Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 19:47 uur
freakey schreef:
Dit was mijn 17e keer, ik maak zelf wel uit of ik iets op Lowlands te zoeken heb, mind you....
(quote)
Dit was mijn 17e keer, ik maak zelf wel uit of ik iets op Lowlands te zoeken heb, mind you....
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Ik bedoel meer te zeggen dat gaan klagen dat er teveel indie/poprock en dance op Lowlands geprogrammeerd staat, net zoiets als naar Roadburn gaan en klagen dat er teveel metal is. Het zijn nou eenmaal allebei populaire en dus goed voorziene stromingen op Lowlands. Maar je top 10 bekijkend, heb je volgens mij voldoende kunnen zien wat daarbuiten valt, toch? Ik wel iig, terwijl ik ook een liefhebber ben van beide stromingen...
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 augustus 2013, 19:55 uur
Op Roadburn speelt nauwelijks metal. Dat is vooral 13-in-het-dozijn stonermeuk.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 20:10 uur
Titmeister schreef:
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Ik bedoel meer te zeggen dat gaan klagen dat er teveel indie/poprock en dance op Lowlands geprogrammeerd staat, net zoiets als naar Roadburn gaan en klagen dat er teveel metal is. Het zijn nou eenmaal allebei populaire en dus goed voorziene stromingen op Lowlands. Maar je top 10 bekijkend, heb je volgens mij voldoende kunnen zien wat daarbuiten valt, toch? Ik wel iig, terwijl ik ook een liefhebber ben van beide stromingen...
(quote)
1. Roadburn is geen metal festival, dus als daar te veel metal staat zal ik daar over klagen, gelukkig is dat nog nooit gebeurd.
2. Lowlands is geen genrefestival, meestal weten ze daar goed op te programmeren, dance kan ik altijd overslaan, er valt dan nog genoeg te genieten, ik was op eerdere edities nauwelijks in de Bravo-tent te vinden, er waren nu vooral veel bands met het predikaat indie in de omschrijving, niets tegen indie, maar wel het genre wat daar nu mee wordt aangeduid, ik heb het dan over bandjes als Mumford & Son, en nu op LL13: The 1975, Mister & Mississippi, Balthazar, Bat for Lashes, Daughter, en zo nog enkele tientallen, daar zijn mooie dingen bij (Jacco Gardner, Band of Horses) maar vaak vind ik het vooral geneuzel en dan schaadt overdaad....
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 20:12 uur
1. Nine Inch Nails
2. NJO Reich Ensemble
3. Nick Cave & the Bad Seeds
4. Foals
5. Mikal Cronin
6. Daughter
7. Half Moon Run
8. Unknown Mortal Orchestra
9. James Blake
10. S O H N
2. NJO Reich Ensemble
3. Nick Cave & the Bad Seeds
4. Foals
5. Mikal Cronin
6. Daughter
7. Half Moon Run
8. Unknown Mortal Orchestra
9. James Blake
10. S O H N
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 21:16 uur
Maar er is ook wel een scheiding te maken, Daughter is van een andere orde dan The Lumineers, zoals Slayer van een andere orde is dan Bullet for my valentine.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 21:47 uur
Onweerwolf schreef:
Ook niet helemaal waar, er komt toch wel redelijk veel black,sludge,post en doommetal.
Roadburn
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 augustus 2013, 21:54 uur
trebremmit schreef:
Ook niet helemaal waar, er komt toch wel redelijk veel black,sludge,post en doommetal.
(quote)
In verhouding erg weinig. De focus ligt toch echt op stoner, occult rock, space rock, etc.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 23:07 uur
Erg genoten van mijn eerste keer Lowlands. Hoogtepunten waren Great Minds, Richie Hawtin, Kendrick Lamar, Franz Ferdinand en James Blake.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 10:35 uur
1. Foals
2. Editors
3. Frightened Rabbit
4. The Veils
5. Half Moon Run
6. Daughter
7. Mozes & the Firstborn
8. Bat For Lashes
9. S O H N
10. Band Of Horses
S O H N kende ik nog niet, maar wat heb ik met deze ambient wave heerlijk zitten chillen op zondagmorgen (incl. krantje, capuccino en een prikkelend zonnetje)
2. Editors
3. Frightened Rabbit
4. The Veils
5. Half Moon Run
6. Daughter
7. Mozes & the Firstborn
8. Bat For Lashes
9. S O H N
10. Band Of Horses
S O H N kende ik nog niet, maar wat heb ik met deze ambient wave heerlijk zitten chillen op zondagmorgen (incl. krantje, capuccino en een prikkelend zonnetje)
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 14:53 uur
Veel eigen filmpjes hier.
