MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
Qurrent nieuwe hoofdsponsor Feyenoord. Groene stroom.

Ik ben al overgestapt, jij ook al?

Ik ook, naar een ander

Zeer vreemde ontwikkelingen in Enschede, er worden tribunes ontruimd vanwege "politie onderzoek" terwijl de wedstrijd gewoon verder gaat

Op zoek naar al dat geld onder die tribunes natuurlijk

vigil schreef:
Zeer vreemde ontwikkelingen in Enschede, er worden tribunes ontruimd vanwege "politie onderzoek" terwijl de wedstrijd gewoon verder gaat

Vreemd ja.

Wedstrijd is meteen dood. Gelukje voor PSV dit.

Die Turk is ook zo'n verschrikkelijke scheids hè. Kans voor Twente, fluit hij af voor een vrije trap voor... Twente.

Drugsonderzoek op vak P.

Ja drugsonderzoek, enkel is het halve stadion leeg behalve vak p...

Maar heel raar verhaal, de spelers snapte het ook niet en de wedstrijd was eigenlijk gelijk voorbij 10 minuten voor tijd

Wat nou voorbij!

Hup gewoon een gelijkmaker hoor

Ik zag die 2-2 niet meer aankomen, maar lekker hoor

Hoppa dachutwel!

Die zijn we voorgoed kwijt. Hoop dat ze nog 2e worden!

Nicolage Rico schreef:
. Gelukje voor PSV dit.
.

Ja, wij mogen niet mopperen

Nicolage Rico schreef:
Hoppa dachutwel!

Die zijn we voorgoed kwijt.

na de zomervakantie gaat het weer opnieuw los hoor.

west schreef:
(quote)

Ik ben al overgestapt, jij ook al?

Net een paar maanden geleden overgestapt naar de concurrent (Pure Energie) helaas. Qurrent was wel een serieus alternatief.

De wedstrijd van vanavond gaat viraal op Twitter.

HasjTagTwePsv

Ik denk dat een paar Psv spelers tegen het einde beneveld waren door de dampen vanaf Vak P. Wat stonden die te slapen zeg!

Nou is t echt over voor PSV. Kansloos seizoen geweest.

Dan maar Ajax verslaan en hopen dat Feyenoord t redt...

Als dat eerste lukt, lukt dat tweede ook.

Als dat eerste niet lukt, lukt dat tweede ook.
Een beetje vertrouwen in je team zou inmiddels wel op z'n plaats zijn

Ja, ik snap al die voorzichtigheid bij die Feyenoorders ook niet....jullie worden gewoon kampioen hoor, daar is niks spannends meer aan....zelfs niet als je onverhoopt nog in Zwolle zou verliezen, dan nog halen jullie het omdat je en verder geen punten meer gaat laten liggen en Ajax ook nog punten gaat verspelen.

Ze geloven het pas als de ruiten op de Coolsingel sneuvelen

Maar misschien ook niet zo gek na een 18 jaar durend trauma.

johan de witt schreef:
Ze geloven het pas als de ruiten op de Coolsingel sneuvelen

Maar misschien ook niet zo gek na een 18 jaar durend trauma.

Ik denk dat het ongeloof dan nog lang voortduurt. Als je ergens in de zomer een harde gil hoort, dan is het een Feyenoord fan die beseft dat het echt zo is.

Trauma?

Valt wel mee hoor, je zult het vast nog vaak gaan gebruiken de komende de weken (de zin: maar het mag ook wel weer eens na...) maar jij weet toch ook dat de club een aantal jaar geleden op omvallen viel (mede met dank aan ene P. Bosz) en dat ze enkel nog met jeugdspelers konden werken. Toen werden ze dat seizoen 2de wat een grotere prestatie was dan dit jaar kampioen.

Alle supporters waren die jaren heel reëel en meer dan een 3de plek kon en werd er ook niet verwacht.

De 10-0 MarioBeen-jaren bedoel je?

Volgens mij zat daarvoor ook een hele periode dat het net niet lukte en daarna, in de Koeman-Pelle-jaren, had Feyenoord toch minimaal 1 keer kampioen moeten worden. Maar toen lieten ze het zelf steeds liggen. Ik denk wel dat dat de reden is voor de voorzichtigheid nu.

In potentie is Feyenoord natuurlijk gewoon de tweede club van Nederland die elk jaar mee moet doen om het kampioenschap en zo eens per 5 jaar kampioen zou moeten kunnen worden.
Geen enkele reden om zich kleiner voor te doen dan ze zijn.

johan de witt schreef:

In potentie is Feyenoord natuurlijk gewoon de tweede club van Nederland die elk jaar mee moet doen om het kampioenschap en zo eens per 5 jaar kampioen zou moeten kunnen worden.
Geen enkele reden om zich kleiner voor te doen dan ze zijn.

Een beetje Amsterdamse bluf zou de Rotterdammers niet misstaan

johan de witt schreef:

Volgens mij zat daarvoor ook een hele periode dat het net niet lukte en daarna, in de Koeman-Pelle-jaren, had Feyenoord toch minimaal 1 keer kampioen moeten worden. Maar toen lieten ze het zelf steeds liggen. .

Nou ja moeten, qua begroting ligt Feyenoord al jaren en jaren ver achter bij Ajax en PSV.

In het laatste jaar dat Ajax kampioen werd, heeft Feyenoord het echt laten liggen. Laten we het dit jaar goed maken.

Ongeveer een kans van 1 op 4 dat Feyenoord het nog weggeeft, dus ik snap de voorzichtigheid wel in deze fase. Die nederlaag tegen Sparta kwam immers ook onverwacht.

Volgens mij wordt de enorme druk die er in de laatste wedstrijden bij komt kijken toch wel een beetje onderschat. Ik herinner me de Premier League-ontknoping van 3 jaar geleden. Liverpool won 11 wedstrijden op rij en nam een voorsprong van 3 punten op Manchester City. Toppunt van vertrouwen zou je zeggen, maar ze verspelen vervolgens 5 punten in speelronde 36 en 37. Weg titel.

Feyenoord heeft in tegenstelling tot het Liverpool van toen het geluk dat de wedstrijd tegen de directe concurrent al geweest is en dat hun doelsaldo veel beter is. Maar dit neemt niet weg dat elk van de komende wedstrijden nog lastig wordt zolang Ajax in de buurt staat. Zelfs die tegen Excelsior.

Feyenoords grootste vijand blijft de druk. Kunnen ze daarmee omgaan dan trekken ze dit over de streep. Gaat het toch teveel in de koppen spelen dan kun je op Woudestein zomaar tegen een vroege rode kaart aanlopen tegen een tegenstander die zich nog veilig moet spelen. Hoe overtuigend je het hele seizoen al bovenstaat staat, de laatste wedstrijden blijven toch de moeilijkste. Zoveel teams uit het verleden die daar over mee kunnen praten. Herinnert iemand zich de penalty van Djukic nog?

Gretz schreef:
het geluk dat de wedstrijd tegen de directe concurrent al geweest is en dat hun doelsaldo veel beter is.

Geluk? Voor die wedstrijd tegen de concurrent stonden we nog 6 punten voor... En dat doelsaldo heeft toch weinig met geluk te maken, maar met scorend vermogen.

Feyenoords grootste vijand blijft de druk.

Denk vooral blessures. Met een fitte selectie, of telkens max 1 a 2 afwezigen, zou het moeten lukken.

Feyenoord heeft dit seizoen wel bewezen goed met druk overweg te kunnen. Maar goed, jeweetutniet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:56 uur

geplaatst: vandaag om 07:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.