Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2013, 23:00 uur
Sla dit jaar Lowlands toch echt over (tenzij ik weer last minute een kaartje krijg), maar Bat for Lashes, Ben Pearce, Kendrick Lamar en the Knife had ik ook graag op BKS gezien.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 23:04 uur
NIN, Kendrick Lamar, Tame Impala, Jacco Gardner, The Knife en Bat for Lashes zijn mooie namen. Toch iets minder dan Pukkelpop tot dusver.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 23:29 uur
Heerlijk! Nine Inch Nails, The Knife, Kendrick Lamar, Franz Ferdinand en Foals.
Jacco Gardner, Bats for Lashes en Band of Horses mogen er ook zeker zijn!
Jacco Gardner, Bats for Lashes en Band of Horses mogen er ook zeker zijn!
0
geplaatst: 21 maart 2013, 15:00 uur
Adrian Belew (o.a. van Frank Zappa en vanaf 1981 King Crimson) speelt trouwens mee met Nine Inch Nails.
0
geplaatst: 21 maart 2013, 15:07 uur
Ik ben zeer content met dat ik naar BKS ga. Maar de lineup van dit jaar tot nu toe van Lowlands maakt me toch jaloers. Daar moet ik echt nog een keer naar toe naar dit festival.
0
geplaatst: 16 april 2013, 14:59 uur
Yeah, daar was dan ein-de-lijk dat zonnetje eergisteren! We knallen de lente nu echt in, mét een hele rits nieuwe namen! Hou je vast, hier komt ‘ie:
Nick Cave & The Bad Seeds zijn er bij op Lowlands! De neo-gotische zanger en zijn legendarische band zijn nog altijd een ongenaakbaar fenomeen. Übermust-see!
Hoe een dansvloer tot hemelse hoogten te hypnotiseren laat eindbaas in het technospel Richie Hawtin graag op Lowlands horen!
Vijf Utrechtse sloopkogels, die jongens van John Coffey, die werkelijk geen spaan van je heel laten met hun stoomwalsende combi van rauwe punk, helse screamo, vurige hardcore en goeie ouwe rock & roll. Helmen op!
Het Britse synthpopduo Hurts laat met hun nieuwe album ‘Exile’ een andere kant van zichzelf horen, die het zorgvuldig achterovergekamde gelhaar hier en daar verfrissend in de war gooit!
En verder ook nog:
Cerebral Ballzy | Daughter | Dubioza Kolektiv | Kodaline | Los de Abajo | Matt Corby | Mikal Cronin | the Joy Formidable | Tom Odell | Watcha Clan |
Nick Cave & The Bad Seeds zijn er bij op Lowlands! De neo-gotische zanger en zijn legendarische band zijn nog altijd een ongenaakbaar fenomeen. Übermust-see!
Hoe een dansvloer tot hemelse hoogten te hypnotiseren laat eindbaas in het technospel Richie Hawtin graag op Lowlands horen!
Vijf Utrechtse sloopkogels, die jongens van John Coffey, die werkelijk geen spaan van je heel laten met hun stoomwalsende combi van rauwe punk, helse screamo, vurige hardcore en goeie ouwe rock & roll. Helmen op!
Het Britse synthpopduo Hurts laat met hun nieuwe album ‘Exile’ een andere kant van zichzelf horen, die het zorgvuldig achterovergekamde gelhaar hier en daar verfrissend in de war gooit!
En verder ook nog:
Cerebral Ballzy | Daughter | Dubioza Kolektiv | Kodaline | Los de Abajo | Matt Corby | Mikal Cronin | the Joy Formidable | Tom Odell | Watcha Clan |
0
geplaatst: 16 april 2013, 16:14 uur
Nick Cave en Richie Hawtin had ik graag gezien, gelukkig is de rest van deze namen niet van hetzelfde niveau. Al met al ziet het er uit als een topeditie dit jaar.
0
geplaatst: 16 april 2013, 16:17 uur
Geen spectaculair lijstje dit keer. Het meeste zegt me niks. Maar met Nick Cave, Daughter en The Joy Formidable ben ik wel blij!
0
geplaatst: 16 april 2013, 16:34 uur
Nick Cave, Hurts, Daughter, Tom Odell en Richie Hawtin zijn mooie namen. Ik hoop dat er een paar van deze ook naar Sziget zullen komen 

0
geplaatst: 17 april 2013, 00:19 uur
Ken wederom zeer weinig.
Nick Cave zijn reputatie ken ik natuurlijk, maar zijn muziek.......
John Coffey vind ik erg toffe gasten
Hurts klonk goed op Pinkpop
The Joy Formidable wil ik al tijdje gaan beluisteren
Nick Cave zijn reputatie ken ik natuurlijk, maar zijn muziek.......
John Coffey vind ik erg toffe gasten
Hurts klonk goed op Pinkpop
The Joy Formidable wil ik al tijdje gaan beluisteren
0
geplaatst: 17 april 2013, 11:59 uur
Joy Formidable is live echt briljant, 1 van de beste live acts die ik gezien heb, (3x gezien nu), een must-see, supernieuws dat die (eindelijk) op Lowlands staan.