o.a. SOHN, Franz, NIN, UMO, Frightened Rabbit, Peace, Mikal Cronin, Editors, Joy Formidable
o.a. SOHN, Franz, NIN, UMO, Frightened Rabbit, Peace, Mikal Cronin, Editors, Joy Formidable
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:20 uur
Ik lees op nos.nl dat er een Lowlands bezoeker is overleden aan het gebruik van XTC.
http://nos.nl/artikel/542282-bezoeker-lowlands-overleden.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nosjournaal+%28NOS+Journaal+Nieuws%29
Ik dacht dat XTC alleen door gabbers e.d. werd gebruikt.
http://nos.nl/artikel/542282-bezoeker-lowlands-overleden.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nosjournaal+%28NOS+Journaal+Nieuws%29
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:26 uur
Onweerwolf schreef:
Ik lees op nos.nl dat er een Lowlands bezoeker is overleden aan het gebruik van XTC.
Dan moet je je beeld van de gemiddelde jongere flink veranderen vrees ik. Op een gemiddeld technofeestje, die de laatste jaren steeds populairder worden onder een steeds jongere en meer doorsnee groep, gebruikt naar mijn schatting bijna de helft xtc. En op zo'n feest zie je vrijwel geen gabbers e.d., maar vooral studenten (en andere jong volwassenen) en ook steeds vaker zelfs middelbare scholieren. Mja, dit is wel een beetje off-topic, dus hier laat ik het bij.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:31 uur
Speciaal voor OWW een quote van de vorige pagina. Ik geloof niet dat Tit het hier over een blikje Red Bull heeft 

Titmeister schreef:
Eigenlijk wilde we ook nog naar Major Lazer en Editors, maar de klad zat er een beetje in bij ons, dus werd het tijd voor wat stimulerende middelen en Moderat.
Eigenlijk wilde we ook nog naar Major Lazer en Editors, maar de klad zat er een beetje in bij ons, dus werd het tijd voor wat stimulerende middelen en Moderat.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:40 uur
Op een beetje dubstepfeestje met middelbare scholieren is ook de helft van de kaart en niet door de red bull.
Heb ook genoeg vrienden die wel eens xtc gebruiken, dat is bijna net zo geaccepteerd als een biertje.
Ik begrijp overigens niet waarom het relevant is dat Lowlands het protocol niet heeft gevolgd in deze. Lijkt me niet dat ie daarmee wel gered was geweest?
Heb ook genoeg vrienden die wel eens xtc gebruiken, dat is bijna net zo geaccepteerd als een biertje.
Ik begrijp overigens niet waarom het relevant is dat Lowlands het protocol niet heeft gevolgd in deze. Lijkt me niet dat ie daarmee wel gered was geweest?
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:40 uur
Best schokkend ja. Toen ik op Lowlands was (1996) vond ik een joint wel voldoende.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:45 uur
herman schreef:
Ha! In de mettolsien is dat toch anders blijkbaar. Toevallig vernam ik vorig jaar dat een van de mensen uit het 'andere' Noord-Nederlandse kamp op Party.San in Thüringen ook een XTC-pil bij zich had. Daar werd toch wel grotendeels met een
/
op gereageerd.Zelf heb ik volgens mij nog nooit zo'n unit in het echt gezien.

