MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Gisteren ... gezien!

zoeken in:
Ik vind zowel Ahoy als de Ziggodome volkomen ruk.

De Heineken hal gaat nog wel.

Stijn_Slayer
Running On Empty schreef:
Men zet tegenwoordig alles meteen in de Ziggodome maar veel acts komen veel beter tot hun recht in een kleinere zaal (= weer een geldkwestie).

Jawel, maar als een Leonard Cohen in Tivoli wordt gezet, is het ook niet goed. Dan hebben 15.000 boze mensen geen kaartje.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)
Jawel, maar als een Leonard Cohen in Tivoli wordt gezet, is het ook niet goed. Dan hebben 15.000 boze mensen geen kaartje.

Nee maar een Van Morrison hoort bijvoorbeeld in de HMH, niet in de Ziggodome. Ieder maakt zijn eigen afwegingen. Als je het enkel meegemaakt wilt hebben is hoog in de 2e ring ook prima, maar zelf wil ik als ik dan ga het ook fatsoenlijk kunnen zien zonder een verrekijker.

Mocht iemand nog benieuwd zijn naar mijn ervaringen bij Deltron 3030: hier is op KindaMuzik.net een verslag te lezen.

niels94 schreef:
Mocht iemand nog benieuwd zijn naar mijn ervaringen bij Deltron 3030: ier is op KindaMuzik.net een verslag te lezen.
En mocht je lezen niet genoeg vinden, het concert is HIER grotendeels terug te bekijken Wat je schrijft klopt trouwens, Niels; zelden een rapper gezien die z'n ademhaling en flow live zo goed onder controle heeft!

Net: De Raggende Manne, en ze raggen nog steeds!!!

Kayak in het Patronaat.

Twee jaar geleden zag ik Kayak in een matig gevulde grote zaal en vond ik het optreden wat tegenvallen: goede band, matige setlist.

Gisteren waren twee zaken anders: de band stond in een vrijwel volle kleine zaal en de setlist was gevarieerd en goed. Ik las net mijn verslagje van twee jaar geleden en zag dat zanger Edward Reekers toen aankondigde dat de setlist een reis door de tijd zou worden. Niet dus, toen was het vrijwel alleen nieuw materiaal dat niet heel enthousiast ontvangen werd. Gisteren was de aankondiging hetzelfde, alleen was het ditmaal ook een tour die in het teken stond van het verleden (als ik me niet vergis bestaan ze veertig jaar) in plaats van in het promoten van een nieuw album.

Ditmaal dus wederom Merlin, Chance for a lifetime, Starlight dancer en Ruthless queen maar ook bijvoorbeeld Phantom of the night, Lady of the lake en Anne. Ongeveer de helft van de setlist kwam uit de eerste periode, de andere helft was van na de reünie. Ook uit die periode was voldoende moois voorradig, zoals Coming up for air, Pagan's paradise en Before the angels fell. De respons uit de zaal was in ieder geval beter dan de vorige keer.

Wat niet veranderd is, is dat Kayak een uitstekende liveband is, met hoofdrollen voor oprichter en componist Ton Scherpenzeel, gitarist Joost Vergoossen en zangeres Cindy Oudshoorn, wat mij betreft de beste zangeres van Nederland. Drummer Hans Eijkenaar kon er niet bij zijn, hij werd vervangen door Sjoerd Rutten, die met Oudshoorn, Vergoossen en bassist Jan van Olphen in Toto-tributeband Zeno speelt.

Zeer geslaagd concert.

Revere concert nummer 3 in 3 dagen tijd. Na Utrecht, Tilburg nu Brussel, het eerste optreden in België. Ook nu weer users ontmoet en Stephen noemde de site tijdens het optreden.
Het kreeg een persoonlijk tintje doordat hij mijn trouwdag noemde en ook doordat we na afloop met z'n allen wat zijn gaan drinken. Groupie? Ja daar worden grappen over gemaakt maar in werkelijkheid zijn het allemaal vrienden geworden en ik voel me bevoorrecht dat mee te mogen maken allemaal.
Het laatste nummer was dan ook even een emotioneel momentje: vermoeidheid, besef wat je meemaakt en het nummer zelf (The Escape Artist) waren er de perfecte combinatie voor.