0
geplaatst: 17 april 2013, 13:03 uur
Mensen, ga nou maar gewoon bij Michael Cronin kijken, die blaast je van je sokken.
Zitten mooie namen bij, maar waarom overbodige zooi als Tom Odell, Kodaline en Hurts een deel van het budget mogen afsnoepen is onbegrijpelijk.
Zitten mooie namen bij, maar waarom overbodige zooi als Tom Odell, Kodaline en Hurts een deel van het budget mogen afsnoepen is onbegrijpelijk.
0
geplaatst: 17 april 2013, 14:24 uur
(willie) schreef:
Mensen, ga nou maar gewoon bij Michael Cronin kijken, die blaast je van je sokken.
Het blijft Lowlands hè, drie acts die mij niet interesseren maar wel prima binnen het Lowlands plaatje passen.
En Mikal Cronin ja, dat wordt vast leuk. Hopelijk niet in de Charlie want meestal mis ik optredens daar. Er staat vrijwel altijd een grotere act die ik ook wil zien tegenover Charlie optredens tot mijn spijt.
0
geplaatst: 17 april 2013, 16:05 uur
steven schreef:
ty segal ook las ik ergens?
ty segal ook las ik ergens?
Als je dat nu ergens leest, dan is het toch een kleine moeite om dat dan ook gewoon hier te plaatsen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 april 2013, 15:26 uur
Ook nog Nick Cave erbij. Gaan ze inspelen op een andere of bredere doelgroep? Dit jaar zijn er toch een aantal (grote) acts die ik niet direct op Lowlands had verwacht.
0
geplaatst: 18 april 2013, 20:36 uur
Hoezo? Ome Nick stond er in 2005 ook al. Mijn mooiste Lowlandsconcert ooit.
0
geplaatst: 18 april 2013, 20:39 uur
Ik denk dat de doelgroep van Lowlands meer dan breed genoeg is als je de ticketverkoop bekijkt 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 april 2013, 21:50 uur
Nick Cave, Slayer, Steve Reich, Tame Impala, Jacco Gardner. Ik vind het zo bij elkaar nou niet 'typisch Lowlands', toch?
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:19 uur
Als Tame Impala en Jacco Gardner al geen Lowlands namen meer zijn is het einde zoek. En Nick Cave zou je misschien tegenwoordig vanwege de focus op jong publiek niet snel meer verwachten maar gelukkig mogen we die toch nog begroeten.
Slayer heb je wel gelijk in. Al is het natuurlijk wel zo dat Lowlands altijd wel iets van metal boekt. Dus dan kan het net zo goed een keertje Slayer zijn natuurlijk.
Slayer heb je wel gelijk in. Al is het natuurlijk wel zo dat Lowlands altijd wel iets van metal boekt. Dus dan kan het net zo goed een keertje Slayer zijn natuurlijk.
0
geplaatst: 23 april 2013, 16:54 uur
Stijn_Slayer schreef:
Nick Cave, Slayer, Steve Reich, Tame Impala, Jacco Gardner. Ik vind het zo bij elkaar nou niet 'typisch Lowlands', toch?
ik vind Nick Cave en slayer typisch lowlands bands. Populaire album artiesten. Reich is wel een verassing, maar Vader abraham heeft ook op lowlands gestaan
. Tot nog toe een leuke line-up en lowlands gaat gelukkig weer een beetje terug naar hun roots.
0
geplaatst: 23 april 2013, 16:55 uur
Vind ik allemaal, op misschien Steve Reich na, juist typisch Lowlandsnamen.
0
geplaatst: 24 april 2013, 00:52 uur
+ Theme Park en Low End Theory
Theme Park zondag in Bitterzoet gezien. Zeker de moeite waard!
Theme Park zondag in Bitterzoet gezien. Zeker de moeite waard!
0
geplaatst: 24 april 2013, 23:49 uur
Ik blijf Slayer on-Lowlands vinden. Tuurlijk het is een grote naam, maar wel in een apart genre dat alles behalve commercieel is. Ja, ze hebben veel fans en ja, ze vragen met gemak net zoveel entree als bijv. Nickelback en Muse, maar het is toch net allemaal wat anders.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg lekkere muziek en stiekem vind ik het geweldig dat Lowlands dit risico (want dat is het) neemt.
Maar ben echt reuze benieuwd in welke tent ze gaan staan, hoelaat ze spelen en vooral hoeveel mensen erop af zullen komen. Slayer-fans zullen er niet al teveel zijn en ook de meer algemene metal-fans laten Lowlands meestal schieten vanwege de grootte, de prijs, de populariteit en het 'hipster'-gezeik.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg lekkere muziek en stiekem vind ik het geweldig dat Lowlands dit risico (want dat is het) neemt.
Maar ben echt reuze benieuwd in welke tent ze gaan staan, hoelaat ze spelen en vooral hoeveel mensen erop af zullen komen. Slayer-fans zullen er niet al teveel zijn en ook de meer algemene metal-fans laten Lowlands meestal schieten vanwege de grootte, de prijs, de populariteit en het 'hipster'-gezeik.
* denotes required fields.