0
geplaatst: 20 augustus 2013, 15:50 uur
Teunnis schreef:
Dan moet je je beeld van de gemiddelde jongere flink veranderen vrees ik. Op een gemiddeld technofeestje, die de laatste jaren steeds populairder worden onder een steeds jongere en meer doorsnee groep, gebruikt naar mijn schatting bijna de helft xtc. En op zo'n feest zie je vrijwel geen gabbers e.d., maar vooral studenten (en andere jong volwassenen) en ook steeds vaker zelfs middelbare scholieren. Mja, dit is wel een beetje off-topic, dus hier laat ik het bij.
(quote)
drugsgebruik op Lowlands is van alle jaren, 12 jaar geleden hingen er al waarschuwingen m.b.t. tot GHB (toen nog legaal volgens mij) en daarmee druppelden mensen vrolijk op los in hun biertjes, XTC en cocaine waren toen ook al aan de orde van de dag, maar wel ander publiek waardoor je er weinig last van had, nu zit alles in de bravo waardoor ik er ook weinig last van zou hebben, als ik zou gaan uiteraard.
Ik vind het wel lachen (en dankzij het drugsgebruik op Lowlands ben ik 's avonds een paar keer fijn gekieteld door een mooi securitymeisje), vooral als mensen in het vocht uit een lekke zeikzuil liggen te rollen van ellende, maar als je nu niet weet hoe je drugs moet gebruiken doe het dan niet zou ik zeggen, maar anderzijds is het wel een mooi voorbeeld van natuurlijke selectie.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 augustus 2013, 16:00 uur
(willie) schreef:
vooral als mensen in het vocht uit een lekke zeikzuil liggen te rollen van ellende,
vooral als mensen in het vocht uit een lekke zeikzuil liggen te rollen van ellende,

0
geplaatst: 20 augustus 2013, 16:17 uur
Een overzichtje van wat ik heb gezien en kort wat ik ervan vond
Vrijdag
Traumahelikopter; samen met mijn vrienden hier als eerste heen geweest. Ze waren al even begonnen voordat we er waren en het duurde ook even voordat we eindelijk een goede plek hadden, want het stond goed vol bij de X-ray. Verder heerlijk energiek optreden en lekker begin, hoogtepunt het stagediven van de frontman (ben even zijn naam kwijt). Vervolgens naar Seasick Steve geweest, was wel vermakelijk opzich maar ook weer niet bijzonder vond ik. Daarna naar het voorvak gegaan voor Tame Impala. Heerlijk en goed optreden, alleen hadden ze denk ik beter niet in de Alpha kunnen staan, zijn ze niet bekend genoeg bij een groot publiek en de zaal is nog net wat te groot, maar ik heb zeker genoten. Volgende band die ik heb gezien was Band Of Horses, prima optreden. Zo'n beetje alle bekende hits kwamen voorbij.
Daarna in een lege India (ondanks de regen) Mikal Cronin gezien, was goed en harder dan de liedjes op het album zelf, wat ergens wel lekker is maar ook weer jammer. Door de regen bleef ik maar in de India en heb ik de helft van Mister And Mississippi gezien wat verrassend beter was dan ik had verwacht.
Zaterdag ben ik pas laat naar het terrein gegaan en toen eerste stuk van Imagine Dragons gezien, omdat mijn vrienden die graag wilden zien. Vond er zelf weinig aan. Na een half uur weg gegaan om naar The Veils te gaan, wat ik erg tof en mooi vond. Helaas daar een half uur eerder weg gegaan om een goede plek te hebben voor mijn held Miles Kane. Hier ben ik misschien niet helemaal objectief, maar ik vond het geweldig. Heerlijk los gegaan en bezweet de Bravo weer uitgelopen met een grote glimlach op me gezicht, Miles was in bloedvorm. Vervolgens op adem gekomen en gegeten en s'avonds naar Chvrches geweest, wat ik verrassend goed vond live. Daarna snel naar de Alpha gelopen om in het voorvak te staan voor Editors. En dat was me toch een geweldige show, precies hoe en headline show moet zijn in mijn ogen. Ook daar met een grote glimlach weg gelopen.
