MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Gretz schreef:
Als Feyenoord met minder dan 3 punten verschil kampioen wordt dan mag Michiel Kramer nog wel even extra in het zonnetje worden gezet. Hij scoorde 3x in blessuretijd dit seizoen. Zonder de goals tegen NEC en Utrecht had Feyenoord 3 punten minder gehad.

Kramer is ook een ideale pinchhitter als de tegenstander zich ingraaft.

O o Onana

Ha ha, zit zelf niet te kijken maar hoorde net de buren keihard AZ! AZ! scanderen, gevolgd door "Hand in hand, kameraden". Ik geloof dat ik heel erg in Rotterdam woon hier

Hèhè eindelijk de 7de

Hehe eindelijk de 2-1. Davison.
(afbeelding)

Ben bang dat we hem na dit seizoen alweer kwijt raken...

Sanchez met een omhaal, lekker hoor.

Golassssoooo we leven nog

Had Higler liever zaterdagavond gehad tegen NEC in plaats van Nijhuis.

Na vanavond ben ik er wel overtuigd van dat Bosz Traoré alleen nog als spits zal opstellen. Daar is ie zoveel dreigender.

Ipv 3-2 wordt het 4-1 door Younes(!), overigens speelt ie geen beste pot.

Ajax werkt ook nog even aan het doelsaldo, in ieder geval belangrijk met het oog op het behouden van de tweede plek.

Dan zal Traoré de rest van 't seizoen op de bank zitten lijkt me als Dolberg weer fit is als Gretz zijn woorden waar blijken.

Wat ook bizar is dat Toornstra net zijn 13de goal maakt (sowieso erg veel voor een middenvelder) en dat ze allemaal in de eigen Kuip vielen

vigil schreef:
Dan zal Traoré de rest van 't seizoen op de bank zitten lijkt me als Dolberg weer fit is.

Veel mensen vermoeden dat er een of andere clausule in het huurcontract staat en dat Ajax hem verplicht op moet stellen. Een weldenkende coach kan hem echt niet rechtsbuiten blijven zetten als hij daar week in week uit faalt.
Het is even afwachten hoe Dolberg terugkomt. Was de laatste tijd toch niet geweldig in vorm.

vigil schreef:

Wat ook bizar is dat Toornstra net zijn 13de goal maakt (sowieso erg veel voor een middenvelder) en dat ze allemaal in de eigen Kuip vielen

Een beetje een Dolberg dus.

Nog een échte horde voor jullie. Als PEC zondag faalt kan ik jou en de andere Feyenoorders feliciteren met het kampioenschap.

Ach, vergeleken met al zijn andere dramatische wedstrijden doet hij het nu twee wedstrijden prima in de spits. Maar afgelopen zondag liet hij toch ook zien matig te zijn in de afronding. Ik zie veel liever Dolberg in de spits. Het is niet alsof hij vandaag en zondag liet zien dat hij moet blijven staan als Dolberg weer fit is.

Ook erg spannend in de First division, dankzij de 1-0 overwinning vandaag staat Newcastle weer 1 puntje voor op Brighton. Nog 6 wedstrijden te gaan!

vigil schreef:
Ook erg spannend in de First division, dankzij de 1-0 overwinning vandaag staat Newcastle weer 1 puntje voor op Brighton. Nog 6 wedstrijden te gaan!

Met respectievelijk 10 en 9 punten voorsprong op de nummer 3 zijn ze beiden al bijna zeker van de hoofdprijs (promotie). Kampioenschap zal daar voornamelijk om de eer gaan.

Leicester City heeft sinds Ranieri de wacht werd aangezegd al 6 wedstrijden op rij gewonnen, ongelofelijk toch wel. Blijkt maar weer hoe belangrijk vertrouwen in topsport is.

Ik heb medelijden met degene die de samenvatting moet maken van Feyenoord - GAE.

Had serieus 12-0 kunnen worden.

Met Jörgensen in de spits was dat het ook waarschijnlijk wel geworden, wat een persiflage op een voetballer is Kramer toch ook...

vigil schreef:

Als ik coach was geweest zou ik twijfelen om hem uit nog op te stellen. In de Kuip echt ge-wel-dig dit seizoen. Buitenshuis erg matig.

luigifort schreef:
Na vanavond staan we gelijk..mark my words..

Dit zijn de leukste.

Vooral achteraf ja

Gretz schreef:
Leicester City heeft sinds Ranieri de wacht werd aangezegd al 6 wedstrijden op rij gewonnen, ongelofelijk toch wel. Blijkt maar weer hoe belangrijk vertrouwen in topsport is.
En waarschijnlijk ook het gelijk van het bestuur/spelersgroep om Ranieri te laten gaan.

luigifort schreef:
Vooral achteraf ja

Ik ben net terug uit de Kuip en moest in de auto nog om jou lachen. Je hoopte echt dat Feyenoord punten zou verspelen. Wordt het 8-0!

VladTheImpaler schreef:
Ipv 3-2 wordt het 4-1 door Younes(!), overigens speelt ie geen beste pot.
Het zou ook wel wat zijn als Younes een eigen goal zou maken. Hij is volgens mij letterlijk nog nooit in de eigen 16 geweest.

Overigens was de eerste helft van Feyenoord werkelijk fantastisch. Wat een baltempo, zuivere snelle passing, snel van flank wisselen, mooie individuele acties en goals. Het is dat Kramer nog 3 dotten van kansen mist, anders wordt het zeker 10-0. En wat een fantastische sfeer, ook nog eens een avondwedstrijd. Genieten in het kwadraat!

Titmeister schreef:
Met Jörgensen in de spits was dat het ook waarschijnlijk wel geworden, wat een persiflage op een voetballer is Kramer toch ook...

Ik vond hem in de eerste helft wel goed spelen. Hij kaatste, stoorde en stond op de goede plek. Alleen vergat hij 3x iets wat wel vrij belangrijk is voor een spits. Die goal van hem zat er overigens wel lekker in hoor.

Hij had nog wel een geniale assist op Kuijt, bij de 3-0. Dat kunnen alleen de allergrootsten.

(In dit geval heb ik het over z'n lengte.)

Gretz schreef:
(quote)

Met respectievelijk 10 en 9 punten voorsprong op de nummer 3 zijn ze beiden al bijna zeker van de hoofdprijs (promotie). Kampioenschap zal daar voornamelijk om de eer gaan.

Ook een mooie prijs natuurlijk en wat meer geld en wellicht sponser deals (dan wel bonussen die afgesproken zijn met sponsers bij een kampioenschap)

Geen enkele prijs staat in verhouding tot de jackpot die je wint als je promoveert. Van goal.com:

De verwachting is dat clubs die in het seizoen 2016/17 degraderen, alsnog 133 miljoen euro ontvangen aan prijzengeld. De kampioen van Engeland krijgt 210 miljoen euro. Ter vergelijking: Bayern München ontving afgelopen seizoen 36 miljoen euro, Paris Saint-Germain 44 mlijoen, Juventus 94 miljoen en Real Madrid 140 miljoen.

Qua verhoudingen, de totale begroting van de eredivisie is 420 miljoen, de drie degradanten (!) van de PL krijgen dat alleen al aan TV gelden.

Toch lekker, 8-0, ben benieuwd hoe hongerig PSV vanavond is, nu ze weer behoorlijk meedoen.

Gretz schreef:
Ik voorspel dat de wedstrijd van vanavond en die tegen PEC de lastigste 2 van de 6 gaan worden voor Feyenoord.

In dat geval gaat Feyenoord dus nog een keer of 50 scoren dit seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:49 uur

geplaatst: vandaag om 18:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.