Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 januari 2013, 17:53 uur
Slayer op Lowlands? Ik kan het me moeilijk voorstellen. En belangrijker: ik wil helemaal niet naar Lowlands. Laat ze maar ergens anders spelen. 

0
geplaatst: 31 januari 2013, 22:04 uur
Kodaline was trouwens al eerder bevestigd. Morgen nieuwe namen!
0
geplaatst: 1 februari 2013, 10:54 uur
Slayer is dus toch bevestigd. Overige namen zijn: Alabama Shakes,
Disclosure (LIVE), Bullet for my Valentine, Moderat, Njo Reich Ensemble, The Lumineers, Polica en The Menzingers
Disclosure (LIVE), Bullet for my Valentine, Moderat, Njo Reich Ensemble, The Lumineers, Polica en The Menzingers
0
geplaatst: 1 februari 2013, 10:56 uur
Bah. En nog eens bah dan maar.
Op naar de volgende namen maar weer.
Op naar de volgende namen maar weer.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 13:51 uur
Niet echt boeiende namen. Ik zou alleen Slayer echt willen zien.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 16:52 uur
Disclosure, Moderat, Slayer en Steve Reich; geen slechte eerste namen 

0
geplaatst: 1 februari 2013, 19:09 uur
Nou, nou niet gelijk zo doen hee. Jouw mooie indierock/pop/folk bandjes komen ook vanzelf
0
geplaatst: 1 februari 2013, 19:10 uur
Wolfmother schreef:
Je moethier wel paar smileys bij verzinnen he(quote)
Nou, nou niet gelijk zo doen hee. Jouw mooie indierock/pop/folk bandjes komen ook vanzelf
0
geplaatst: 1 februari 2013, 19:17 uur
Harderwiek schreef:
Slayer is dus toch bevestigd. Overige namen zijn: Alabama Shakes,
`Slayer is dus toch bevestigd. Overige namen zijn: Alabama Shakes,
Het wordt steeds meer een Top 2000-feestje.

0
geplaatst: 1 februari 2013, 22:12 uur
Het komt wel goed, maar ik had toch minstens op één naam gehoopt waarvan ik zou zeggen dat is zeker m'n kaartje waard. Ik neem aan dat Slayer toch wel die naam is voor onze metal fans? Maar goed, op naar de volgende namen dus

0
geplaatst: 1 februari 2013, 23:43 uur
Ik heb besloten om dit jaar voor het eerst sinds 2001 Lowlands over te slaan. Ik ga dit jaar sowieso al naar Glastonbury, Best Kept Secret en Haldern-Pop, dus ik kom niets tekort als het op festivals aankomt.
Maar als Atoms For Peace op Lowlands komt ga ik gillen.
Maar als Atoms For Peace op Lowlands komt ga ik gillen.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 11:22 uur
Waarom is een ticket voor Lowlands kopen altijd zo'n probleem. Ik hoor van alle kanten dat ze er niet door heen komen, is er niets aan die site te doen?
0
geplaatst: 2 februari 2013, 11:45 uur
Vond het best makkelijk deze keer. Ja, ik heb besloten om toch te gaan hehe. Ik neem mijn spaarrekening nog een jaartje onder vuur, volgend jaar zal ik kieskeuriger zijn
0
geplaatst: 2 februari 2013, 11:47 uur
Ik heb m'n kaartjes ook in ieder geval. Iemand anders kon er twee extra bestellen dus ik heb de wachtrij vrij snel gelaten voor wat ie is. Het was net zo'n drama als vorig jaar.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 12:19 uur
7 tickets binnen, alleen van 4 stuks krijg ik de pdf niet geopend. Grmbl...
edit: hehe, gelukt.

0
geplaatst: 2 februari 2013, 12:32 uur
Ik lees dat Steve Reich - Music for 18 Musicians (1978) wordt uitgevoerd. Vetjes. 

