Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2006, 15:54 uur
0
geplaatst: 16 februari 2006, 16:07 uur
Depeche Mode mss. Staat ook op Rock am Ring en Werchter, dus wel in de buurt op het juiste moment, maar zou die al jaren op Pinkpops wensenlijstje staan?
0
tondeman
geplaatst: 16 februari 2006, 16:20 uur
wederom een kut line-up, ben niet anders gewend van pinkpop
0
geplaatst: 16 februari 2006, 16:30 uur
Depeche Mode zou vet zijn.
Dresden Dolls zijn ook wel leuk, hopelijk treden die ook nog in wat clubs op.
Dresden Dolls zijn ook wel leuk, hopelijk treden die ook nog in wat clubs op.

0
AHWA
geplaatst: 8 maart 2006, 13:49 uur
Zaterdag:
Alize, Mo Jones, Kraak & Smaak, Dresden Dolls, Nelly Furtado, Kaiser Chiefs, Placebo (1,5 uur).
Zondag
Van Katoen, Infadels, Hooverphonic, Skin, Alter Bridge, Kashmir, Bloodhound Gang, Racoon, dEUS en Tool.
Maandag:
Jamie Lidell, Editors, Flaming Lips, Opgezwolle, Soulfly, Damien Gray, Deftones, Nickelback, Morrissey, Blof, Anouk, Keane, Franz Ferdinand, Red Hot Chilli Peppers.
Bron: Festivalinfo.nl
Misschien ga ik er toch wel heen.
Alize, Mo Jones, Kraak & Smaak, Dresden Dolls, Nelly Furtado, Kaiser Chiefs, Placebo (1,5 uur).
Zondag
Van Katoen, Infadels, Hooverphonic, Skin, Alter Bridge, Kashmir, Bloodhound Gang, Racoon, dEUS en Tool.
Maandag:
Jamie Lidell, Editors, Flaming Lips, Opgezwolle, Soulfly, Damien Gray, Deftones, Nickelback, Morrissey, Blof, Anouk, Keane, Franz Ferdinand, Red Hot Chilli Peppers.
Bron: Festivalinfo.nl
Misschien ga ik er toch wel heen.
0
moviefreak#1
geplaatst: 8 maart 2006, 14:00 uur
Ik ben onder de indruk maar het is voor mij niet genoeg. Bovendien geef ik de voorkeur aan het Arrow Classic Rock festival, zeker nu Roger Waters is bevestigd.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 14:01 uur
Voor het eerst sinds jaren een fatsoenlijk programma. Maar ik heb mezelf beloofd om niet meer naar Pinkpop te gaan.
Plakken en knippen naar Lowlands: Dreseden dolls, Skin, Editors, Morrissey en Placebo!
Plakken en knippen naar Lowlands: Dreseden dolls, Skin, Editors, Morrissey en Placebo!
0
geplaatst: 8 maart 2006, 15:04 uur
Wow, Morrissey 2 keer in 1 jaar naar Nederland, het kan niet op!
0
geplaatst: 8 maart 2006, 16:40 uur
Dat zal Jan niet leuk vinden... Hij heeft nog zo zijn best gedaan om iedereen tevreden te stellen.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 16:53 uur
ze zijn nog in onderhandling met 9 bands he?
ik hoop nog op arctic's, belle and sebastian, en misschien iets als dillinger escape plan, of converge of zo. iets hards in ieder geval
ik hoop nog op arctic's, belle and sebastian, en misschien iets als dillinger escape plan, of converge of zo. iets hards in ieder geval
0
geplaatst: 8 maart 2006, 18:01 uur
Ik dacht dat Arctic Monkeys vrijwel zeker niet kwamen.
Ik zit er toch wel over te denken om op maandag te gaan (Morrissey en The Flaming Lips!!!). Ik zou de The Streets ook nog wel een herkansing willen geven voor dat vreselijke optreden op Lowlands 2004.
Ik zit er toch wel over te denken om op maandag te gaan (Morrissey en The Flaming Lips!!!). Ik zou de The Streets ook nog wel een herkansing willen geven voor dat vreselijke optreden op Lowlands 2004.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 22:35 uur
Van de site:
Pinkpop slaat terug. De organisatie gaf aan de programmacommissie de opdracht om het teleurstellende aantal bezoekers van de vorige editie snel te vergeten. De aankondiging van de eerste 5 namen t.w. ANOUK , FRANZ FERDINAND , PLACEBO , TOOL en RACOON gaf meteen de goede richting aan. De toon was gezet. Met de bekendmaking van een heuse stadion-act, de RED HOT CHILI PEPPERS , verstomde zelfs de verstokte klager. Pinkpop is still going strong, zoveel is zeker. Nu er weer een lading grote namen zijn bevestigd kunnen zelfs vergelijkingen worden gemaakt met 2002, een van de topjaren van Pinkpop, toen het festival voor de tweede keer op rij al met Pasen was uitverkocht. Het rijtje nieuwe grote namen zijn BLØF, BLOODHOUND GANG, dEUS , DEFTONES , KAISER CHIEFS , KEANE , MORRISSEY en NICKELBACK . Maar wat te denken van de succesvolle dames NELLY FURTADO en SKIN . De reputatie van Pinkpop als trendsetter wordt waargemaakt met groepen als INFADELS , EDITORS , DAVID GRAY , THE DRESDEN DOLLS , THE FLAMING LIPS, JAMIE LIDELL LIVE BAND en KASHMIR. Pinkpop zou Pinkpop niet zijn als er geen beroep zou worden gedaan op nog een Belgische topper HOOVERPHONIC . Harde rock ontbrak vorig jaar en dat is in deze editie weer volop aanwezig met SOULFLY en ALTER BRIDGE (uiteraard naast de Peppers, Deftones en Nickelback). Vier fantastische Nederlandse namen kunnen ook niet ontbreken op deze erelijst en wel de Limburgse formatie MO'JONES , de funky breakgroep KRAAK & SMAAK , de Nederlandse hiphop band OPGEZWOLLE en de nummer 3 van de Gouden Tip 2006 VANKATOEN . Het festival wordt geopend door de winnaar van de Limburgse voorronde "Nu Of Nooit" en wel ALIZE . Dat betekent dat we bij de perspresentatie 31 groepen kunnen bekendmaken en met nog 8 groepen in onderhandeling zijn.
