Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2011, 15:25 uur
Leuk begin
. Fleet Foxes, Interpol en De Jeugd zie ik graag weer, maar Omar Souleyman en Trentemoller ben ik meer benieuwd naar, de laatste heb ik 2007 moeten missen door overlapping met Arcade Fire, hopelijk is dat dit jaar niet het geval (want ik zou weer voor Arcade Fire kiezen
).
. Fleet Foxes, Interpol en De Jeugd zie ik graag weer, maar Omar Souleyman en Trentemoller ben ik meer benieuwd naar, de laatste heb ik 2007 moeten missen door overlapping met Arcade Fire, hopelijk is dat dit jaar niet het geval (want ik zou weer voor Arcade Fire kiezen
).
0
geplaatst: 18 maart 2011, 00:52 uur
Trouwens ook wel benieuwd naar Bullet for my Valentine Live. De mannen kunnen mij niet echt interesseren, maar je hoort toch wel enige kwaliteit. Benieuwd hoe ze het live brengen...
0
geplaatst: 19 maart 2011, 18:42 uur
Mijn verlanglijstje voor dit jaar, mede gebaseerd op uitgekomen of uit te komen nieuw materiaal:
The Mars Volta
dEUS
The Black Keys
Arcade Fire
Alamo Race Track
The Boxer Rebellion
De Staat
Mogwai
Wild Beasts
Chapel Club
PJ Harvey
Twilight singers
The Joy Formidable
Friendly fires
The Dears
en natuurlijk Radiohead, maar ja, dat hoop ik al een aantal jaren.
The Mars Volta
dEUS
The Black Keys
Arcade Fire
Alamo Race Track
The Boxer Rebellion
De Staat
Mogwai
Wild Beasts
Chapel Club
PJ Harvey
Twilight singers
The Joy Formidable
Friendly fires
The Dears
0
geplaatst: 27 maart 2011, 23:20 uur
Arctic Monkeys zitten in de geruchtenmolen:
‘Arctic Monkeys op Lowlands’ | Nieuws | Lowlands 2011 | Lowlove
Dat zou zeker geen verrassing zijn, maar wel heel erg vet!
‘Arctic Monkeys op Lowlands’ | Nieuws | Lowlands 2011 | Lowlove
Dat zou zeker geen verrassing zijn, maar wel heel erg vet!
0
geplaatst: 31 maart 2011, 14:51 uur
Arctic Monkeys / Rise Against / Skunk Anansie / Paul Kalkbrenner (live) / Anna Calvi / Junip / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / Budzillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
0
geplaatst: 5 april 2011, 21:24 uur
Junip is de band met José Gonzalez, die kerel van o.a de Philips- en Yardenreclame en van het goede album Veneer!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
0
geplaatst: 9 april 2011, 21:59 uur
Boris1 schreef:
Mijn verlanglijstje voor dit jaar, mede gebaseerd op uitgekomen of uit te komen nieuw materiaal:
The Mars Volta
dEUS
The Black Keys
Arcade Fire
Alamo Race Track
The Boxer Rebellion
De Staat
Mogwai
Wild Beasts
Chapel Club
PJ Harvey
Twilight singers
The Joy Formidable
Friendly fires
The Dears
The Mars Volta
dEUS
The Black Keys
Arcade Fire
Alamo Race Track
The Boxer Rebellion
De Staat
Mogwai
Wild Beasts
Chapel Club
PJ Harvey
Twilight singers
The Joy Formidable
Friendly fires
The Dears
Nee nee gast!!!
Ik heb dit jaar geen kaartje door de ontstane gekte.... (vanaf 1994 13x wel geweest, nu niet dus....)... en met minstens de helft van deze lijst zou ik dat dus ECHT balen vinden....

