Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2009, 21:19 uur
A Critical Mass is bezig met een nieuwe houserevolutie 
Stonden zelfs op het technopuristische Awakenings en zijn niet meer van de festivals weg te slaan.

Stonden zelfs op het technopuristische Awakenings en zijn niet meer van de festivals weg te slaan.
0
geplaatst: 11 juli 2009, 14:52 uur
Dat was zonder Schwarz toch?
Die Awakeningsset is in ieder geval wel geweldig. Wil deze heren nu al een tijdje erg graag live zien!
Die Awakeningsset is in ieder geval wel geweldig. Wil deze heren nu al een tijdje erg graag live zien!
0
VB1
geplaatst: 12 juli 2009, 23:00 uur
essence schreef:
Tja, ...
Ik ben de laatste keer op LL geweest zo'n 15 jaar terug. De +'sen tov PP waren toen: minder crowdy, beter en gezelliger eten, kleine drankstandjes van Oranjeboom verspreidt over het terrein wat maakte dat je niet ellenlang hoefde aan te schuiven voor booze, veel properder sanitaire voorzieningen, ...
Gelden die nog altijd?
Tja, ...
Ik ben de laatste keer op LL geweest zo'n 15 jaar terug. De +'sen tov PP waren toen: minder crowdy, beter en gezelliger eten, kleine drankstandjes van Oranjeboom verspreidt over het terrein wat maakte dat je niet ellenlang hoefde aan te schuiven voor booze, veel properder sanitaire voorzieningen, ...
Gelden die nog altijd?
Minder crowdy in principe wel omdat er meer tenten zijn. Maar bij de Alpha en soms Grolsch is het natuurlijk wel altijd behoorlijk massaal. Eten is naar mijn mening beter en meer keuze op lowlands. Die oranjeboom dingen heb ik vorig jaar niet gezien, maar het verkrijgen van drank was (volgens mij) makkelijker omdat er meer bars zijn. Ik ben zelf in elk geval veel meer aanhanger van lowlands dan van pinkpop.
0
VB1
geplaatst: 12 juli 2009, 23:02 uur
Gallow schreef:
dat screamo noemen
(quote)
dat screamo noemen
Oh het spijt me hoor, dan noem ik het wel gewoon verschrikkelijke muziek (naar mijn bescheiden maatstaven dan hé
).
0
geplaatst: 13 juli 2009, 15:20 uur
@VB1 Je hebt het zelf al vermeld, de Grolsch tent.
Ze schenken/tappen nu al een aantal jaren Grolsch, daarvoor was het Dommelsch, welke weer vooraf werd gegaan door Oranjeboom.
De standjes staan verspreid over het hele terrein, dus je hebt makkelijk en vrij snel een biertje ter hand, evenals het verkrijgen van een hapje bij veel en vooral eindeloos diverse eetgelegenheden.
Ze schenken/tappen nu al een aantal jaren Grolsch, daarvoor was het Dommelsch, welke weer vooraf werd gegaan door Oranjeboom.
De standjes staan verspreid over het hele terrein, dus je hebt makkelijk en vrij snel een biertje ter hand, evenals het verkrijgen van een hapje bij veel en vooral eindeloos diverse eetgelegenheden.
0
geplaatst: 13 juli 2009, 15:39 uur
Ok, klinkt goed. Ik zie er eigenlijk al naar uit om er naartoe te trekken.
Ook de affiche kan mij meer en meer bekoren.
Ook de affiche kan mij meer en meer bekoren.
0
geplaatst: 23 juli 2009, 14:44 uur
Ziggy007 schreef:
één ding weet ik wel, ik koop me kaartje pas op het laatste moment. Het was afgelopen zomer mijn eerste keer, dus je denkt in je eigen enthousiasme, daar moet ik snel bij wezen en betaald gewillig 120euro voor een kaartje. Sta je een paar maanden later te stuiteren op Lowlands en dan hoor je mensen naast je die het kaartje voor de halve prijs hebben. Hoe? Pas in aug kopen. En ik neem minder bagage mee...:|
(quote)
één ding weet ik wel, ik koop me kaartje pas op het laatste moment. Het was afgelopen zomer mijn eerste keer, dus je denkt in je eigen enthousiasme, daar moet ik snel bij wezen en betaald gewillig 120euro voor een kaartje. Sta je een paar maanden later te stuiteren op Lowlands en dan hoor je mensen naast je die het kaartje voor de halve prijs hebben. Hoe? Pas in aug kopen. En ik neem minder bagage mee...:|
Hihi, als je dit leest kan je zien hoe zoiets kan veranderen, pas in aug kaartje kopen voor half geld gaat nu niet lukken, eerder het dubbele moet je betalen, dit was zo'n 4 jaar geleden....
0
geplaatst: 23 juli 2009, 16:17 uur
't is toch echt zo....... elk jaar komt er veel moois, is laatste 3 jaar alleen nog populairder geworden waardoor je het niet meer zal lukken om laat een kaartje langs de normale weg te kopen. de quote staat ergens in het begin van deze topic en klopt ook wel, toen was ik nog officieel voorverkoopadres en hadden wij ook nog over op het laatste, is uiteindelijk wel uitverkocht het festival, maar toen was er natuurlijk ook een grote zwarte markt en als dan nog niet uitverkocht is dan dalen de prijzen op die markt, heel simpel
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 14:13 uur
