menu

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
Zou wel een stunt zijn als Mojo alsnog Arcade Fire op Lowlands krijgt, maar ik verwacht het niet ivm de show op 11 juni.

Verder, zoals altijd, al veel overlappingen met de affiche van Pukkelpop. Van dat rijtje zou ik Justice, Sons of Kemet en Rejjie Snow nog wel graag op Lowlands willen zien.

avatar van Roscovitsch
Arcade Fire zou een welkome toevoeging zijn. Evenals Travis Scott en Kolsh.

avatar van jordidj1
En het is uitverkocht!

Eerste keer dat ik heen ga, ben heel benieuwd. Qua line-up kan het al niet meer stuk.

avatar van VladTheImpaler
Gisteravond nog net op tijd geweest met het kopen van een kaartje dan

avatar van -SprayIt-
Mocht er nog een MuMe'r van een kaartje af moeten, ik zoek nog 1 voor een vriend van me, let me know! Thanks.

avatar van Choconas
Ik kocht mijn kaartje een week geleden, ook mooi op tijd! Nu ben ik wel weer toe aan nieuwe toffe namen! =)

avatar van Dance Lover
Helaas net te laat, maar Pukkelpop lijkt mij een uitstekend alternatief.

Veel overlap. Geen Gorillaz en Agar Agar, maar wel Roisin Murphy, Arcade Fire en The Black Angels.


avatar van Roscovitsch
Donderdag de Lowlandseditie van NRC. Worden er nog nieuwe namen bekend gemaakt?

avatar van VladTheImpaler
Roscovitsch schreef:
Donderdag de Lowlandseditie van NRC. Worden er nog nieuwe namen bekend gemaakt?

Zeer waarschijnlijk niet, Rapid Razor Bob had op twitter gezegd dat de namen voor de Hacienda de laatste waren. Al blijf ik het vreemd vinden dat er nog van die lege vakken op de site staan bij de programmering.

Blokkenschema is bekend. Vooral de vrijdag is killing qua overlappingen: De La Soul/Arp Frique/Rolling Blackouts Coastal Fever en vooral Brockhampton/The Blaze/The War on Drugs/Maribou State/Tshegue/Bicep/Gorillaz/Warhaus in een tijdsbestek van 4u. Op zaterdag is N*E*R*D/Floating Points/Lorenzo Senni ook een pijnlijke keuze.

avatar van Roscovitsch
Titmeister schreef:
Blokkenschema is bekend. Vooral de vrijdag is killing qua overlappingen: De La Soul/Arp Frique/Rolling Blackouts Coastal Fever en vooral Brockhampton/The Blaze/The War on Drugs/Maribou State/Tshegue/Bicep/Gorillaz/Warhaus in een tijdsbestek van 4u. Op zaterdag is N*E*R*D/Floating Points/Lorenzo Senni ook een pijnlijke keuze.


Klopt inderdaad. Wordt heel lastig kiezen op de vrijdag.

avatar van VladTheImpaler
King Gizzard en Kendrick overlappen een heel klein beetje , betekent of al eerder weggaan bij King Gizzard of achteraan aansluiten bij Kendrick... Verder nog paar overlappingen waarbij ik nu de keuze nog niet zeker weet, zal misschien van de dag afhangen dan. Miles Kane heeft overigens ook een mooie spot gekregen als afsluiter van de Heineken!

Overigens krijgt Kendrick maar 1 uur en 15 minuten, vind ik toch iets te kort voor een headliner.

Ja dat is wel opvallend. N*E*R*D ook, terwijl Gorillaz een half uur meer krijgt. Wellicht verzoek van de artiest?

avatar van Dance Lover
Yes, vandaag toch nog een kaartje voor Lowlands gescoord!

Vervolgens heerlijk de timetable doorbladeren, het gaat zoiets worden denk ik:

Vrijdag:

12.45 Arp Frique
14.00 Rolling Blackouts Fever Coastal
16.30 Nils Frahm
18.30 Brockhampton
19.30 Maribou State
20.30 Bicep
21.15 Gorillaz
------- Indie Disco/Yaeji/Motor City Drum Ensemble

Zaterdag:

14.15 Nakhane
17.00 Grizzly Bear
19.00 David August
20.15 Sons of Comet
21.45 N.E.R.D.
23.00 Daniel Avery/Peggy Gou
01.00 SOPHIE
02.30 Red Axes

Zondag:

13.15 Spinvis
16.30 Patti Smith
18.15 Sevdaliza
20.00 Agar Agar
21.45 Kendrick Lamar
--------- ?

avatar van jordidj1
Gezellig, veel overeenkomsten met mijn planning. Lust je bier Dance Lover?

