Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2014, 22:26 uur
Wild Beasts zou tof zijn! Er kwamen net op 3voor12 wat vervormde namen voorbij, zometeen alle namen. Ik hoorde in ieder geval James Blake, Midlake en The 1975.
0
geplaatst: 20 maart 2014, 22:39 uur
0
geplaatst: 20 maart 2014, 22:42 uur
Mwah. James Blake, MO en Wild Beasts zijn wel mooie namen. Lijkt me wel duidelijk dat Franz Ferdinand dus inderdaad headliner is, Lykke Li zal daar wel onder staan.
0
geplaatst: 20 maart 2014, 22:52 uur
Ik ben blij met James Blake, MØ, Wild Beasts, Midlake, Lykke Li en Lyla Foy. 

0
geplaatst: 20 maart 2014, 23:11 uur
Gloeilamp schreef:
Mwah. James Blake, MO en Wild Beasts zijn wel mooie namen. Lijkt me wel duidelijk dat Franz Ferdinand dus inderdaad headliner is, Lykke Li zal daar wel onder staan.
Headliners zijn (vooralsnog) denk ik Interpol, Franz Ferdinand en Elbow. Die staan op de site ook bij alle dagen als eerste vermeld.
Elbow zal ook wel een headliner blijven, maar het is nog afwachten of er nog iets headlinerwaardigers dan Interpol of Franz Ferdinand toegevoegd zal of zullen worden.
0
geplaatst: 21 maart 2014, 00:52 uur
Een beetje een simpele denkwijze, maar misschien zit er nog wat in: ik denk dat er in ieder geval nog één grote naam à la Elbow, Lykke Li en Pixies komt, aangezien het festival 3 dagen duurt, er nu 5 namen zijn en 5 redelijk ondeelbaar is door 3; 6 grote namen zou logischer zijn.
Overigens erg blij met James Blake; Lykke Li en Wild Beasts moet ik nu maar eens goed gaan uitchecken.
Overigens erg blij met James Blake; Lykke Li en Wild Beasts moet ik nu maar eens goed gaan uitchecken.
0
geplaatst: 21 maart 2014, 08:45 uur
Nou, om Lykke Li na één hitje al meteen een grote naam te noemen?
Als Blaudzun erbij zou komen zou dat al een grotere naam zijn.
Als Blaudzun erbij zou komen zou dat al een grotere naam zijn.
0
geplaatst: 21 maart 2014, 09:10 uur
Door BKS wordt ze als een headliner beschouwd; Twitter / BKSfestival: @tomdpp Samen met 68 anderen ...
0
Lasers
geplaatst: 21 maart 2014, 13:53 uur
Heeft de organisatie vermeld dat hiphop een minder belangrijke stroming is dit jaar? Tot nu toe staat er niet zo gek veel of zie ik iets over het hoofd.
0
geplaatst: 21 maart 2014, 14:38 uur
Maydien, Oddisee, Young Fathers.. veel verder kom ik zo uit het hoofd ook niet. Dus inderdaad, dat is nog niet heel veel. Maar, we wachten natuurlijk nog op de bevestiging van Kendrick Lamar
.
.
0
geplaatst: 24 maart 2014, 11:03 uur
Ik wil dit jaar ook weer graag naar Best Kept Secret, die namen zijn weererg fijn.
Misschien is het een idee om met iedereen die mee wil met een Musicmeter groep even mij een privebericht stuurt of het hier aangeeft. Dan kunnen we eem facebookgroep of whatsappgroep aanmaken om dingen te overleggen als over dde camping een de reis ernaar toe.
Misschien is het een idee om met iedereen die mee wil met een Musicmeter groep even mij een privebericht stuurt of het hier aangeeft. Dan kunnen we eem facebookgroep of whatsappgroep aanmaken om dingen te overleggen als over dde camping een de reis ernaar toe.
0
geplaatst: 24 maart 2014, 17:33 uur
Heey Jan,
Heb je whatsapp? Dat is wel handig misschien. Vorig jaar hadden we een bungalow. Maar ik vind camping eigenlijk wel prima. Ik denk dat we binnenkort wel kaarten kunnen bestellen dan als de groep rond is.
Heb je whatsapp? Dat is wel handig misschien. Vorig jaar hadden we een bungalow. Maar ik vind camping eigenlijk wel prima. Ik denk dat we binnenkort wel kaarten kunnen bestellen dan als de groep rond is.