0
geplaatst: 28 april 2011, 16:54 uur
Nieuwe namen:
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
Veel electronic...
Aphex Twin // Crystal Castles // The Offspring // Within Temptation // Jungle by Night // Lykke Li // The Naked And Famous // Happy Camper // Le Butcherettes // Agnes Obel // Nationaal Jeugd Jazz Orkest o.l.v. Benjamin Herman // Underoath
Veel electronic...
0
geplaatst: 28 april 2011, 17:07 uur
Van de vooralsnog bekende namen ga ik voornamelijk gapen, maar misschien dat die waarvan ik nog niks gehoord heb wel allemaal fantastisch zijn!
0
Poa
geplaatst: 28 april 2011, 19:18 uur
Aparte keuze inderdaad. Binnen de electronische wereld een hele grote naam natuurlijk, maar ik weet niet of de gemiddelde Lowlands-ganger er enthousiast van wordt. Geen van mijn vrienden die naar LL gaan had bijvoorbeeld ooit van hem gehoord.
Mij hoor je in ieder geval niet klagen
Mij hoor je in ieder geval niet klagen

0
geplaatst: 28 april 2011, 20:12 uur
@ Poa,
Dat zegt meer over de muzikale kennis van je vrienden groep dan over de band en geschikt voor lowlands (mijn vrienden groep zijn echt erg, die vinden alles alternatief als het niet op 538 gedraaid wordt, en gaan nu al voor ons 12 jaar
, maar dat terzijde) Denk dat het bij uitstek een lowlands band is die in de Alpha komt te staan.
Dat zegt meer over de muzikale kennis van je vrienden groep dan over de band en geschikt voor lowlands (mijn vrienden groep zijn echt erg, die vinden alles alternatief als het niet op 538 gedraaid wordt, en gaan nu al voor ons 12 jaar
, maar dat terzijde) Denk dat het bij uitstek een lowlands band is die in de Alpha komt te staan.
0
geplaatst: 1 mei 2011, 12:49 uur
Eh? Het lijkt mij logischer dat Aphex Twin gewoon in de Bravo staat om een uur of tien toch?
0
geplaatst: 26 mei 2011, 18:29 uur
Op Dour twee jaar geleden was Aphex Twin de grote headliner die op prime time (laatste avond, uur of 23.00 a 0.00) op het hoofdpodium speelde. En daar waren voor de rest ook best veel bands à la Lowlands te vinden, dus wie weet doet Lowlands ook wel iets dergelijks.
0
geplaatst: 30 mei 2011, 00:06 uur
Hé bah, ik dacht eindelijk: dan kom ik ook eens in de Bravo 
Maar Deadmau5 stond vorig jaar wel in Bravo tijdens de afsluiter, dus dat zou volgens mij best kunnen.

Maar Deadmau5 stond vorig jaar wel in Bravo tijdens de afsluiter, dus dat zou volgens mij best kunnen.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 19:32 uur
Erg fijne update, Elbow, dEUS, James Blake & The Roots!!!!1
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-tip // Beady Eye // Elbow // Noah & the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-tip // Beady Eye // Elbow // Noah & the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
0
Lukk0
geplaatst: 1 juni 2011, 20:08 uur
En Pearson Sound, die heeft een zeer vette fabriclive-mix gemaakt 

0
geplaatst: 2 juni 2011, 15:08 uur
Ik ben wel benieuwd naar James Blake, het moet heel wat zijn. Binnenkort zijn debuut maar eens luisteren.
0
geplaatst: 2 juni 2011, 17:41 uur
Hell yeah! Karnivool en dEUS.
Stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje
Stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje

0
geplaatst: 4 juni 2011, 14:36 uur
Voor degenen die gaan, ik zou zeker langs gaan bij Cloud Control en ik zou dit bandje zeker op zoeken, hele leuke beetje Fleet Foxes achtige muziek, heel toegankelijk ook.
Wat een lineup trouwens
Weer een paar prachtige namen erbij, dEUS, Kills, Roots, Elbow en nog heel wat moois.
Wat een lineup trouwens
Weer een paar prachtige namen erbij, dEUS, Kills, Roots, Elbow en nog heel wat moois.
0
geplaatst: 8 juni 2011, 23:20 uur
Ok, eerst 10x luisteren en dan zou ik er pas heen gaan. Zo goed? 

0
geplaatst: 9 juni 2011, 15:59 uur
Tien keer luisteren? Je denkt zeker dat ik niets beters te doen heb.
0
geplaatst: 29 juni 2011, 14:14 uur
Eefje komt op Lowlands. Helaasch ga ik niet, ik had Elbow en The Roots graag willen zien (en Eefje natuurlijk. Kijk eens Pinkpop, dát is een line-up.), maar voor degenen die gaan: doe eens gek en ga bij Eefje kijken. 

0
Gallow
geplaatst: 29 juni 2011, 14:17 uur
Ga je wel naar eefje op festival de affaire? Nog gratis ook
* denotes required fields.