Tof om zoveel vrienden tijdens de concerten te hebben gezien, super om zoveel Mume users te ontmoeten en slecht nieuws voor de mensen die mijn 'gespam' zat zijn: ze komen snel terug maar als zelfs de band daar het fijne niet van weet zal ik mijn mond nog maar even houden

mooi verslag Brunniepoo over Kayak. Het wekt mijn interesse om de band live te zien en met een goede zangeres helemaal. Ik vind Phantom of the night een mooi album.,

aERodynamIC schreef:

Tof om zoveel vrienden tijdens de concerten te hebben gezien, super om zoveel Mume users te ontmoeten en slecht nieuws voor de mensen die mijn 'gespam' zat zijn: ze komen snel terug maar als zelfs de band daar het fijne niet van weet zal ik mijn mond nog maar even houden

Dan hopelijk op een datum niet een dag voor een allesbepalende do or die deadline en dan ben ik waarschijnlijk wel bij

vin13 schreef:
mooi verslag Brunniepoo over Kayak. Het wekt mijn interesse om de band live te zien en met een goede zangeres helemaal. Ik vind Phantom of the night een mooi album.,

daar zou ik dan niet te lang mee wachten, ze doen nog vier optredens deze maand en daarna is het waarschijnlijk weer even uit met de pret (en de volgende tour zal wel weer rond een album zijn, waarschijnlijk zelfs een rockopera). Weet overigens niet of ze elke avond hetzelfde spelen. Misschien dat The_CrY dat weet?

Volgens mij spelen ze per tour ongeveer hetzelfde, met misschien een nummer verschil, maar ik heb zelf ook maar één concert gezien van deze tour (toevallig gisteren), dus helemaal zeker ben ik niet.

Zal trouwens mijn verslagje van gisteren eens plakken hier vanaf het Kayakforum:
Het was weer eens tijd om met zus en zwager naar Uden te vertrekken, want naar het scheen zou Kayak daar spelen op 13 december, en dat wilden we natuurlijk niet missen. Ik was niet bepaald in een Kayak-bui, moet ik eerlijk zeggen. De laatste keer dat ik een schijfje van hen in de speler had gelegd was ook al weer eventjes geleden. Aanvankelijk was het idee om na het concert maar meteen te gaan, want ik was moe. Dus wij De Pul binnengesukkeld, alledrie een Kayakshirt dragende (ik was zo vriendelijk om twee shirts uit te lenen).

Ik zal jullie de details over het wachten op de band besparen. Rond half negen doemden de gestalten van de welbekende muzikanten op en namen ze plaats achter de door hen aangeschafte en gedurende het concert bespeelde instrumenten. In het begin was het geluid nog niet optimaal, maar toen 'Back to the Front' klaar was werd dat al heel snel beter. Ik weet de setlist niet meer uit mijn hoofd, maar de eerste helft bevatte veel oud materiaal. 'They Get to Know Me', 'Phantom of the Night' en 'Theme from Spetters' waren stuk voor stuk hoogtepunten, hoewel er ook nieuwere krakers voorbijkwamen als 'Act of Despair' of 'Hunter and Prey'. Was ik van tevoren niet in een Kayak-bui? Daar kon ik me nu niets meer van voorstellen. Ze speelden met vuur in hun ogen (en vingers, stembanden, voeten). Ik weet ondertussen wel dat Cindy Oudshoorn bijvoorbeeld een geweldige stem heeft, maar als ze dan pal voor je staat 'Pagan's Paradise' te zingen dan doet die betiteling haar ook te kort.

De tweede helft opende met het stokoude 'Reason for it All', maar bevatte over het algemeen meer nieuwere nummers, waaronder uiteraard 'Before the Angels Fell', 'Nobody Wins' en 'Demon in Her Eyes'. Die laatste heeft Edward destijds uiteraard zelfgeschreven, zoals iedereen hier weet, en des te bezielder komt de tekst hier uit zijn strot. Ik ben gewoon weer vergeten wat er allemaal gespeeld is hier, oh ja, 'Frozen Flame', dat deels verpest werd omdat het publiek hard begon te praten en lachen, maar zodra de volle band inzette bij het prachtige instrumentale thema hielden ze gelukkig hun kop en genoten weer met volle teugen. Het vuur van de eerste helft werd goed doorgezet en niet zelden kon je goed merken dat het nieuwe materiaal live absoluut niet onderdoet voor het oude materiaal, of andersom. Het vult elkaar goed aan met deze klasse line-up. Mooie moment was ook de virtuoze solo van Joost Vergoossen, volgens mij bij 'Reason for it All', waarna zijn snaar knapte. Dat soort dingen vind ik leuk om te zien, want dat maakt het allemaal een stuk echter, wat humaner. De sfeer zat er zo goed in dat ik zelfs bij 'Ruthless Queen', wat ik echt niet hoef te horen, kippenvel kreeg.

