Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 mei 2005, 07:18 uur
herman schreef:
Ik heb inmiddels The Prodigy op TV gezien (althans een stukje) en dat zag er inderdaad overweldigend uit. Als je daarbij bent geweest, vergeet je dat niet zo snel meer, volgens mij.
Ik heb inmiddels The Prodigy op TV gezien (althans een stukje) en dat zag er inderdaad overweldigend uit. Als je daarbij bent geweest, vergeet je dat niet zo snel meer, volgens mij.
Ik vond het juist verschrikkelijk, wat een slecht geluid en een gekrijs van die mannen. Nee, ik hoef geen spijt te hebben dat ik daar niet bij ben geweest.
0
moviefreak#1
geplaatst: 17 mei 2005, 09:15 uur
Ik vond op TV vooral Beth Hart, Triggerfinger en The Frames heel aardig. The Prodigy was me net iets te veel geschreeuw en zo. Volgens mij waren die gasten ook helemaal van de wereld. Wir Sind Helder heb ik ook gezien maar ik vond alleen hun eerste nummer goed en de rest vond ik weer een te hoog top 40 gehalte hebben jammergenoeg.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 13:34 uur
Ik was vooral onder de indruk van Madrugada, Beth Hart vond ik juist verschrikkelijk. Werkelijk in iedere toon vibrato gooien, buitengewoon irritant.
De prodigy was nog wel aardig, maar vooral het optreden van Faithless kwam op mij zeer slap en uitgeblust over. En dan 20x thank you roepen.
De prodigy was nog wel aardig, maar vooral het optreden van Faithless kwam op mij zeer slap en uitgeblust over. En dan 20x thank you roepen.

0
moviefreak#1
geplaatst: 17 mei 2005, 13:38 uur
Haha ja inderdaad dat was een beetje teveel van het goede. Mogen we er nu onderhand vanuit gaan dat Faithless voorlopig even niet meer komt 

