Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2015, 14:38 uur
Morgen de bekendmaking van de eerste namen en het openen van de kaartverkoop! 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 07:27 uur
https://fbcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-0/10268558_849638455097742_8682839494729917560_n.png?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=031c9ec1f9518525470ecd883dd3165a&oe=555CF03C&__gda__=1431218262_91f288980bb76ffe9c6c060ef64e7a0b
Toch een beetje teleurgesteld, al zitten er net genoeg interessante namen bij om me geboeid te laten met alt-J (wordt dan wel de derde keer dat ik ze live zie), Earl Sweatshirt, SOHN, Death Cab for Cutie, First Aid Kit, Strand of Oaks en Wolf Alice.
Toch een beetje teleurgesteld, al zitten er net genoeg interessante namen bij om me geboeid te laten met alt-J (wordt dan wel de derde keer dat ik ze live zie), Earl Sweatshirt, SOHN, Death Cab for Cutie, First Aid Kit, Strand of Oaks en Wolf Alice.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 4 februari 2015, 07:38 uur
Ik word er juist heel blij van. Goede balans tussen grote gestevigde namen(HALLO JESUS AND THE MARY CHAIN FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF) en prachtig kleiner spul(waxatachee, pissed jeans, future brown, kate tempest en Daniel Ramano). De prijs is nog steeds netjes en ze vinden net de lijn zover tussen publiekstrekkers en publiekondekkers(tjah ik weet geen betere naam).
0
geplaatst: 4 februari 2015, 07:40 uur
Dit is lekker wakker worden zeg! Hier ga ik de oversteek wel voor maken 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 08:13 uur
Jammer, ik mis een headliner die ik echt wil zien. Geen The Strokes of die kleine kans op Sufjan. Gaat het stormlopen? Ik denk het niet. Wat zou voor de vertraging hebben gezorgd?
0
geplaatst: 4 februari 2015, 08:17 uur
Staan wel een paar leuke dingen tussen zoals Johny Greenwood en Strand of Oaks. Qua headliners is het wat magertjes.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 08:43 uur
De grote namen vallen inderdaad wat tegen maar als geheel is het weer fijn. The Jesus & Mary Chain, Johnny Greenwood en Daniel Romano zijn de fijnste positieve verrassingen voor mij.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 09:35 uur
Hallo, Libertines geen grote naam? Ik vind het echt heel jammer dat ik dan in Engeland zit voor excursie. Die had ik wel heel graag nog een keer willen zien.
Vind alleen Alt-J een beetje slap van ze, die stonden er twee jaar geleden ook al.
Vind alleen Alt-J een beetje slap van ze, die stonden er twee jaar geleden ook al.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 09:43 uur
Neuh, The Libertines boeien me samen met Noel Gallagher echt heel weinig (wat twee van de drie headliners maakt). Samen met Chet Faker, Future Islands, The Vaccines (!) als semi-headliners daarnaast zijn zij de reden dat ik niet bepaald sta te springen.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 09:50 uur
Dit zijn wel heel teleurstellende namen.. down the rabbit hole!!
0
geplaatst: 4 februari 2015, 09:55 uur
Leuke lijst. OFF! en Pissed Jeans kunnen volgens mij niet tegenvallen.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 09:55 uur
Vind alle drie de headliners ronduit slecht, maar verder staat er wel weer genoeg leuks. Dus ik denk dat ik toch wel weer in Hilvarenbeek te vinden ben van de zomer.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 10:01 uur
Wat een ongelooflijk geweldige line-up. Nu wil ik echt heel graag. Krijg waarschijnlijk alleen niemand uit mijn vriendengroep zo ver om een heel weekend te gaan.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 10:10 uur
Ja, leuke line-up, maar nu staan er vooral bands op de affiche waarvan ik denk 'die zou ik zeker willen zien als ik daar eenmaal ben'. Ik mis echte kleppers.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 10:17 uur
Hetzelfde hier, buiten The Jesus and Mary Chain en The Tallest Man On Earth geen namen die ik absoluut wil zien. En oja Ariel Pink en METZ nog.
Maar ik heb een voorkeur voor Down The Rabbit Hole, dat is zeker.
Maar ik heb een voorkeur voor Down The Rabbit Hole, dat is zeker.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 10:19 uur
Hier wel iemand die enthousiast is en dan met name vanwege Noel Gallagher, ik kon geen kaarten bemachtigen voor Tivoli, en Death Cab for Cutie!! Beiden nog nooit live gezien en DCFC vind ik al 100 jaar geweldig.
Royal Blood en Alt-J zijn leuke namen maar zal ik tegen die tijd beiden twee keer vrij recent gezien hebben.
Verder zie ik nog wel meer leuke namen zoals SOHN, Jonny Greenwood, Ariel Pink, METZ en Eagulls. Ik ga hier zeker weer heen want het festival is sowieso geweldig. DTRH heb ik trouwens ook al kaarten voor.
Royal Blood en Alt-J zijn leuke namen maar zal ik tegen die tijd beiden twee keer vrij recent gezien hebben.
