Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2012, 21:45 uur
Leuke tips Don Capuccino!
Alleen The Gaslight Anthem ken ik al, niet echt mijn straatje. Het moet harderrrrr
Alleen The Gaslight Anthem ken ik al, niet echt mijn straatje. Het moet harderrrrr

0
geplaatst: 28 juni 2012, 14:34 uur
Naast dat Refused harder is waren ze onlangs ook retestrak, echt heel bruut optreden gezien.
Verder zou je nog Pulled apart by horses (simpele beukmuziek in het straatje van Future of the left), Triggerfinger (kansloze, ongeinspireerde kutband, maar veel anderen vinden het wel leuk), kunnen proberen of als je het echt niet meer weet je tijd verdoen bij Eagles of death metal of Enter Shikari.
Wilco zou ik skippen als je van harde muziek houdt, maar wil je 1 van de 3 beste optredens van dat weekend zien dan zeker gaan en hard Jesus etc. meezingen.
Maar waarom The Twilight sad er niet staat is een raadsel; uitstekend derde album uit en eerder dit jaar een live-optreden van jewelste gegeven, maar goed zo is het ook onbegrijpelijk waarom Future islands er niet staat.
Verder zou je nog Pulled apart by horses (simpele beukmuziek in het straatje van Future of the left), Triggerfinger (kansloze, ongeinspireerde kutband, maar veel anderen vinden het wel leuk), kunnen proberen of als je het echt niet meer weet je tijd verdoen bij Eagles of death metal of Enter Shikari.
Wilco zou ik skippen als je van harde muziek houdt, maar wil je 1 van de 3 beste optredens van dat weekend zien dan zeker gaan en hard Jesus etc. meezingen.
Maar waarom The Twilight sad er niet staat is een raadsel; uitstekend derde album uit en eerder dit jaar een live-optreden van jewelste gegeven, maar goed zo is het ook onbegrijpelijk waarom Future islands er niet staat.
0
geplaatst: 28 juni 2012, 22:22 uur
Ouch! Ik ben Triggerfinger-fan van het eerste uur, dus die opmerking kwam hard aan.
Enter Shikari al een paar keer gemst op festivals, dus die komt zeker aan de beurt.
Pulled Apart By Horses zou ik alleen al voor de naam gaan zien
Enter Shikari al een paar keer gemst op festivals, dus die komt zeker aan de beurt.
Pulled Apart By Horses zou ik alleen al voor de naam gaan zien

0
geplaatst: 29 juni 2012, 17:39 uur
Ach van mijn opmerkingen zou ik mij niet zo veel aantrekken, luister maar naar Wilco en kom roepen dat het saai is, heb je me teruggepakt met 1 van mijn favorieten
.
.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 17:14 uur
Haha nou ben niet gelijk uit op wraak, maar ik zal eens gaan luisteren binnenkort
0
geplaatst: 12 juli 2012, 12:01 uur
Daar gaan we weer...
+
The Cribs
The Dirty Denims
Imam Baildi
Modeselektor
Netsky (DJ set)
Pat Mahoney
Posij
Patrick Watson
San Proper
Saschienne
Two Door Cinema Club
White Rabbits
Shazalakazoo
Söndörgo
Splendid
Actress (Live)
Scuba
SKisM
Jasper Wolff & Maarten Mittendorff
Nobody Beats the Drum 333”
Four Tet
Alberta Cross
Tim Christensen and The Damn Crystals
Linnea Olsson
Rizzle Kicks
Phantom Limb
Billy Talent
+
The Cribs
The Dirty Denims
Imam Baildi
Modeselektor
Netsky (DJ set)
Pat Mahoney
Posij
Patrick Watson
San Proper
Saschienne
Two Door Cinema Club
White Rabbits
Shazalakazoo
Söndörgo
Splendid
Actress (Live)
Scuba
SKisM
Jasper Wolff & Maarten Mittendorff
Nobody Beats the Drum 333”
Four Tet
Alberta Cross
Tim Christensen and The Damn Crystals
Linnea Olsson
Rizzle Kicks
Phantom Limb
Billy Talent
0
geplaatst: 12 juli 2012, 12:32 uur
Four Tet! Wordt nu wel een ultiem hipsterdansfeestje zeg... :-P
0
geplaatst: 12 juli 2012, 12:43 uur
Actress moet ik nog steeds eens gaan luisteren. Ben wel blij met White Rabbits in ieder geval. Patrick Watson moet ik nog eens checken. Two Door (...) kan een leuk feestje zijn. Phantom Limb ken ik alleen als een nummer van The Shins 
En Four Tet uiteraard. Verwacht nog wel wat namen in de week van de programma krant. Hopelijk nog wat interessante bands. Mikal Cronin en Japandroids of zo...

En Four Tet uiteraard. Verwacht nog wel wat namen in de week van de programma krant. Hopelijk nog wat interessante bands. Mikal Cronin en Japandroids of zo...
0
geplaatst: 12 juli 2012, 12:53 uur
Two Door Cinema Club heb ik al een keertje gezien, maar is niet echt mijn ding. Patrick Watson heb ik al twee keer op Lowlands gezien, maar stelt nooit teleur. White Rabbits lijkt me een band die live beter is dan op plaat.
Over Tim Christensen heb ik een hoop goede dingen gehoord. Ben niet per se op de contemporaine sing- and songwriters gericht maar als afwisseling is het altijd wel pretig.
Over Tim Christensen heb ik een hoop goede dingen gehoord. Ben niet per se op de contemporaine sing- and songwriters gericht maar als afwisseling is het altijd wel pretig.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 12:54 uur
Ik ga als het blokkenschema er eindelijk is (26 juli dus) wel even kijken voor welke onbekende namen ik ruimte heb. Valt nog wel het één en ander te ontdekken in deze line-up.
White Rabbits heb ik als voorprogramma van Spoon gezien en was zeker strak. Het geluid stond alleen veel te hard toen, dat was dan weer jammer.
White Rabbits heb ik als voorprogramma van Spoon gezien en was zeker strak. Het geluid stond alleen veel te hard toen, dat was dan weer jammer.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 18:33 uur
Zie net het lijstje met namen, weet iemand of er iets hards tussenstaat?? Ik ga het zelf natuurlijk ook checken.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 19:33 uur
Van wat ik ken zou je Dirty Denims eventueel onder die categorie scharen. Ik heb ze van een afstandje wat herrie horen maken op Rockin Park. Billy Talent is punk rock, maar daar heb ik geen ervaring mee. Je zou het even kunnen checken natuurlijk 

