MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
We hebben het ook over de 1e helft hè, dat Ajax weggevaagd werd. En dat heeft, zoals je zelf aangeeft, niet alleen met kansen te maken, maar ook met het feit dat Feyenoord er veel feller op zat en zowat ieder duel won. Ajax kwam er totaal niet aan te pas. Ajax kon de bal nauwelijks 3 x naar elkaar passen. En Feyenoord zette volop pressie naar voren dat ook nog eens resulteerde in 3 100% kansen. Dat vind ik wel wegblazen, als ik eerlijk ben. En ja, Ajax had geluk in de 1e helft. Net als Feyenoord in de Arena dat het geen 4-0 werd.

jasper1991 schreef:
Ajax heeft onterecht een punt meegenomen uit de kuip, en Feyenoord had weer geluk tegen NEC en FC Utrecht, en Ajax weer tegen een andere ploeg. Toeval is onderdeel van het voetbal (en het leven), en gelukkig maar!

Maak daarvan: PSV (2 punten teveel) en Utrecht (1 punt teveel). Tegen N.E.C. vond ik meer dan verdiend.

Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)

2-0 of 2-1 was voor Ajax - Feyenoord de meest normale uitslag gezien de kansenverhouding.
Wat mij opvalt aan die grafieken is dat ze vrijwel structureel te laag ingeschat worden i.v.m. het daadwerkelijke aantal gescoorde goals.

Het zou interessant zijn om al die verwachte uitslagen gedurende een seizoen bij elkaar op te tellen en een ranglijst samen te stellen op basis van die gegevens.

Ik las dat in Engeland Manchester United 3e staat in de lijst van het aantal doelpogingen en 3e van onderen in de effectiviteit bij al die kansen. Vandaar de vele gelijke spelen, zei Mourinho.

Dat vind ik wel interessante statistieken.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het waren natuurlijk niet alleen die 3 kansen. Ajax werd vanaf minuut 1 bij de strot gegrepen - net als PSV in de Kuip.

En prutsbal? Geweldige actie van Bilal - waar Sinkgraven compleet werd afgetroefd - op het afmaken na.

Mja, eerlijk is eerlijk, Bilal is gewoon een draver a la Dennis Dommedahl. Hard lopen, maar geen rendement.

En El Ahmadi was Ziyech toch even kwijt bij de goal en moest ook nog een keer geel pakken. Dus helemaal in de knip had ie hem ook niet.

Voetbal is niet alleen dominant spelen, maar ook efficiënt zijn. En dat was Feyenoord nou niet echt die middag.

Ajax ook niet zondag, maar iedereen heeft het over wegblazen dit kapot spelen dat...

Bilal heeft inderdaad weinig rendement. Hoewel, 4 assists dacht ik. Maar denk dat er weinig spelers zijn die zo makkelijk voorbij zijn tegenstander komen dan de import Turk.

Nicolage Rico schreef:
Bilal heeft inderdaad weinig rendement. Hoewel, 4 assists dacht ik. Maar denk dat er weinig spelers zijn die zo makkelijk voorbij zijn tegenstander komen dan de import Turk.

Bilal staat natuurlijk niet in de basis. Een paar wedstrijden achter elkaar in de basis en dan kan je hem pas echt daarop gaan beoordelen.

Hij is trouwens geboren in Zaanstad, niet in Turkije.

Is hetzelfde joh.

west schreef:

Hij is trouwens geboren in Zaanstad, niet in Turkije.

Dus, twijfels
Jij kan binnenkort een brief van Erdogan verwachten.

Ff 5 goals inlopen vanavond

En waarom denk je dat?

Het gaat zoals het er nu al naar uit ziet weer een zware avond worden voor Bonk...

Als Streppel na de rust nog maar op de bank zit?!

luigifort schreef:

Dolberg speelt niet hè.

Kluivert ook niet
Ben benieuwd hoe deze drie het doen.

Rudi S schreef:
(quote)

Dus, twijfels
Jij kan binnenkort een brief van Erdogan verwachten.

Oh gelukkig, alleen een brief...

johan de witt schreef:
Kluivert ook niet
Ben benieuwd hoe deze drie het doen.

Echt waar? Daar snap ik nou weer niks van.

Ja dan ben je dus n trainer van niks als je Kluivert niet laat beginnen

Misschien spaart hij hem voor Schalke

Misschien dat drie wedstrijden in een week voor een jongen van 17 wat te veel is?

NEC heeft al een doelpunt gemaakt..,oh wacht.

Wel langer de nul gehouden dan Feyenoord vorige week

En Neres met 0-2, gaat lekker makkelijk

luigifort schreef:

luigifort schreef:

luigifort schreef:
Ja dan ben je dus n trainer van niks als je Kluivert niet laat beginnen

Precies met Kluivert was het al 0-4 geweest

Jij snapt t

Nog 13 en we staan na vanavond precies gelijk

Younes

Neres wel lekker bezig gelukkig.

Groningen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.