Muziek / MusicMeter Live! / Le Guess Who?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2022, 11:50 uur
Hebben jullie al wat (onbekende) pareltjes weten te ontdekken in de line-up voor 2022?
Zelf kijk ik uit naar Dry Cleaning, Jeff Parker, Clipping, Animal Collective, Liv.e, Billy Woods en Nia Archives. Maar wat mij in algemene zin opvalt is dat veel van de geboekte namen erg obscuur/experimenteel van aard zijn. Veel meer dan in eerdere jaargangen.
Zelf kijk ik uit naar Dry Cleaning, Jeff Parker, Clipping, Animal Collective, Liv.e, Billy Woods en Nia Archives. Maar wat mij in algemene zin opvalt is dat veel van de geboekte namen erg obscuur/experimenteel van aard zijn. Veel meer dan in eerdere jaargangen.
1
geplaatst: 9 augustus 2022, 15:32 uur
Ik ben nog niet in de onbekende namen gedoken, maar wat betreft experimentele en voor mij nog wat onbekende artiesten kijk ik uit naar Supersilent, Dreamcrusher en Keiji Haino. En wat betreft de minder bekende pareltjes kan ik - op basis van Rewire dit jaar - iedereen Mabe Fratti aanraden.
Voor de rest zijn het toch wel de grotere namen waar ik naar uitkijk; billy woods (& Moor Mother), Bohren & der Club of Gore, Animal Collective, clipping., Goat, Injury Reserve, KOKOKO!, Laurel Halo, Low, Muriel Grossmann (Quartet) en upsammy (& Sjoerd Martens).
Voor de rest zijn het toch wel de grotere namen waar ik naar uitkijk; billy woods (& Moor Mother), Bohren & der Club of Gore, Animal Collective, clipping., Goat, Injury Reserve, KOKOKO!, Laurel Halo, Low, Muriel Grossmann (Quartet) en upsammy (& Sjoerd Martens).
1
geplaatst: 9 augustus 2022, 19:50 uur
Teunnis schreef:
Keiji Haino.
Een prestatie als je die de afgelopen edities gemist hebt. Volgens mij is ie bijna vast gast bij Le Guess Who. Keiji Haino.
Ik ben ook nog niet echt in de onbekende(re) namen gedoken. Maar wie me tot nu toe positief zijn opgevallen zijn: Keeley Forsyth, Asher Gamedze, Romperayo & Supersilent.
0
geplaatst: 9 augustus 2022, 20:43 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Een prestatie als je die de afgelopen edities gemist hebt. Volgens mij is ie bijna vast gast bij Le Guess Who. Dat zou inderdaad een prestatie zijn. Ik zei ook niet voor niks “nog wat onbekende”, want buiten een of twee optredens op Le Guess Who? (volgens mij twee keer in een samenwerking) heb ik er niet naar geluisterd.
0
geplaatst: 10 augustus 2022, 16:29 uur
Naar mijn weten heeft clipping. sinds 2016 niet meer in Nederland opgetreden, speciaal dus. Ik heb ze in 2016 op Incubate in Tilburg (zo jammer dat dat festival niet meer bestaat!) gezien (ten tijde van Splendor & Misery) en dat was erg goed.
De laatste plaat van Myriam Gendron is ook erg mooi.
De laatste plaat van Myriam Gendron is ook erg mooi.
1
geplaatst: 10 augustus 2022, 22:42 uur
Bloed kruipt waar het niet gaan kan, toch tickets gekocht. Vooralsnog is donderdag wat mij betreft veruit de beste dag met:
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
Low,
Groupe Rtd,
The Master Musicians of Jajouka.
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
Low,
Groupe Rtd,
The Master Musicians of Jajouka.
1
geplaatst: 15 september 2022, 16:29 uur
Flinke worp nieuwe namen: Revealing the full program for Le Guess Who? 2022 - leguesswho.nl
0
geplaatst: 3 oktober 2022, 16:57 uur
Zwammer schreef:
... veel van de geboekte namen erg obscuur/experimenteel van aard zijn. Veel meer dan in eerdere jaargangen.
... veel van de geboekte namen erg obscuur/experimenteel van aard zijn. Veel meer dan in eerdere jaargangen.
Dit vond ik juist enorm meevallen dit jaar.. of ik ben na vele jaren LGW zelf ook experimenteler geworden. Wie zal het zeggen.
