Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 12:04 uur
Mijn opener waren The Pigeon Detectives. Leuk om te zien hoe iemand zo energiek over een podium kan waggelen. Ook leuk om te zien hoe hij op de basedrum ging staan dansen. Leuke show, erg vrolijk en het zette wel een goede toon. Maar het echte wachten was op The National. Heerlijk concert. Mooi plekje, helemaal vooraan. Vooral de afsluiter vond ik geweldig! Daarna even een stukje van Pete Philly & Perquisite meegepikt. Vermakelijk, degelijk en lekker om naar te luisteren. Verder niet heel erg mijn muziek. Maar het stond goed.
Daarna kreeg ik de eerste teleurstelling wat te verwerken. BIj de Dropkick Murphy's ging de tent niet los en na een tijdje ben ik bijna gapend weggelopen. Geen succes. Gelukkig ben ik daarna niet naar HIM geweest want dat scheen echt geniaal slecht te zijn geweest. Bestempeld als slechtste act ooit op Lowlands.... Daarna The Kooks laten schieten voor Pendulum. Die maakte waar wat Dropkick niet lukte. De hele zaal ging compleet uit zijn dak. Moshpits versmolten en toen ik naar The Flaming Lips wilde kwam ik er bijna niet uit. Toch gelukt en ik ben blij dat het gelukt is. Wat was dat een show! Ik hoefde niet naar de muziek te luisteren om het geweldig te vinden. Vervolgens nog even naar Infadels wezen luisteren die ook lekker op dreef waren.
De eerste dag was een leuke opmaat, maar als Pendulum het beste zou blijven zou ik het wat een tegenvallend festival gevonden hebben.
Maar goed, de zaterdag bracht: GEM. Dat gewoon ronduit saai en slaapverwekkend was. Gelukkig maakte Blood Red Shoes me op tijd wakker om naar Kraak & Smaak te gaan die voor het eerst in de buurt van Pendulum en The Flaming Lips kwamen. Maar Digitalism was daarna meesterlijk. Nooit verwacht dat de vocalen live gezongen werden... Lowlands is the wickedst party ever!. Booka Shade deed het kunstje daarna nog eens een beetje beter over. Knallers als Mandarine Girl, Body Language en Night Falls werden aangevuld met nummers van het nieuwe album die live wél goed uit de verf komen.... Daarna pauze genomen met Balkan Beatz wat wat tegenviel na het optreden op Oerol. Hier was het ook feest, maar niet zoals op Terschelling. Vervolgens even een tegenvallende Modeselektor bekeken. Daarna nog wat rondgewaggeld en wat spul gegeten.
De zondag begon voor mij rustig met een optreden van Lykke Li. Leuke muziek bleek. Vervolgens buiten de India gaan staan om Textures te gaan beluisteren en te constateren dat dat best leuk in elkaar zit. Achteraf de India binnengegaan omdat Yeasayer met een geweldig concert kwam! Mooie nummers en het luisterde heerlijk weg. Zo ook MGMT die begonnnen met het slopen van de tent door de “Verboden te Crowdsurfen”-borden vakkundig te verwijderen. Ondertussen begon het ongelooflijk te hozen waarna wij ons richting Elbow spoedden om nog even daar te kijken. Leuk optreden maar dEUS was beter. Maar ook daar heb ik maar een klein stukje van kunnen meemaken omdat Sigur Rós in de Grolsch zou begonnen. Uiteindelijk daar een mooi plekje vooraan weten te bemachtigen en een geweldig concert meegemaakt van Sven-G-Englar tot Untitled #8. Geweldig hoe de hele Grolsch na Gobbledigook stond te klappen en te stampen opdat ze terug zouden komen. Én hoe! Het beste nummer van het hele festival. Ik kon een aantal vrienden wel slaan dat ze vroegtijdig naar Editors waren vertrokken.
Na Sigur Rós was het eigenlijk wel gedaan met het leuks. Alleen Ellen Allien bleef nog over. Ook dat was een geweldige act en beukte lekker.
Als allerlaatste zijn we nog even langs de Lima gelopen waar we allemaal voorwerpen zagen crowdsurfen. Juist.
Lowlands gaat zeker volgend jaar weer door voor mij.
Daarna kreeg ik de eerste teleurstelling wat te verwerken. BIj de Dropkick Murphy's ging de tent niet los en na een tijdje ben ik bijna gapend weggelopen. Geen succes. Gelukkig ben ik daarna niet naar HIM geweest want dat scheen echt geniaal slecht te zijn geweest. Bestempeld als slechtste act ooit op Lowlands.... Daarna The Kooks laten schieten voor Pendulum. Die maakte waar wat Dropkick niet lukte. De hele zaal ging compleet uit zijn dak. Moshpits versmolten en toen ik naar The Flaming Lips wilde kwam ik er bijna niet uit. Toch gelukt en ik ben blij dat het gelukt is. Wat was dat een show! Ik hoefde niet naar de muziek te luisteren om het geweldig te vinden. Vervolgens nog even naar Infadels wezen luisteren die ook lekker op dreef waren.
De eerste dag was een leuke opmaat, maar als Pendulum het beste zou blijven zou ik het wat een tegenvallend festival gevonden hebben.
Maar goed, de zaterdag bracht: GEM. Dat gewoon ronduit saai en slaapverwekkend was. Gelukkig maakte Blood Red Shoes me op tijd wakker om naar Kraak & Smaak te gaan die voor het eerst in de buurt van Pendulum en The Flaming Lips kwamen. Maar Digitalism was daarna meesterlijk. Nooit verwacht dat de vocalen live gezongen werden... Lowlands is the wickedst party ever!. Booka Shade deed het kunstje daarna nog eens een beetje beter over. Knallers als Mandarine Girl, Body Language en Night Falls werden aangevuld met nummers van het nieuwe album die live wél goed uit de verf komen.... Daarna pauze genomen met Balkan Beatz wat wat tegenviel na het optreden op Oerol. Hier was het ook feest, maar niet zoals op Terschelling. Vervolgens even een tegenvallende Modeselektor bekeken. Daarna nog wat rondgewaggeld en wat spul gegeten.
De zondag begon voor mij rustig met een optreden van Lykke Li. Leuke muziek bleek. Vervolgens buiten de India gaan staan om Textures te gaan beluisteren en te constateren dat dat best leuk in elkaar zit. Achteraf de India binnengegaan omdat Yeasayer met een geweldig concert kwam! Mooie nummers en het luisterde heerlijk weg. Zo ook MGMT die begonnnen met het slopen van de tent door de “Verboden te Crowdsurfen”-borden vakkundig te verwijderen. Ondertussen begon het ongelooflijk te hozen waarna wij ons richting Elbow spoedden om nog even daar te kijken. Leuk optreden maar dEUS was beter. Maar ook daar heb ik maar een klein stukje van kunnen meemaken omdat Sigur Rós in de Grolsch zou begonnen. Uiteindelijk daar een mooi plekje vooraan weten te bemachtigen en een geweldig concert meegemaakt van Sven-G-Englar tot Untitled #8. Geweldig hoe de hele Grolsch na Gobbledigook stond te klappen en te stampen opdat ze terug zouden komen. Én hoe! Het beste nummer van het hele festival. Ik kon een aantal vrienden wel slaan dat ze vroegtijdig naar Editors waren vertrokken.
Na Sigur Rós was het eigenlijk wel gedaan met het leuks. Alleen Ellen Allien bleef nog over. Ook dat was een geweldige act en beukte lekker.
Als allerlaatste zijn we nog even langs de Lima gelopen waar we allemaal voorwerpen zagen crowdsurfen. Juist.
Lowlands gaat zeker volgend jaar weer door voor mij.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 12:07 uur
veerle schreef:
Nu ik dit allemaal lees denk ik dat ik toch maar hard ga sparen voor een kaartje voor Sigur Rós.
Nu ik dit allemaal lees denk ik dat ik toch maar hard ga sparen voor een kaartje voor Sigur Rós.
Ik heb net uit pure ellende maar kaartjes voor de HMH gekocht
Of ik dan kan en of er iemand mee wil weet ik allemaal niet, maar ik kon er niet meer tegen...
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 12:11 uur
Ik zit er ook hard over na te denken om kaartjes te kopen. Het maakte echt zoveel indruk op me. Het mooie was ook de lengte van het concert. Ze gingen gewoon ruim anderhalf uur staan spelen. Weet iemand hoelang een gewoon concert van deze heren duurt?
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 12:34 uur
Hmm ik zou toch ook wel graag naar de HMH willen om ze nóg eens te zien..
Al vraag ik me af of dat dan misschien anders is of tegenvalt.. Dit was zo geweldig, dat gevoel, met z'n allen buiten in de Grolsch tent, met het donker dat de tent omsluit, en de regen die langs ons heen gaat. Ik weet niet, dat gaf een extra natuurlijk sfeertje, soort van open lucht concert voor mijn gevoel..
Nu zal het in de HMH ook vast helemaal ge-wel-dig worden.. hm ik ga het ook eens overwegen, al ben ik bang dat als ik eindelijk een besluit heb gemaakt het al niet meer hoeft omdat de kaarten dan wel uitverkocht zullen zijn
Al vraag ik me af of dat dan misschien anders is of tegenvalt.. Dit was zo geweldig, dat gevoel, met z'n allen buiten in de Grolsch tent, met het donker dat de tent omsluit, en de regen die langs ons heen gaat. Ik weet niet, dat gaf een extra natuurlijk sfeertje, soort van open lucht concert voor mijn gevoel..
Nu zal het in de HMH ook vast helemaal ge-wel-dig worden.. hm ik ga het ook eens overwegen, al ben ik bang dat als ik eindelijk een besluit heb gemaakt het al niet meer hoeft omdat de kaarten dan wel uitverkocht zullen zijn

