MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
Stijn_Slayer
Een jaar of drie geleden werd er op elk feestje waar ik kwam Flogging Molly gedraaid. Leuk voor één nummertje, daarna gaat het me storen.

MAS
Don Cappuccino schreef:
Bands als Flogging Molly zijn echt livebands. Op CD komen ze naar mijn mening niet echt goed over. In tegenstelling tot een band als Dropkick Murphy´s die ook op CD geweldig zijn.

Ikzelf kan ook zeker wel genieten van de cd's maar live zijn ze inderdaad echt geniaal.

Dat vind ik nu echt zo'n band die ik waarschijnlijk fantastisch gevonden had als ik nu 16-18 jaar geweest zou zijn. Niet lullig bedoeld, maar je hebt nu eenmaal van die bands...

Ik vind het eerder een band die ik waarschijnlijk nooit fantastisch zou vinden. Niet lullig bedoeld, maar je hebt nu eenmaal van die bands...

oceanvolta schreef:
Heeft iemand hier White Denim gezien? Ik heb ze gisteren gezien in Rotown. Echt geweldig!

Heb er enorm spijt van dat ik White Denim niet heb gezien. Heb nu van meerdere mensen gehoord dat ze live echt fantastisch zijn!

Ducoz schreef:
Go Back To The Zoo bijvoorbeeld... je komt bijna niet meer om ze heen...
Het wordt tijd dat Artis zijn poorten weer opent voor die gasten...

En daarna de poorten snel weer dicht, dan horen we gelukkig niks meer van deze mannen.

Ik vind Flogging Molley's album 'Drunken Lullabies' iets teveel van het goede. Het titelnummer is nog wel oké, eigenlijk zijn alle nummers zeker beluisterbaar, maar, zoals Stijn eigenlijk terecht aangeeft, na één nummer heb ik het wel gehoord. Desondanks was het niet slecht en krijgt het ook wel een voldoende hoor, maar had beter gehoopt. Zou er live wel heengaan op Lowlands als ze kwamen

Nog even over dat kamperen bij festivals; ik begrijp Stijn ook wel een beetje. Niet dat mij het per se wat uitmaakt (ik slaap gewoon in een tentje), maar het moet wel je ding zijn natuurlijk, mensen die over je tent pissen enzo.

Op Werchter kampeer ik bijv. nooit weer, daar is het gewoon levensgevaarlijk, er waren een paar zatte Belgen die het leuk vonden om tentjes in de fik te steken. Wat dat betreft is het wel weer goed dat er daarna over je tent heen wordt gepist.

Wat moddergooiberichten verwijderd.

Arrie schreef:
Mooi zo, in November ga ik ze namelijk zien in Paradiso. Was erg benieuwd hoe ze nu spelen, en wat. Maar het doet me deugd om te horen dat ze Sister Dew speelden.

Ik ga ze ook zien, samen met Joep, ook in november, maar dan bij Doornroosje in Nijmegen Heb er erg veel zin in.

Schandalig dat ze zoveel in Nederland spelen en in België alleen in de slechste zalen.

Stijn_Slayer
Deren Bliksem schreef:
Wat dat betreft is het wel weer goed dat er daarna over je tent heen wordt gepist.

Je tent zou maar lek zijn.

bennerd schreef:
Wat moddergooiberichten verwijderd.

Hoort er anders wel bij

Stijn_Slayer schreef:

Je tent zou maar lek zijn.

JDS
Iemand een idee wanneer de ticketverkoop start?

JDS schreef:
Iemand een idee wanneer de ticketverkoop start?

Lowlands 2012

Wel een beetje jammer dat ze de BTW-verhoging volledig doorberekenen...

4 feb. 185,- ..

JDS
€ 185, best veel voor 3 dagen!

Een concert kost gemiddeld toch al snel 75 euro?
Dan is Lowlands in verhouding niet duur..........

Erwin.c schreef:

€75 gemiddeld??? Dan bezoek je alleen hele grote namen volgens mij.

75 . Dat betaal je zelfs voor geen enkele grote naam die op Lowlands komt, als los concert.

De grootste namen op Lowlands zullen je hooguit 40-50 euro kosten

Erwin.c schreef:

Wow! Ik kom meestal niet eens boven de 20 euro uit. Bedoel je soms een gemiddeld Arena-concert?

Stijn_Slayer
75 à 80 euro betaal je voor Roger Waters en Neil Young. 30 à 35 euro is een wat realistischer gemiddelde.

MAS
Bij hiphop concerten betaal je gelukkig nooit meer dan 50 euro en dat zijn dan ook uitzonderingen (Nas & Damian Marley bijv).

Wanneer worden hier de eerste namen voor bekend? Ik wil graag gaan, maar moet voor 11 februari wel een beetje weten of de headliners een beetje interessant zijn.

Ha, dat gaat m niet worden vrees ik voor je. De laatste jaren werden de headliners pas vrij laat bekend gemaakt.

Of in ieder geval een paar namen..

Ik dacht dat er vorig jaar geen enkele naam was bevestigd voor de kaartverkoop begon. En je zult er de eerste dagen bij moeten zijn wil je een kaartje kunnen kopen via de normale weg. Anders is er nog wel de zwarthandel, maar ja, dat wil je liever ook niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:37 uur

geplaatst: vandaag om 11:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.