Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 29 februari 2012, 14:31 uur
Na Gers is de mainstage op maandag toch wel sterk. M&S is prima, The Specials, Seasick Steve en Bruce zijn geweldig.
Het valt me allemaal nog wel mee met die line-up, ik had met erger rekening gehouden
Het valt me allemaal nog wel mee met die line-up, ik had met erger rekening gehouden

0
geplaatst: 29 februari 2012, 14:45 uur
Ben ik het ook wel mee eens, en ook Paul Kalkbrenner op maandag. Ik begrijp Gers echt niet, ook Linkin Park is een vreemde keus. Maar zulke bands blijven elk jaar weer terug komen, doe je toch niks aan.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 17:05 uur
Wat ik tot nu toe van de line-up gezien heb stemt me, op een enkele aardige tot goede artiest na, weing vrolijk. Vooral enkele écht slechte artiesten. Vorig jaar leek beter, niet dat ik daar zo kapot van was.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 17:23 uur
Ik ga toch wel weer naar Pinkpop. De line-up vind ik over de breedte sterker dan vorig jaar die maar enkele leuke acts had. Nu zijn er niet hele grote uitschieter ( behalve The Cure, dat lijkt me echt geweldig), Kasabian, Mumford & Sons, Keane, Sharon Jones, Afghan Whigs, Ben Howard, Soundgarden, Seasick Steve, Specials, Hives en Bruce.
Linkin Park heb je dan ook nog, als ze van de oude albums spelen is het nog wel vermakelijk maar ik had liever een andere headliner gehad. Ik zie ook dat er nog een plekje Main Stage op de zaterdag vrij is, hopelijk hebben ze daar een goedmakertje voor Anouk, al vind ik die zo slecht nog niet.
Linkin Park heb je dan ook nog, als ze van de oude albums spelen is het nog wel vermakelijk maar ik had liever een andere headliner gehad. Ik zie ook dat er nog een plekje Main Stage op de zaterdag vrij is, hopelijk hebben ze daar een goedmakertje voor Anouk, al vind ik die zo slecht nog niet.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 18:02 uur
Dit moet toch wel de beste Pinkpop line-up zijn in jaren. Misschien wel sinds 2001, toen ik er Radiohead zag. 
Het is trouwens Herbert en niet Herman Grönemeyer, neem ik aan.

Het is trouwens Herbert en niet Herman Grönemeyer, neem ik aan.
0
geplaatst: 1 maart 2012, 15:34 uur
Me dunkt n'n betere line-up dan vorig jaar; dat was toch wel vrij triest. Dan zie je maar weer dat 75% van je budget besteden aan een stel bedplassers als headliner een strak plan is.
0
geplaatst: 3 maart 2012, 13:34 uur
Ticketservice was natuurlijk weer compleet bal. Maar ik heb mijn ticket in ieder geval binnen 
Zoals enigszins te verwachten waren de dagkaarten voor de maandag al behoorlijk snel uitverkocht.

