Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
Gallow
geplaatst: 29 juni 2011, 14:37 uur
Bonus; je ziet mij nog rondlopen. Maar je mag niet met mij op de foto, en ook niet met perspectief truc waarop het lijkt alsof ik vlak naast je sta terwijl je eigenlijk gewoon met je arm in de lucht hangt.
Terug naar lowlands maar weer.
Terug naar lowlands maar weer.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:19 uur
Graffiti6 // Crystal Fihters // The View // Friendly Fires // Stephen Marley // Young The Giant // White Denim // Trolley Snatcha // Borgore // Mariachi El Bronx // The Maine // Customs // Mona // Smith Westerns // Swing Zazou // Trippple Nippples
0
geplaatst: 1 juli 2011, 13:08 uur
Het ziet er naar uit dat qua dance acts Drum 'n Bass grotendeels plaats heeft moeten maken voor Dubstep
0
geplaatst: 2 juli 2011, 13:03 uur
Dat was vorig jaar al zo. De hiphop blijft helaas een beetje achter maar er zijn al genoeg bands waar ik me mee ga vermaken.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 07:13 uur
Amon Tobin Isam live // Zombie Nation // Chromeo // The Gaslamp Killer // Apparat (band) // Fake Blood (live) // Little Dragon // Tom Trago Live // Jackmaster // Azari & III // Bittereinder // AKS // Cinnaman // Drop the Lime // Kakkmaddafakka // Lady Aïda // Factory Floor // Deadbeat // Emalkay // Ghostpoet // Feed Me // Sbtrkt Live // Free the Robots // Gomes // Grooverider // Palmbomen // Loefah // Kyle Hall // Makam Live // Tensnake // Nymfo // ROD // Seth Troxle
Tja, want kan ik er van zeggen, ik ken het meeste totaal niet, hooguit ooit van gehoord..
Enige wat ik een beetje ken zijn Fake Blood en Nymfo.. En tja Zombie nation? Kernkraft 440! but that's all..
Ben tot nu toe not amused met de line-up.. precies dezelfde 'toppers' als voorgaande jaren.. (Elbow, The Roots, Arctic Monkeys..)
Wederom Trentemoller, maar die hoop ik dit jaar wel te gaan zien.. Vorige keer The roots ook grotendeels gemist door Sigur Ros (al was dat het he-le-maal waard!)..
Vooral de verdere elektro dit jaar spreekt een beetje aan, Paul Kalkbrenner, Skrillex en natuurlijk Aphex Twin..
En tja Rise against en The offspring.. leuk.. maar.. hm nee
echt jammer dat ik het persoonlijk niet erg top tref met de LL Line-ups
edit:
Een paar jaar geleden stond Underworld af te sluiten in de Alpha, dus ik denk dat er best een kans is op Aphex Twin in de Alpha?
Tja, want kan ik er van zeggen, ik ken het meeste totaal niet, hooguit ooit van gehoord..
Enige wat ik een beetje ken zijn Fake Blood en Nymfo.. En tja Zombie nation? Kernkraft 440! but that's all..
Ben tot nu toe not amused met de line-up.. precies dezelfde 'toppers' als voorgaande jaren.. (Elbow, The Roots, Arctic Monkeys..)
Wederom Trentemoller, maar die hoop ik dit jaar wel te gaan zien.. Vorige keer The roots ook grotendeels gemist door Sigur Ros (al was dat het he-le-maal waard!)..
Vooral de verdere elektro dit jaar spreekt een beetje aan, Paul Kalkbrenner, Skrillex en natuurlijk Aphex Twin..
En tja Rise against en The offspring.. leuk.. maar.. hm nee
echt jammer dat ik het persoonlijk niet erg top tref met de LL Line-upsedit:
pim556 schreef:
Hé bah, ik dacht eindelijk: dan kom ik ook eens in de Bravo
Maar Deadmau5 stond vorig jaar wel in Bravo tijdens de afsluiter, dus dat zou volgens mij best kunnen.
Hé bah, ik dacht eindelijk: dan kom ik ook eens in de Bravo