Gingen we na het concert ook meteen naar huis? Was ik nog moe? Welnee! Ik had nieuwe energie opgedaan. Volgens mij liep ik daar de hele tijd rond met een big smile die niemand eraf kon vegen. Qua huge fans viel de opkomst mee, vond ik. Ik heb één man gespot in een huge fan shirtje (zo'n oud model), maar geen mensen met hetzelfde nieuwe model. Desalniettemin stond de zaal goed vol en de rij bij de merchandise tent was lang.

Nog even een speciale alinea gewijd aan Sjoerd Rutten, die Hans Eijkenaar hier verving. Hij heeft zijn taak met verve volbracht. Grappig om te zien dat hij bladmuziek had staan, want ik kan me dat nooit zo voorstellen bij een drummer. Hij drumt wel anders dan Hans, uiteraard. Waar Hans meer een beest is en veel snelle fills doet, zo was Sjoerd rustiger, iets intenser en met zijn diepe tomslagen creëerde hij een haast tribal-achtige sfeer. Maar ja, wat wil je met twee floortoms? Een man van de bekkens, dat kan ik ook goed waarderen. Deed hij onder voor Hans? Nee, absoluut niet. Het was anders, maar niet beter of slechter. Ik vond het een hele mooie afwisseling. Uiteraard ga ik er vanuit de volgende keer weer Hans te zien achter het glazen hekje.

The_CrY schreef:
Volgens mij spelen ze per tour ongeveer hetzelfde, met misschien een nummer verschil, maar ik heb zelf ook maar één concert gezien van deze tour (toevallig gisteren), dus helemaal zeker ben ik niet?

Ik was nog even aan het overwegen de 28e naar Zoetermeer te gaan maar als ze precies hetzelfde spelen dan hoeft dat voor mij niet zo. Wel overweeg ik om naar een optreden van Zeno te gaan.

DjFrankie (moderator)
Net Claw Boys Claw gezien in Perron55, en ze maakte er een feestje van.
Muzikaal gezien ontzettend goed op elkaar ingespeeld, heb je de humor van Peter nog , en de mosh-pit van louter 40 + geweldig toch !!

Op een gegeven moment stond het publiek op de stage, en de band in de zaal. Bij Claw Boys Claw altijd verrrassingen.

Ik heb iig enorm genoten

Net: geweldige avond met De Staat in W2 in Den Bosch!!

Lukas schreef:
En om aERodynamIC niet al te zeer teleur te stellen: ik zag dat Revere vanavond pas om half 10 begint, dus dat is denk ik net te doen na mijn donderdagavondtraining. Misschien kom ik dan wel even langs in Tilburg .

Je bent een man van je woord

Gisteren The Hoax gezien in Weert. Goede band maar ik werd er weer eens mee geconfronteerd dat bluesrock live mij na een half uurtje of zo gaat vervelen. Had lang geen bluesrockconcert meer bezocht dus dacht ik "laat ik de gok nog maar eens nemen", maar helaas. Nogmaals, de band was oke, goed gespeelde bluesrock, erg beïnvloed door SRV, dus niks mis mee, maar te veel nummers in hetzelfde tempo, waardoor de spanning er snel af was voor me. De komende jaren dus geen bluesrockconcerten meer voor mij en hou ik het maar weer bij cd's en dvd's..

Brunniepoo schreef:
(quote)

Ik was nog even aan het overwegen de 28e naar Zoetermeer te gaan maar als ze precies hetzelfde spelen dan hoeft dat voor mij niet zo. Wel overweeg ik om naar een optreden van Zeno te gaan.

Dank voor t verslag. De Pul is een leuk podium en nog bereisbaar vanuit Twente. Zoetermeer is ineressant qua artiesten, zeker prog en/of symfobands. Maar te ver weg voor mij. Groet Vin13

http://www.pinkfloydproject.nl/assets/Ticket-banner-2.png

Geweldig 2,5 uur durende optreden van deze coverband, compleet met visueel spectakel ala de echte Pink Floyd.
Alle bekende nummers van Dark Side Of The Moon, The Wall tot Wish You Were Here werden uit de kast gehaald. Zelfs 'oudjes' als Arnold Layne en See Emily Play. Another Brick in The Wall werd gespeeld met een 16 koppig kinderkoor.
Het publiek, ik denk zo'n 2000 man, varierend van 20 jarige jongeren die de muziek van Pink Floyd nauwelijks kenden tot 65 jarige Pink Floyd die hards gingen helemaal uit hun dak. Ik ook.

