Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2009, 15:51 uur
Silver schreef:
Nja, nu ik dat lees neem ik het allemaal niet zo serieus dat van die geweigerde dingen, the kids wat een nonterm.
Nja, nu ik dat lees neem ik het allemaal niet zo serieus dat van die geweigerde dingen, the kids wat een nonterm.
Als het op Graz staat kun je er wel vanuit gaan dat het waar is, die hebben het al jaren steeds bij het rechte eind met dit soort zaken. Staat ook altijd de line-up van festivals als Pinkpop ruim voordat het officieel bekend is.
0
geplaatst: 21 juni 2009, 15:53 uur
En wellicht dat ze Dan Deacon wel hebben geweigerd, omdat ie te goed is. Zijn concerten worden nog wel eens afgebroken, omdat het publiek te enthousiast wordt. 

0
geplaatst: 21 juni 2009, 17:31 uur
herman schreef:
Als het op Graz staat kun je er wel vanuit gaan dat het waar is, die hebben het al jaren steeds bij het rechte eind met dit soort zaken. Staat ook altijd de line-up van festivals als Pinkpop ruim voordat het officieel bekend is.
(quote)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, als het om dit jaar gaat, nog niet echt onder de indruk ben van Graz autonome speurwerk. Het nieuws wordt vaak overgenomen van de site van Lowlands of van festivalinfo. Echt spannende geruchten heb ik weinig of niet gezien, of sla ik de plank nu helemaal mis?
0
geplaatst: 24 juni 2009, 20:22 uur
geplaatst op 17 juni 2009, 23:06 uur
Aug 23 2009
Lowlands Festival
Biddinghuizen, Netherlands
haha, had ik wel goed gezien dus
Matthijs72 schreef:
Vampire Weekend:
Aug 18 2009
Ibiza Rocks
San Antonio, Spain
Aug 22 2009
Highfield Festival
Erfurt, Germany
Zie ik daar een plekkie voor Lowlands?
Vampire Weekend:
Aug 18 2009
Ibiza Rocks
San Antonio, Spain
Aug 22 2009
Highfield Festival
Erfurt, Germany
Zie ik daar een plekkie voor Lowlands?
Aug 23 2009
Lowlands Festival
Biddinghuizen, Netherlands
haha, had ik wel goed gezien dus

0
geplaatst: 25 juni 2009, 15:12 uur
Ook op pp, vampire ook. Line up's lijken erg veel op elkaar dit jaar...
0
geplaatst: 25 juni 2009, 16:30 uur
D-ark schreef:
(quote)
Voor mij mogen ze nog veel meer op elkaar gaan lijken, want die affiche van PP ziet er momenteel stukken beter uit dan die van LL.
0
geplaatst: 25 juni 2009, 23:58 uur
Ik moet wel een klein beetje huilen van binnen als ik lees dat Animal Collective geweigerd wordt, en dan vervolgens met Paolo Nutini aan komen zetten
.
.
0
fastpulseboy
geplaatst: 26 juni 2009, 00:14 uur
idd,
kunnen ze nog beter michael jackson vragen..
pffffffffff
kunnen ze nog beter michael jackson vragen..
pffffffffff
0
geplaatst: 26 juni 2009, 00:52 uur
0
geplaatst: 26 juni 2009, 09:00 uur
Animal Collective weigeren, Kraftwerk weigeren, The Jesus Lizard weigeren, Dan Deacon weigeren ... (ik weet niet of dit allemaal klopt, ik lees dat hier ook maar op het forum)
maar Obelix zou zeggen: "rare jongens die Nederlanders".
maar Obelix zou zeggen: "rare jongens die Nederlanders".

0
VB1
geplaatst: 26 juni 2009, 09:21 uur
Petterson schreef:
Ik moet wel een klein beetje huilen van binnen als ik lees dat Animal Collective geweigerd wordt, en dan vervolgens met Paolo Nutini aan komen zetten
.
. Idd, en zo staat er bijvoorbeeld ook een verschrikkelijke groep tussen die een soort screamo hiphop maakt, brokencyde of zo. Ik zou veel liever Deerhunter langs zien komen in elk geval.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 09:59 uur
Brokencyde ... 
En inderdaad, Deerhunter zou een fantastische aanvulling zijn voor de LL-affiche.

