MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
Volgens low-lands.nl zijn namen als de Mystery Jets, Junkie XL en Snow Patrol ook al bevestigd

Ja...maar is die site betrouwbaar?

Ik denk van wel

Er is ook vrij veel kans dat Sia en Zero 7 komen

herman schreef:
(quote)

Is Pukkelpop geen alternatief voor jou? Nagenoeg dezelfde programmering en iets goedkoper, omdat de treinreis in Belgie bij het kaartje in begrepen zit.

Ja, Pukkelpop is ook het plan geworden, vrienden vroegen me deze week mee

Dit zijn de artiesten die tot nu zijn bevestigd:

!!!
Anouk
Arctic Monkeys*
Belle & Sebastian*
Ben Lee
Bloc Party
Broken Social Scene
CKY
Corvus Corax
Danko Jones
Dj Bram de Winter
Dj Marky
Dj Shadow*
Fun Lovin' Criminals*
Gogol Bordello
Hard-Fi
Hawtorne Heights
HIM
Jawat*
Joris Voorn
José Gonzaléz*
Junkie XL
Kiddo Cee
Kraak & Smaak*
Less Than Jake
Luie Hond
Massive Attack*
Mew
Michael Franti & Spearhead*
Ministry
Miss Djax
Muse
Mystery Jets
Nizlopi*
Ojos de Brujo
Opeth
Orson
Patatje Metal
Pendulum
Pete Philly & Perquisite & New Generation Big Band*
Scissor Sisters*
Sia
Snow Patrol*
Spinvis*
the Dead 60's
the Frames*
the Kooks
the Magic Numbers*
the Opposites
the Phantom Four
the Shins*
the Veils
Tiga*
Urban Dance Squad*
Wir Sind Helden
Yeah Yeah Yeahs
Zero 7

De artiesten met een * wil ik graag zien.

Ben Lee lijkt dit jaar een spookbevestiging van festivalinfo (waar dit lijstje vandaan komt), staat er al maanden, maar nog steeds niet officieel, ik geloof er niet meer in. Temeer omdat op sommige andere sites weer een ontkenning staat.

Sia en Zero 7 zijn de laatste (onbevestigde, maar redelijk betrouwbare) namen en ook Band of Horses heb ik al op een forum als gerucht gehoord.

Jawat, The Opposites en Kiddo Cee staan samen op het podium.

DJ Bram Winter, Kraak & Smaak, Less than Jake, Mystery Jets, Patatje Metal, Snow Patrol, The Veils en dus Zero 7, Ben Lee en Sia zijn (nog) niet officieel bevestigd.

starbright boy schreef:
Ben Lee lijkt dit jaar een spookbevestiging van festivalinfo (waar dit lijstje vandaan komt), staat er al maanden, maar nog steeds niet officieel, ik geloof er niet meer in. Temeer omdat op sommige andere sites weer een ontkenning staat.

Dit lijstje komt van www.lowlands.has.it

Vandaag bevestigd:
Placebo - Snow Patrol - Danko Jones - Epica - The Veils - Wolfmother - Zero 7 - Fink - Psapp - Kelley Polar - Xavier Rudd - Macaco - Eugene Hutz - A Night Of Comedy - Applaus Om Niets Show - Boom Chicago

SelmaDuim
PLACEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SNOW PATROL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iggy Pop and The Stooges op Lowlands !!!!!!!!!!!!! evenals The Raconteurs !

En The Streets, Razorlight, Larrikin Love ;p

the viking schreef:
Iggy Pop and The Stooges op Lowlands !!!!!!!!!!!!!

Ik las het net op teletekst toen ik keek voor de voetbaluitslagen. Fokkin' fantastisch gewoon. Nu is het wel zeker dat ik ga, want The Stooges wil ik niet missen.

SelmaDuim
Wie heeft er ook al een kaartje?

Amai, dat is een knap lijstje.

Wohooo!! Té gek! En ik heb een kaartje

Me too!

The Shins komen zeker niet meer? Pukkelpop hebben ze ook gecanceld.

Yak
Kaaasgaaf schreef:
The Shins komen zeker niet meer? Pukkelpop hebben ze ook gecanceld.

Oh neeee

Ik heb kaartjes .....jippie....jammer van the shins

He jammer. Dat leek me wel een leuk bandje. Hopelijk regelen ze een vervanger. Ik zou graag The White Stripes willen. Jack is tenslotte toch al aanwezig.

Oh en ik heb al een kaartje geloof ik(mijn zusje regelt de boel).

Jippie, de Stooges en Ministry! Ook Massive attack, Opeth, Bloc party en Broken social scene wil ik graag zien. Nu hopen dat er nog een paar namen van het kaliber Nick Cave of de Pixies bij komen.

SelmaDuim
*voelt een meeting aankomen*

Oh ik meld me wel aan voor een meeting hoor. Je herkent me aan mijn witte string.

Overigens heb ik wel gelezen dat The Stooges geen nummers spelen uit de Raw Power periode. Dat is voor mij echt een fikse teleurstelling.

gemaster schreef:
Overigens heb ik wel gelezen dat The Stooges geen nummers spelen uit de Raw Power periode. Dat is voor mij echt een fikse teleurstelling.

Maar wel uit de periode daarvoor toch zeker (Stooges & Fun house)? Dat is mijn favoriete periode namelijk.

Ja uit die periode natuurlijk wel. Anders zou het een kort concert worden

gemaster schreef:
Oh ik meld me wel aan voor een meeting hoor. Je herkent me aan mijn witte string.

Ik ga misschien ook wel weer eens. Lijkt me gaaf The Stooges en Tiga 's te zien. Hoeveel kost zo'n kaartje tegenwoordig?

123 euri moest ik afdragen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.