MDV
Gisteren naar de altijd gezellige 'Rock Out!' in Diemen geweest en een aantal lokale bandjes aan het werk gehoord. Twee bands staan me nog bij. Ten eerste Unbekannt, die muziek maakte die deed denken aan keyboardgedreven classic rock als Deep Purple. De thrashband Hammer of Dawn speelde toen bijna al het publiek al naar huis of naar wildere feesten vertrokken was. Ze speelden erg goed, al was het geluid minder. Ze moeten alleen nog wel naar hun eigen stijl zoeken, nu leunen ze nog te veel op Metallica en Megadeth en bestaat hun setlist grotendeels uit covers.

Afgelopen weekeinde 2 Nederlandse upcoming artiesten gezien in Paradiso. Beide hebben dit jaar hun debuutalbum uitgebracht en vissen in dezelfde vijver zijnde de folkpop, waarbij de één iets meer folky gericht en de ander iets meer poppy: Mister en Mississippi vrijdag in een verrassend goed gevulde grote zaal (incl balkons) en Tessa Rose Jackson met een 7-mans band in de uitverkochte kleine zaal gisteravond. Ondanks de overeenkomsten waren er duidelijke verschillen met als resultaat een like en een don't-like gevoel bij ondergetekende.

M&M is samengesteld op de rockacademie (oid) en dat is duidelijk herkenbaar in hun ver doorgevoerde en doordachte nummers. Het optreden was ook teveel ingestudeerd tot aan de bedankjes tussen de nummers door toe, wat de spontaniteit deed missen. De muziek is dan ook vooral gericht op mooi. Dat is ook het enige wat ik er van kon zeggen: het is heel erg mooi. Maar het ontbrak toch echt aan enig ritme, melodie. Zelfs mijn voet ging er niet van tappen, of mijn heupen er van wiegen. Op het moment dat er enig tempo in een nummer kwam en ik enig beweging in mijn lijf probeerde te krijgen kwam er heel onverwachts weer een onderbreking van het ritme door een 'mooi' samenzang. Uit verveling ben ik gaan lopen door het pand. Het kan zijn dat men bewust kiest voor deze vorm, want aan het genre ligt het niet. Die vind ik immers erg leuk. Maar tijdens het concert verlangde ik naar mijn stereo waar ik uiteindelijk ook heel snel het album van Milo Greene in heb gestopt. Soortgelijke muziek, soortgelijke bezetting en wel met melodie en ritme.

Het mag geen verrassing zijn dat ik nu dan ook iets positiefs over Tessa RJ ga melden: fris, fruitig, spontaan, swingend en een enorm leuke band. Meerstemmig, trompetters erbij en af en toe een banjo, wat het dan nog een beetje folky maakt, maar dat is dan ook meer de sluier die over haar popliedjes ligt. I like!

Grappig is dat ik 4 concerten geleden mij enorm stoorde aan de te harde muziek bij Okkervil River in een te kleine ruimte en ik de wens uitte dat men meer onversterkt zou gaan spelen. Sindsdien heb ik 3 concerten gezien waar 1 a 2 nummers onversterkt werden gespeeld. En Bell X1, en M&M en TRJ speelden met minimale begeleiding mooie nummers onversterkt, wat tevens het positieve effect had dat de zaal eens een keer stil werd.

Sunderland schreef:

Maar het ontbrak toch echt aan enig ritme, melodie. Zelfs mijn voet ging er niet van tappen, of mijn heupen er van wiegen. Op het moment dat er enig tempo in een nummer kwam en ik enig beweging in mijn lijf probeerde te krijgen kwam er heel onverwachts weer een onderbreking van het ritme door een 'mooi' samenzang.

Wellicht wisselen ze de setlists heel erg af (al lijkt me dat moeilijk als je pas één cd hebt uitgebracht) maar bij het concert dat ik vorige maand van ze zag vond ik de ritmes juist een van de positieve punten. Er was toch een twee- of drietal nummers dat een flink climactisch einde kreeg door de aardige combinatie van drums en timbalas (?), iets dat ze van mij vaker mogen doen.