Zondag heerlijk wakker geworden met Jacco Gardner, perfecte muziek voor op dat moment van de dag terwijl het zonnetje lekker begon te schijnen. Richting de Alpha gegaan voor Jake Bugg, de muziek was goed, maar de Alpha was in mijn ogen te groot voor zijn muziek en status. Noah And The Whale heb ik daarna gezien, wat ik niet boeiend en zelfs wat saai vond. Toen op tijd naar de Grolsch gegaan voor een mooie plek bij Foals. En ze hebben me niet teleurgesteld, heerlijk los gegaan tijdens Inhaler en lekker veel meegezongen, had trouwens wel iets meer reactie van het publiek verwacht. Bezweet richting de Alpha gelopen en in het gras met een lekker biertje naar Franz Ferdinand geluisterd, en ondertussen jaloers geworden dat ik niet ergens daar vooraan kon staan, want het zag er geweldig uit in de tent en Franz zelfs speelde ook geweldig. Als laatste act van mijn Lowlands naar Nick Cave & The Bad Seeds geweest, helaas ging niemand van mijn vrienden mee, maar ondanks dat heb ik intens genoten. Wát een concert en wat is Nick Cave geweldig, zo intens en The Bad Seeds waren meesterlijk.
Ik heb een heerlijke lowlands gehad.
Vrijdag
Traumahelikopter; samen met mijn vrienden hier als eerste heen geweest. Ze waren al even begonnen voordat we er waren en het duurde ook even voordat we eindelijk een goede plek hadden, want het stond goed vol bij de X-ray. Verder heerlijk energiek optreden en lekker begin, hoogtepunt het stagediven van de frontman (ben even zijn naam kwijt). Vervolgens naar Seasick Steve geweest, was wel vermakelijk opzich maar ook weer niet bijzonder vond ik. Daarna naar het voorvak gegaan voor Tame Impala. Heerlijk en goed optreden, alleen hadden ze denk ik beter niet in de Alpha kunnen staan, zijn ze niet bekend genoeg bij een groot publiek en de zaal is nog net wat te groot, maar ik heb zeker genoten. Volgende band die ik heb gezien was Band Of Horses, prima optreden. Zo'n beetje alle bekende hits kwamen voorbij.
Daarna in een lege India (ondanks de regen) Mikal Cronin gezien, was goed en harder dan de liedjes op het album zelf, wat ergens wel lekker is maar ook weer jammer. Door de regen bleef ik maar in de India en heb ik de helft van Mister And Mississippi gezien wat verrassend beter was dan ik had verwacht.
Zaterdag ben ik pas laat naar het terrein gegaan en toen eerste stuk van Imagine Dragons gezien, omdat mijn vrienden die graag wilden zien. Vond er zelf weinig aan. Na een half uur weg gegaan om naar The Veils te gaan, wat ik erg tof en mooi vond. Helaas daar een half uur eerder weg gegaan om een goede plek te hebben voor mijn held Miles Kane. Hier ben ik misschien niet helemaal objectief, maar ik vond het geweldig. Heerlijk los gegaan en bezweet de Bravo weer uitgelopen met een grote glimlach op me gezicht, Miles was in bloedvorm. Vervolgens op adem gekomen en gegeten en s'avonds naar Chvrches geweest, wat ik verrassend goed vond live. Daarna snel naar de Alpha gelopen om in het voorvak te staan voor Editors. En dat was me toch een geweldige show, precies hoe en headline show moet zijn in mijn ogen. Ook daar met een grote glimlach weg gelopen.
Zondag heerlijk wakker geworden met Jacco Gardner, perfecte muziek voor op dat moment van de dag terwijl het zonnetje lekker begon te schijnen. Richting de Alpha gegaan voor Jake Bugg, de muziek was goed, maar de Alpha was in mijn ogen te groot voor zijn muziek en status. Noah And The Whale heb ik daarna gezien, wat ik niet boeiend en zelfs wat saai vond. Toen op tijd naar de Grolsch gegaan voor een mooie plek bij Foals. En ze hebben me niet teleurgesteld, heerlijk los gegaan tijdens Inhaler en lekker veel meegezongen, had trouwens wel iets meer reactie van het publiek verwacht. Bezweet richting de Alpha gelopen en in het gras met een lekker biertje naar Franz Ferdinand geluisterd, en ondertussen jaloers geworden dat ik niet ergens daar vooraan kon staan, want het zag er geweldig uit in de tent en Franz zelfs speelde ook geweldig. Als laatste act van mijn Lowlands naar Nick Cave & The Bad Seeds geweest, helaas ging niemand van mijn vrienden mee, maar ondanks dat heb ik intens genoten. Wát een concert en wat is Nick Cave geweldig, zo intens en The Bad Seeds waren meesterlijk.
