Ik zag het ook ja, was weer behoorlijk paniekzaaien. Woensdag zullen ze er nog niet staan, maar waarschijnlijk zaterdag wel. Hoewel wakend voor onderschatting, zou je toch zeggen dat de Eagles thuis moet kunnen zonder die 2.

En over Karsdorp naar Bayern: daarvoor komt ie nog te kort, maar qua speelstijl past hij daar wel en misschien kan hij zich aan het niveau optrekken. 20 miljoen is iig een mooi bedrag en met Nieuwkoop heb je eigenlijk al de opvolger in huis.

El Ninjo schreef:
(quote)

Je gaat je toch niet druk maken om een thuiswedstrijd tegen Go-Ahead....al ontbreken er naast Karsdorp, Jorgensen, Elia, Vilhena nog 2 of 3 vaste krachten, dan nog win je die gewoon.

Nee, mee eens juist. Daarom schreef ik ook dat het mooi zou zijn als Jörgensen er vanaf PEC uit weer bij is. Al win je tegen het einde van de competitie niet meer 'gewoon' van degradatiekandidaten. Maar ik ben erbij woensdag en heb er alle vertrouwen in.

BM heeft een oogje op Karsdorp als vervanger voor Lahm, Feyenoord zou conform laatste contract circa 20kk kunnen vragen, daarmee is niet gezegd dat BM dat ook wil betalen.

Ik denk dat Pec Zwolle uit nog de lastigste wedstrijd voor Feyenoord wordt, de overige zie ik ze allemaal winnen....maar dan nog maakt het niet uit ook al zou Ajax alles winnen (wat ze niet doen want die gaan bij PSV punten verspelen).

Dat denk ik ook. Daarom is het mooi dat het erop lijkt dat Jörgensen er tegen PEC weer bij kan zijn.

Edit: joehoe! En ik ben er ook bij tegen FC Utrecht! Na veel geklik ineens het enige kaartje via viagogo te pakken. Feyenoord mailt het vrijdag.

Als Ajax drie verliest en PSV 2 keer en een keer gelijk speelt, dan kan het maar zo de kampioenswedstrijd zijn.

Smetje op het blazoen van Bolt, er zijn sporen van clenbuterol gevonden bij de jamaicaanse sprintploeg uit 2008, maar te weinig om een strafzaak te beginnen. Cenbuterol, je weet wel van die 0,0000000whatever hoeveelheid bij Contador. Dat was blijkbaar wel genoeg om hem te schorsen.

Rudi S schreef:
(quote)

BM heeft een oogje op Karsdorp als vervanger voor Lahm, Feyenoord zou conform laatste contract circa 20kk kunnen vragen, daarmee is niet gezegd dat BM dat ook wil betalen.

Ik denk dat Kimmich de opvolger wordt van Lahm en ik zie dat Rudy na dit seizoen overkomt van Hoffenheim, en die kan ook als rechtsback. Denk dat Karsdorp dan een bankzitter wordt als ze hem kopen, en dan vast niet voor 20 miljoen.

west schreef:
Edit: joehoe! En ik ben er ook bij tegen FC Utrecht! Na veel geklik ineens het enige kaartje via viagogo te pakken. Feyenoord mailt het vrijdag.

Zo wat zal jij die dag een kutmiddag hebben

Running On Empty schreef:
(quote)

Zo wat zal jij die dag een kutmiddag hebben

No way! Ik ga vrijwel altijd naar Feyenoord-Utrecht en omgekeerd. Bijna altijd mooie wedstrijden en nu helemaal. En ik weet niet wat jij hebt, maar denk je niet dat Utrecht zich een beetje inhoudt om de gezamenlijke Amsterdamse 'vrienden' niet teveel te helpen? Of hoop je dat 020 zoals ze ookin Utreg zeggen kampioen wordt?

trebremmit schreef:
(quote)

Ik denk dat Kimmich de opvolger wordt van Lahm en ik zie dat Rudy na dit seizoen overkomt van Hoffenheim, en die kan ook als rechtsback.

Onze Rudi S rechtsback bij Bayern?

Als de Utrecht supporter moet kiezen voor Ajax of Feyenoord denk ik dat er behoorlijk op de rem gaat worden gespeeld in De Kuip

Ik zou Haller bijvoorbeeld alvast sparen voor de Play-Offs. Lijkt me een goed idee.

En Vitesse speelt met een half B-elftal tegen Feyenoord, omdat ze een week later de bekerfinale spelen.

west schreef:
(quote)

Onze Rudi S rechtsback bij Bayern?

Ik doe het niet, blijf bij Hoffenheim en laat Karsdorp lekker in zuid Duitsland op de bank zitten

Rudi S schreef:
(quote)

Ik doe het niet, blijf bij Hoffenheim en laat Karsdorp lekker in zuid Duitsland op de bank zitten

Verstandige keuze: CL spelen met Hoffenheim is echt jouw plafond!

Strikkie er om heen en toedeledokie!

Indien Feyenoord midweeks wint heeft het al meer punten dan de kampioen in de eindstand 13/14 onder leiding van De Boer. Als Ajax de resterende wedstrijden gelijkspeelt ook.

west schreef:
En ik weet niet wat jij hebt, maar denk je niet dat Utrecht zich een beetje inhoudt om de gezamenlijke Amsterdamse 'vrienden' niet teveel te helpen? Of hoop je dat 020 zoals ze ookin Utreg zeggen kampioen wordt?