0
geplaatst: 19 augustus 2008, 13:12 uur
otherfool schreef:
Of ik dan kan en of er iemand mee wil weet ik allemaal niet, maar ik kon er niet meer tegen...
Same here (quote)
Ik heb zoveel spijt dat ik er niet heen ben gegaan, als ik nu niet heen ga kan ik helemaal niet meer met mezelf leven. 
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:34 uur
Haha
eerlijk is eerlijk, jullie hadden er bij moeten zijn..
Zie dit (Sigur Rós - Festival (Lowlands 2008):
http://www.youtube.com/watch?v=AH6gueLZ7cQ
(sorry ik weet niet zo goed hoe ik moet linken
- edit; oh hij doet het automatisch)
HMH concert wordt vast ook geweldig.. dit filmpje geeft ook maar een impressie, live is het geluid natuurlijk overweldigend, schitterend, overmeesterlijk
, kippevel opwekkend, emotioneel, puur, zuiver, zucht..
eerlijk is eerlijk, jullie hadden er bij moeten zijn..Zie dit (Sigur Rós - Festival (Lowlands 2008):
http://www.youtube.com/watch?v=AH6gueLZ7cQ
(sorry ik weet niet zo goed hoe ik moet linken
- edit; oh hij doet het automatisch)HMH concert wordt vast ook geweldig.. dit filmpje geeft ook maar een impressie, live is het geluid natuurlijk overweldigend, schitterend, overmeesterlijk
, kippevel opwekkend, emotioneel, puur, zuiver, zucht..
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:41 uur
Zelfs ìk vond het concert van Sigur Rós goed, terwijl ik zijn albums over het algemeen niet goed trek (mij te zweverig en zoet), dus dat zegt wel iets. 