---
Trendsetten met Flaming Lips die al 20 jaar (als het niet langer is) albums uitbrengen...?
Nouja, het is wel een goede line up, maar ik ga liever naar Dour.
Pinkpop slaat terug. De organisatie gaf aan de programmacommissie de opdracht om het teleurstellende aantal bezoekers van de vorige editie snel te vergeten. De aankondiging van de eerste 5 namen t.w. ANOUK , FRANZ FERDINAND , PLACEBO , TOOL en RACOON gaf meteen de goede richting aan. De toon was gezet. Met de bekendmaking van een heuse stadion-act, de RED HOT CHILI PEPPERS , verstomde zelfs de verstokte klager. Pinkpop is still going strong, zoveel is zeker. Nu er weer een lading grote namen zijn bevestigd kunnen zelfs vergelijkingen worden gemaakt met 2002, een van de topjaren van Pinkpop, toen het festival voor de tweede keer op rij al met Pasen was uitverkocht. Het rijtje nieuwe grote namen zijn BLØF, BLOODHOUND GANG, dEUS , DEFTONES , KAISER CHIEFS , KEANE , MORRISSEY en NICKELBACK . Maar wat te denken van de succesvolle dames NELLY FURTADO en SKIN . De reputatie van Pinkpop als trendsetter wordt waargemaakt met groepen als INFADELS , EDITORS , DAVID GRAY , THE DRESDEN DOLLS , THE FLAMING LIPS, JAMIE LIDELL LIVE BAND en KASHMIR. Pinkpop zou Pinkpop niet zijn als er geen beroep zou worden gedaan op nog een Belgische topper HOOVERPHONIC . Harde rock ontbrak vorig jaar en dat is in deze editie weer volop aanwezig met SOULFLY en ALTER BRIDGE (uiteraard naast de Peppers, Deftones en Nickelback). Vier fantastische Nederlandse namen kunnen ook niet ontbreken op deze erelijst en wel de Limburgse formatie MO'JONES , de funky breakgroep KRAAK & SMAAK , de Nederlandse hiphop band OPGEZWOLLE en de nummer 3 van de Gouden Tip 2006 VANKATOEN . Het festival wordt geopend door de winnaar van de Limburgse voorronde "Nu Of Nooit" en wel ALIZE . Dat betekent dat we bij de perspresentatie 31 groepen kunnen bekendmaken en met nog 8 groepen in onderhandeling zijn.
---
Trendsetten met Flaming Lips die al 20 jaar (als het niet langer is) albums uitbrengen...?
Nouja, het is wel een goede line up, maar ik ga liever naar Dour.

0
geplaatst: 9 maart 2006, 17:43 uur
Ward schreef:
Ja, maar tegenlijkertijd zegt Smeets dat als ze beschikbaar zijn, hij ze zéker zou boeken. En aan de tourinfo op de site te zien lijkt het erop dat de mogelijkheid nog steeds open staat...
0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:50 uur
Rayman gaat zich er dit jaar dan toch maar aan wagen, aan drie dagen Pinkpop. In een donkergrijs verleden heb ik al eens kaartjes gehad, vanwege The Smiths. Die kwamen dus NIET. Kaartjes weggeflikkerd dus, wat had ik de pest erin. Sindsdien heeft het me nooit getrokken om op zo´n festival rond te hangen. Maar je moet het een keer gedaan hebben om erover te kunnen oordelen, dus we wagen ons er maar eens aan. De bezetting spreekt me ook wel aan dit keer.
0
geplaatst: 25 maart 2006, 12:53 uur
Nog 2 namen bekend: op zondag The Zutons, en op maandag Pete Murray hij zal waarschijnlijk de openingsact worden op het hoofdpodium.
0
geplaatst: 25 maart 2006, 17:44 uur
Dat is al een week bekend Iceman. Ik hoop dat er nog een paar goeie namen bij komen.
0
geplaatst: 25 maart 2006, 21:38 uur
rayman schreef:
Dat is al een week bekend Iceman. Ik hoop dat er nog een paar goeie namen bij komen.
Weet ik maar het stond er niet dus ik dacht vermeld het ff
. En dat hoop ik ook van harte, gewoon 1 topact ofzo
.
0
geplaatst: 25 maart 2006, 21:47 uur
Gelijk heb je. De informatiestroom moet up to date blijven.
En wat grote namen betreft. Ach, met Pearl Jam, Depeche Mode, Muse en Saybia ben ik dik tevreden. 
En wat grote namen betreft. Ach, met Pearl Jam, Depeche Mode, Muse en Saybia ben ik dik tevreden. 
0
geplaatst: 25 maart 2006, 21:48 uur
Jep, daarom. Saybia was vorig jaar al dus die zullen waarschijnlijk wel niet komen
.
.* denotes required fields.