Maar Deadmau5 stond vorig jaar wel in Bravo tijdens de afsluiter, dus dat zou volgens mij best kunnen.
Een paar jaar geleden stond Underworld af te sluiten in de Alpha, dus ik denk dat er best een kans is op Aphex Twin in de Alpha?
0
geplaatst: 15 juli 2011, 09:09 uur
Ben ook wel heel benieuwd naar Amon Tobin. Was niet erg onder de indruk van zijn laatste album, maar ben toch nieuwsgierig hoe hij dit live gaat brengen.
0
geplaatst: 2 augustus 2011, 10:47 uur
Vrijdag:
Foster the people
Fitz & the Tantrums
Anna Calvi
The Vaccines
(klein stukje)Chase & Status
Miles Kane
Noah and the Whale
The Naked and Famous
Arctic Monkeys
Zaterdag:
Agnes Obel
Young the Giant
Dewolff
Flogging Molly
Seasick Steve
Cage the Elephant
Elbow
Zondag:
Frank Turner
Stanley en de Menzo's
Crystal Fighters
The Kills
Interpol
Beady Eye
The Offspring
Waarschijnlijk veel te ambitieus, maar dat zien we dan wel weer.
Foster the people
Fitz & the Tantrums
Anna Calvi
The Vaccines
(klein stukje)Chase & Status
Miles Kane
Noah and the Whale
The Naked and Famous
Arctic Monkeys
Zaterdag:
Agnes Obel
Young the Giant
Dewolff
Flogging Molly
Seasick Steve
Cage the Elephant
Elbow
Zondag:
Frank Turner
Stanley en de Menzo's
Crystal Fighters
The Kills
Interpol
Beady Eye
The Offspring
Waarschijnlijk veel te ambitieus, maar dat zien we dan wel weer.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 18:55 uur
Q-Tip komt niet en als vervanger halen ze LAMB. Van karig naar nog kariger qua hiphop. Beetje slap Lowlands.
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 20:28 uur
Amon Tobin // Anna Calvi // Aphex Twin // Apparat // Apparat Band // Azari & III // Ben UFO // Crystal Castles // Destroyer // Edward Sharpe & The Magnetic Zeros // Ghostpoet // Jackmaster // James Blake // Junip // Kyle Hall // OFWGKTA // Omar Souleyman // Palmbomen // Pearson Sound // SBTRKT // Sandwell District // Smith Westerns // Suuns // Tensnake // The Roots // Timber Timbre // Trentemøller // Twin Shadow // Warpaint
Zoiets. Als ik daar 80% van kan zien ben ik allang happy. Maar eigenlijk zie ik 't allemaal wel
.
Zoiets. Als ik daar 80% van kan zien ben ik allang happy. Maar eigenlijk zie ik 't allemaal wel
.
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 21:24 uur
Ik baal wel verschrikkelijk dat Karnivool en Aphex Twin op hetzelfde tijdstip spelen.
Dat waren juist de enige 2 acts die ik zeker wilde gaan zien...
Dat waren juist de enige 2 acts die ik zeker wilde gaan zien...

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 augustus 2011, 15:46 uur
Verdomme Herman, je maakt me blij met een dode mus.
Ik had al goede hoop dat Elbow dan ergens een clubshow zou spelen, blijkt het alleen om The Vaccines te gaan i.p.v. heel Lowlands.
Ik had al goede hoop dat Elbow dan ergens een clubshow zou spelen, blijkt het alleen om The Vaccines te gaan i.p.v. heel Lowlands.
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 15:51 uur
Factory Floor zegt optreden op Lowlands 2011 af wegens zieke zangeres | LiveXS. Ken het bandje niet, maar dit komt ook niet. Er lijkt een soort virus te waren in alternatief muziekland...
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 15:59 uur
Wat zouden vervangers kunnen zijn? Explosions In the Sky, The Antlers, Sebadoh, Blonde Redhead, Fucked Up, Joy Formidable, Off!, Kurt Vile, The Pains of Being Pure At Heart?
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 20:15 uur
"De videomapping-show van Aphex op Lowlands is ook totaal weird te noemen. Je speelt er zelf een belangrijke rol in en als je even niet oplet, herken je jezelf niet meer terug." 
(bron: lowlands.nl)

(bron: lowlands.nl)
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 21:18 uur
Chronos85 schreef:
Wat zouden vervangers kunnen zijn? Explosions In the Sky, The Antlers, Sebadoh, Blonde Redhead, Fucked Up, Joy Formidable, Off!, Kurt Vile, The Pains of Being Pure At Heart?
Doodzonde natuurlijk dat namen als Sebadoh, Blonde Redhead, Kurt Vile en Off! niet in eerste instantie worden geboekt. De kleinere namen van dit jaar op lowlands vind ik eigenlijk teveel van hetzelfde (baardje, huilen, meerstemmig).
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 12:17 uur
Fucked Up komt in elk geval, opener in de India! Ben benieuwd wanneer The Horrors dan spelen.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 18:51 uur
Die spelen op het moment dat eerst The Vaccines speelde.
Fucked Up en The Horrors fijne vervangers, beter dan Foster the People en The Vaccines.
Fucked Up en The Horrors fijne vervangers, beter dan Foster the People en The Vaccines.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 16:09 uur
Gisteren gekeken naar de 'hoogtepunten'. Vond het best leuk om te zien. Van Fucked Up! ben ik bepaald geen fan, maar dat optreden was echt vet: zanger midden in het publiek met een soort moshpit om hem heen 

