Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 8 april 2017, 20:16 uur
Van Wolfswinkel gaat topscorer worden als dat zo doorgaat. Alleen deze week al 5 goals geloof ik... net zoveel als in de 2 seizoenen hiervoor bij elkaar.
Heb trouwens bij Heerenveel wel gemist waarom Odegaard niet meer basis stond de laatste tijd. Blessure?
En ADO ook alweer op 3-0, we kunnen toch wel spreken van een Alphons Groenendijk-effect.
Heb trouwens bij Heerenveel wel gemist waarom Odegaard niet meer basis stond de laatste tijd. Blessure?
En ADO ook alweer op 3-0, we kunnen toch wel spreken van een Alphons Groenendijk-effect.
0
geplaatst: 8 april 2017, 20:19 uur
Man man. Dat N.E.C.
En tegen ons lekker met 11 man in het eigen strafschopgebied staan...
Zou me trouwens niks verbazen als het nog spannend gaat worden qua doelsaldo.

0
geplaatst: 8 april 2017, 20:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Klopt

Go Ahmad - 29 en NEC - 25

0
geplaatst: 8 april 2017, 20:34 uur
Nicolage Rico schreef:
14 doelpunten inlopen in 5 wedstrijden, dan moet iedere wedstrijd gemiddeld met 4-0 gewonnen worden en mag Feyenoord alleen met één doelpunt verschil winnen.Zou me trouwens niks verbazen als het nog spannend gaat worden qua doelsaldo.
Nicolage Rico schreef:
Man man. Dat N.E.C.
.
Dat stonden ze ook, maar doordat het zo druk was, schoot er eentje hem gelijk in eigen doel. Man man. Dat N.E.C.
. 
0
geplaatst: 8 april 2017, 20:37 uur
Of een keer met 0-7 winnen (vanavond). Thuis met 6-0 van GAE en als Feyenoord nog een keer verliest...
Lijkt me sterk hoor...
Lijkt me sterk hoor...
0
geplaatst: 8 april 2017, 20:37 uur
chevy93 schreef:
(quote)
14 doelpunten inlopen in 5 wedstrijden, dan moet iedere wedstrijd gemiddeld met 4-0 gewonnen worden en mag Feyenoord alleen met één doelpunt verschil winnen.(quote)
Dat stonden ze ook, maar doordat het zo druk was, schoot er eentje hem gelijk in eigen doel.
Dan heeft inlopen geen zin, Feyenoord moet daarvoor ook een keer verliezen en gaan dan in de min.
0
geplaatst: 8 april 2017, 20:45 uur
Nicolage Rico schreef:
Of een keer met 0-7 winnen (vanavond). Thuis met 6-0 van GAE en als Feyenoord nog een keer verliest...
Lijkt me sterk hoor...
Dan sta je nog steeds 2 doelpunten achter als je ervan uitgaat dat Feyenoord met één doelpunt wint en met één doelpunt verliest. We kunnen over een boel speculeren, maar een doelsaldo van 14 in 5 wedstrijden goedmaken lijkt me vrij irreëel. Feyenoord heeft de afgelopen twee wedstrijden daarvoor te goed aan het doelsaldo gewerkt. Of een keer met 0-7 winnen (vanavond). Thuis met 6-0 van GAE en als Feyenoord nog een keer verliest...
Lijkt me sterk hoor...

Ik verwacht dan ook dat ze het nu rustig aan gaan doen i.v.m. Schalke donderdag.
0
geplaatst: 8 april 2017, 21:02 uur
Toch geeft Ajax weer aardig wat kansen weg. N.E.C. had er ook nog minstens eentje bij moeten maken.
0
geplaatst: 8 april 2017, 21:04 uur
Net zoals Go Ahead er ook wel één of twee had mogen scoren tegen Feyenoord.
Het wordt wel heel speculatief merk ik nu. Zelfs over wedstrijden die al geweest zijn.
Het wordt wel heel speculatief merk ik nu. Zelfs over wedstrijden die al geweest zijn.

0
geplaatst: 8 april 2017, 21:24 uur
Dat eigen doelpunt van die Golla was wel onvoorstelbaar dom zeg. De keeper lag klaar om 'm te pakken en als hij 'm gewoon vol raakt gaat die bal naast.
Als het Ajax meezit, dan doet Manu niet mee bij Go Ahead op 7 mei: hij kreeg al in de 14e minuut rood. Dat is verreweg hun beste voetballer.
Als het Ajax meezit, dan doet Manu niet mee bij Go Ahead op 7 mei: hij kreeg al in de 14e minuut rood. Dat is verreweg hun beste voetballer.
0
geplaatst: 8 april 2017, 21:42 uur
west schreef:
In dat geval wordt t 14-0

0
geplaatst: 8 april 2017, 21:43 uur
Nou, vlak Ritzmaier en Hendriks niet uit. Vind Manu echt heel erg tegenvallen bij Go Ahead eigenlijk. Haalt lang niet het niveau dat hij bij Cambuur en Feyenoord haalde.
0
geplaatst: 8 april 2017, 21:44 uur
herman schreef:
Vind Manu echt heel erg tegenvallen bij Go Ahead eigenlijk. Haalt lang niet het niveau dat hij bij Cambuur en Feyenoord haalde.
Vind Manu echt heel erg tegenvallen bij Go Ahead eigenlijk. Haalt lang niet het niveau dat hij bij Cambuur en Feyenoord haalde.
Wel afgelopen woensdag toen ik hem in de Kuip zag. Maar verder heb ik ze niet gevolgd eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 8 april 2017, 21:46 uur
Ik vond het wel opvallend dat ie weer naar de Eredivisie kwam. Was bij Feyenoord toch een leuke speler, ook al was ie niet goed genoeg uiteindelijk. Maar had verwacht dat ie wel wat extra's kon brengen bij Go Ahead.
1
geplaatst: 9 april 2017, 00:04 uur
Makkelijke partij voor Mokum.
Ondanks een paar kleine plaagstootjes en een fraaie goal, is dit N.E.C wel heel zwak zeg.
Ik vond Ajax niet super, maar wel zakelijk.
Eens kijken wat 010 morgen in petto heeft.
Ondanks een paar kleine plaagstootjes en een fraaie goal, is dit N.E.C wel heel zwak zeg.
Ik vond Ajax niet super, maar wel zakelijk.
Eens kijken wat 010 morgen in petto heeft.
1
geplaatst: 9 april 2017, 09:22 uur
Ons aller Basje heeft er nog maar eens 3 gemaakt en staat nu weer samen met Messi op de 1ste plek bij de Europese topscorers lijst 

0
geplaatst: 9 april 2017, 09:29 uur
Dost heeft dan ook nog minder speeltijd gehad dan Messi, wel raar dat de doelpunten in Portugal ook in de categorie "factor 2" thuishoren 

0
geplaatst: 9 april 2017, 09:32 uur
Nou ja met al die slagers daar achterin 
Wat anders: hup Max hou p3 vast!

Wat anders: hup Max hou p3 vast!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.