0
geplaatst: 12 juli 2012, 21:13 uur
Linius schreef:
Ik ga als het blokkenschema er eindelijk is (26 juli dus) wel even kijken voor welke onbekende namen ik ruimte heb. Valt nog wel het één en ander te ontdekken in deze line-up.
Das waar ook, daar heb ik White Rabbits ook gezien. Heb het in Paradiso gezien een jaar of 3 geleden, maar ik vond het geluid erg meevallen. Fijne percussie hadden ze, kon ik me herinneren.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 22:52 uur
Nog een weekje tot de programma krant. Hopelijk krijgen we morgen of anders volgende week voor de krant nog wat namen. En dan kan het grote puzzelen weer beginnen 

0
geplaatst: 20 juli 2012, 12:10 uur
+
Addison Groove
Benga
Blawan
Camo & Krooked (DJ set)
Chromatics
EPROM
Funtcase
Hudson Mohawke
Joy Orbison
Julio Bashmore
Loadstar
Trash Talk
Light Asylum
Sun Araw
Piro
Disclosure
DJ+
Nguzunguzu
Rudimental
Skip&Die
Trixie Whitley
Daar zijn ze dan. En Peaking Lights heeft zich afgemeld.
Voor mij niet echt boeiend dit, op Chromatics na dan.
Addison Groove
Benga
Blawan
Camo & Krooked (DJ set)
Chromatics
EPROM
Funtcase
Hudson Mohawke
Joy Orbison
Julio Bashmore
Loadstar
Trash Talk
Light Asylum
Sun Araw
Piro
Disclosure
DJ+
Nguzunguzu
Rudimental
Skip&Die
Trixie Whitley
Daar zijn ze dan. En Peaking Lights heeft zich afgemeld.
Voor mij niet echt boeiend dit, op Chromatics na dan.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 12:40 uur
Nguzunguzu is wel ongelooflijk goed live. Sun Araw is ook tof.
De line-up is wel belachelijk goed eigenlijk... hoeveel podia heeft Lowlands eigenljk? Nog steeds een stuk of 10?
De line-up is wel belachelijk goed eigenlijk... hoeveel podia heeft Lowlands eigenljk? Nog steeds een stuk of 10?
0
Poa
geplaatst: 20 juli 2012, 12:59 uur
7, als ik cultuur en dergelijke (Juliet, Mike enz) niet mee reken. De nieuwe namen zijn om te watertanden!
0
geplaatst: 20 juli 2012, 20:58 uur
Alpha, Grolsch, Bravo, Lima, Charlie, ..........Juliet is cabaret toch?? Mike ook trouwens. Welke mis ik nu??
Edit: X-Ray natuurlijk
Edit: X-Ray natuurlijk
0
geplaatst: 22 juli 2012, 18:02 uur
Oeh.. ik dacht dat ze dit jaar, gezien het budget van vorig jaar niet bereikt was, wel groots uit zouden pakken.. maar in de line-up zie ik het tot nu toe in ieder geval nog niet terug..
Twijfel of ik kaarten zal halen.. altijd een leuk feestje natuurlijk.. maar hmm.. vond vorig jaar matig (ondanks dat je er zelf wel wat van maakt natuurlijk)
Twijfel of ik kaarten zal halen.. altijd een leuk feestje natuurlijk.. maar hmm.. vond vorig jaar matig (ondanks dat je er zelf wel wat van maakt natuurlijk)
0
geplaatst: 22 juli 2012, 18:29 uur
In het interview met van Eerdenburg in de Oor valt te lezen dat het extra geld is gebruikt voor de Foo Fighters. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat hij wat meer grotere namen naar Biddinghuizen zou halen maar helaas. Al ben ik wel zeer tevreden met wat er tot nu toe allemaal op het affiche staat.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 19:18 uur
Het puzzelen kan beginnen: blokkenschema.
Ik ben niet blij met Wilco, The xx en Foo Fighters tegelijkertijd. Kiezen tussen Django Django en Patrick Watson wordt ook lastig.
Ik ben niet blij met Wilco, The xx en Foo Fighters tegelijkertijd. Kiezen tussen Django Django en Patrick Watson wordt ook lastig.
0
geplaatst: 27 juli 2012, 10:53 uur
oceanvolta schreef:
Ik ben niet blij met Wilco, The xx en Foo Fighters tegelijkertijd.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier wel blij mee dit. Dit zijn zo ongeveer de drie grootste/populairste artiesten van het hele festival. Stom ingepland.Ik ben niet blij met Wilco, The xx en Foo Fighters tegelijkertijd.
0
geplaatst: 27 juli 2012, 11:38 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier wel blij mee dit. Dit zijn zo ongeveer de drie grootste/populairste artiesten van het hele festival. Stom ingepland. 2 van dit soort artiesten is al jammer en misschien nog te begrijpen, maar alle 3 gelijk plannen is wel heel stompzinnig.
* denotes required fields.