0
Godzijdank 7 tickets binnen, kijk er erg naar uit! Nu ik kaarten heb mijn wishlist voor dit jaar maar is opstellen met wat namen die opzich wel realistisch en haalbaar zijn in mijn ogen:
Headliners: Editors en Mumford and Sons lijken mij haalbare headliners/afsluiters.
Overig: Benjamin Francis Leftwich, Chase & Status, Kensington, Traumahelikopter, Deftones, Foster the People, Hadouken!, Handsome Poets, The Hives, Hurts, Imagine Dragons, Jake Bugg, MGMT, Neil Halstead, The Paper Kites.
Nachtacts: Emalkay, Paul/Fritz Kalkbrenner, Skream, Mala, Black Sun Empire
Geef mij wat van dit lijstje en ik ben blij!
Headliners: Editors en Mumford and Sons lijken mij haalbare headliners/afsluiters.
Overig: Benjamin Francis Leftwich, Chase & Status, Kensington, Traumahelikopter, Deftones, Foster the People, Hadouken!, Handsome Poets, The Hives, Hurts, Imagine Dragons, Jake Bugg, MGMT, Neil Halstead, The Paper Kites.
Nachtacts: Emalkay, Paul/Fritz Kalkbrenner, Skream, Mala, Black Sun Empire
Geef mij wat van dit lijstje en ik ben blij!
0
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 februari 2013, 12:49 uur
Steve Reich ook! 
Tja, als het op één dag viel met Slayer en ze dagkaarten zouden verkopen, was ik direct gegaan. Ik blijf het twee hele vreemde namen voor Lowlands vinden. Komt Reich ook nog ergens anders?

Tja, als het op één dag viel met Slayer en ze dagkaarten zouden verkopen, was ik direct gegaan. Ik blijf het twee hele vreemde namen voor Lowlands vinden. Komt Reich ook nog ergens anders?
0
geplaatst: 2 februari 2013, 12:57 uur
Had het nog niet in de gaten, maar Reich komt inderdaad zelf om te dirigeren! Ik weet niet of hij ook nog ergens anders komt.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 13:00 uur
Paalhaas schreef:
Slayer en Alabama shakes zijn er alvast een paar.
(quote)
Slayer en Alabama shakes zijn er alvast een paar.
Alabama Shakes ben ik wel blij mee ja. Nog steeds niet live gezien.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 13:01 uur
Paalhaas schreef:
Ook hier tickets binnen (4 stuks). Niks geen geouwehoer met pdf-jes. Laat ze mooi opsturen via de post. Die 3 euro kom ik ook wel overheen.
Nou maar hopen, dat er geen Lowlands fanatiekelingen bij Post.nl werken.
Kan ik er alsnog naar fluiten

0
geplaatst: 2 februari 2013, 13:03 uur
Outlaw104 schreef:
Ook hier tickets binnen (4 stuks). Niks geen geouwehoer met pdf-jes. Laat ze mooi opsturen via de post. Die 3 euro kom ik ook wel overheen.
(quote)
Ik laat ze ook altijd harcopy mijn kant opkomen. Werk overigens bij de post, dus kijk maar uit

0
geplaatst: 2 februari 2013, 13:05 uur
Linius schreef:
Ik laat ze ook altijd harcopy mijn kant opkomen. Werk overigens bij de post, dus kijk maar uit
(quote)
Maar jij hebt al, niet zo hebzuchtig zijn

0
geplaatst: 2 februari 2013, 13:07 uur
Outlaw104 schreef:
(quote)
Het lag gewoon aan de overbelasting van de site. Ticketmaster zegt zelf ook dat ze binnen 24u worden opgestuurd. Heb er een klein uurtje op moeten wachten. Wat er verder voor 'geouwehoer' is aan dubbelklik, Ctrl+P ontgaat me een beetje. Dan vind ik 3 euro betalen voor een risico op gejatte kaartjes (sinds alle ontslagen bij de post werken daar nu veel meer dieven) toch net wat meer 'geouwehoer'.
* denotes required fields.