Enkele namen die nog niet genoemd zijn: Moundabout (de ontdekking tot nu toe), Coco Maria's dj-set, EXEK (hele vette, repetitieve kraut-achtige post-punk), Grup Ses (traditioneel Turks knip-en plak producties), dub-icoon Dennis Bovell en natuurlijk LGW-muze Cate Le Bon !!
Ook tof dat er (voor het eerst) gewoon jungle te horen is in de vorm van Nia Archives.
Vooral benieuwd wáár alles geboekt zal worden. Grote Zaal tot Hertz tot LE:EN tot WAS tot BASIS tot ....
Gruwelijk veel zin in in elk geval.
0
geplaatst: 3 oktober 2022, 21:45 uur
De nieuwe worp namen is inderdaad veel minder obscuur, dus nu is er wat mij betreft een goede mix tussen namen die voor de minder geoefende luisteraar goed te doen zijn en namen die vrij obscuur van aard zijn. Die cocktail is wat mij betreft altijd zo leuk aan LGW. Erg veel zin in, nog een ruime maand te gaan!
0
geplaatst: 7 oktober 2022, 14:39 uur
Helaas moet Low weer afzeggen.
Program update: Low cancel upcoming shows, including LGW22 - leguesswho.com
Dit keer omdat bij Mimi Parker kanker is geconstateerd.
Low on Instagram: "A message from Alan…"
Program update: Low cancel upcoming shows, including LGW22 - leguesswho.com
Dit keer omdat bij Mimi Parker kanker is geconstateerd.
Low on Instagram: "A message from Alan…"
0
geplaatst: 11 oktober 2022, 07:41 uur
Én Animal Collective...
Benieuwd of ze nog met nieuwe 'big guns' komen of dat ze gaan schuiven. Ben bang voor het laatste...
Benieuwd of ze nog met nieuwe 'big guns' komen of dat ze gaan schuiven. Ben bang voor het laatste...
0
geplaatst: 11 oktober 2022, 08:28 uur
Erg balen ja
.
Het zullen niet de laatste acts zijn die cancellen vanwege covid, visa-perikelen (Brexit) en inflatie. Hoe kan je je daar nou als festival - met veel internationale artiesten - tegen wapenen?
.Het zullen niet de laatste acts zijn die cancellen vanwege covid, visa-perikelen (Brexit) en inflatie. Hoe kan je je daar nou als festival - met veel internationale artiesten - tegen wapenen?
0
geplaatst: 11 oktober 2022, 20:16 uur
Niet denk ik. Zeker niet een toch (relatief) klein festival als Le Guess Who? Het afzeggen van Animal Collective boeit me niet, maar Low vind ik wel heel jammer. Zeker omdat de donderdag nu wat dunnetjes aanvoelt qua bezetting, zeker als ik het afzet tegen de magistrale rij artiesten op vrijdag en zaterdag.
Daarop voortbordurend, hebben jullie nog tips voor de donderdag? Vooralsnog neig ik naar Yaya Bey en Noori & His Dorpa Band, maar ik heb nog niet alles geluisterd.
Daarop voortbordurend, hebben jullie nog tips voor de donderdag? Vooralsnog neig ik naar Yaya Bey en Noori & His Dorpa Band, maar ik heb nog niet alles geluisterd.
0
geplaatst: 16 oktober 2022, 19:08 uur
Edgar18 schreef:
Niet denk ik. Zeker niet een toch (relatief) klein festival als Le Guess Who? Het afzeggen van Animal Collective boeit me niet, maar Low vind ik wel heel jammer. Zeker omdat de donderdag nu wat dunnetjes aanvoelt qua bezetting, zeker als ik het afzet tegen de magistrale rij artiesten op vrijdag en zaterdag.
Naar mijn idee is donderdag de beste dag. Helaas geen Low en Groupe Rtd, maar wel:
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
The Master Musicians of Jajouka,
Lewsberg,
Fulu Miziki Kolektiv,
Noori & His Dorpa Band,
Rats on Rafts,
Alex Cooper.
0
geplaatst: 16 oktober 2022, 19:28 uur
ArnoldusK schreef:
Én Animal Collective....
Én Animal Collective....
Maar die waren toch ook curator?
1
geplaatst: 16 oktober 2022, 21:22 uur
Zaterdag
Mustsees:
Goat
Watkins/Peacock
Geïnteresseerd :
Judgitzu
Injury Reserve
Zondag
Horse Lords
Exek
Otim Alpha
Benieuwd naar tijdschema.
