Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 21 februari 2014, 09:33 uur
Ik zag het ook net! Waar is de cheeremoticon gebleven als je hem nodig hebt?
0
geplaatst: 21 februari 2014, 10:35 uur
Voor wie geen zin in zo'n filmpje heeft:
Angus & Julia Stone, Slowdive, Factory Floor, Miles Kane, Moss, The Horrors, together PANGEA, Archie Bronson Outfit, Ballet School, Bombay Show Pig, Jessy Lanza, Night Beats, Roosevelt, Ry X, September Girls, The Bots, To Kill A King and Young Fathers have been added to the Best Kept Secret festival 2014 line-up.
Mooie toevoegingen.
Angus & Julia Stone, Slowdive, Factory Floor, Miles Kane, Moss, The Horrors, together PANGEA, Archie Bronson Outfit, Ballet School, Bombay Show Pig, Jessy Lanza, Night Beats, Roosevelt, Ry X, September Girls, The Bots, To Kill A King and Young Fathers have been added to the Best Kept Secret festival 2014 line-up.
Mooie toevoegingen.
0
geplaatst: 21 februari 2014, 12:31 uur
Zitten een paar fijne namen bij. De line-up wordt steeds beter.
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 februari 2014, 15:33 uur
Mwa. Slowdive en Nils Frahm zijn de enige namen die ik echt zou willen zien. Of nee, haal Nils Frahm maar weg, past niet in festivalsfeer. Caribou live is ook wel vet, en Young Fathers best interessant. Maar verder...
0
geplaatst: 21 februari 2014, 19:40 uur
Cygnus schreef:
Archie Bronson Outfit, .
Archie Bronson Outfit, .
Even las ik Action Bronson. Dan had ik meteen een dagticket aangeschaft. Maar misschien dat ik er alsnog een koop voor Young Fathers.
0
geplaatst: 21 februari 2014, 23:13 uur
Ik denk dat je nog wel een goede hiphopnaam kan verwachten de volgende updates, want daar staat nog bar weinig van geprogrammeerd. Hopelijk Kendrick Lamar
0
geplaatst: 22 februari 2014, 00:38 uur
er staat nu al meer hiphop dan vorig jaar geprogrammeerd, dat juich ik alleen maar toe trouwens.
Voor mij mogen er vooral nog een paar elektronische namen bij. Moderat, Four Tet, John Talabot fzo
Voor mij mogen er vooral nog een paar elektronische namen bij. Moderat, Four Tet, John Talabot fzo
0
geplaatst: 22 februari 2014, 17:27 uur
Voor mij mogen er zowel wat electronische namen (four tet, scuba, machinedrum) als hiphop namen (kendrick lamar, killer mike, bike for three!) bij. Hozier en George Barnett zie ik ook graag komen.
Tot nu toe wel al een uitstekende line-up trouwens!
Tot nu toe wel al een uitstekende line-up trouwens!
0
geplaatst: 22 februari 2014, 17:58 uur
De laatste update trekt me dan denk ik toch over de streep. Angus & Julia Stone, Interpol, Elbow... heb ze al eens eerder gezien, maar dit kan ik toch niet laten schieten.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 11:27 uur
Zijn er toevallig dit jaar ook weer mensen die samen willen gaan naar Best Kept Secret hier op de site. Mijn vriendengroep wil 2ehands kaartjes voor Rock Werchter scoren maar dat geld heb ik niet en ik vertrouw het niet. En zelf vind ik de lineup van Best Kept Secret toch wat interessanter.
Vorig jaar was het erg gezellig met de Musicmetergroep dus misschien is het leuk om dat dit jaar weer te doen?
Vorig jaar was het erg gezellig met de Musicmetergroep dus misschien is het leuk om dat dit jaar weer te doen?
0
geplaatst: 26 februari 2014, 12:09 uur
Ik ga dit jaar sowieso opnieuw, wellicht met enkele niet-mume vrienden. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus altijd welkom hoor
0
geplaatst: 26 februari 2014, 13:46 uur
Snoeperd schreef:
Zijn er toevallig dit jaar ook weer mensen die samen willen gaan naar Best Kept Secret hier op de site. Mijn vriendengroep wil 2ehands kaartjes voor Rock Werchter scoren maar dat geld heb ik niet en ik vertrouw het niet. En zelf vind ik de lineup van Best Kept Secret toch wat interessanter.
Slowdive komt dus ik overweeg het zeker.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 14:01 uur
Oké mooi
. Dan ga ik dit jaar toch ook weer een kaartje aanschaffen. De headliners vind ik misschien wat minder dan vorig jaar, maar over het geheel vind ik de lineup van dit jaar misschien wel beter.
Vorig jaar zaten we met een groepje in een bungalow, maar voor dit jaar vind ik de camping ook prima.
. Dan ga ik dit jaar toch ook weer een kaartje aanschaffen. De headliners vind ik misschien wat minder dan vorig jaar, maar over het geheel vind ik de lineup van dit jaar misschien wel beter.Vorig jaar zaten we met een groepje in een bungalow, maar voor dit jaar vind ik de camping ook prima.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 14:09 uur
Ik ga in mijn uppie, dus als er een Musicmeter groep komt zou ik me daar best bij willen aansluiten.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 14:14 uur

Ik ga graag met iemand waarmee ik de nummer 1 van mijn top 10 deel.
Vorig jaar deden we ook een meeting, maar die liep een beetje in de soep, al waren we uiteindelijk nog met best een grote groep.
En als we met een groepje zouden kunnen gaan van 4 tot 6 personen en dan kunnen we de rest wel meeten op het festival.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 21:26 uur
Great minds think alike zullen we maar zeggen
. Ik heb met mijn ouders een bungalow in de buurt (het is niet echt rock en roll, ik weet het) dus ik zie de mume'ers dan wel op het festival.
. Ik heb met mijn ouders een bungalow in de buurt (het is niet echt rock en roll, ik weet het) dus ik zie de mume'ers dan wel op het festival.
0
geplaatst: 18 maart 2014, 22:31 uur
Snoeperd schreef:
Count me in, ik ben waarschijnlijk de enige van mijn vriendengroep die al gedaan heeft met examens en ik zou er zeer graag weer bij zijn dit jaar, dus een mume-groep voor de lonely souls zou echt super zijn.
0
geplaatst: 18 maart 2014, 23:39 uur
Snoeperd schreef:

Vorig jaar deden we ook een meeting, maar die liep een beetje in de soep, al waren we uiteindelijk nog met best een grote groep.
En als we met een groepje zouden kunnen gaan van 4 tot 6 personen en dan kunnen we de rest wel meeten op het festival.

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook weer bij Joep! Hurricane/Southside gaat nog niet lukken dit jaar, dus BKS is weer een mooie optie. Prima programma ook tot nu toe

0
geplaatst: 19 maart 2014, 22:07 uur
Ik ben er ook weer bij. De meeting vorig jaar beetje misgelopen maar lijkt me wel leuk!
0
geplaatst: 20 maart 2014, 16:07 uur
Gokje... London Grammar, James Blake, The War on Drugs, Midlake, Lykke Li, Passenger, Blood Red Shoes
0
geplaatst: 20 maart 2014, 17:11 uur
Als dat waar is doe ik een vreugdedansje. Vergeet ook Deap Vally niet. Net als Lykke Li hebben zij zichzelf al bevestigd. Tussen 10 en 11 uur 's avonds weten we meer.
0
geplaatst: 20 maart 2014, 19:14 uur
Ik gok/hoop op o.a. Wild Beasts, Blood Red Shoes en Band of Skulls.
* denotes required fields.