0
geplaatst: 24 maart 2014, 18:02 uur
Ik had het al gezegd geloof ik, maar ik heb zelf al een weekendticket+overnachting. Dus ik volg de groep dan op het festival, als dat geen probleem is.
0
geplaatst: 24 maart 2014, 18:19 uur
Ik heb geen whatsapp, wel facebook. De bungalowtickets zijn ook al uitverkocht geloof ik en ik moet mijn ticket nog aanschaffen dus voor mij zal het sowieso camping worden.
0
geplaatst: 25 maart 2014, 11:08 uur
Dat bericht was eigenlijk naar jou als privébericht bedoeld Jan.
Als iedereen die geïnteresseerd is even zijn naam en achternaam doorgeeft privé, dan maak ik een facebookgroep aan zodat we hier verder niet de boel vol hoeven te spammen.
En Reinier. We kunnen anders wel iedere dag een tijd afspreken dat wij naar het festival lopen. En dan kunnen we voor de ingang meeten. Ook weet ik uit ervaring dat het bereik verrassend goed is op BKS, dus het zal geen probleem moeten zijn elkaar te vinden.
Voor de camping heb ik nu dan in ieder geval Jan en Sam.
Verder hebben Arrie en Oepsje ook aangegeven om te meeten. Maar willen jullie ook de camping erbij?
Als iedereen die geïnteresseerd is even zijn naam en achternaam doorgeeft privé, dan maak ik een facebookgroep aan zodat we hier verder niet de boel vol hoeven te spammen.
En Reinier. We kunnen anders wel iedere dag een tijd afspreken dat wij naar het festival lopen. En dan kunnen we voor de ingang meeten. Ook weet ik uit ervaring dat het bereik verrassend goed is op BKS, dus het zal geen probleem moeten zijn elkaar te vinden.
Voor de camping heb ik nu dan in ieder geval Jan en Sam.
Verder hebben Arrie en Oepsje ook aangegeven om te meeten. Maar willen jullie ook de camping erbij?
0
geplaatst: 25 maart 2014, 11:19 uur
Ik ga met een groep niet-Musicmeteraars naar BKS (gewoon op de camping), op het terrein sluit ik me wel aan bij wat meetupjes.
0
geplaatst: 25 maart 2014, 20:56 uur
Snoeperd schreef:
Ook weet ik uit ervaring dat het bereik verrassend goed is op BKS, dus het zal geen probleem moeten zijn elkaar te vinden.
Huh huh huh, ik was vorig jaar drie dagen letterlijk onbereikbaar via mijn mobiel omdat het bereik zo slecht was, raar dat het bij jou wel werkte.Ook weet ik uit ervaring dat het bereik verrassend goed is op BKS, dus het zal geen probleem moeten zijn elkaar te vinden.
0
geplaatst: 26 maart 2014, 14:47 uur
Vaak ligt dat ook een beetje aan je provider. Maar zelfs mijn 3g netwerk werkte perfect. En smsjes kwamen misschien soms wat later aan, maar bij mij ging het afspreken en meeten erg goed.
0
geplaatst: 26 maart 2014, 22:00 uur
Snoeperd ik sta gewoon 3 dagen op de camping dus alle tijd om een keer te meeten lijkt me!
0
geplaatst: 28 maart 2014, 11:14 uur
Het hele lijstje:
The War On Drugs, Forest Swords, Catfish and the Bottlemen, Pins, Samaris, Starslinger, Telegram.
The War On Drugs, Forest Swords, Catfish and the Bottlemen, Pins, Samaris, Starslinger, Telegram.
0
geplaatst: 28 maart 2014, 11:41 uur
Was dat alles of komen er nog een paar namen?
edit: laat maar, er komen er blijkbaar nog 10 à 12
edit: laat maar, er komen er blijkbaar nog 10 à 12
0
geplaatst: 29 maart 2014, 13:00 uur
Ok met de een-na-laatste toevoeging en nu Forest Swords en The War on Drugs ben ik er toch van overtuigd dat ik er dit jaar ook weer te vinden ben...
0
geplaatst: 29 maart 2014, 13:23 uur
Als ze Modest Mouse nou nog voor de zondag kunnen regelen ben ik wel tevreden.
* denotes required fields.