Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2013, 19:24 uur
Ik zie ook liever The National. Maar The XX vind ik ook prima, het zouden allebei mooie headliners zijn.
0
geplaatst: 9 februari 2013, 15:10 uur
Ik vraag me af of Crystal Castles naar Best Kept Secret komen. Die kans is er wel, rond die tijd zitten ze in Noorwegen dacht ik. Maar de kans op Rock Werchter is jammer genoeg groter.
0
geplaatst: 9 februari 2013, 15:12 uur
Gloeilamp schreef:
Stuur The XX, Schoolboy Q, John Talabot, El-P, Radical Face, Earl Sweatshirt, Killer Mike, The Tallest Man on Earth, P.O.S. en Michael Kiwanuka maar door! Wát een sterke line-up!
Oja, en Danny Brown voor Rob!
Stuur The XX, Schoolboy Q, John Talabot, El-P, Radical Face, Earl Sweatshirt, Killer Mike, The Tallest Man on Earth, P.O.S. en Michael Kiwanuka maar door! Wát een sterke line-up!

Oja, en Danny Brown voor Rob!
Damn, ja, zou wel super zijn. Ik denk dat Grimes sowieso op Best Kept Secret staat, echt zo'n 90% kans. Hoop trouwens ook immens hard op Death Grips.
Ik ga nu even tickets kopen.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 13:15 uur
Mij kunnen de namen niet zo veel boeien eigenlijk, het gaat me vooral om de grasmat.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 14:13 uur
Een schone festival omgeving is mij ook wel wat waard anders. En goed publiek, niet alleen maar zatte mensen. Dat zou een domper zijn.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 19:23 uur
Snoeperd schreef:
Mij kunnen de namen niet zo veel boeien eigenlijk, het gaat me vooral om de grasmat.
héé lache. Ik hoop wel dat Linius serieus is, want zo zie ik het anders wel echt. Dus wat hij zegt.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 20:06 uur
Wauw, wat een line-up
, en het is niet eens zo ver weg.
De kans bestaat dat ik hier ook naar toe ga, de boel is nog niet uitverkocht zie ik, maar ik moet eerst wat vrienden meekrijgen, en mijn ouders toestemming afdwingen
, en het is niet eens zo ver weg.De kans bestaat dat ik hier ook naar toe ga, de boel is nog niet uitverkocht zie ik, maar ik moet eerst wat vrienden meekrijgen, en mijn ouders toestemming afdwingen

0
geplaatst: 11 februari 2013, 23:19 uur
Ik heb een serieus gerucht opgepikt dat Calexico binnenkort bekend gemaakt gaat worden als act. Niet dat ik daar erg warm van word, maar goed.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 07:30 uur
Giel Beelen heeft het net over BKS gehad op 3FM. Hij noemde de namen van Tyler, the Creator, Mozes & The Firstborn en Two Door Cinema Club.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 09:08 uur
En ja hoor, nieuwe namen 
+ Two Door Cinema Club, Agnes Obel, Indians, The History of Apple Pie, Macklemore & Ryan Lewis, Mozes And The Firstborn, Mikhael Paskalev en Tyler, The Creator

+ Two Door Cinema Club, Agnes Obel, Indians, The History of Apple Pie, Macklemore & Ryan Lewis, Mozes And The Firstborn, Mikhael Paskalev en Tyler, The Creator
0
geplaatst: 13 februari 2013, 10:19 uur
Het album van Indians wilde ik al beluisteren. Verder is Tyler, The Creator een uitstekende toevoeging. Met Agnes Obel heb ik helaas weinig en Two Door Cinema Club vind ik wat jammer van het budget. Lijkt mij trouwens ook niet zo'n publiekstrekker.
Verder heel wat onbekende namen, waarbij ik gek genoeg vanwege mogelijke overlapping wat huiverig voor ben om in te verdiepen
Verder heel wat onbekende namen, waarbij ik gek genoeg vanwege mogelijke overlapping wat huiverig voor ben om in te verdiepen

0
geplaatst: 13 februari 2013, 10:38 uur
Dat soort namen ga ik meestal pas checken als ik weet op welke tijdstippen ik nog geen band heb die ik wil zien met het blokkenschema bij de hand dus 
Verder geen spectaculair rijtje namen, maar het kan niet altijd feest zijn.