Mustsees:
Goat
Watkins/Peacock
Geïnteresseerd :
Judgitzu
Injury Reserve
Zondag
Horse Lords
Exek
Otim Alpha
Benieuwd naar tijdschema.
0
geplaatst: 17 oktober 2022, 13:00 uur
angelin schreef:
Naar mijn idee is donderdag de beste dag. Helaas geen Low en Groupe Rtd, maar wel:
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
Lewsberg,
Fulu Miziki Kolektiv,
Noori & His Dorpa Band,
Rats on Rafts,
Alex Cooper.
(quote)
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
Lewsberg,
Fulu Miziki Kolektiv,
Noori & His Dorpa Band,
Rats on Rafts,
Alex Cooper.
Ik zou niet zeggen dat donderdag de beste dag is, maar er staan op zich wel leuke (relatief kleine) interessante dingen. Zoals Noori & His Dorpa Band, Alex Cooper, Nia Archives en Jeff Parker.
Afgelopen week weer wat nieuwe namen aangekondigd, als reactie op de uitvallers: Panda Bear & Sonic Boom, Alabaster DePlume, The Bug feat. Flowdan, África Negra, Max Cooper, EIGEN RISICO, Smote en The Brother Moves On.
0
geplaatst: 18 oktober 2022, 21:19 uur
Inmiddels al m'n huiswerk gedaan.
Donderdag:
Use Knife,
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
Lewsberg,
Fulu Miziki Kolektiv,
Noori & His Dorpa Band,
Rats on Rafts,
Alex Cooper.
Zaterdag:
Watkins/Peacock,
Goat,
Judgitzu,
Injury Reserve,
Grup Ses,
Gnod,
Idris Ackamoor,
Speakers Corner Quartet.
Zondag:
Horse Lords,
Gnod,
Exek,
Otim Alpha.
Donderdag:
Use Knife,
Divide/dissolve,
Sote & Tarik Barri,
Lewsberg,
Fulu Miziki Kolektiv,
Noori & His Dorpa Band,
Rats on Rafts,
Alex Cooper.
Zaterdag:
Watkins/Peacock,
Goat,
Judgitzu,
Injury Reserve,
Grup Ses,
Gnod,
Idris Ackamoor,
Speakers Corner Quartet.
Zondag:
Horse Lords,
Gnod,
Exek,
Otim Alpha.
3
geplaatst: 25 oktober 2022, 14:30 uur
Donderdag
18.00 - 18.40 Sote & Tarik Barri, Stadsschouwburg
19.00 - 19.45 Noori & His Dorpa Band, Grote Zaal
19.45 - 21.00 Max Cooper, Ronda
21.00 - 21.50 Lewsberg, Pandora
22.00 - 22.50 Divide & Dissolve, Ronda
23.15 - 00.00 Kmru & Aho Ssan, Hertz
23.50 - 01.00 The Notwist, Ronda
00.45 - 01.45 Fulu Miziki Kolektiv, Pandora
Vrijdag
Simply Red, Ziggodome
Zaterdag
16.30 - 17.15 Flash Amazonas, Le:en
17.15 - 18.45 Quesadilla, Le:en
18.45 - 19.30 Watkins/Peacock, Le:en
20.15 - 20.50 Holy Scum, De Helling
21.45 - 22.45 Idris Ackamoor, Grote Zaal
22.45 - 23.45 Goat, Ronda
Of
22.45 - 23.45 Speakers Corner Quartet, Cloud9
01.20 - 2.20 Injury Reserve, Pandora
Zondag
14.00 - 14.45 Anastasia Coope, Le:en
14.45 - 15.30 Wau Wau Collectief, De Helling
15.30 - 16.15 Maria Reis, Le:en
16.15 - 17.00 Exek, De Helling
17.55 - 18.45 Marina Herlop, Grote Zaal
18.45 - 19.45 Supersilent, Ronda
19.45 - 20.30 Horse Lords, Pandora
20.45 - 21.25 Kee Avil, Hertz
21.30 - 22.30 Gnod, Pandora
Hier en daar wat overlappingen, maar veel artiesten hoef ik niet helemaal te zien.
Donderdag neem ik een vriend mee die nog nooit in Tivoli is geweest.