0
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:42 uur
Haha dat kun je al merken aan het feit dat je schrijft 'zijn' albums, in plaats van 'hun' albums
schitterend!
Edit: is er hier iemand die de setlist weet van het optreden?:D als ik de nummers hoor weet ik het wel weer, maar ik kan zo echt niet de titels opnoemen.
schitterend!Edit: is er hier iemand die de setlist weet van het optreden?:D als ik de nummers hoor weet ik het wel weer, maar ik kan zo echt niet de titels opnoemen.
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:51 uur
Lol ja!
Het klinkt ergens als een naam van een persoon. Ik heb me,behalve een enkele keer luisteren van wat albums, werkelijk nooit in Sigur Rós verdiept. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat nu alsnog ga doen.
Het klinkt ergens als een naam van een persoon. Ik heb me,behalve een enkele keer luisteren van wat albums, werkelijk nooit in Sigur Rós verdiept. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat nu alsnog ga doen.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:55 uur
Begrijpelijk.. ik was van te voren ook niet groot Sigur Rós fan, of nou ja, ik vond de muziek wel al heel mooi en indrukwekkend.. alleen hield ik het nooit zo echt vol om een album uit te luisteren.. te traag..
maar dit live-optreden verandert voor mij toch wel veel.. moeilijk uit te leggen.. Ineens zie je die emotie die in die nummers is gestopt echt naar voren komen en die klanken komen veel beter tot hun recht live, zoveel puurder en meer zuiver.. dus ik denk dat ik nu ook anders naar de albums luister... Nu je ook ziet hoeveel mensen daar die instrumenten bewerken (wat ik ook geniaal vond is dat ze gewoon vrijwel allemaal elkaars instrumenten bespeelden
)
maar ik kan me voorstellen dat als je er voorheen erg weinig tot niks mee had je nu niet de neiging hebt je er alsnog volop in te verdiepen omdat dit live gewoon zo superieur is en zoveel mooier dan de cd's..
maar dit live-optreden verandert voor mij toch wel veel.. moeilijk uit te leggen.. Ineens zie je die emotie die in die nummers is gestopt echt naar voren komen en die klanken komen veel beter tot hun recht live, zoveel puurder en meer zuiver.. dus ik denk dat ik nu ook anders naar de albums luister... Nu je ook ziet hoeveel mensen daar die instrumenten bewerken (wat ik ook geniaal vond is dat ze gewoon vrijwel allemaal elkaars instrumenten bespeelden
)maar ik kan me voorstellen dat als je er voorheen erg weinig tot niks mee had je nu niet de neiging hebt je er alsnog volop in te verdiepen omdat dit live gewoon zo superieur is en zoveel mooier dan de cd's..
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 16:57 uur
SelmaDuim schreef:
Lol ja!
Lol ja!
Het klinkt ergens als een naam van een persoon. Ik heb me,behalve een enkele keer luisteren van wat albums, werkelijk nooit in Sigur Rós verdiept. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat nu alsnog ga doen.Ze zijn ook vernoemd naar het kleine zusje van een bandlid meen ik.. maar dan zou het dus 'haar' moeten zijn

