MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Heel veel plezier iedereen! Zin in! Ik zal jullie niet kunnen herkennen omdat ik niemand ken, maar toch zal er een MuMegroepsgevoel zijn, dat weet ik zeker!

Edgar18 schreef:
En als ik het zo lang vol hou ga ik om 02:10 ook nog naar Vatican Shadow.

Was een paar jaar geleden op Primavera diep in de nacht erg tof. Wel erg hard.

herman schreef:
Was een paar jaar geleden op Primavera diep in de nacht erg tof. Wel erg hard.
Lijkt me ook erg tof, ik hou wel van dat industriële geluid. Jammer dat het niet een uurtje eerder geprogrammeerd staat.

Vatican Shadow ga ik echt zo zien morgen

Vernam net dat de prepaidkaarten opeens €7 extra kosten, tenzij je kunt aantonen dat je met hoge transactiekosten zit in verband met een buitenlandse rekening.

Ik heb de man bij de infostand even op deze tweet van 1 juni gewezen en toen wilde ie uiteindelijk wel voor mij een uitzondering maken.
Twitter

Maar eigenlijk zou niemand die extra kosten moeten horen betalen. Pure geldklopperij terwijl ze op social media iets anders beweren.

Voorlopige scores

Jenny Hval (voor wat ik heb gezien) 5,5
Show Me The Body 9

DjFrankie (moderator)
Parrots 7
Mannequin Pussy 7.5
Jenny Hval 6
Mystery Lights 9

Agnes Obel 9
Metronomy 7.5
Run the Jewels 8

Amber Arcades 5
Sløtface 6,5 aardig
Real Estate 8
Agnes Obel 7
Mannequin Pussy 6, geen hoogvlieger in het genre
Jenny Hval 4 tegenvaller van de dag
Run the Jewels 7

Amber Arcades 7,5
Slotface 7
Millionaire 7,5
Metronomy 8,5
King Gizzard 8
Run The Jewels 9

Kelly Lee Owens 7,5
Real Estate 8,5
Agnes Obel 7
Metronomy 9
Jenny Hval 6,5
Run The Jewels 8
The Japanese House 7,5
Kornel Kovacs 5

joehoe wij komen er aan, voorlopig plan Amazons, Honeyblood, Cloud Nothings, Wild Beasts, Cigarettes after sex, Arcade Fire. Morgen; Canshaker Pi, Arab Strap. Strand of Oaks, Soulwax, Radiohead.

Amber Arcades 8
Sundara Karma 6
Real Estate 4
Agnes Obel 9
Millionaire 8
Metronomy 7
Run the Jewels 4
Weval 6

Kom vanmiddag rond 1600 uur aan op het terrein, dus geen meeting voor mij.

Mocht iemand me willen trakteren op een biertje; vandaag draag ik een Swans t-shirt met de tekst 'You Fucking People Make Me Sick' en morgen een Neutral Milk Hotel t-shirt (platenspeler met vleugels).

Veel plezier allemaal!

Gisteren vrij rustig begonnen maar toch wel het een en ander gezien.

Kelly Lee Owens 8,0
Agnes Obel 7,5 (helaas niet zo geschikt voor een mainstage)
Millionaire 7,5
Mystery Lights 8,5
Run The Jewels 8,0
The Japanese House 8,0

Beste mensen, veel plezier daar bij de Beekse Bergen. Hier vanuit mijn tuin kan ik alles volgen. Lol. Vergeet niet Hilvarenbeek met de gezellige Vrijthof te bezoeken met een Lindeboom op het plein en vooral leuke terrasjes. En een biermuseum op de hoek.

Maartenn (crew)
Edgar18 schreef:

Agnes Obel 7,5 (helaas niet zo geschikt voor een mainstage)

Ik denk inderdaad ook dat ze beter was uitgekomen in de tent. Maar de grote nummers zoals het fenomenale The Curse kwamen mijns inziens wel goed uit.

Ik weet niet zeker of ik de meeting ga halen, maar als ik het red kom ik wel even buurten. Ik heb een geel Gorillaz-shirt aan, deze ongeveer, dus voel je vrij om even te gillen als je me ziet lopen.

Ik was wel onder de indruk van Agnes. Vooral de cello's waren heerlijk dreigend. Maar inderdaad geen show voor daglicht en main stage.

Twee uur red ik niet want wij liggen nu nog fijn op de bank in onze jungalow. Zes personen die allemaal moeten douchen enzo...

Als ik richting het festival loop kijk ik of ik jullie (nog) zie. Al is Geert de enige die ik (her)ken.

Mjah, ik zit hier eigenlijk wel lekker bij Kim Janssen. Geen zin om dat hele stuk terug te lopen.

Ik ben zo te herkennen aan egaal groene sneakers en een blauw shirt

DjFrankie (moderator)
Ik ben er op de boomstam. Listen to the Black Angels shirt

Hoewel niet de topdag vooraf toch een hoop leuks gezien en gehoord

Amber arcades 6
Agnes obel 7
Millionaire 8
King gizzard & the Lizard Wizard 9
Run the Jewels 5
Spinvis als dj 5
slotface 6.5
Metronomy 7

Ik sta nog even in Five te kletsen ga het niet halen naar de lockers. Als jullie onderweg terug een jongen in een donkerrood shirt in five zien staan kom een hand geven.

DjFrankie (moderator)
Itchy. Gretz. Arcade Monkeys en Dance Lover waren met ondergetekende aanwezig

Toch een mooie opkomst wel, 5 uit 9!

Nu helemaal klaar voor het optreden van Arcade Fire zometeen op Best Kept Secret. Thuis kun je meekijken via de stream van 3voor12 of 101tv.

Ik zit idd 101 tv te kijken. Wat een vet optreden zeg van AF!

Het is inderdaad jaloersmakend goed zeg, haha. Hopelijk komt er nog een clubshow ergens dit jaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:23 uur

geplaatst: vandaag om 00:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.