18.00 - 18.40 Sote & Tarik Barri, Stadsschouwburg
19.00 - 19.45 Noori & His Dorpa Band, Grote Zaal
19.45 - 21.00 Max Cooper, Ronda
21.00 - 21.50 Lewsberg, Pandora
22.00 - 22.50 Divide & Dissolve, Ronda
23.15 - 00.00 Kmru & Aho Ssan, Hertz
23.50 - 01.00 The Notwist, Ronda
00.45 - 01.45 Fulu Miziki Kolektiv, Pandora
Vrijdag
Simply Red, Ziggodome
Zaterdag
16.30 - 17.15 Flash Amazonas, Le:en
17.15 - 18.45 Quesadilla, Le:en
18.45 - 19.30 Watkins/Peacock, Le:en
20.15 - 20.50 Holy Scum, De Helling
21.45 - 22.45 Idris Ackamoor, Grote Zaal
22.45 - 23.45 Goat, Ronda
Of
22.45 - 23.45 Speakers Corner Quartet, Cloud9
01.20 - 2.20 Injury Reserve, Pandora
Zondag
14.00 - 14.45 Anastasia Coope, Le:en
14.45 - 15.30 Wau Wau Collectief, De Helling
15.30 - 16.15 Maria Reis, Le:en
16.15 - 17.00 Exek, De Helling
17.55 - 18.45 Marina Herlop, Grote Zaal
18.45 - 19.45 Supersilent, Ronda
19.45 - 20.30 Horse Lords, Pandora
20.45 - 21.25 Kee Avil, Hertz
21.30 - 22.30 Gnod, Pandora
Hier en daar wat overlappingen, maar veel artiesten hoef ik niet helemaal te zien.
Donderdag neem ik een vriend mee die nog nooit in Tivoli is geweest.
0
geplaatst: 29 oktober 2022, 18:04 uur
Wat is het rustig hier....
Ik ben benieuwd wie wat gaat proberen te zien en heb er heel veel zin in!
Wegens omstandigheden ga ik zaterdag en zondag alleen. Wellicht een biertje doen met iemand?
Ik ben benieuwd wie wat gaat proberen te zien en heb er heel veel zin in!
Wegens omstandigheden ga ik zaterdag en zondag alleen. Wellicht een biertje doen met iemand?
2
geplaatst: 29 oktober 2022, 18:22 uur
Ja, ik kijk ook alvast enorm uit naar LGW?! Ik ga dit jaar alleen op zaterdag en probeer dan uit de losse pols het volgende te zien:
- Masayoshi Fujita
- Muriel Grossmann Quartet
- Moor Mother & billy woods performing 'BRASS'
- Cate Le Bon
- Idris Ackamoor & The Pyramids
- Goat
- billy woods
- KOKOKO!
Behoorlijk ambitieus wellicht en grote kans dat ik ter plekke nog andere keuzes maak, omdat het me tegenvalt, de zaal al vol zit, het gras elders groener lijkt, en wat dies meer zij. Maar normaal gesproken zou ik Muriel, Idris en Goat in elk geval niet willen missen.
- Masayoshi Fujita
- Muriel Grossmann Quartet
- Moor Mother & billy woods performing 'BRASS'
- Cate Le Bon
- Idris Ackamoor & The Pyramids
- Goat
- billy woods
- KOKOKO!
Behoorlijk ambitieus wellicht en grote kans dat ik ter plekke nog andere keuzes maak, omdat het me tegenvalt, de zaal al vol zit, het gras elders groener lijkt, en wat dies meer zij. Maar normaal gesproken zou ik Muriel, Idris en Goat in elk geval niet willen missen.
2
geplaatst: 29 oktober 2022, 19:50 uur
Zoooo. Meeste huiswerk ook gedaan. Vind het nog steeds een van de betere line-ups van de afgelopen zes jaar dat ik ga, met de zaterdag als ultieme climaxdag. Nacht-, U?- en filmprogrammering is ook heerlijk, dus wordt weer heerlijk onderdompelen.
In grote lijnen:
Donderdag : Max Cooper, Lewsberg, Rats on Rafts, Mourning A BLKStar en Nia Archives
Vrijdag: beetje zoeken nog. Mabe Fratti en Staple Jr Singers, Trees Speak en dan misschien nog wachten tot Rival Consoles ?
Zaterdag: vanaf 18:30 tot 1:00 in Tivoli, Grote Zaal en Ronda switchen (echt!) en dan naar EKKO om nog de nacht in te dansen.....
(en dan is er overdag nog een teknofeest naar het schijnt in het Cartesiusgebied)
Zondag: EXEK!, Horse Lords, Panda Bear, GNOD en dan is het wel op gok ik...
