Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 18:25 uur
Belle and Sebastian had ik wel erg graag gezien, maar ik heb voor Werchter gekozen dit jaar. Erg jammer. Tiga staat trouwens ook op Lowlands.
0
geplaatst: 9 april 2006, 22:12 uur
0
geplaatst: 10 april 2006, 03:24 uur
Damn, Belle and Sebastian en Tiga... Misschien moet ik mijn lichte aversie voor Lowlands dan toch maar in de vriezer stallen.
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:52 uur
The Veils staan dit jaar op het Lowlands Festival, aldus zanger Finn gisteravond in Doornroosje (Nijmegen).
Phete Philly and Perquisite zullen ook komen. Deze bevestigden vanochtend zichzelf bij Giel Beelen op 3FM.
(www.festivalinfo.nl)
Phete Philly and Perquisite zullen ook komen. Deze bevestigden vanochtend zichzelf bij Giel Beelen op 3FM.
(www.festivalinfo.nl)
0
geplaatst: 15 april 2006, 14:35 uur
de bands voor mij dit jaar zijn: arctic monkeys, belle & sebastian!!!!, massive attack, muse, pete philly, magic numbers en tiga
0
geplaatst: 17 april 2006, 18:36 uur
Ik hoop en ik hoop en ik hoop en ik hoop zó dat Snow Patrol komt. Best een grote kans dat Snow Patrol komt, toch?
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 april 2006, 18:39 uur
Ik hoop echt heel erg op Placebo (wat een verrassing!). 

0
geplaatst: 17 april 2006, 21:02 uur
Ik heb besloten dat ik mijn hele last fm top 50 (voorzover nog mogelijk) een keer live wil zien. Dus ik zal de organisatie een lijstje mailen dat ze de volgende bands kunnen boeken:
Belle and sebastian, Logh, death cab for cutie, the frames, kate bush, lapko, gorki, jack johnson, mostly autymn, feist, dungen, boards of canada, Mercury Rev, Tortoise, Ayreon, Six Organs of Admittance.
Ik zeg maar zo: kleine moeite, groot plezier
Belle and sebastian, Logh, death cab for cutie, the frames, kate bush, lapko, gorki, jack johnson, mostly autymn, feist, dungen, boards of canada, Mercury Rev, Tortoise, Ayreon, Six Organs of Admittance.

0
geplaatst: 22 april 2006, 10:53 uur
ll_sparrow schreef:
Ik hoop en ik hoop en ik hoop en ik hoop zó dat Snow Patrol komt. Best een grote kans dat Snow Patrol komt, toch?
ze komen
!!!
0
geplaatst: 22 april 2006, 12:31 uur
bonothecat schreef:
Ik heb besloten dat ik mijn hele last fm top 50 (voorzover nog mogelijk) een keer live wil zien. Dus ik zal de organisatie een lijstje mailen dat ze de volgende bands kunnen boeken:

B&S en Mostly Autumn zijn een erg goed id

0
geplaatst: 27 april 2006, 22:05 uur
In Muziek > Algemeen > Wat komt er op Lowlands dit jaar???:
Op de site van Lowlands staat nog steeds bar weinig?? Iemand al geruchten gehoord ofzo?? Persoonlijk verwacht ik The Streets en had ook ergens wat gelezen over de Arctic Monkeys.
Op de site van Lowlands staat nog steeds bar weinig?? Iemand al geruchten gehoord ofzo?? Persoonlijk verwacht ik The Streets en had ook ergens wat gelezen over de Arctic Monkeys.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 21:44 uur
Programma volgens www.festivalinfo.nl
Vrijdag 18 augustus 2006
Silent Disco, Karin Giphart, The Magic Numbers, Puppets Etc., Georg Traber, Therapeuterette, Tiga, Loco Loco Roadshow, Frans Custers, Ministry, Wir Sind Helden, The Veils, Pete Philly & Perquisite, Ojos De Brujo en Mew.
Zaterdag 19 augustus 2006
Michael Franti, Spearhead, Massive Attack en The Frames.
Zondag 20 augustus 2006
Arctic Monkeys, Opeth, Muse, The Slampampers, Belle & Sebastian, Mystery Jets en Cantus Buranus.
The Frames
Vrijdag 18 augustus 2006
Silent Disco, Karin Giphart, The Magic Numbers, Puppets Etc., Georg Traber, Therapeuterette, Tiga, Loco Loco Roadshow, Frans Custers, Ministry, Wir Sind Helden, The Veils, Pete Philly & Perquisite, Ojos De Brujo en Mew.
Zaterdag 19 augustus 2006
Michael Franti, Spearhead, Massive Attack en The Frames.
Zondag 20 augustus 2006
Arctic Monkeys, Opeth, Muse, The Slampampers, Belle & Sebastian, Mystery Jets en Cantus Buranus.
The Frames

