MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
Ideetje nog van Gordon, maak pinkpop volgend jaar echt Pink.....dus alleen gay-muziek. Dus een soort songfestival live in landgraaf.

En met welk excuus kwam ie aanzetten?

Dan kun je nog beter niks zeggen imho

EmDee schreef:

En met welk excuus kwam ie aanzetten?

Hij gaf hij eigenlijk de kerk de schuld.... De heilige geest kwam te vroeg bij de discipelen dit jaar....pinksteren valt te vroeg....het festival is geisoleerd qua datum!

ik wijt het eerder aan optredens van bands als Di-rect en Kane

Mar goed dit topic is voor TV tips....er is ook een topic pinkpop....ook gedeeltelijk mijn fout

Alsof Gorillaz naar Pinkpop zouden komen. Ze doen geen optredens...

bonothecat schreef:

Ideetje nog van Gordon, maak pinkpop volgend jaar echt Pink.....dus alleen gay-muziek. Dus een soort songfestival live in landgraaf.

Zei Gordon dat ?! Whahahaha.............. (Slaat dus echt nergens op).

...zij hij echt...en als Gordon dat zegt dan gebeurt dat vast ook.......hahahaha....heb een goed jaar de tijd om van geaardheid te veranderen

Sietse
sorry ook volgend jaar pas ik dan met plezier

of het moet zijn dat erasure komt

Commercieel gezien is het nog niet eens zo'n slecht idee waarschijnlijk.

(gevolgd door een hele diepe zucht)

Misschien kunne we vast een line-up voor Jan bedenken:

Bronski Beat/Erasure/Gerard Joling/ Right said Fred....

Yak
2 Brothers On The Fourth Floor
Snap!
Tiffany

En natuurlijk de primeur van de onvermijdelijke Wham!-reunie.

dutch2
Melissa Etheridge
Indigo Girls
R.E.M.
Rufus Wainwright
Tafkas (The Artist formerly known as straight).

Dat wordt nog wat!

Antony & The Johnsons + Boy George mag vast ook wel? Hm, dat begint artistiek nog aantrekkelijk te worden ook. Gordon is geniaal!

Verdient hij nu zelf ook een plaats.......eigenlijk wel he!

Yak
Meatloaf!

bonothecat schreef:

...zij hij echt...en als Gordon dat zegt dan gebeurt dat vast ook.......hahahaha....heb een goed jaar de tijd om van geaardheid te veranderen

Hahahaha, vind je het erg als ik dat dan ook doe Hier zit ik echt niet op te wachten !

Waarom vragen ze zo iemand als Gordon ueberhaupt om zijn mening...?

Smeets had misschien wel een puntje toen ie zei dat ze volgend jaar weer meer samen konden werken met Rock Am Ring, maar de programmering moet toch echt wel een stuk spannender.

Line Up ? Mm, kan best goed worden bedenk ik me nu opeens,
naast genoemde Rufus Wainwright, Indigo Girls, Melissa Etheridge, Antony & the Johnsons en R.E.M. kunnen we ook Bob Mould, Solo (J.Perkin), The Others (ja ja !!), Marc Almond, Labi Siffre, Sarah Bettens, Hidden Cameras, The Ark, Fischerspooner, Morrissey, Tanita Tikaram, Roddy Bottum van Imperial teens (ex-toetsenist Faith no more), Claudia de Breij, Tracey Chapman, KD Lang, Mark Eitzel, Pet Shop Boys, Placebo, Nick Name of Peaches om maar wat namen te noemen programmeren.

En willen we het cultureel gaan uitbreiden dan mogen jullie zelf gaan samenstellen
http://gayinfo.tripod.com Daar valt genoeg te vinden.

Toch niet eens zo'n slecht idee van onze Gordon. Alleen mag hij dan hamburgers gaan bakken..........

Sietse
hmm, neh ik pas nog steeds...

Sietse schreef:

Ga je samen met Gordon hamburgers bakken

Sietse schreef:

Niet zo flauw Sietse......1 dag je roze pakje aan, en het is weer klaar.....of wordt het wel weer meteen drie dagen

dutch2
Volgens mij zit Sietse nog een beetje in zijn ontkenningsfase

Roze pakjes? Hallo, die hoedjes alleen zijn al eng genoeg hoor..

Sietse
dutch2 schreef:

Volgens mij zit Sietse nog een beetje in zijn ontkenningsfase

Nee hoor, Sietse is de fase van twijfel al een jaar of 10 ofzo voorbij....(was niet of ik homo was maar misschien wel bi, je weet het niet) Maar nee hoor, gewoon heel saai hetero.

Maar het is niet dat ik homo zijn erg zou vinden (dan zou ik vast wel een partner hebben, ik ken nog wel een aantal vrijgezelle homo's met veela dezelfde interesses), maar wel de artiesten die ik voorbij heb zien komen in het lijstje...alleen Marc Almond (naast het door mij al genoemde Erasure) is toch zeker wel ok. De rest liever niet.

En nee ik ga ook niet met Gordon hamburgers baken, ik denk dat ik na een half uur hem al begin te meppen met pannen en steken met messen.

Yak
Bloody hell, moet je deze lineup nou eens zien.

Djeezz! Dat lijkt zowaar op mn iTunes playlist!

The Prodigy komt om 21.15 op de webtv link van 3voor12. Ik begon een half uur geleden te gillen toen ze de rechten ineens toch hadden gekregen die voorheen onder voorbehoud waren. Ik kan The Prodigy Live tegenwoordig ontzettend hoog aanbevelen.

Ik heb inmiddels The Prodigy op TV gezien (althans een stukje) en dat zag er inderdaad overweldigend uit. Als je daarbij bent geweest, vergeet je dat niet zo snel meer, volgens mij.

Tussen de bedrijven door zag ik ook nog Wir Sind Helder dat me positief opviel (mooie zangeres ook! ). En Bloc Party was echt fantastisch. Wat een waanzinnig goede band en wat een fantastische drummer.

Verder nog gezien: Presidents of the USA, Within Temptation, Saybia. Die laatste vond ik nog wel aardig, maar die eerste twee maar zozo.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:47 uur

geplaatst: vandaag om 21:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.