Ik herken het iig niet. Wellicht was het er wel maar had ik meer verwacht. Ook de zaal kwam niet echt los op enig enthousiasme na als een nummer herkend werd bijvoorbeeld.

Ik zal ze nog wel eens zien op een festival of zo, dan kan ik het beter beoordelen, over meerdere concerten. Maar het effect van het concert is hetzelfde als dat ik met hun album heb: mooi, maar ik zal het niet snel nog eens opzetten.

Ik houd ze nog wel verder in de gaten, want dat ze talent hebben dat is wel duidelijk.

DjFrankie (moderator)
Afgelopen zaterdag spontaan naar Headphone geweest in Muziekgieterij Maastricht. En dat viel niet tegen, knappe pop/rock muziek. Op de drempel nog een verrassing dit optreden.
Voorprogramma The Future Dust was ook goed muzikaal gezien, aan de performance moet echter nog gewerkt worden.

Stijn_Slayer
Lavinia Meijer in Luxor Live. Een beetje een vreemde locatie voor een (wat klassieker) zitconcert. Ik had eerder gekozen voor de schouwburg.

Anyway, ik vond het wel bijzonder om een harpconcert mee te maken. Vooraf vreesde ik dat het DWDD-publiek niet het respect op kon brengen om stil te blijven, maar warempel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Die stilte komt de concentratie enorm ten goede.

Muziek van Einaudi, Glass en ter Veldhuis werd gespeeld. Einaudi klinkt net wat sierlijker op harp dan Glass, dat op piano wat minder statisch klinkt. Toch was ik aangenaam verrast toen ik na de pauze direct 'Koyaanisqatsi' herkende. Het stuk van ter Veldhuis was ook de meest originele compositie die ik in lange tijd heb gehoord. Een heel complex stuk voor harp met nogal grimmige dialogen in een stijl à la Steve Reich eroverheen, soms tegelijkertijd met Meijers stem.

Toch was ik wel verbaasd dat iemand die zo muzikaal is in bijna elk nummer wel een fout maakte. Vaak tijdens de makkelijkere passages. In één stuk van Einaudi was ze op het eind zelfs helemaal de weg kwijt en klonk de harp daarna bij een verkeerde aanslag eerder als een sitar. Zenuwen?

Gisteren 3 pack Hallo Venray (wat tammetjes, viel me wat tegen, lag misschien ook aan het publiek wat er doorheen stond te mekkeren), Bettie Serveert (vond ze vroeger mooiere liedjes hebben, het is een goed doortimmerde rockband geworden, de charme is er wat af, wel vermakelijk) en als afsluiter CLAW BOYS CLAW!!!!

Het was eigenlijk wel stoer dat Hallo Venray voor een zaal vol naar sentiment hunkerende veertigers doodleuk integraal hun nieuwe plaat speelt die nog niet eens uit is. Met een geweldige cover van Controversy en toch nog als uitsmijter anderhalve minuut Japanese Cars vond ik het prima.
De Betties waren de beste band van de drie en wat een geweldige gitarist is Peter Visser toch nog steeds. Je merkt wel dat zij constant bezig zijn geweest, want ze waren een stomende rockmachine.
Claw Boys Claw zinderde van de kracht en de energie. Het leek wel of Peter te Bos in het begin schrok van de heftigheid van de moshende laat-volwassenen, maar toen hij zag dat het goed was ging het helemaal los; publiek en band! Met een crowdsurfende Te Bos (ook al 63) houd je toch even je hart vast.