0
geplaatst: 19 augustus 2008, 17:02 uur
Hahaha...
Wow, trouwens, ik zit net even op Youtube wat Lowlands dingetjes te bekijken.. ziet mijn oog daar ineens dat Roísin Murphy er dus ook in 2005 was (aangezien ik in eerste instantie allemaal oude filmpjes kreeg)..
Zo, wat is zij gegroeid in 3 jaar
, of naja ze is nu gewoon bekender en misschien nog net iets gekker
..
oh wacht, ik zie nu dat ze daar ook al haar outift veranderde bij elk liedje (hoe gaaf is dat zeg hahaha).. maar ze is toch wel veranderd.. 
Wow, trouwens, ik zit net even op Youtube wat Lowlands dingetjes te bekijken.. ziet mijn oog daar ineens dat Roísin Murphy er dus ook in 2005 was (aangezien ik in eerste instantie allemaal oude filmpjes kreeg)..
Zo, wat is zij gegroeid in 3 jaar
, of naja ze is nu gewoon bekender en misschien nog net iets gekker
..
oh wacht, ik zie nu dat ze daar ook al haar outift veranderde bij elk liedje (hoe gaaf is dat zeg hahaha).. maar ze is toch wel veranderd.. 
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 17:05 uur
The Scientist schreef:
Ze zijn ook vernoemd naar het kleine zusje van een bandlid meen ik.
Ze zijn ook vernoemd naar het kleine zusje van een bandlid meen ik.
Ja klopt, van de zanger zelfs. De eerste keer dat de band samenkwam om te oefenen werd zijn zusje geboren, en bij wijze van 'geboortekaartje' hebben ze hun band toen naar haar vernoemd.