Verder zie ik nog wel meer leuke namen zoals SOHN, Jonny Greenwood, Ariel Pink, METZ en Eagulls. Ik ga hier zeker weer heen want het festival is sowieso geweldig. DTRH heb ik trouwens ook al kaarten voor.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 11:55 uur
Wow, dit is echt al heel vet. Als mijn examens nog niet gedaan zijn ga ik wenen denk ik, want anders ga ik zeker. Op zondag staat zoveel moois dat er al bijna zeker overlappingen gaan zijn.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 12:03 uur
https://fbcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-0/10268558_849638455097742_8682839494729917560_n.png?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=031c9ec1f9518525470ecd883dd3165a&oe=555CF03C&__gda__=1431218262_91f288980bb76ffe9c6c060ef64e7a0b
Van de 3 headliners wordt ik niet zo heel wild net als vorig jaar, maar de namen die daaronder staan stemmen me voorlopig meer dan tevreden. Fijn om Death Cab for Cutie, Mew en Wolf Alice eindelijk eens live te kunnen zien. Mijn all-time favorieten First Aid Kit en The Tallest Man on Earth zie ik graag nog eens. En Ariel Pink, Strand of Oaks, SOHN, Eagulls en The Jesus & Mary Chain gaan waarschijnlijk ook niet tegenvallen.
Van de 3 headliners wordt ik niet zo heel wild net als vorig jaar, maar de namen die daaronder staan stemmen me voorlopig meer dan tevreden. Fijn om Death Cab for Cutie, Mew en Wolf Alice eindelijk eens live te kunnen zien. Mijn all-time favorieten First Aid Kit en The Tallest Man on Earth zie ik graag nog eens. En Ariel Pink, Strand of Oaks, SOHN, Eagulls en The Jesus & Mary Chain gaan waarschijnlijk ook niet tegenvallen.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 4 februari 2015, 12:18 uur
Ik vond down the lowlands hole echt vreselijk vorig jaar, matig geluid en vooral een geforceerde sfeer dus voor mij word het weer bks
0
geplaatst: 4 februari 2015, 13:25 uur
Voor mij ook te weinig boeiende namen. Heb een beetje hetzelfde gevoel als ArthurDZ heeft.
Jesus & The Mary Chain, METZ, Pissed Jeans en Ariel Pink zou ik wel willen zien, maar of dat genoeg is? Misschien genoeg om voor de vrijdag te kiezen.
edit: maar er worden natuurlijk 35 artiesten nog bekend gemaakt!
Jesus & The Mary Chain, METZ, Pissed Jeans en Ariel Pink zou ik wel willen zien, maar of dat genoeg is? Misschien genoeg om voor de vrijdag te kiezen.
edit: maar er worden natuurlijk 35 artiesten nog bekend gemaakt!
0
geplaatst: 4 februari 2015, 14:49 uur
Die line up valt wel erg tegen, bijna niks dat ik wil zien staat er.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 15:36 uur
Idem. Vooral de grote namen zijn niks. Maar bovenal valt het me tegen dat er op dit moment bijna alleen nog maar (indie)rock tussen staat.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 16:22 uur
Als er op deze poster bijna niks staat wat je wilt zien kan je misschien concluderen dat BKS gewoon niet in jouw genre boekt. Maar voor iedereen die niet vies is van een beetje indie rock/pop en wat scherpe randjes hier en daar zal er toch wel genoeg tussen moeten zitten zou ik zo zeggen. Vooral qua hiphop en elektronisch mag er nog wel wat bij wat mij betreft. En ik hoop nog wat namen als Ought, Viet Cong en Mikal Cronin te gaan zien in de volgende worp(en). Ik ben sowieso wel weer op BKS te vinden deze zomer, dat is zeker.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 16:54 uur
Joerii schreef:
Dat vind ik dan weer erg matige namen. Daarnaast ben ik niet zo van het vlotten bouwen.
Echt een ijzersterk begin van BKS. Namen als The Libertines, The Jesus and Mary Chain, The Tallest Man on Earth, Pissed Jeans, DCFC, Jonny Greenwood, Mew, Future Islands, Waxahatchee, BADBADNOTGOOD en Liima zorgen er wel voor dat ik weer naar Hilvarenbeek af zal reizen.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:08 uur
Linius schreef:
Als er op deze poster bijna niks staat wat je wilt zien kan je misschien concluderen dat BKS gewoon niet in jouw genre boekt.
Nou, volgens mij kan ik prima zeggen dat het festival in mijn genre boekt, aangezien de vorige twee edities zo ongeveer de ideale line-up voor mij hadden, maar dit jaar hebben ze gewoon net de matigste bands uit die hoek gekozen. Qua één-man-met-gitaarfolk vind ik The Tallest Man On Earth nogal saai in z'n genre, terwijl ik er normaal gesproken bepaald niet vies van ben, en als ze een springerig Brits bandje willen programmeren, heb ik ongeveer iedere band liever dan The Vaccines. Nogmaals niet helemaal dramatisch, deze line-up, en puur voor het gezelligheidsniveau (vrienden gaan ook) en het feit dat er vast wel weer geweldige ontdekkingen bij zullen zitten (ik ken lang niet alles) ga ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook wel, maar ik hoop wel echt dat de volgende aankondiging wat meer te bieden heeft.Als er op deze poster bijna niks staat wat je wilt zien kan je misschien concluderen dat BKS gewoon niet in jouw genre boekt.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:30 uur
De onderkant van het affiche is zoals gebruikelijk uitstekend in orde maar 'de grote namen' worden wel ieder jaar wat minder.
2013: AM, Damien Rice, Sigur Ros, Portishead, Alt-J,
2014: Pixies, FF, Elbow, Interpol, The War on Drugs, Angus & Julia Stone.
Daar steekt 2015 dan toch helaas wel erg schraal bij af...
2013: AM, Damien Rice, Sigur Ros, Portishead, Alt-J,
2014: Pixies, FF, Elbow, Interpol, The War on Drugs, Angus & Julia Stone.
Daar steekt 2015 dan toch helaas wel erg schraal bij af...
* denotes required fields.