Ik heb een heerlijke lowlands gehad.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 18:45 uur
GrafGantz schreef:
Speciaal voor OWW een quote van de vorige pagina. Ik geloof niet dat Tit het hier over een blikje Red Bull heeft
Absoluut niet. Overigens heeft het overgrote gedeelte van de mensen die ik ken, die regelmatig naar feesten en festivals gaan, wel eens drugs gebruikt. Voornamelijk xtc, wat overigens een vrij toegankelijke en ongevaarlijke drug, mits je weet wat je neemt (een heel klein percentage van de pillen is vervuild, waarvan een nog veel kleiner percentage met PMMA, een potentieel dodelijke stof) en het verantwoordelijk doet. Maar een verdere discussie hierover hoort zeker niet in dit topic thuis.
VladTheImpaler schreef:
Als laatste act van mijn Lowlands naar Nick Cave & The Bad Seeds geweest, helaas ging niemand van mijn vrienden mee, maar ondanks dat heb ik intens genoten. Wát een concert en wat is Nick Cave geweldig, zo intens en The Bad Seeds waren meesterlijk.
Als laatste act van mijn Lowlands naar Nick Cave & The Bad Seeds geweest, helaas ging niemand van mijn vrienden mee, maar ondanks dat heb ik intens genoten. Wát een concert en wat is Nick Cave geweldig, zo intens en The Bad Seeds waren meesterlijk.
Grappig, ik stond bij Nick Cave naast een jongen van ongeveer jouw leeftijd, die mij vertelde dat ie als enige van zn vrienden naar Nick Cave wou. Zou heel toevallig zijn

0
geplaatst: 20 augustus 2013, 19:10 uur
3 optredens echt gezien. Verder omdat het regende even bij Nine Inch Nails staan schuilen (waren te laat voor Jeugd van tegenwoordig) en verder geen optredens echt gezien.
1) NJO Reich Ensemble
2) Nick Cave
.....
3) Major Lazer (geen grootse muzikale act, maar was wel een erg leuk feestje).
Verder voornamelijk een beetje overal rond gestruind, zonder echt wat te bekijken.
1) NJO Reich Ensemble
2) Nick Cave
.....
3) Major Lazer (geen grootse muzikale act, maar was wel een erg leuk feestje).
Verder voornamelijk een beetje overal rond gestruind, zonder echt wat te bekijken.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 20:37 uur
Grappig, ik stond bij Nick Cave naast een jongen van ongeveer jouw leeftijd, die mij vertelde dat ie als enige van zn vrienden naar Nick Cave wou. Zou heel toevallig zijn
Ik ben dat denk ik niet geweest aangezien ik niet met iemand anders heb staan praten.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 22:36 uur
My votes:
1. Franz Ferdinand
2. Nick Cave
3. NJO Reich Ensemble
4. Foals
5. Daughter
6. Tame Impala
7. Half Moon Run
8. Frightened Rabbit
9. Band Of Horses
10. Nine Inch Nails
Met het reservegetal:
11. Balthazar
1. Franz Ferdinand
2. Nick Cave
3. NJO Reich Ensemble
4. Foals
5. Daughter
6. Tame Impala
7. Half Moon Run
8. Frightened Rabbit
9. Band Of Horses
10. Nine Inch Nails
Met het reservegetal:
11. Balthazar
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 22:50 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik ben dat denk ik niet geweest aangezien ik niet met iemand anders heb staan praten.
(quote)
Zou ook wel erg toevallig zin geweest.
Overigens hoorde ik net dat die overleden jongen een oud-bestuursgenoot van een vriend van mij was
hij is overleden aan een combinatie van xtc, alcohol en coke met een nierziekte.