0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:01 uur
Dubstep heeft trouwens ook een enorme boost gekregen qua punch en dansbaarheid. Ongelofelijk hoe hard de X-Ray losging op Magnetic Man (Benga, Skream en Artwork).
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:06 uur
Dat tweede filmpje: Wauw!
Niet echt subtiel, maar wel heel vet.
Niet echt subtiel, maar wel heel vet.

0
SelmaDuim
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:17 uur
Er was zoveel goede muziek in de X-Ray, echt balen dat het zo'n klein tentje is en er vaak geen mogelijkheid meer was om binnen te komen.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:23 uur
Whoa, wie draaide daar? Dat klink zeker lekker..
Vind het ook zwaar jammer dat ik Digitalism niet meer heb gezien,
omdat we in de Alpha bij Franz Ferdinand waren en m'n vrienden niet echt de behoefte hadden daar heen te gaan.. Het was of FF of Lele, naja we bleven hangen bij FF, al moet LeLe dus ook vet zijn geweest?
muhu die cd van Digitalism is fijn, nou ja, wie weet een andere keer..
Diplo in ieder geval wel gezien dus
haha I love it wanneer ze iets extra's aan de show toevoegen voor het publiek (big balloons in dit geval)
Vind het ook zwaar jammer dat ik Digitalism niet meer heb gezien,
omdat we in de Alpha bij Franz Ferdinand waren en m'n vrienden niet echt de behoefte hadden daar heen te gaan.. Het was of FF of Lele, naja we bleven hangen bij FF, al moet LeLe dus ook vet zijn geweest?
muhu die cd van Digitalism is fijn, nou ja, wie weet een andere keer..Diplo in ieder geval wel gezien dus
haha I love it wanneer ze iets extra's aan de show toevoegen voor het publiek (big balloons in dit geval)
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:36 uur
Le Le was wel aardig. Muzikaal niet hoogstaand, maar de vibe was wel goed! Jammer genoeg moesten een paar dronken eikels de show verpesten door als een malloot te gaan beuken..
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:46 uur
Via de zijkant kwam je meestal aardig vlot en makkelijk de X-Ray binnen. Bij Le Le was het wel extreem, maar toen had ik geluk dat Willie naar buiten sjokte toen ik naar binnen wilde en Vjèzze een minuut later zich als een gek naar voren worstelde. Daar achteraan gedoken en klaar! HARD.
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:51 uur
We hebben de zijkanten geprobeerd, maar het wilde vaak niet meer lukken helaas. Lowlands heeft dit jaar echt een aantal programmeer blunders gemaakt door helemaal fout in te schatten hoeveel publiek bepaalde acts zouden trekken en in welke tent ze dus het beste zouden passen, zoals bij Le Le, Crystal Castles, Ting Tings, Holy Fuck, Does It Offend You, Yeah?, en vast nog veel meer waar ik niet bij was.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:52 uur
Carolaah schreef:
Magnetic Man (zie de twee zinnen boven de filmpjes), ze vielen in voor Kid Sister op zondag.
Yak noemde 't trouwens al, maar denk dat onderstaand filmpje m'n favoriete Leaulands-moment was. Los van alle randverschijnselen dan. Een of andere niet te definieren emotie (nostalgisch-ontroerende hilariteit?) maakte zich een volle minuut van mij meester.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 21:59 uur
Goodfella schreef:
Dubstep heeft trouwens ook een enorme boost gekregen qua punch en dansbaarheid.
Dubstep heeft trouwens ook een enorme boost gekregen qua punch en dansbaarheid.
Beat van eerste filmpje is wel lekker, maar veel te veel gepieuwieuw. En die tweede is me teveel een kermis, dubstep op zn DJ Aphrodite's zeg maar (met alle respect). En dan ook nog op een festival als Lowlands...
Nee, geen genre wat me heel erg kan boeien vooralsnog, hoewel de mogelijkheden er zijn.
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:00 uur
@ Goodfella: Oooh jaaaaa! Dat was echt meesterlijk! 

