MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
8-0 winnen na de nederlaag tegen Ajax. Feyenoord laat zien dat ze onverstoorbaar zijn. Welliswaar tegen een zwakke tegenstander. Maar 8-0 spreekt voor zich. De schaal zal nu wel opgeslagen liggen in Dordrecht. Dit kan niet meer mis gaan. Wel jammer dat ze de beker (in mijn ogen) gewoon hebben laten lopen. De dubbel had nog meer glans aan het al mooie seizoen gegeven.

Niet gelijk hebberig worden, hè

Er is nog niks zeker, ja, dat elke week de vlag er anders bijhangt (maar ook elke week de Coolsingel dichterbij komt)

Schei toch uit Frenz. Die schaal gaat naar Rotterdam. En terecht !
En hebberig ? Eerder een open kans gemist.

Ik en uitscheien? Fat chance

De realiteit is dat iedere ploeg, ook dit sterke Feyenoord, uitglijers gehad heeft en wss nog wel zullen krijgen. Natuurlijk hebben 'we' de beste papieren, maar om de dooddoener nog maar een keer te gebruiken, dat had Ajax vorig seizoen ook tot de laatste speelronde.

Nicolage Rico schreef:
4-0. Kan nog gelijk worden.

Herman, kijk je mee? Die Elia speelt me een partijtje goed.

Kramer daarentegen. Mist 3 100% kansen.

Niet gezien, ik had geen tijd. Misschien dat ik morgenavond nog wat terugkijk.

Uitglijers ? Welke uitglijers ? Je ziet dat in iedere comp terug dat de kampioen af en toe een wedstrijdje verliest of gelijk speelt tegen een mindere tegenstander. Volkomen normaal. Waar het om gaat is hoe in dit geval Feyenoord daarmee omgaat. Het antwoord weten we allemaal.

Feyenoord wordt kampioen. Staat Vast !!

De volgende 3 wedstrijden zijn lastig; kan Feyenoord zomaar 5 of 6 punten kosten. Wellicht dat we dan alsnog kampioen worden, maar het enige dat vaststaat is dat de Coolsingel gesloopt gaat worden. Want er zullen een paar mini traumaatjes bijkomen in Rotterdam als dit seizoen niet van "ons" wordt.

Dat is wel heel somber ingesteld. Verliezen kan altijd, maar als van het groepje Jorgensen, Vilhena, El Ahmadi, Botteghin, Elia, Toornstra de helft hun normale niveau haalt dan win je elk potje hoor.

Als ik jou was zou ik 24 april en 8 mei maar vast een vrije dag opnemen.

Vergeet Berghuis, Jones, Kongolo, Jan-Arie en Karsdorp niet.

Jones keepte erg goed tegen Ajax, maar hij kon het ook niet in zijn eentje...
Berghuis vind ik niet zo bepalend.
En die andere twee zijn voorlopig nog geblesseerd toch?

Dit Feyenoord kan uit van iedereen verliezen of in elk geval punten laten liggen.
Wat dat betreft zijn PEC en Vitesse uit nog wel de enige mogelijkheden op puntverlies.

Maar zoals al eerder gememoreerd gaat Ajax ook geen 15 punten meer pakken.

Nicolage Rico schreef:
De volgende 3 wedstrijden zijn lastig; kan Feyenoord zomaar 5 of 6 punten kosten. Wellicht dat we dan alsnog kampioen worden....

Ik heb het eerder deze week al gezegd...de titelstrijd is na de zeperd van Ajax bij Excelsior beslecht, de enige vraag die nog openstaat is wanneer het formeel zover is, dit weekend, over 1 week of over 2 weken.
Ook al zou Ajax alles winnen (maar die gaan zeker punten verspelen in Eindhoven) dan nog is er geen vuiltje aan de lucht, Feyenoord verspeelt hooguit nog 1 pt bij Zwolle uit en wint al z'n overige wedstrijden.

johan de witt schreef:
Maar zoals al eerder gememoreerd gaat Ajax ook geen 15 punten meer pakken.

Om te beginnen zaterdag a.s. in Nijmegen , want de punten zijn hier meer dan welkom.