Nee FC Utrecht gaat zich zeker niet inhouden. Ten Hag is nu al bezig met een tactisch masterplan om Feyenoord in De Kuip te verrassen. In Utrecht heerst nu een absolute winnersmentaliteit. Maar maak je geen zorgen, Feyenoord wordt gewoon kampioen, PSV wordt tweede. Wel vreselijk jammer dit seizoen dat wij op 30 April niet in De Kuip staan. Echt doodzonde ...

musician schreef:
Als de Utrecht supporter moet kiezen voor Ajax of Feyenoord denk ik dat er behoorlijk op de rem gaat worden gespeeld in De Kuip

Niks op de rem, maar uiteraard Feyenoord

Running On Empty schreef:
(quote)

Maar maak je geen zorgen, Feyenoord wordt gewoon kampioen, PSV wordt tweede. Wel vreselijk jammer dit seizoen dat wij op 30 April niet in De Kuip staan. Echt doodzonde ...

Dat laatste is toch geen zonnebril smiley waard ROE? Eerder

Feyenoord kampioen en Utrecht de beker, dat zou helemaal mooi zijn geweest.

Edgar18 schreef:
(quote)
Zeg gozert, wil je mij geen woorden in de mond leggen? Vigil legt precies de vinger op de zere plek, we hebben het nu over Feyenoord. Dat Ajax 'fans', Utrecht 'fans', Ado 'fans' etc. zich in het verleden ook regelmatig hebben misdragen zal niemand ontkennen maar het gaat er nu om dat het weer Feyenoord is dat op deze manier negatief in het nieuws komt...

Precies. Je benoemt telkens de negatieve randzaken van Feyenoord, dat het daardoor zo'n onsympathieke club is.

Ik heb gewoon heel sterk het idee dat je sowieso een hekel hebt aan Feyenoord. Wat trouwens prima is hoor.

Je hebt het bijvoorbeeld niet over het schuimbekkende tuig dat een gat in het hoofd van Berghuis gooide gisteren.

Denk dat iedereen het er hier wel over eens is dat elke club zo'n groep Neanderthalers heeft, die verbannen moet worden binnen het voetbal.

west schreef:

En Vitesse speelt met een half B-elftal tegen Feyenoord, omdat ze een week later de bekerfinale spelen.

Eerst zien. Als het zo is; die gasten willen zich dubbel bewijzen.

Nicolage Rico schreef:
Ik heb gewoon heel sterk het idee dat je sowieso een hekel hebt aan Feyenoord. Wat trouwens prima is hoor.
Integendeel . Zou ook gek zijn als Rotterdammer. Ik ben een vrij neutrale voetbalsupporter met een lichte voorkeur voor vier (inter)nationale clubs.

Nicolage Rico schreef:
Je hebt het bijvoorbeeld niet over het schuimbekkende tuig dat een gat in het hoofd van Berghuis gooide gisteren.
Dat was inderdaad ook bijzonder treurig. Met dat verschil dat dat een paar gekkies waren en hier in Rotterdam een colonne Neanderthalers.

Een 'paar gekkies' bij de cornervlag, die inmiddels een stadionverbod hebben. Net als de rest van de colonne Neanderthalers die ze ook in Amsterdam hebben. Laten ze maar ergens afspreken met elkaar, kunnen ze het filmen en op YouTube zetten. Dat is toch in?

luigifort schreef:
Nou zo bedoel ik het niet hoor..maar ze zitten in een wat dalender lijn dan ervoor en Ajax wat in een stijgender lijn. En dan met de blessures erbij en de druk die wordt opgevoerd. En als Ajax en PSV zouden blijven winnen moet Fey dat ook doen en met het feit dat t zo lang geleden is dat ze kampioen werden..Pec uit en Vitesse uit..ga er maar aan staan om daar 6 punten te halen..

Dat heeft vooral met de laatste wedstrijd te maken. Feyenoord doet het ook na de winterstop prima, op Sparta en Ajax uit na. De rest werd gewonnen. Ajax speelt gelijk tegen Groningen en Excelsior. Ik weet niet wat slechter is.

De blessuregevallen komen straks weer terug, Vilhena ook. De blessures van Karsdorp en Jorgensen lijken mee te vallen (moet het eerst nog zien). Had dat nooit verwacht nadat Karsdorp zei dat hij "knak" hoorde.

Feyenoord hoeft niet per se 6 punten te pakken bij Zwolle en Vitesse. 3 is - hopelijk - genoeg. De kans zit er zelfs in dat ze deze 2 allebei mogen verliezen (of gelijk spelen).

Edgar18 schreef:
(quote)
Integendeel . Zou ook gek zijn als Rotterdammer. Ik ben een vrij neutrale voetbalsupporter met een lichte voorkeur voor vier (inter)nationale clubs.

(quote)
Dat was inderdaad ook bijzonder treurig. Met dat verschil dat dat een paar gekkies waren en hier in Rotterdam een colonne Neanderthalers.

Ik hoorde dat het in Rotterdam ook een tamelijk kleine groep was - je zou er een vak mee kunnen vullen, zeg maar.

Ajax speelt gelijk tegen PSV. Jullie spelen gelijk tegen Go Ahead en Vitesse en tegen Pec verliezen jullie. Ajax Kampioen!!

Heb wel zo'n 0-0 gevoel bij Feyenoord - GAE.

Jullie spelen nog gelijk tegen Willem II. Is de laatste wedstrijd namelijk...

Ja Willem II altijd lastig ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.