Verder geen spectaculair rijtje namen, maar het kan niet altijd feest zijn.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 10:45 uur
Het is nog wachten op de headliner voor zaterdag. Vast een band die zijn schema nog niet bekend wil/mag maken (The National). Ik had gedacht dat Phoenix erbij zou komen.
Daarnaast hoop ik vooral nog op een paar bekende singer-songwriters.
Daarnaast hoop ik vooral nog op een paar bekende singer-songwriters.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 10:50 uur
Een headliner erbij voor de zaterdag zou je nog mogen verwachten lijkt me zo. Alt-J en TDCC zou te mager zijn, zeker als je dat naast de zondag legt. The National en Nick Cave staan nog steeds het hoogst op mijn verlanglijstje voor die spot.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 10:58 uur
Bij de nieuwe namen zit er op Two Door Cinema Club (geinige band) na niks voor mij bij. Ik wacht op meer namen.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 11:14 uur
Ofei en Tyler mochten van mij zeker op de zondag staan, die vrijdag begint er ook al leuk uit te zien 

0
geplaatst: 13 februari 2013, 11:42 uur
Tyler is heel erg slecht live en Ryan Lewis & Macklemore vind ik toch een beetje nichtenhop.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 11:50 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Tyler is heel erg slecht live
Tyler is heel erg slecht live
Qua rapkwaliteiten misschien wel, maar zijn z'n liveshows niet erg intens? Al zal dat op een festival wel tegenvallen.
en Ryan Lewis & Macklemore vind ik toch een beetje nichtenhop.
Niet geheel mee oneens
Verre van, eigenlijk.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 12:07 uur
Ja, heb ook gehoord dat Tyler immens wild is en ook al heeft het publiek nog nooit van hem gehoord, ze worden direct meegesleurd enzo. Maar goed, Agnes Obel is wel ok, en Indians wou ik ook al eens gaan beluisteren. Verder wou ik Tyler al lang eens live zien, dus kan geen kwaad, al hoop ik echt wel dat er betere namen gaan komen.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 12:09 uur
bennerd schreef:
Qua rapkwaliteiten misschien wel, maar zijn z'n liveshows niet erg intens? Al zal dat op een festival wel tegenvallen
Heb heel OF vorig jaar op Lowlands gezien. Beschamende show, nadat ik Goblin had gehoord ben ik ook gelijk weggegaan.Qua rapkwaliteiten misschien wel, maar zijn z'n liveshows niet erg intens? Al zal dat op een festival wel tegenvallen
0
geplaatst: 13 februari 2013, 12:17 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ryan Lewis & Macklemore vind ik toch een beetje nichtenhop.
Ryan Lewis & Macklemore vind ik toch een beetje nichtenhop.
Hehe, dat is een term om te onthouden

0
geplaatst: 13 februari 2013, 13:01 uur
bennerd schreef:
Qua rapkwaliteiten misschien wel, maar zijn z'n liveshows niet erg intens? Al zal dat op een festival wel tegenvallen.
Geen idee of Tyler solo of met Odd future heel veel verschil uit maakt, maar Odd future op Primavera is samen met White lies op Lowlands 2008 en Crystal fighters op Lowlands 2009 het slechtste wat ik ooit op festivals heb gezien.
Wat een puinhoop en dan ook nog het podium en de monitoren slopen, treurige bedoening, dan vond ik het veel minder hoog aangeschreven Das racist een veel betere show weggeven.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 13:02 uur
Maar mager rijtje, hopelijk is het volgende weer sterk en zitten er geen totaal overbodige namen als Two door cinema club bij, laat dat soort namen lekker naar Lowlands gaan en maak van BKS een muziekfestival.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 14:06 uur
(willie) schreef:
dan vond ik het veel minder hoog aangeschreven Das racist een veel betere show weggeven.
(quote)
dan vond ik het veel minder hoog aangeschreven Das racist een veel betere show weggeven.
Maar die zijn gestopt, daarbij is Das Racist, Heems of Kool A.D totaal andere soort hiphop dan Odd Future.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 14:11 uur
hond racisme schreef:
Maar die zijn gestopt, daarbij is Das Racist, Heems of Kool A.D totaal andere soort hiphop dan Odd Future.
(quote)
Dat kan zijn, maar is allemaal irrelevant tot de kwaliteit van het optreden.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 14:27 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Tyler is heel erg slecht live en Ryan Lewis & Macklemore vind ik toch een beetje nichtenhop.
Toch wil ik ze allebei zien

0
geplaatst: 13 februari 2013, 16:07 uur
Tame Impala is geboekt voor Rock Werchter, hoop dat BKS ze ook nog weet te strikken. Dan zou de line-up helemaal geweldig kunnen worden.
0
geplaatst: 13 februari 2013, 16:21 uur
Voor zover Werchter een graadmeter zou zijn voor BKS zie ik het liefst Kendrick ook komen, en Tame Impala inderdaad.
* denotes required fields.