In grote lijnen:
Donderdag : Max Cooper, Lewsberg, Rats on Rafts, Mourning A BLKStar en Nia Archives
Vrijdag: beetje zoeken nog. Mabe Fratti en Staple Jr Singers, Trees Speak en dan misschien nog wachten tot Rival Consoles ?
Zaterdag: vanaf 18:30 tot 1:00 in Tivoli, Grote Zaal en Ronda switchen (echt!) en dan naar EKKO om nog de nacht in te dansen.....
(en dan is er overdag nog een teknofeest naar het schijnt in het Cartesiusgebied)
Zondag: EXEK!, Horse Lords, Panda Bear, GNOD en dan is het wel op gok ik...
1
geplaatst: 29 oktober 2022, 21:43 uur
Hier is ook al aardig wat huiswerk gedaan. Grofweg zal het schema er zo uit zien:
- Donderdag: Noori & His Dorp Band, Max Cooper (of Jeff Parker?), Nia Archvies (of The Notwist?)
- Vrijdag: Dos Monos, Dry Cleaning (of Bohren?), Clipping, Rival Consoles
- Zaterdag: Derya Yildirim, Charlotte Adigery, Idris Ackamoor, Billy Woods, Batu
- Zondag: Liv.e, Abdullah Ibrahim, Panda Bear, Oumou Sangaré, The Bug
Zaterdag is de drukste/beste dag. Heb het meeste zin in Rival Consoles.
- Donderdag: Noori & His Dorp Band, Max Cooper (of Jeff Parker?), Nia Archvies (of The Notwist?)
- Vrijdag: Dos Monos, Dry Cleaning (of Bohren?), Clipping, Rival Consoles
- Zaterdag: Derya Yildirim, Charlotte Adigery, Idris Ackamoor, Billy Woods, Batu
- Zondag: Liv.e, Abdullah Ibrahim, Panda Bear, Oumou Sangaré, The Bug
Zaterdag is de drukste/beste dag. Heb het meeste zin in Rival Consoles.
3
geplaatst: 1 november 2022, 12:08 uur
Ik ga dit jaar twee daagjes (dat is er al één meer dan vorig jaar dus goede zaak):
Vrijdag: The Brother Moves On; Personal Trainer; Bohren & Der Club of Gore of They Hate Change/Dry Cleaning; Mabe Fratti; clipping; CURL; Rival Consoles; Dreamcrusher.
Zaterdag: Muriel Grossmann; Moor Mother & billy woods; Cate le Bon; Charlotte Adigéry & Bolis Pupul of Grup Ses; Idris Ackamoor?; Goat; nog een x billy woods?; KOKOKO!; Injury Reserve; Kode9.
Waarschijnlijk zal het neerkomen op de helft van dit, maar goed! Vrijdag probeer ik ook wat van de andere venues te checken, al zal zaterdag toch wel voornamelijk Tivoli worden denk ik.
Vrijdag: The Brother Moves On; Personal Trainer; Bohren & Der Club of Gore of They Hate Change/Dry Cleaning; Mabe Fratti; clipping; CURL; Rival Consoles; Dreamcrusher.
Zaterdag: Muriel Grossmann; Moor Mother & billy woods; Cate le Bon; Charlotte Adigéry & Bolis Pupul of Grup Ses; Idris Ackamoor?; Goat; nog een x billy woods?; KOKOKO!; Injury Reserve; Kode9.
Waarschijnlijk zal het neerkomen op de helft van dit, maar goed! Vrijdag probeer ik ook wat van de andere venues te checken, al zal zaterdag toch wel voornamelijk Tivoli worden denk ik.
3
geplaatst: 6 november 2022, 16:34 uur
Mij iets minder goed kunnen inluisteren dan in voorgaande jaren, maar toch opnieuw een té enthousiaste planning weten te maken die straks gedurende het festival de prullenbak weer in kan.
Donderdag (veel clashes...):
Noori & His Dorpa Band / Asher Gamedze; Jeff Parker; Lewsberg; Divide & Dissolve; Mourning [A[ BLKstar; (hopelijk nog een stukje KMRU & Aho Ssan); Nia Archives; Fulu Miziki
Vrijdag:
Ano Nobi Quartet; Bohren & Der Club of Gore (misschien iets eerder weg voor Sirom); Zs; WaqWaq / clipping; nog geen idee; Lilliane Chlela / Dreamcrusher; BASIS.
Ook wel een leuke dag voor de LE:EN / Helling combi. Hidden Musics presenteert ook een aantal mooie dingen deze dag. Kortom, hier staat niets vast.