0
geplaatst: 6 mei 2006, 13:47 uur
Festivalinfo niet te serieus nemen, ze maken daar geen onderscheidt tussen officiele bevestigingen, geruchten en uit officieuze bronnen afkomstige bevestigingen. Ik beperk me even tot muziek.
Officieel bevestigd:
The Magic Numbers
Ojos de Brujo
Tiga
Ministry
Broken Social Scene
Wir Sind Helden
DJ Marky
Officieus bevestigd (vaak door labels of bands zelf):
The Frames
Massive Attack
Michael Franti & Spearhead
Belle & Sebastian
Cantus Buranus
Joris Voorn
Mystery Jets
Mew
Opeth
Artic Monkeys
Junkie XL
Muse
Urban Dance Squad
The Veils
Pete Philly & Perquisite
Hevige geruchten zijn o.a. Snow Patrol, Daft Punk, Babyshambles, The Streets, Panic in the Disco, Placebo, Yeah, Yeah yeah's, Audioslave en hier en daar duikt de naam Radiohead zels op, maar dat lijkt mij vrij sterk.
De namen druppelen heel langzaam binnen op de Lowlands site, waarschijnlijk komt er een grote hoeveelheid bij in het pinkpopweekend al zijn er ook geruichten dat er op 15 mei veel bekend gemaakt gaat worden.
Officieel bevestigd:
The Magic Numbers
Ojos de Brujo
Tiga
Ministry
Broken Social Scene
Wir Sind Helden
DJ Marky
The Frames
Massive Attack
Belle & Sebastian
Cantus Buranus
Joris Voorn
Mystery Jets
Mew
Opeth
Artic Monkeys
Junkie XL
Muse
Urban Dance Squad
The Veils
Pete Philly & Perquisite
Hevige geruchten zijn o.a. Snow Patrol, Daft Punk, Babyshambles, The Streets, Panic in the Disco, Placebo, Yeah, Yeah yeah's, Audioslave en hier en daar duikt de naam Radiohead zels op, maar dat lijkt mij vrij sterk.
De namen druppelen heel langzaam binnen op de Lowlands site, waarschijnlijk komt er een grote hoeveelheid bij in het pinkpopweekend al zijn er ook geruichten dat er op 15 mei veel bekend gemaakt gaat worden.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 18:34 uur
starbright boy schreef:
Festivalinfo niet te serieus nemen, ze maken daar geen onderscheidt tussen officiele bevestigingen, geruchten en uit officieuze bronnen afkomstige bevestigingen. Ik beperk me even tot muziek.
Officieel bevestigd:
The Magic Numbers
Ojos de Brujo
Tiga
Ministry
Broken Social Scene
Wir Sind Helden
DJ Marky
The Frames
Massive Attack
Belle & Sebastian
Cantus Buranus
Joris Voorn
Mystery Jets
Mew
Opeth
Artic Monkeys
Junkie XL
Muse
Urban Dance Squad
The Veils
Pete Philly & Perquisite
Officieel bevestigd:
The Magic Numbers
Ojos de Brujo
Tiga
Ministry
Broken Social Scene
Wir Sind Helden
DJ Marky
The Frames
Massive Attack
Belle & Sebastian
Cantus Buranus
Joris Voorn
Mystery Jets
Mew
Opeth
Artic Monkeys
Junkie XL
Muse
Urban Dance Squad
The Veils
Pete Philly & Perquisite
Dat onderscheid maakt niet zoveel uit.....als het lijstje uiteindelijk maar klopt.....en dat doet het meestal wel!
0
geplaatst: 7 mei 2006, 16:37 uur
0
geplaatst: 7 mei 2006, 17:06 uur
bonothecat schreef:
Dat onderscheid maakt niet zoveel uit.....als het lijstje uiteindelijk maar klopt.....en dat doet het meestal wel!
Dat is het nou juist, dat doet het meestal niet, Festivalinfo heeft elk jaar minstens 10 namen ergens tussen maart en augustus op de site staan die nooit worden bevestigd en niet komen. Paar jaar terug dacht half Nederland door festivalinfo dat Coldplay op Lowlands stond, terwijl ze er dat jaar niet stonden.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 17:07 uur
starbright boy schreef:
Dat is het nou juist, dat doet het meestal niet.
(quote)
Dat is het nou juist, dat doet het meestal niet.
Jij je zin
0
geplaatst: 9 mei 2006, 20:44 uur
starbright boy schreef:
Dat is het nou juist, dat doet het meestal niet, Festivalinfo heeft elk jaar minstens 10 namen ergens tussen maart en augustus op de site staan die nooit worden bevestigd en niet komen. Paar jaar terug dacht half Nederland door festivalinfo dat Coldplay op Lowlands stond, terwijl ze er dat jaar niet stonden.
Serieus? Dus volgens jou zou het zo kunnen dat Muse helemaal niet komt. Echt, ik heb mijn kaartje speciaal voor Muse gekocht. En die blokschema's dan?
0
geplaatst: 9 mei 2006, 20:50 uur
Muse staat niet op de Lowlands-site en Lowlands niet op de Muse-site.
0
SelmaDuim
geplaatst: 9 mei 2006, 20:51 uur
ll_sparrow schreef:
Serieus? Dus volgens jou zou het zo kunnen dat Muse helemaal niet komt. Echt, ik heb mijn kaartje speciaal voor Muse gekocht. En die blokschema's dan?
(quote)
Die blokschema's zijn nog helemaal niet bekend.
Die komen een paar weken van te voren pas.
0
geplaatst: 15 mei 2006, 13:13 uur
Vandaag is het een en ander bevestigd op de Lowlands site. Dit zijn voor mij de bekendste namen:
- !!!
- Anouk
- Arctic Monkeys
- Belle & Sebastian
- Bloc Party
- DJ Shadow
- Dolf Jansen
- The Opposites
- The Kooks
- Massive Attack
- Mew
- Muse
- The Magic Numbers
- Nizlopi
- Orson
- Pendulum
- Scissor Sisters
- Spinvis
- The Shins
- Tiga
- Yeah Yeah Yeahs
- !!!
- Anouk
- Arctic Monkeys
- Belle & Sebastian
- Bloc Party
- DJ Shadow
- Dolf Jansen
- The Opposites
- The Kooks
- Massive Attack
- Mew
- Muse
- The Magic Numbers
- Nizlopi
- Orson
- Pendulum
- Scissor Sisters
- Spinvis
- The Shins
- Tiga
- Yeah Yeah Yeahs
0
geplaatst: 15 mei 2006, 13:21 uur
The Frames
Fun lovin 'criminals
Staan er in ieder geval ook bij op de lowlands site
Fun lovin 'criminals
Staan er in ieder geval ook bij op de lowlands site