0
moviefreak#1
geplaatst: 17 mei 2005, 13:39 uur
Wat vonden jullie trouwens van Golden Earring ? Ik vond het toch nog best goed eigenlijk.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 13:44 uur
Zie niet in waarom het 'toch nog' best goed zou zijn, de Earring heeft meer dan genoeg bewezen een uiterst degelijke rockband te zijn.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 13:53 uur
Op 3voor12 wordt vooral het concert van de Kaiser Chiefs geroemd, alhoewel het blijkbaar minder 'legendarisch' was dan op London Calling. Toch wle jammer dat ik die op TV gemist heb...
Iemand omschreef het mooi: 'het klinkt alsof ze een een greatest hits set spelen, maar ze hebben toch echt pas 1 album uit'.
Iemand omschreef het mooi: 'het klinkt alsof ze een een greatest hits set spelen, maar ze hebben toch echt pas 1 album uit'.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 14:15 uur
Paar dingen gezien, Kaiser Chiefs vond ik leuk. Daar kreeg ik het meest een gevoel van bezieling en urgentie bij. The Frames was volgens verwachting mooi. Met Beth Hart, Gabriel Rios en Golden Earring heb ik niet veel, maar ze deden hun best. Bloc Party was wel ok. The Prodigy ben ik nu echt ontgroeid. Faithless, The Presidents of the USA en vooral Cake zijn heel ver over de datum. De angel is er uit, de ziel is weg. Zoiets. Cake leek wel een ingeslapen parodie op zichzelf.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 14:27 uur
Wat 3voor12 betreft: daar zitten echt de allerslechtste recensenten aller tijden. Fijn dat ze alles uitzenden, maar laat het ze verder maar houden bij sfeerimpressies..
0
geplaatst: 17 mei 2005, 14:41 uur
Die zagen Beth Hart idd compleet af. Wat ik er van zag beviel het me juist wel.
Verder hebben The Frames enorm veel indruk op me gemaakt.
Verder hebben The Frames enorm veel indruk op me gemaakt.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 15:19 uur
Ach, Beth Hart compleet ruk vinden mag best (ook al ben ik het daar niet volledig mee eens), maar de manier waarop het meestal wordt beschreven, ook bij andere acts, is ronduit puberaal danwel azijnpisserig, wat regelmatig hetzelfde is trouwens.
The Frames zag ik vorige week al instore bij Concerto, draag nu het gratis t-shirt dat ik bij de inmiddels grijsgedraaide cd kreeg
.
The Frames zag ik vorige week al instore bij Concerto, draag nu het gratis t-shirt dat ik bij de inmiddels grijsgedraaide cd kreeg
.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 15:41 uur
Menni schreef:
Wat 3voor12 betreft: daar zitten echt de allerslechtste recensenten aller tijden. Fijn dat ze alles uitzenden, maar laat het ze verder maar houden bij sfeerimpressies..
Dat ben ik niet met je eens. Er zitten er zeker een aantal bij die ik ook verre van goed vind, maar over het algemeen doen ze het toch wel erg goed vind ik...
Bij The Prodigy overdreven ze dan weer wel. Je kan best zeggen dat ze over hun hoogtepunt heen zijn en niet meer de meest relevante band op aarde zijn, maar om dan meteen de conclusie te trekken dat ze beter alleen de hits kunnen spelen en op een Goud van Oud festival kunnen gaan staan...
0
geplaatst: 17 mei 2005, 16:02 uur
Bij The Prodigy (die ik nu definitief ga toevoegen aan mijn lijst van meest idioot overgewaardeerde 'bands' aller tijden) ben ik 't dan weer voor een groot gedeelte met ze eens, maar daar gaat het me dus niet om. De recensies daar verrassen nagenoeg nóóit, hooguit in elkaar overtreffende trap irritatie, ook bij positief klinkende teksten overigens. Kortom: die moet ik gewoon maar niet meer lezen
.
.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 17:06 uur
Ik heb alles op tv gekeken. Ik was onder de indruk van de Kaiser Chiefs, The Frames en Bloc Party. Ik vind het album van de Kaiser Chiefs wel aardig, maar niet echt meer. Maar live zag het er toch wel heel leuk uit.
The Frames kende ik niet echt, maar dat vond ik denk het beste wat ik heb gezien, heel mooi.
The Frames kende ik niet echt, maar dat vond ik denk het beste wat ik heb gezien, heel mooi.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 19:44 uur
HammerHead schreef:
Beth Hart vond ik juist verschrikkelijk. Werkelijk in iedere toon vibrato gooien, buitengewoon irritant.
Beth Hart vond ik juist verschrikkelijk. Werkelijk in iedere toon vibrato gooien, buitengewoon irritant.
.Viel me ook al op, het leek Shakira wel.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 20:50 uur
Het NRC vond haar juist geweldig. Wel grappig hoe er altijd een verschil bestaat tussen de aanwezigne en de betaalde recensisten... Ik heb het zelf niet gezien, maar volgens die recensie kan ze door alle drank en drugs niet eens meer normaal zingen en is dat juist een charmepuntje.
0
geplaatst: 22 december 2005, 13:34 uur
Zaterdag 3, zondag 4 en maandag 5 juni vind PinkPop plaats,
over een maand of 2/ 3 zal het programma wel ongeveer bekend zijn, maar voor dat duidelijk wordt wie er gaan spelen op PinkPop kun je stemmen wie je het liefste zou zien op PinkPop.
Dus allemaal ff stemmen.
En dan zal het programma hopelijk wat beter worden dan de laatste jaren
.
Stem hier!!!
over een maand of 2/ 3 zal het programma wel ongeveer bekend zijn, maar voor dat duidelijk wordt wie er gaan spelen op PinkPop kun je stemmen wie je het liefste zou zien op PinkPop.
Dus allemaal ff stemmen.
En dan zal het programma hopelijk wat beter worden dan de laatste jaren
.Stem hier!!!
0
Sietse
geplaatst: 22 december 2005, 14:20 uur
gedaan...ik ben voor Six Organs of Admittance, Sufjan Stevens en Animal Collective gegaan om het niet te moeilijk te maken... 

0
geplaatst: 22 december 2005, 16:12 uur
HammerHead schreef:
Tool
Tool
Natuurlijk, die hebben dan net hun nieuwe album uit!Shit, mijn stem is definitief...

0
geplaatst: 22 december 2005, 18:56 uur
Sugababes, Faithless en Toto...oh ja..en Arcade Fire
edit: verwarrende typfout gecorrigeerd
edit2: hardnekkige typfout gecorrigeerd
edit: verwarrende typfout gecorrigeerd
edit2: hardnekkige typfout gecorrigeerd
0
geplaatst: 22 december 2005, 19:39 uur
VanDeGriend schreef:
Sugarbabes, Faithless en Toto...oh ja..en Arcade Fire
Sugarbabes, Faithless en Toto...oh ja..en Arcade Fire
SUGABABES
.Ze moeten wel kaarten verkopen he!!!
Lukt zo natuurlijk nooit
.
0
geplaatst: 22 december 2005, 21:19 uur
Nou met de Sugababes waren er meer mensen dan t laatste jaar zonder Sugababes hoor......
0
Sietse
geplaatst: 22 december 2005, 21:33 uur
ja maar dit jaar hadden ze the golden earing toch?
dat zegt natuurlijk genoeg
dat zegt natuurlijk genoeg

* denotes required fields.