0
geplaatst: 20 augustus 2011, 16:29 uur
Ook ik heb gisterenavond lekker in bed gekeken naar de hoogtepunten. Hoe De Jeugd Van Tegenwoordig in godsnaam zo groot is geworden snap ik echt niet, ze kunnen amper rappen of zingen.
Fucked Up vond ik enorm vet, ook muzikaal gewoon sterk, David Comes To Life is een van mijn favoriete albums van 2011. James Blake was ook heel erg goed, Limit To Your Love was echt prachtig. Alleen enorm jammer dat in die stiltes mensen gingen klappen en schreeuwen. Maar ja, dat heb je op een festival.
Fleet Foxes was ook geweldig, vooral de samenzang is super! Arctic Monkeys vind ik niks maar live kunnen ze het wel waarmaken, Miles Kane is niks. Om 1 uur kwamen er jammer genoeg technische problemen bij Nederland 3 en toen was het tijd om te gaan slapen. Ik ga vandaag weer kijken.
Fucked Up vond ik enorm vet, ook muzikaal gewoon sterk, David Comes To Life is een van mijn favoriete albums van 2011. James Blake was ook heel erg goed, Limit To Your Love was echt prachtig. Alleen enorm jammer dat in die stiltes mensen gingen klappen en schreeuwen. Maar ja, dat heb je op een festival.

Fleet Foxes was ook geweldig, vooral de samenzang is super! Arctic Monkeys vind ik niks maar live kunnen ze het wel waarmaken, Miles Kane is niks. Om 1 uur kwamen er jammer genoeg technische problemen bij Nederland 3 en toen was het tijd om te gaan slapen. Ik ga vandaag weer kijken.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 16:51 uur
Heb vannacht wel een paar liedjes langs zien komen tijdens de grote Giel Beelen-show, maar er zat weinig memorabels tussen.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 16:54 uur
Ik vond het stiekem ook een beetje tegenvallen.
De Jeugd is groot vanwege de nummers, niet vanwege hun live skills, dat is wel duidelijk ja. Zonder die hoge stem die het refrein meezingt blijft er niks van Sterrenstof over
De Jeugd is groot vanwege de nummers, niet vanwege hun live skills, dat is wel duidelijk ja. Zonder die hoge stem die het refrein meezingt blijft er niks van Sterrenstof over

0
geplaatst: 20 augustus 2011, 16:56 uur
Ik dacht eerst met Watskeburt dat het een grap is maar dat is jammer genoeg niet zo. 
Ik hoop dat ze vanavond DeWolff laten zien, eind juni heb ik die live gezien en dat was echt heel erg goed. En Elbow natuurlijk. Ik las ergens dat ze het gaan opnemen voor een speciale Nederlandse festivaleditie van Build A Rocket Boys die eind september uitkomt.

Ik hoop dat ze vanavond DeWolff laten zien, eind juni heb ik die live gezien en dat was echt heel erg goed. En Elbow natuurlijk. Ik las ergens dat ze het gaan opnemen voor een speciale Nederlandse festivaleditie van Build A Rocket Boys die eind september uitkomt.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 16:58 uur
Ik vind hele albums teveel van het goede (zie mijn beoordelingen), maar enkele losse nummers, waaronder Sterrenstof, vind ik wel echt vet. De beats zitten gewoon goed in elkaar, met leuke dingen (zoals die trompet). De refreinen zijn vaak ook wel goed en de raps gaan nergens over, maar dat is precies de bedoeling. Op een bepaalde manier is het wel een grap, maar het is wel serieuze muziek.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:00 uur
De beats zijn goed maar de raps zijn echt slecht en slaan helemaal nergens op.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:25 uur
De Jeugd is best tof, joh. Tweede album is best wel goed, met fijne beats van de Neger des Heils, en ook best wel grappige teksten. Je moet het natuurlijk niet allemaal te serieus nemen, maar ik vind het tweede album nog best goed in elkaar zitten.
Ik hoorde dat dEUS ook op Lowlands staat. Iemand die dat heeft gezien en er wat over kan vertellen?
Ik hoorde dat dEUS ook op Lowlands staat. Iemand die dat heeft gezien en er wat over kan vertellen?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:30 uur
Gisteren moest ik vanuit Arnhem komen, en toen heb ik net op vijf minuten tijd Fleet Foxes gemist. Ik viel bij James Blake weer binnen. Wordt dat nog een keer herhaald of moet ik maar op Internet gaan zoeken?
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:31 uur
Yup, zij kwamen ook langs gisteren. Ik vond het erg goed. Ze lieten Sister Dew en The Architect horen. Gewoon strak gespeeld en goed en gepassioneerd gezongen. Lijkt me een geweldig optreden geweest te zijn, voor zover ik dat kan horen na die 2 nummers.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:33 uur
Ik zie dit op Youtube:
[3FM Lowlands 2011] Fleet Foxes - Mykonos - YouTube
Zang van Pecknold is soms akelig vals.
[3FM Lowlands 2011] Fleet Foxes - Mykonos - YouTube
Zang van Pecknold is soms akelig vals.
* denotes required fields.