Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2012, 18:25 uur
aERodynamIC schreef:
The Cure staat de 26e mei op Pinkpop. Na Bruce Springsteen weer zo'n groep die ik wil zien maar niet op Pinkpop.
The Cure staat de 26e mei op Pinkpop. Na Bruce Springsteen weer zo'n groep die ik wil zien maar niet op Pinkpop.
Je weet nooit, als alle bands en artiesten van dit niveau blijven kan het toch zomaar een editie worden waar jij ook graag naar toe gaat?
0
geplaatst: 18 januari 2012, 18:44 uur
Pinkpop is voor mij verleden tijd. Ik heb gewoon geen zin meer in festivals.
0
geplaatst: 30 januari 2012, 14:22 uur
Kijk, mijn eerste keer Pinkpop is nu al veelbelovend aan het worden! 

0
geplaatst: 30 januari 2012, 17:13 uur
Prachtige naam, ik ga waarschijnlijk met een paar klasgenoten. En met The Cure en Mumford & Sons is het alvast veelbelovend. De andere twee namen vind ik ook vrij goed.
0
geplaatst: 9 februari 2012, 13:04 uur
herman schreef:
Voor het eerst in jaren dat ik weer naar Pinkpop ga kijken, denk ik, als het op tv komt.
Voor het eerst in jaren dat ik weer naar Pinkpop ga kijken, denk ik, als het op tv komt.
Oh, reizen jullie niet dat weekend al af?
0
geplaatst: 27 februari 2012, 16:32 uur
En dus op woensdag de perconferentie. Denk dat Linkin Park misschien wel de laatste headliner gaat worden.
0
geplaatst: 27 februari 2012, 17:14 uur
Ik eigenlijk ook niet, maar word toch wel als grootste kanshebber gezien om de zondag af te sluiten.
0
geplaatst: 27 februari 2012, 18:50 uur
Als Linkin Park de headliner zou worden zou dat mij eerder laten twijfelen om niet te gaan. Ben met deze namen van plan wel te gaan.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 12:44 uur
Linkin Park schijnt al gespot te zijn op het aantekeningenblaadje van die oude. Kan haast niet missen dus. Wat een flater vergeleken met de twee andere headliners.
Edit: Maar aan de andere kant: wel jeugdsentiment natuurlijk
.
Edit: Maar aan de andere kant: wel jeugdsentiment natuurlijk
.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 12:46 uur
Zaterdag 26 mei
Hoofdpodium:
Kyuss Lives
Kasabian
Anouk
The Cure
3FM Stage:
Ting Tings
Asteroids Galaxy Tour
Major Tom
Converse Stage:
Will & the People
Afghan Wighs
Ben Howard
Hoofdpodium:
Kyuss Lives
Kasabian
Anouk
The Cure
3FM Stage:
Ting Tings
Asteroids Galaxy Tour
Major Tom
Converse Stage:
Will & the People
Afghan Wighs
Ben Howard
0
geplaatst: 29 februari 2012, 12:48 uur
Kasabian is nice, Anouk niet. En het kan aan mij liggen, maar de eerste zes ken ik niet. Opvullers?
0
geplaatst: 29 februari 2012, 12:50 uur
Kyuss 
Best een leuke line-up alleen wel veel oude bands en alweer Anouk, onbegrijpelijk.

Best een leuke line-up alleen wel veel oude bands en alweer Anouk, onbegrijpelijk.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 12:51 uur
Ik vind het ook niet heel erg denderend. Kasabian, The Cure, Afghan Wighs en Ben Howard zou ik wel willen zien, maar die zie ik al bijna allemaal op Werchter.
Deze dag word het dus niet voor mij.
Deze dag word het dus niet voor mij.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 12:51 uur
Die zaterdag is één van de beste Pinkpopdagen in jaren... Afghan Whigs en Kyuss!
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:05 uur
Zondag
Hoofdpodium:
Babylon Circus
Racoon
Kyteman Orchestra
Soundgarden
Linkin Park
3FM Stage:
Bombay Bicycle Club
Sharon Jones & The Dap Kings
Chase & Status
Converse Stage:
Mastodon
Wombats
Keane
Hoofdpodium:
Babylon Circus
Racoon
Kyteman Orchestra
Soundgarden
Linkin Park
3FM Stage:
Bombay Bicycle Club
Sharon Jones & The Dap Kings
Chase & Status
Converse Stage:
Mastodon
Wombats
Keane
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:14 uur
Maandag:
Hoofdpodium:
Gers Pardoel
Seasick Steve
The Specials
Mumford & Sons
Bruce Springsteen
3FM Stage:
Blood Red Shoes
Herman Gronemeyer
The Hives
James Morisson
Converse Stage:
Serena Pryne
Paul Kalkbrenner
Chef'Special
Hoofdpodium:
Gers Pardoel
Seasick Steve
The Specials
Mumford & Sons
Bruce Springsteen
3FM Stage:
Blood Red Shoes
Herman Gronemeyer
The Hives
James Morisson
Converse Stage:
Serena Pryne
Paul Kalkbrenner
Chef'Special
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:34 uur
Valt me nog niet mee eigenlijk, wat een stoffige line-up. Is er dan niet iets beters te vinden dan The Wombats, James Morisson, Racoon, Keane enz enz. Middelmaat regeert blijkbaar in Pinkopland.
Wel kijk ik uit naar Soundgarden en Kyuss, maar dat is het dan ook wel.
Wel kijk ik uit naar Soundgarden en Kyuss, maar dat is het dan ook wel.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:46 uur
Nope, Pinkpop wordt hem zeker niet. Er zijn maar een paar namen die ik wel wil zien.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 februari 2012, 13:46 uur
Nog steeds geen Neil.
Ik wist het, elk jaar een hoop bombarie zelfs als Neil niet eens tourt. Puur een mediaspelletje van Smeets.
Ik wist het, elk jaar een hoop bombarie zelfs als Neil niet eens tourt. Puur een mediaspelletje van Smeets.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:51 uur
Toch wel typisch dat ze Soundgarden weer boeken, terug denkend aan een bepaald interview met Chris Cornell op Pinkpop ergens in de '90s... daar werden ze toch behoorlijk zwart gemaakt.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:56 uur
Bedoel je dat interview met JD Kroeske? Had niks met Pinkpop zelf te maken, alleen met de mening van Kroeske die voor de televisie werkte en niet voor Pinkpop.
Het was zelfs een legendarisch optreden, erg gaaf met die onweerswolken en de muur van geluid die van het podium afkwam.
Het was zelfs een legendarisch optreden, erg gaaf met die onweerswolken en de muur van geluid die van het podium afkwam.
0
geplaatst: 29 februari 2012, 13:59 uur
Inderdaad, maar dat moet toch een bepaald mediabeeld hebben geschapen in NL... als is die JD echt een van de grootste zemen die rondloopt in NL.
Optreden was idd goed.
Optreden was idd goed.
* denotes required fields.