Zoals enigszins te verwachten waren de dagkaarten voor de maandag al behoorlijk snel uitverkocht.
0
geplaatst: 3 maart 2012, 17:56 uur
Mijn kaarten zijn binnen. Ga er met 4 klasgenoten naar toe, dus dat wordt heel gezellig.
De line-up is echt wel een stuk beter dan die van vorig jaar. Ze hadden misschien wat grotere acts. Maar in de breedte was het echt dramatisch. Dat Versaemerge mocht spelen zegt al genoeg.
Nu is er op een enkele mindere naam na toch veel meer te genieten. De Afghan Whigs en Soundgraden ken jij misschien niet, maar dat zijn goede bands die op Musicmeter ook erg gewaardeerd worden.
Ook qua genres zijn ze er op vooruit gegaan. Vorig jaar was het namelijk alleen maar rock en pop (op Selah Sue voor de soul en funk misschien en de dance acts na).
Dit jaar hebben ze hun best gedaan om meer verschillende genres te kiezen.
Zo hebben ze folk met Mumford & Sons en volgens mij Ben Howard. Soul met Sharon Jones, waar ik trouwens echt blij mee ben. Ska/Funk met de Specials en in minder mate Chef'special. Jazz met Kyteman Orchestra. Hiphop met Gers Pardoel. En ook hebben ze wat oudere namen waar het vorig jaar zo ongeveer alleen maar nieuw was. Dus naar mijn mening een betere line up, ik tel ook meer namen dan vorig jaar die ik wil zien.
niels94 schreef:
Wat ik tot nu toe van de line-up gezien heb stemt me, op een enkele aardige tot goede artiest na, weing vrolijk. Vooral enkele écht slechte artiesten. Vorig jaar leek beter, niet dat ik daar zo kapot van was.
De line-up is echt wel een stuk beter dan die van vorig jaar. Ze hadden misschien wat grotere acts. Maar in de breedte was het echt dramatisch. Dat Versaemerge mocht spelen zegt al genoeg.
Nu is er op een enkele mindere naam na toch veel meer te genieten. De Afghan Whigs en Soundgraden ken jij misschien niet, maar dat zijn goede bands die op Musicmeter ook erg gewaardeerd worden.
Ook qua genres zijn ze er op vooruit gegaan. Vorig jaar was het namelijk alleen maar rock en pop (op Selah Sue voor de soul en funk misschien en de dance acts na).
Dit jaar hebben ze hun best gedaan om meer verschillende genres te kiezen.
Zo hebben ze folk met Mumford & Sons en volgens mij Ben Howard. Soul met Sharon Jones, waar ik trouwens echt blij mee ben. Ska/Funk met de Specials en in minder mate Chef'special. Jazz met Kyteman Orchestra. Hiphop met Gers Pardoel. En ook hebben ze wat oudere namen waar het vorig jaar zo ongeveer alleen maar nieuw was. Dus naar mijn mening een betere line up, ik tel ook meer namen dan vorig jaar die ik wil zien.
0
geplaatst: 4 maart 2012, 13:20 uur
De dagkaarten voor maandag waren binnen een paar uur uitverkocht gisteren, Springsteen minded Nederland gaat weer amas naar PinkPop.......
Nu ben ik ook Springsteen minded, maar ga niet naar PinkPop, nee ik ga lekker naar het International Jazz Festival Middelburg het Pinkster weekend.
Nu ben ik ook Springsteen minded, maar ga niet naar PinkPop, nee ik ga lekker naar het International Jazz Festival Middelburg het Pinkster weekend.
0
geplaatst: 4 maart 2012, 20:41 uur
Kyuss, Mastodon en Seasick Steve, dat vind ik toch wel de gaafste namen! 

0
geplaatst: 5 maart 2012, 13:19 uur
Twee lakse vrienden die kaarten zouden regelen hebben me behoorlijk laten zitten zaterdag!
Heeft iemand nog een paar kaartjes voor maandag over?
Heeft iemand nog een paar kaartjes voor maandag over?
0
geplaatst: 5 maart 2012, 15:23 uur
er zijn weer wat kaartjes voor de maandag beschikbaar via ticketmaster, heb er net 2 gekocht
0
geplaatst: 5 maart 2012, 19:25 uur
Ik zou alleen al voor Soundgarden gaan was het niet dat Wacken al op het progamma staat.
0
geplaatst: 8 maart 2012, 14:32 uur
Al die particulieren die hun extra kaarten met dikke winst proberen te verkopen op Marktplaats zijn nauwelijks een haar beter dan die verderfelijke doorverkoopsites die en masse kaartjes opkopen. 

0
geplaatst: 9 maart 2012, 13:49 uur
Begreep ik nou dat The Cure maar anderhalf uur mag spelen van Jan Smeets terwijl ze zelf drie uur wilden spelen? 