0
geplaatst: 15 mei 2006, 15:22 uur
Deze namen stonden ook nog op de 3voor12 site:
CKY
Corvus Corax
The Dead 60s
Gogol Bordello
José Gonzalez
Hard-Fi
Hawthorne Heights
HIM
Jawat
The Opposites
Kiddo Cee
Luie Hond
Miss Djax
Nizlopi
Phantom Four
Joris Voorn
Waarom woon ik toch zo verweg?
CKY
Corvus Corax
The Dead 60s
Gogol Bordello
José Gonzalez
Hard-Fi
Hawthorne Heights
HIM
Jawat
The Opposites
Kiddo Cee
Luie Hond
Miss Djax
Nizlopi
Phantom Four
Joris Voorn
Waarom woon ik toch zo verweg?

0
geplaatst: 15 mei 2006, 15:28 uur
Teveel goede namen, dat wordt weer een afl. van ren je rot.
Nu maar hopen dat het blokkenschema voor mij een beetje goed uitpakt.
Nu maar hopen dat het blokkenschema voor mij een beetje goed uitpakt.
0
geplaatst: 15 mei 2006, 17:03 uur
Snow Patrol zou toch ook komen?
Ze staan niet meer op festivalinfo in ieder geval......shit....!
0
geplaatst: 16 mei 2006, 14:18 uur
ll_sparrow schreef:
Festivalinfo is sowieso niet echt betrouwbaar. Ze maken nl nooit onderscheid tussen bevestigde namen en geruchten...
0
geplaatst: 16 mei 2006, 16:23 uur
Is Pukkelpop geen alternatief voor jou? Nagenoeg dezelfde programmering en iets goedkoper, omdat de treinreis in Belgie bij het kaartje in begrepen zit.
* denotes required fields.