0
De Klever
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:15 uur
Zet niemand hier zijn vraagtekens bij de 3 die 3 voor 12 geeft voor het optreden van Pendelum en de 9,5 voor het optreden van de Jeugd van Tegenwoordig?
Ik zou de cijfers eerder omdraaien. Misschien toch interessant discussievoer want ik vond de jeugd van tegenwoordig echt verschrikkelijk en Pendelum geniáál!
Kan je voor beide bands dan alleen maar liefde of haat hebben?
Ik zou de cijfers eerder omdraaien. Misschien toch interessant discussievoer want ik vond de jeugd van tegenwoordig echt verschrikkelijk en Pendelum geniáál!
Kan je voor beide bands dan alleen maar liefde of haat hebben?
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:17 uur
Ach, ik zet ook zo mijn vraagtekens bij de 5,5 van Hit Me TV. Ik neem alleen mijn eigen mening echt serieus. 

0
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:32 uur
Ik moest wel erg hard lachen om de titel die 3voor12 aan de review van Pendulum had gegeven: "Breinloos Pendulum braakt demente gabber". 
Maar het is wel vrij flauw dat de recensent blijft zeuren dat het volledige publiek in de Bravo het wel leuk vond en hij als énige snapte dat het waardeloos was. Dan klopt er toch iets niet, en klinkt zo'n stukje meteen alsof de reviewer zijn chagrijnige gelijk wil halen terwijl de muziek gewoon niet z'n ding is.

Maar het is wel vrij flauw dat de recensent blijft zeuren dat het volledige publiek in de Bravo het wel leuk vond en hij als énige snapte dat het waardeloos was. Dan klopt er toch iets niet, en klinkt zo'n stukje meteen alsof de reviewer zijn chagrijnige gelijk wil halen terwijl de muziek gewoon niet z'n ding is.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 22:49 uur
Muzikaal gezien vond ik Pendulum ook enorm plat en corny, maar met de juiste instelling kan plat en corny juist heel leuk zijn. 't is vooral een kwestie van je serieus-analytische oor uitdraaien, meeschreeuwen met alle melodieën en meegaan op die massaal springende massa. Dan is het effect dat Pendulum probeert te bereiken echt maximaal 
9,5 voor DJVT is méér dan terecht. Alleen al vanwege het feit dat we mensen zelfs tijdens Bart Skils op zondagnacht nog Lekker beejzig Leaulands! hoorden roepen
Kerk.

9,5 voor DJVT is méér dan terecht. Alleen al vanwege het feit dat we mensen zelfs tijdens Bart Skils op zondagnacht nog Lekker beejzig Leaulands! hoorden roepen

Kerk.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 23:00 uur
Is er nog iemand naar DJ Promo geweest? Ik wilde erheen, maar het stond zo vol bij de X-Ray (straal van 50 meter buiten de tent nog propvol) dat ik het vanaf mijn plekje amper kon verstaan
.
.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 23:05 uur
Nope, maar ik las dat 'ie zich niet heeft ingehouden. Hij eindigde zelfs met Deathchant-platen. En de Volkskrant was positief:
Dan was er in de marge van het festival nog een opwindend Nederlands thema in de ‘experimententent’ X-Ray, een klein podium in een metalen schuur. De Utrechtse Bong-Ra, een oprecht enge Nightmare on Elmstreet-achtige verschijning achter een laptop, trok onvoorstelbaar gemene digitale metalcore (grafherrie) uit zijn Applebook, waarna de hardcore dj Promo ook nog even mocht laten horen dat dat genre na de gabbergekte interessante nieuwe wegen is ingeslagen, en eerder aansluit op Japanse noise dan op de goede oude stuiter-terror. Een heerlijk gek avondje.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 23:18 uur
Goodfella schreef:
Kerk.

Kerk.
Op Pukkelpop waren er ook tot zondag nog mensen die 'hollandse hoeren' en 'pillen' riepen, er is zelfs een heel comedyprogramma slachtoffer van geweest.
* denotes required fields.