Gisteren de eerste dag Eurosonic gehad en dat was de moeite zeker waard. Begonnen bij Rhodes in Images. Hoewel hij alleen was met zijn gitaar, klonk het erg goed (ook een goede akoestiek) en wist hij het volle optreden goed te boeien. Hij kan erg goed zingen en maakt singer-songwriters muziek van het betere soort en afwisselend genoeg. Mooi. De podiumpresentatie moet nog wel wat meer vorm krijgen.
Daarna Benjamin Clementine in de Stadsschouwburg. Hoewel het zeker niet slecht was, wist me dat toch minder te boeien. Een bijzondere man, maar vond hem eigenlijk vooral hard zingen en te weinig afwisselend. De pogingen tussendoor tot publieksinteractie vond ik ook wat minder geslaagd.
Daarna Float Fall, omdat bij Hozier een lange rij stond, in het heerlijke bovenzaaltje van het Grand Theater. Na een wat aarzelend begin werd het een erg goed en mooi optreden. Man en vrouw met wat electronica, toeter en gitaar. De stemmen waren mooi complementair en de samenzang erg goed. Ook leuk afwisselend. Riep bij mij wel wat associaties met Bauer op.
Daarna Amber Run in der AA kerk. Wat een prachtige locatie voor een concert is dat. Daar waren de jongens van Amber Run ook duidelijk van onder de indruk, net als de grote opkomst. Lekkere indierock, die nog het meest associaties bij me opriep met Dry the River. Hoewel ze nog maar net begonnen zijn, klinkt het in potentie heel erg goed. Goede rockende stukken, afgewisseld met meer balladachtig. Mogen nog wel wat meer doen aan het afronden in nummers, die voor mij soms wel wat erg abrupt eindigden. Maar erg goed.
Na een (spontaan?) straatoptreden van the Broken Bass Ensemble (blijft toch leuk die blazers!) De avond afgesloten in Shadrak met Okta Logue. Klonk wel goed, maar wist niet echt te pakken. Kan ook met de afstand te maken hebben, omdat er veel gekletst werd achterin de zaal. Wat psychedelisch aandoende rock, á la Pink Floyd, maar zonder veel fouts te doen ook niet veels bijzonder.
Al met al een erg geslaagde eerste avond, ik teken voor nog zo'n dag.

Gisteren in het kader van Eurosonic bij een (gratis) containersessie van 3OnStage geweest waar ik voor uitgenodigd was. Wie de artiest was bleef geheim: mij geen probleem, ik wilde wel eens verrast worden.

Om 21:45 stonden we met een stuk of veertig man voor het hek. Ons werd gezegd dat Chef'Special zou gaan optreden en dat we nog ongeveer vijf minuutjes moesten wachten. Ik kende het een beetje van DWDD maar verder niet en mijn verwachtingen waren al niet zo hoog meer. Ondertussen liepen mensen de container in en uit, maar wij konden nog niet naar binnen en moesten buiten wachten. Na twintig minuten grijnsde een jongen vanuit de deuropening: 'nog vijf minuten jongens.' Na wederom twintig minuten was het dan toch tijd voor muziek. De zanger zei dat hij normaal eerst de band voorstelt en dat we daar dan voor mochten klappen, maar dat we in plaats daarvan nu een applausje voor onszelf mochten doen, omdat we zo lang moesten wachten.

Het eerste nummer was tenenkrommend, het deed me denken aan een tweederangs Will and the People en ik vroeg me af wat ik hier deed. De zanger noemde dat hij het zo warm had hier, maar mijn voeten waren nog behoorlijk koud. Het tweede nummer was iets beter en de overgang naar het derde nummer klonk zowaar erg goed. Een beetje agressie erin, beetje oprechtheid, niet dat neppe meezinggedoe van de eerste nummers. Ik vroeg me wel af waarom we in hemelsnaam oordopjes van tevoren hadden gekregen. De zanger liep het publiek in en de cameraman struikelde over het snoer en viel achterover. Toen het nummer klaar was noemde hij dat er nu lekker de sfeer erin zat, maar dat hij toch even een ballad wilde doen. Konden we weer lekker meezingen aan het eind. Oh en toen vond hij het daarna ook wel genoeg, na twintig minuutjes. Hadden we dus langer gewacht dan het concert zou duren. Mensen deden hun jassen alweer aan en liepen weg, maar een deel van het publiek kon ze overtuigen om nog twee liedjes te spelen. De toetsenist deed nog een solootje en was in de veronderstelling dat het nummer daarna zou stoppen, terwijl de rest van de band doorging.

Ik denk dat ik volgend jaar eens een kaartje ga kopen voor Eurosonic.

Eergisteren alweer gezien TMA Trio en Bruut in Luxor Live. Georganiseerd door AMP

TMA Trio was hele fijne easy laid back fijne jazz prachtig uitgesponnen gitaarspel in combinatie met hele mooie saxofoon partijen. Jonge musici maar wel met veel liefde voor de muziek.

Daarna BRUUT! pompend, stuwend, soms tegen het punk aanschurend en dan zo'n heerlijk orgeltje ertussendoor. Erg leuke band om te zien.

Tja mijn concertjaar begint met Jazz ik sta er zelf ook een beetje van te kijken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:38 uur

geplaatst: vandaag om 11:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.