En inderdaad, Deerhunter zou een fantastische aanvulling zijn voor de LL-affiche.
0
Gallow
geplaatst: 26 juni 2009, 11:33 uur
VB1 schreef:
zo staat er bijvoorbeeld ook een verschrikkelijke groep tussen die een soort screamo hiphop
zo staat er bijvoorbeeld ook een verschrikkelijke groep tussen die een soort screamo hiphop
dat screamo noemen 
0
geplaatst: 26 juni 2009, 13:05 uur
Waarom zitten er geen mensen van MusicMeter bij de programmeurs van LowLands?
Deerhunter
Animal Collective
Dan Deacon
Kraftwerk
my bloody valentine
Deerhunter
Animal Collective
Dan Deacon
Kraftwerk
my bloody valentine
0
geplaatst: 26 juni 2009, 13:27 uur
Normaal gesproken zeg ik tel wat je hebt en niet wat je mist maar als ik dan hoor dat Animal Collective had kunnen komen maar niet binnen het profiel van LL paste word ik toch wel een beetje treurig. Goed, dit is allemaal hoogst irrelevant aangezien ik wss niet eens ga dit jaar 

0
geplaatst: 26 juni 2009, 15:24 uur
Silver schreef:
je vergeet my bloody valentine de_nis.
je vergeet my bloody valentine de_nis.
Toegevoegd, maar ik zal er nog wel meer vergeten zijn.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 15:27 uur
Dn!S schreef:
Normaal gesproken zeg ik tel wat je hebt en niet wat je mist maar als ik dan hoor dat Animal Collective had kunnen komen maar niet binnen het profiel van LL paste word ik toch wel een beetje treurig. Goed, dit is allemaal hoogst irrelevant aangezien ik wss niet eens ga dit jaar
Ik ga wel dit jaar.
en ik ben het met je eens dat je moet tellen wat je hebt, en dat is al wel veel maar ik zou alles inruilen voor dat rijtje hierboven.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 17:54 uur
er staan ook wel genoeg gave dingen op Lowlands (bloc party,HEALTH,gang gang dance,kap bambino etc) maar ik mis gewoon de grote cult dingen die te boeken zijn dit jaar zoals bijvoorbeeld een MBV,Kraftwerk.
achja ze hebben Faith No More en Grace Jones en dat is wel genoeg ouds volgens de lowlands mentaliteit.
achja ze hebben Faith No More en Grace Jones en dat is wel genoeg ouds volgens de lowlands mentaliteit.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 18:20 uur
Drive Like Maria!
Prachtig QOTSA en Wolfmother rip-off feestje bouwen.
Dit ga ik zeker bekijken/beluisteren, hoop dat ze live lekker strak spelen.
Prachtig QOTSA en Wolfmother rip-off feestje bouwen.
Dit ga ik zeker bekijken/beluisteren, hoop dat ze live lekker strak spelen.
0
geplaatst: 5 juli 2009, 11:40 uur
Ik herhaal mijn woorden weer eens: ook op pp.
Ook goedkoper en nog een hoop briljante bandjes er gratis bij.
Ook goedkoper en nog een hoop briljante bandjes er gratis bij.
0
geplaatst: 5 juli 2009, 13:10 uur
Tja, ...
Ik ben de laatste keer op LL geweest zo'n 15 jaar terug. De +'sen tov PP waren toen: minder crowdy, beter en gezelliger eten, kleine drankstandjes van Oranjeboom verspreidt over het terrein wat maakte dat je niet ellenlang hoefde aan te schuiven voor booze, veel properder sanitaire voorzieningen, ...
Gelden die nog altijd?
Ik ben de laatste keer op LL geweest zo'n 15 jaar terug. De +'sen tov PP waren toen: minder crowdy, beter en gezelliger eten, kleine drankstandjes van Oranjeboom verspreidt over het terrein wat maakte dat je niet ellenlang hoefde aan te schuiven voor booze, veel properder sanitaire voorzieningen, ...
Gelden die nog altijd?
0
geplaatst: 8 juli 2009, 09:40 uur
Dat geweiger... dat hoor ik elk jaar en twijfel eigenlijk of het nou echt waar is. Volgens mij is het meer een gefrustreerde reactie van een aantal mensen die dan maar gaan roepen dat de band geweigerd is. (het zal vast wel eens gebeuren natuurlijk, daar niet van)
Beter laat dan nooit: Ik stond op Werchter echt te juichen dat Fever Ray komt^^
Beter laat dan nooit: Ik stond op Werchter echt te juichen dat Fever Ray komt^^
0
geplaatst: 10 juli 2009, 17:52 uur
Wow, fucking nice dit: DJ Koze bevestigt zichzelf via z'n Myspace en op Resident Advisor staat dat Dixon optreedt met Âme en Henrik Schwarz (= A Critical Mass) 

* denotes required fields.