Zaterdag:
Dienne; Muriel Grossmann; Moor Mother & billy woods; heel misschien naar de Helling voor oa. GNOD (en anders Cate LeBon en later Cheikha Rabia in Tivoli); stukje Goat; Surya Botofasina, Nate Mercereau, Carlos Niño; bar italia; Injury Reserve.
Zondag:
's middags: De Helling en LE:EN. 's avonds: Supersilent; Abdullah Ibrahim (spijtig geen Horse Lords dus voor mij); Kee Avil; GNOD; The Bug.
Donderdag (veel clashes...):
Noori & His Dorpa Band / Asher Gamedze; Jeff Parker; Lewsberg; Divide & Dissolve; Mourning [A[ BLKstar; (hopelijk nog een stukje KMRU & Aho Ssan); Nia Archives; Fulu Miziki
Vrijdag:
Ano Nobi Quartet; Bohren & Der Club of Gore (misschien iets eerder weg voor Sirom); Zs; WaqWaq / clipping; nog geen idee; Lilliane Chlela / Dreamcrusher; BASIS.
Ook wel een leuke dag voor de LE:EN / Helling combi. Hidden Musics presenteert ook een aantal mooie dingen deze dag. Kortom, hier staat niets vast.
Zaterdag:
Dienne; Muriel Grossmann; Moor Mother & billy woods; heel misschien naar de Helling voor oa. GNOD (en anders Cate LeBon en later Cheikha Rabia in Tivoli); stukje Goat; Surya Botofasina, Nate Mercereau, Carlos Niño; bar italia; Injury Reserve.
Zondag:
's middags: De Helling en LE:EN. 's avonds: Supersilent; Abdullah Ibrahim (spijtig geen Horse Lords dus voor mij); Kee Avil; GNOD; The Bug.
1
geplaatst: 8 november 2022, 13:58 uur
Ik ben er ook het gehele weekend. Paar dingen waar ik alvast naar uitkijk: Noori & His Dorpa Band, Valentín Clastrier, Nancy Mounir en Use Knife. En nu zie ik ook Sarathy Korwar ineens in de timetable staan op de donderdag (ja ho effe, alsof de keuze tussen Mourning {A} BLKstar en KMRU & Aho Ssan niet al moeilijk genoeg was...) 

1
geplaatst: 8 november 2022, 18:40 uur
Ik wil heen, nu nog een ticket fixen
voor nu in ieder geval inzetten voor de zaterdag
voor nu in ieder geval inzetten voor de zaterdag
1
geplaatst: 8 november 2022, 21:36 uur
Present, voor het hele weekend. Mijn programma ben ik nog bij elkaar aan het luisteren, maar bij clipping. en billy woods ben ik in ieder geval present.
De donderdag lijkt te worden: Jeff Parker - Divide and Dissolve - Mourning [A] BLKstar (of toch Limen?!) - Nia Archives
De donderdag lijkt te worden: Jeff Parker - Divide and Dissolve - Mourning [A] BLKstar (of toch Limen?!) - Nia Archives
1
geplaatst: 9 november 2022, 19:46 uur
Masimo schreef:
En nu zie ik ook Sarathy Korwar ineens in de timetable staan op de donderdag (ja ho effe, alsof de keuze tussen Mourning {A} BLKstar en KMRU & Aho Ssan niet al moeilijk genoeg was...)
En nu zie ik ook Sarathy Korwar ineens in de timetable staan op de donderdag (ja ho effe, alsof de keuze tussen Mourning {A} BLKstar en KMRU & Aho Ssan niet al moeilijk genoeg was...)
Absurde clash inderdaad. Mourning [A] BLKstar en KMRU & Aho Ssan stonden al in mijn top 10 must-sees en nu komt Sarathy Korwar er nog eens bij. Beetje balen. Ga toch voor die eerste in dit geval. Cancelden hun optreden bij Metropolis eerder dit jaar, dus deze herkansing laat ik niet op mijn buik schrijven. Misschien dat ik alleen wel ietsjes eerder vertrek om een leuk stukje van Limen te zien.
1
geplaatst: 10 november 2022, 17:44 uur
Ik ben er ook het hele weekend. Voor mij is het (mogelijk aan verandering onderhevige) plan voor vanavond: Noori & His Dorpa Band, Jeff Parker, Divide and Dissolve, Sarathy Korwar en dan kijk ik nog wel waar ik zin in heb.
* denotes required fields.