avatar van Dance Lover
Baco`tje wordt het dan. Maar lijkt me heel gezellig om een keer even te meeten!

avatar van aERodynamIC
Dance Lover schreef:
14.15 Nakhane



Hij gaat steeds extravaganter het podium op, benieuwd hoe het op Lowlands gaat. Een festival is toch weer wat anders. Helaas moet ik wachten tot zijn eigen optredens in Rotterdam en Amsterdam later dit jaar. Gaat vast weer gezellig worden

jordidj1 schreef:
Gezellig, veel overeenkomsten met mijn planning. Lust je bier Dance Lover?

Dat lijkt ook verdomd veel op mijn planning, zeker op vrijdag zaterdag twijfel ik nog sterk tussen N*E*R*D of Richie Hawtin + Floating Points. Ik laat het afhangen van mijn stemming die avond.

avatar van jordidj1
Vrijdag wordt echt rennen van act naar act.

avatar van Teunnis
Ik ben er dit jaar ook (voor het eerst!) De goede line-up (en met name SOPHIE in de herkansing) heeft me op het laatste moment toch overgehaald. Iemand zin in een (mini-)meeting?

avatar van Teunnis
Titmeister schreef:
(quote)

Dat lijkt ook verdomd veel op mijn planning, zeker op vrijdag zaterdag twijfel ik nog sterk tussen N*E*R*D of Richie Hawtin + Floating Points. Ik laat het afhangen van mijn stemming die avond.

Floating Points was bij Rewire enorm teleurstellend.

avatar van Teunnis
jordidj1 schreef:
Gezellig, veel overeenkomsten met mijn planning.

Titmeister schreef:
(quote)

Dat lijkt ook verdomd veel op mijn planning, zeker op vrijdag

Haha, wilde net hetzelfde zeggen. Er is dan ook wel duidelijk een tweedeling in de line-up (3FM-fähige namen vs. laten we zeggen MuMe-fähige namen).

avatar van jordidj1
Waar gaan we meeten?

avatar van Teunnis
Voor de vraag waar moet je niet bij mij zijn, ik ken het terrein niet. Maar waarom niet gewoon al vlak voor / tijdens Arp Frique? Lijkt me dat het dan nog relatief rustig is.

avatar van Dance Lover
Ik vind het ook wel leuk om te meeten. Voor/tijdens Arp Frique lijkt mij een strak plan.

avatar van Gretz
Ik ben er vanaf morgen eind middag/begin avond hopelijk ook bij, nog wel even een kaartje scoren. Altijd in voor een meet op een rustig moment

avatar van Choconas
Het lijkt me ook tof om te meeten, maar ik weet niet of ik voor/tijdens Arp Frique mijn tentje al heb opgezet. Maar goed, het weekend duurt drie dagen, dus kansen genoeg, lijkt me zo! =)

Mijn (voorlopige) schema is als volgt.

Vrijdag:

(Arp Frique)
Rolling Blackouts Coastal Fever
Death From Above
Protomartyr
Nils Frahm
Cabbage
Brockhampton/The Blaze
The War On Drugs/Tshegue/Eefje de Visser
Blaudzun/Gorillaz/Warhaus

Zaterdag:

Luwten
Mario Batkovic
DeWolff
Nakhane
Rhye/Sofi Tukker
Bonobo
Grizzly Bear/Portico Quartet
Nile Rodgers & Chic/Børns
Sons Of Kemet
Miles Kane
N.E.R.D.
Peggy Gou

Zondag:

Marlon Williams
Spinvis
Amenra
Patti Smith
Dropkick Murphy's/Ezra Furman/Sevdaliza
Kamaal Williams
King Gizzard & The Lizard Wizard/Kiasmos
Kendrick Lamar

Zeker niet in beton gegoten allemaal, meer een globaal idee van waar ik naartoe zou kunnen gaan. Al is het wel vrij zeker dat ik Patti Smith, Sons Of Kemet, Kamaal Williams, Tshegue, Eefje de Visser en Kendrick Lamar ga zien.

avatar van jordidj1
Van Spinvis naar Amenra zondag, holy shit. Ik heb nu al te doen met mijzelf zondag.

Voor de rest: vrijdagavond is echt een sterk programma, Maribou State, Eefje en WOD op t zelfde moment zelfs. DAMN.

avatar van Teunnis
Waar spreken we zo af? Ik ben makkelijk te herkennen aan mijn Gorillaz-shirt (wit/groen).

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.