0
geplaatst: 20 augustus 2013, 23:06 uur
freakey schreef:
1. Nick Cave & the Bad Seeds (zondag)
2. Nine Inch Nails (vrijdag)
3. NJO Reich Ensemble (zondag)
1. Nick Cave & the Bad Seeds (zondag)
2. Nine Inch Nails (vrijdag)
3. NJO Reich Ensemble (zondag)
Hier sluit ik me bij aan. 3 echte uitschieters. Heb ook veel laten schieten, maar denk niet dat die ertussen gekomen waren, want ik zie hier al genoeg medestanders voor de 3 N-en. Niet dat ik bevestiging nodig had .
Vond het nieuwe Charlie hoekje tof dit jaar. Prima in die tent, lekkere 'vieze' gitaarherrie voor degenen die dat toch een beetje missen op de rest van de podia en lekkere hapjes en goeie koffie. En Dave von Raven doet iig zijn best om er nog wat van te maken, dat aankondigen, dat kun je van de rest niet zeggen.
0
geplaatst: 21 augustus 2013, 01:18 uur
1. Nick Cave & The Bad Seeds (Misschien wel het beste optreden dat ik ooit heb gezien) Ik stond helemaal vooraan en de muziek kwam anderhalf uur lang binnen tot in elke ader van m'n lijf. De shock denderde nog lange tijd na.
2. Alabama Shakes
3. Miles Kane
4. Ben Zabo
5. Tame Impala
6. Franz Ferdinand
7. traumahelikopter
8. Balthazar
9. Imagine Dragons
10. MIkal Cronin
2. Alabama Shakes
3. Miles Kane
4. Ben Zabo
5. Tame Impala
6. Franz Ferdinand
7. traumahelikopter
8. Balthazar
9. Imagine Dragons
10. MIkal Cronin
0
geplaatst: 21 augustus 2013, 10:10 uur
Mijn top 10 van dit jaar:
1. Nick Cave & the Bad Seeds
2. NJO & Steve Reich
3. Foals
4. Miles Kane
5. Slayer
6. The Staves;
7. Balthazar
8. Little Green Cars
9. Daughter
10. Chvrches
1. Nick Cave & the Bad Seeds
2. NJO & Steve Reich
3. Foals
4. Miles Kane
5. Slayer
6. The Staves;
7. Balthazar
8. Little Green Cars
9. Daughter
10. Chvrches
0
pietselderie
geplaatst: 21 augustus 2013, 11:36 uur
Heerlijke editie van Lowlands. Vooraf vond ik de line-up matig, maar heb me alsnog goed vermaakt. Dit jaar de 'grote namen' een beetje ontweken, met uitzondering van Editors. Wat ik overigens een goede show vond maar dat vuurwerk...mijn god. Laat dat lekker achterwege. Ze zijn echt op weg een tweede U2 te worden met hun stadion act.
Toppers dit jaar:
- 21 Pilots (de grote verrassing!, mijn nummer 1)
- Editors (gewoon sterk en degelijk)
- Tame Impala (groovy, loungy!)
- Michael Kiwanuka (heerlijke relax muziek op de zondagmiddag)
- The Knife (imponerend)
- Patchanka (wat een feest!)
- Noah and the whale
- The Menzingers
- Foals
Al met al heb ik de beste optredens gezien in de Charlie en Lima. Ik hou sowieso meer van de wat intiemere zaaltjes dan de megatenten. Interactie met het publiek is veel beter en je zicht op de artiesten is in veel gevallen beter.
Toppers dit jaar:
- 21 Pilots (de grote verrassing!, mijn nummer 1)
- Editors (gewoon sterk en degelijk)
- Tame Impala (groovy, loungy!)
- Michael Kiwanuka (heerlijke relax muziek op de zondagmiddag)
- The Knife (imponerend)
- Patchanka (wat een feest!)
- Noah and the whale
- The Menzingers
- Foals
Al met al heb ik de beste optredens gezien in de Charlie en Lima. Ik hou sowieso meer van de wat intiemere zaaltjes dan de megatenten. Interactie met het publiek is veel beter en je zicht op de artiesten is in veel gevallen beter.
* denotes required fields.