MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
moviefreak#1
Tool, Placebo en Franz Ferdinand

Toch niet echt de kleinste namen, zou het zo zijn dat Pinkpop eindelijk weer eens een goede line-up gaat krijgen ?

maar anouk en racoon....ik ben benieuwd wat voor originele namen ze hebben!

Anna.R schreef:
Eerste namen Pinkpop 2006 bekend:
Tool

YESSSS .

Arcade Fire zou leuk zijn...

HammerHead schreef:
Mocht Tool naar Pink Pop komen, dan ben ik daar ook wel te vinden. Maar da's ook zo'n beetje het enige wat me daar nog naar toe kan trekken.

Hmm, ik kijk eerst nog even of ze niet toevallig ook losse concerten geven. Dat scheelt toch weer een aardige slok op een borrel financieel gezien.

Tja Anouk, Tool, Franz Ferdinand?? Ik heb mijn bedenkingen hierbij...

miloz
Tool lijkt me ongeloofelijk cool om live te zien. Voor de rest geen spectaculaire namen. En die verwacht ik ook niet. Waarschijnlijk komen de Arctic Monkeys ook wel. Dat is nu de hype dus dan kan pinkpop niet achter blijven.

Als ik de top 20 van de gouden tip zie dan staan daar toch wel groepen bij die ik absoluut wel heel graag had willen zien:

1. Racoon
2. System Of A Down
3. Van Katoen
4. Green Day
5. Franz Ferdinand
6. Coldplay (alleen zal deze groep het festivalgevoel verzwakken, dus misschien kunnen ze beter niet komen)
7. Anouk
8. Di-rect
9. Kaiser Chiefs
10. Foo Fighters
11. Korn
12. Muse
13. Rammstein (geldt alleen hetzelfde voor als Coldplay)
14. Placebo
15. Linkin Park
16. Red Hot Chili Peppers
17. Queens of the Stone Age
18. Editors
19. Tool
20. The Prodigy

Dan hebben ze toch eigenlijk de minste artiesten uit deze lijst gekozen vind ik.

moviefreak#1
Nou nou Di-rect staat ook in het lijstje hoor Iceman

Maar die heb ik vorig jaar al gezien .

miloz schreef:
Waarschijnlijk komen de Arctic Monkeys ook wel. Dat is nu de hype dus dan kan pinkpop niet achter blijven.

Laat het waar zijn, laat het waar zijn

Jaaah is er tenminste nog een reden om te gaan...

Super die Tool gewoon op PP!!!!!Feestje opzich, sowieso een dag PP dus. Misschien ook op werchter?Hoop ze toch twee keer te zien dit jaar. In 2001 heb ik ze tien minuten gezien en was nog geen echte fan. Nu wil ik er wel helemaal voor gaan. Ben zwaar verslaafd.

Placebo....ook niet mis.:)

Misschien maar geen 'zomervakantie' dan:P?

Geen zomervakantie?!?! Over mijn dood en rottend lijk.

Toine Rorije
andré schreef:
Ik denk inderdaad dat Red Hot Chili Peppers veel te groot voor Pinkpop zijn, dan houden ze helemaal geen geld meer over voor andere bands.

Toine Rorije schreef:
Zo 'hot' zijn de chili peppers tegenwoordig toch niet meer? Lijkt me dus best haalbaar voor pinkpop.

andré schreef:
Maar volgens mij betaal je wel de hoofdprijs met die gasten. Hot of Not.

*haalt even zijn gram.

klik

Zou natuurlijk wel érg mooi zijn. We wachten af...

Overgens: the Boodhound Gang maakte tijdens concert in Tivoli bekend dat ze ook op Pinkpop staan. Ook Editors staat zo goed als vast.

moviefreak#1
Dus RHCP, Tool én Placebo al zeker

Het zal toch niet gebeuren dat de freak naar Pinkpop moet dit jaar

RHCP is nog niet echt zeker he? Juich niet te vroeg

moviefreak#1 schreef:
Dus RHCP, Tool én Placebo al zeker

Het zal toch niet gebeuren dat de freak naar Pinkpop moet dit jaar

Jij hebt tenminste het geluk dat je in het zuiden des lands woont Freak. Ik woon in het noorden des lands dus voormij is het toch een stukje verder van huis.

Geazmono schreef:
(quote)

Jij hebt tenminste het geluk dat je in het zuiden des lands woont Freak. Ik woon in het noorden des lands dus voormij is het toch een stukje verder van huis.

Ach, wat voor de één ver is, is voor de ander dichtbij. Jij zit dichter bij bv Lowlands....

Ja dat is wel weer zo.

Eindelijk bevestigd door PinkPop, The Red Hot Chili Peppers zijn de afsluiting van PinkPop 2006.

(Denkt Iceman wat ik denk?)

Dat is een knappe bezetting dit jaar. Jazekers.

moviefreak#1
Het is inderdaad nu al beter dan de vorige 2 jaar. Hopelijk komt er nog wat bij dan heb ik ook weer eens wat te doen rond die periode

Weer nieuwe namen bekent:

David Gray (maandag)
The Dresden Dolls (zaterdag)

Smeets zegt ook in een interview met TV Limburg:
"Er is een act bij die al heel lang op het wensenlijstje voor Pinkpop stond", hieraan voegt hij toe dat het om een Engelse band gaat.

Daarnaast gaan alle podia 3 dagen lang gebruikt worden, waardoor er meer bands geboekt kunnen worden als andere jaren.

Anna.R schreef:

"Er is een act bij die al heel lang op het wensenlijstje voor Pinkpop stond", hieraan voegt hij toe dat het om een Engelse band gaat.

Hmmm... wie??
Misschien dan toch de Monkeys, Kaiser Chiefs. Staan waarschijnlijk niet lang op het wenslijstje, maar ik zou zo ff anders nix anders goeds kunnen bedenken...

De band zal denk ik meer in de hoek...jeugdsentiment van Jan Smeets zitten...Iets als The cure misschien?

Pearl Jam wellicht??

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.