Ik zie dat je een Lowlands Mobile Festival Guide kunt downloaden. Dat lijkt me een interessant gadget.
Iemand hier ervaring mee? Moet je voor België een ander sms nummer gebruiken . En hoe installeer je dat ding?
Tia.
Iemand hier ervaring mee? Moet je voor België een ander sms nummer gebruiken . En hoe installeer je dat ding?
Tia.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 15:01 uur
essence schreef:
Ik zie dat je een Lowlands Mobile Festival Guide kunt downloaden. Dat lijkt me een interessant gadget.
Tia.
Tia.
Met je telefoon naar;
http://ll.made4mobile.eu/12...
Zeer handige applicatie.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 18:48 uur
Ik ga definitief niet dit jaar. 2.5 week Tokyo is een aanslag op mijn portemonnee geweest (maar het was het waard). Helaas moet ik nu helden Grizzly Bear en Bon Iver missen. Jammer, mais helas!
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 11:21 uur
Nieuws op Festivalinfo : Them Crooked Vultures op Lowlands?
Als het 1 april was, zou ik dit echt niet geloven. Zelfs nu is het té mooi om waar te zijn. Zou dit ook betekenen dat Josh Homme bij Eagles of Death Metal verschijnt? Ach, toekomstmuziek....
Als het 1 april was, zou ik dit echt niet geloven. Zelfs nu is het té mooi om waar te zijn. Zou dit ook betekenen dat Josh Homme bij Eagles of Death Metal verschijnt? Ach, toekomstmuziek....
0
geplaatst: 16 augustus 2009, 16:55 uur
Them Crooked Vultures op Lowlands?
Kreeg net een e-mail van livenation dat
Them Crooked Vultures op de 19 augustus
in de melkweg staan..
Het kan haast niet anders dan dat ze de
surprise act op lowlands zijn.
Wel vet, ben benieuwd
Kreeg net een e-mail van livenation dat
Them Crooked Vultures op de 19 augustus
in de melkweg staan..
Het kan haast niet anders dan dat ze de
surprise act op lowlands zijn.
Wel vet, ben benieuwd
0
geplaatst: 16 augustus 2009, 23:57 uur
Nou, ik ben nog altijd sceptisch richting super groepen als deze maar ga wel even kijken zaterdag misschien is het toch wel erg gaaf.
zijn er eigelijk al nummers vrijgekomen van TCV
zijn er eigelijk al nummers vrijgekomen van TCV
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 00:22 uur
Neen. Nuja, 14 seconden van 'Nobody Loves Me and Neither Do I', wat waarschijnlijk ook hun eerste single wordt.
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 23:41 uur
pascal83 schreef:
Heb je enig idee hoe groot het bestand is?
(quote)
Heb je enig idee hoe groot het bestand is?
Voor mijn Sony Ericsson 317kB.
0
SillyWilly
geplaatst: 19 augustus 2009, 11:37 uur
Zozo, volgens mij is BoordAppel blij... Zojuist nog een laatste Lowlandskaartje op de kop getikt. Om 11 uur stipt gingen er namelijk nog 500 via de officiële weg over de digitale toonbank! Volgens mij waren ze binnen 10 minuten wel weer weg...
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 16:16 uur
Ik ga lekker koffiewekker doen. Betaal er niks aan, verdien er zelfs geld aan, en kan wel alle bandjes meepakken. Enige nadeel is dat ik om 6 uur op moet.
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 17:47 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 18:30 uur
Pfoe, vrijdag wordt wel een druk dagje. Beginnen in de Alpha bij Lily Allen, dan keihard rennen naar de Bravo voor Dizzee Rascal, van daar rennen naar de X-Ray voor Clark en dan even op adem komen en naar de Alpha kuieren voor The Prodigy. Als ik nog leef pak ik om 3:30 (!) The Gaslamp Killer nog mee.
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 21:11 uur
Als je pas bij lily allen begint mis je ongeveer de halve dag, dus ik weet niet wat je moeilijk doet
Half 2 stipt bij Roosbeef en smiddags ook zeker naar Bon Iver en Beirut toe.
Half 2 stipt bij Roosbeef en smiddags ook zeker naar Bon Iver en Beirut toe.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 07:39 uur
Idd vrijdag eerst nog even naar La Roux en Amanda Blank 
Over een half uurtje gaat mijn Campingflight To Lowlands Paradise beginnen, heb er zin in

Over een half uurtje gaat mijn Campingflight To Lowlands Paradise beginnen, heb er zin in

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 10:12 uur
Zucht, ik ga het missen. Nou jongens en meisjes, veel plezier allen dit jaar! Ga vooral naar Grizzly Bear en Bon Iver! Ga ook naar The Maccabees en natuurlijk naar Beirut! Getver, dat moet ik allemaal missen...
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 18:49 uur
Morgen ochtend vertrekken we vanuit Rotterdam vanwege de weersvoorspellingen van vanavond. Kan niet wachten... Arctic Monkeys, Bloc party, maximo park, prodigy en nog veel meer fantastische dingen.
* denotes required fields.