0
geplaatst: 9 maart 2012, 14:47 uur
Zowel The Cure als Bruce Spingsteen spelen twee uur. Van Linkin Park weet ik het niet (hopelijk een half uurtje maar dat is 'wishful thinking').
0
geplaatst: 9 maart 2012, 15:33 uur
Linius schreef:
Van Linkin Park weet ik het niet (hopelijk een half uurtje maar dat is 'wishful thinking').
Je kunt toch ook gewoon niet gaan?Van Linkin Park weet ik het niet (hopelijk een half uurtje maar dat is 'wishful thinking').
0
geplaatst: 9 maart 2012, 16:12 uur
Ik ben in principe ook niet te vinden bij Linkin Park, maar ja, als sociaal wezen trek ik mij ook wel wat aan van de mensen met wie ik ga hè 

0
geplaatst: 9 maart 2012, 16:24 uur
Tsja, ik kan me wel voorstellen dat je liever bij je tent een biertje drinkt. Als je tenminste nog op mag blijven van meneer Smeets...
0
geplaatst: 19 maart 2012, 15:40 uur
Iets met te dure headliners en te weinig budget... Blij dat ik hier niet heen ga.
0
geplaatst: 19 maart 2012, 17:26 uur
Geen namen die mij aansporen om alsnog een kaartje te kopen, jammer..
0
geplaatst: 19 maart 2012, 17:36 uur
Rival Sons vind ik toch wel een mooie naam, laatste album heb ik opgezocht en is erg goed.
0
geplaatst: 19 maart 2012, 17:57 uur
Dat album ken ik niet, ga het wel eens beluisteren denk ik. Deze twee namen staan op de maandag, wat mij betreft de beste dag.
0
geplaatst: 19 maart 2012, 18:02 uur
Wat mij betreft ook, op zaterdag en zondag is ook veel moois te vinden, maar zijn er ook een aantal totale niets-bands, de maandag vind ik in zijn geheel sterk.
0
geplaatst: 12 april 2012, 14:31 uur
Ik ben boos.
Ik zit de laatste weken al artiesten aan het draaien die op Pinkpop komen. En Kasabian bracht me al helemaal in Pinkpopkoorts. En wat nu. Ze zeggen god****** af. Klote, klote klote. Een van de bands waarvoor ik naar Pinkpop ging.
En wat krijg je ervoor terug? Een duitse band van niks. Jonathan Jeremiah met één leuke single en voor de rest flauwe muziek. En Moss. Ok dat gaat dan nog wel maar veel te klein om op de mainstage te staan. Mijn zin in Pinkpop is voor de komende dagen verstoord.
Dat moest er even uit
Ik zit de laatste weken al artiesten aan het draaien die op Pinkpop komen. En Kasabian bracht me al helemaal in Pinkpopkoorts. En wat nu. Ze zeggen god****** af. Klote, klote klote. Een van de bands waarvoor ik naar Pinkpop ging.
En wat krijg je ervoor terug? Een duitse band van niks. Jonathan Jeremiah met één leuke single en voor de rest flauwe muziek. En Moss. Ok dat gaat dan nog wel maar veel te klein om op de mainstage te staan. Mijn zin in Pinkpop is voor de komende dagen verstoord.
Dat moest er even uit
0
geplaatst: 12 april 2012, 14:46 uur
Als pinkpop-festivalganger zou ik het eigenlijk best wel kut vinden dat het festival elke dag al eindigt om half 11. Dan speelt de headliner niet eens in het donker. Raar.
0
geplaatst: 12 april 2012, 14:59 uur
Als pinkpop-festivalganger zou ik het kut vinden dat Kasabian afzegt en je Moss ervoor terug krijgt.
Ben wel blij dat ik ze op Werchter zie, maar Kasabian was een mooie naam voor Pinkpop.
Ben wel blij dat ik ze op Werchter zie, maar Kasabian was een mooie naam voor Pinkpop.
0
geplaatst: 12 april 2012, 15:18 uur
Erg minder dat Kasabian nu niet komt. Moss is een fantastische band maar geen waardige vervanger voor een grote naam. Smeets had wel z'n best mogen doen om een naam van het zelfde formaat te regelen...
* denotes required fields.