MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
best goedkoop ik ga voor 25 bandjes.....is nog geen 5 euri per bandje

123 euro? Hmm... Ik denk er nog even over na. Voor dat geld kun je ook naar 2 andere festivals.

SelmaDuim
gemaster schreef:
123 euri moest ik afdragen.

Ik minder, 111,55 Euro incl, servicekosten om precies te zijn.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Ik minder, 111,55 Euro incl, servicekosten om precies te zijn.

Ah, heb je afgedongen?

Ik vind het een hoop geld, maar ik weet ook, dat als ik er eenmaal ben ik het meer dan waard vind.

SelmaDuim
herman schreef:

Ah, heb je afgedongen?

Haha nee, tot 1 juni was het een tientje goedkoper.

Ah, ok. Verkoopt het eigenlijk weer uit, de laatste jaren? De laatste 2 a 3 jaar is de programmering best wel weer (heel) goed.

vorig jaar weet ik niet....maar die 2 jaren ervoor was het niet uitverkocht.....dat jaar daarvoor wel....en dan is het eigenlijk te druk!

Ach ja, vorig jaar ook Dour overleefd met 120.000 mensen. Dan is Lowlands toch wat rustiger.

hpvmars
Vorig jaar niet uitverkocht, maar wel in de buurt. Net mijn kaartje geprint voor dit jaar.

Ik vind de programmering van dit jaar toch wel een stukje minder dan vorig jaar. Ik mis nog een échte knaller van een band. Ik zou graag Clap Your Hands Say Yeah zien.

Vorig jaar was geweldig. Ik dacht eerst dat dit een wat mindere editie zou worden, maar er zijn toch nog heel wat bands die ik graag wil zien:
!!! (goedmakertje van vorig jaar?), Belle&Sebastian, Bloc Party, Broken Social Scene, DJ Shadow, Hot Chip, Iggy+Stooges, The Knife, Massive Attack, Mastodon, Ministry, Magic Numbers, Nid&Sancy, Opeth, Psapp, Twilight Singers, Yeah Yeah Yeahs.
Toch weer 17 must-sees

Komt Be Your Own PET ook?

Update 19 juli, nieuwe namen:
The Knife, Motor, DJ Rush, Âme, Josh Wink, 2000 And One, Lauhaus, Magda, Melon, MSTRKRFT, Radar & San Proper, Sandeman, Nuno Dos Santos, St. Paul en Thee J Johanz.

...en Be Your Own Pet komt ook

The Knife lijkt me wel grappig.

andré schreef:
...en Be Your Own Pet komt ook
Jeej! Ik ben best wel een beetje een fan geworden van dit kleine schreeuwerige bandje met hun snelle deuntjes en goedkope videoclips

Electro_
The Knife (!) en Motor lijken me erg leuk live, helaas. Misschien volgend jaar

Ik ga toch maar niet, naar zich nu laat aanzien moet ik de vrijdag van Lowlands zelf optreden.

Corvus Corax komt op Lowlands ^_^ Maar nee, ik ga niet, ik zit met een ernstig geldgebrek

Er gaan geruchten dat Snow Patrol cancelled

Lowlands is ook van hun site gehaald..

SelmaDuim
Zwammer schreef:
Er gaan geruchten dat Snow Patrol cancelled

Lowlands is ook van hun site gehaald..

Alweer?

Yak
Ze staan nog wel in het vandaag gepubliceerde 3|12-lijstje, maar dat wil natuurlijk ook niks zeggen.

O_O AAAAAAAAAH ALS ZE CANCELLEN!!!!!! NEEE!!

Hmm wacht even hoor, nu ik er over nadenk. Hoe kom je aan die info? Volgensmij is het nooit op hun site bevestigd dat ze op lowlands staan. Op de officiële lowlands site is het nog wel bevestigd en dat lijkt me wel betrouwbaar.

gemaster schreef:
Ik vind de programmering van dit jaar toch wel een stukje minder dan vorig jaar. Ik mis nog een échte knaller van een band. Ik zou graag Clap Your Hands Say Yeah zien.

Ik wilde die ook heel graag zien op Werchter en ik was blijkbaar niet de enige want de sfeer zat er goed in. Maar dat werd steeds minder tijdens het optreden. Ik vond de band maar erg saai en het klonk ook niet echt heel goed ofzo. Alleen het nummer Clap Your Hands! kwam wel goed uit de verf.
Vond ik een van de tegenvallers, terwijl ik hun album erg goed vind.

Hmmm. Nou dan vallen die af. Stel ik voor om The Futureheads te laten komen.

Ik zou graag Wolf Parade of Tapes 'n Tapes laten komen . Maarja, zo wil iedereen wel z'n favoriete bands zien.

Alamaailman Vasarat moet komen! Dat lijkt me wel een echte festivalband

Iemand nog tips voor mensen die voor het eerst naar Lowlands gaan, m.b.t eten, bagage etc.

hpvmars
Brander, ketel en koffie! En natuurlijk wat extra kleren voor als het eens wat minder droog is dan nu. Kisten zijn handig. Je kunt al je geld opmaken aan eten en drinken op het terrein. Brood en zo is ter plekke ook te krijgen. Wat fast food als Snickers meenemen kan geen kwaad.

Kleding in laagjes, zodat je al naar gelang de warmte of regen toe- en afneemt kleding aan- en uit kunt trekken. Rondsjouwen met een zware jas die je niet aan hoeft is erg onhandig. Een poncho is handig voor regen, opgevouwen passen die in je achterzak.
Koffie+brander is handig om 's ochtends bij de tent de hebben, want de koffie-rij wil wel eens lang zijn.
Eten op het terrein zou ik voor de kwaliteit niet laten (ik krijg daar meestal meer vitaminen binnen als thuis, het is echt goed) maar is wel aan de prijzige kant.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:49 uur

geplaatst: vandaag om 05:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.