Zal Klaassen meespelen? Zo ja, dan is het al bekend wie het eerste doelpunt gaat maken.

herman schreef:
Jones keepte erg goed tegen Ajax, maar hij kon het ook niet in zijn eentje...
En die andere twee zijn voorlopig nog geblesseerd toch?

Hoop dat Kongolo er iig tegen Utrecht weer bij is over 1,5 week. Karsdorp ook vast wel.

Berghuis is vaak bepalend geweest dit seizoen. Onlangs nog bij Heerenveen, uit bij NEC, etc. Onderschatte voetballer.

Nee, een keeper kan het niet in z'n eentje. Maar jij heeft toch wel wat punten gepakt dit seizoen. Tegen Ajax herstelde hij zijn grote fout bij de vrije trap van Schöne. Voordat Schöne schoot vroeg ik me al af waarom hij een meter voor z'n doellijn ging staan.

Ben het er niet mee eens dat het een grote fout was van Jones, vooral bij het camerastandpunt van achteren kon je zien hoe groot de zwabber naar rechts was. Ik denk dat ook als hij een meter terug had gestaan, hij er ook naast zou hebben gebokst.

Zwabber is lastig, maar die bal was absoluut houdbaar. Vond het wel een fout.

Maar ik vraag me echt af waarom je bij een vrije trap een meter voor je goal gaat staan... ???

Thuis tegen Heerenveen ging hij ook al de fout in door 6 meter voor zijn goal te staan waardoor Heerenveen de 2-2 van grote afstand kon maken. Dure verliespunten.

[mierenneuk modus] fout oké, maar grote fout? [/mierenneuk modus]

Vind dat geen mierenneuk. Heeft nogal een effect op de wedstrijd. Vind dat Jones het fantastisch doet, maar hij heeft toch ook wat fouten gemaakt.

Mag ook wel met zo'n levensverhaal.
Erg knap hoe hij er weer bovenop is gekomen. De titel is hem zeker gegund.

Nicolage Rico schreef:
Vind dat geen mierenneuk.....

Dat deed jij niet, ik deed het

herman schreef:

Mag ik er gisteren aan toevoegen. Ik zat de eerste helft aan zijn 'flank'. Wat een beweging, goede rushes, een heel belangrijke assist gelijk. En zoals hierboven al gezegd, dat doet hij vaker.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hoop dat Kongolo er iig tegen Utrecht weer bij is over 1,5 week. Karsdorp ook vast wel.

Gio zei gisteren dat Kongolo er waarschijnlijk zondag tegen PEC alweer bij is, dus Utrecht moet lukken. Alleen las ik net in het AD dat het meetrainen van Jorgensen dinsdag niet zo goed ging en dat hij een twijfelgeval is.

Klopt. Jorgensen is afgehaakt dinsdag op de training.

west schreef:
(quote)

Mag ik er gisteren aan toevoegen. Ik zat de eerste helft aan zijn 'flank'. Wat een beweging, goede rushes, een heel belangrijke assist gelijk. En zoals hierboven al gezegd, dat doet hij vaker.

Het is ook wel een aardige speler, maar hij heeft helaas nog niet zijn niveau van AZ gehaald.

Ajax had een niet al te spetterende competitie start en Feyenoord heeft feitelijk een stabiel seizoen gedraaid en je kunt wel eens wat punten verspelen natuurlijk, maar lof voor de Rotterdammers.
Ik denk ook niet meer dat ze het uit handen geven.
PSV zal hopelijk niet boven Ajax uitkomen.
De Eindhovenaren met naar het schijnt de beste selectie ( is dat eigenlijk nog wel zo?) hebben mij maar weinig kunnen imponeren.
Ik vraag mij ook sterk af of Cocu er nog zit volgend seizoen.
Echt ontwikkeling zie ik niet in het team.

Qurrent nieuwe hoofdsponsor Feyenoord.

Wie?

Groene stroom.

Oké.

Krijgen we vast weer een groen uitshirt.

Leuk.

Hebben de spelers van Feyenoord nu nog wel een auto?

De Opels gaan eruit..das geen groene energie. E-bike time

Rudi S schreef:
Hebben de spelers van Feyenoord nu nog wel een auto?

Een elektrische... straks heel veel stekkerdozen bij de Kuip!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.