Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
1
geplaatst: 18 juni 2017, 00:11 uur
Vanaf de zetel de livestream gezien.. damn wat een optreden en setlist.. gewoon ook power out, rebellion en intervention op het eind.. kon niet beter (behalve dan dat ik erbij was geweest
)
)
1
geplaatst: 18 juni 2017, 00:29 uur
Wow wow wow wat een optreden. Regine in topvorm, erg blij met sprawl ll en haiti in setlist. Everything now en Creature Comfort ook topplaten
2
geplaatst: 18 juni 2017, 00:48 uur
Allemachtig, wat een wereldshow weer. Halverwege mijn vier favoriete nummers op een rij met Ready to Start, Tunnels, Sprawl II en Reflektor.
0
geplaatst: 18 juni 2017, 00:52 uur
Noere schreef:
Vanaf de zetel de livestream gezien.. damn wat een optreden en setlist.. gewoon ook power out, rebellion en intervention op het eind.. kon niet beter (behalve dan dat ik erbij was geweest
)
) Alleen In the Backseat miste nog, verder was het dé perfecte setlist.
Een van de beste optredens ooit wel die ik zag. Sowieso het mooiste optreden in 5 jaar BKS.
1
geplaatst: 18 juni 2017, 00:58 uur
Echt genoten weer! Ging helemaal stuk, longen uit mijn lijf gedanst, wat een machtige setlist!
En geweldig Geert, vroeg mij al af of het een Canadees was die zo 'n vlag had meegebracht.
En geweldig Geert, vroeg mij al af of het een Canadees was die zo 'n vlag had meegebracht.

0
geplaatst: 18 juni 2017, 01:02 uur
Ik dacht net hetzelfde. Met 5 minuten extra tijd hadden ze die nog voor Intervention kunnen spelen in de encore.
0
geplaatst: 18 juni 2017, 01:10 uur
Johnny Marrissey schreef:
Wow wow wow wat een optreden. Regine in topvorm, erg blij met sprawl ll en haiti in setlist. Everything now en Creature Comfort ook topplaten
De zang van Regine was soms het enige minpuntje vond ik, die zat soms wel op het randje hoor. Maar dat is dan ook maar een klein detail want het was verder een top optreden, zelfs via de stream. Die bekende overgang van Power Out naar Rebellion Lies was al helemaal fantastisch!
0
geplaatst: 18 juni 2017, 01:22 uur
Cloud Nothings 8
Thurston Moore 9
Arcade Fire 7
Vatican Shadow n.t.b. (komt nog)
Thurston Moore 9
Arcade Fire 7
Vatican Shadow n.t.b. (komt nog)
1
Maartenn (crew)
geplaatst: 18 juni 2017, 01:42 uur
Man Man, wat een geweldige liveshow van Arcade Fire was dat. Ze waren echt in topvorm. Zang van Régine was inderdaad bij vlagen tegen het randje, maar dat past er wel bij.
Hoogtepunt voor mij was toch ook Power Out/Rebellion. Fantastisch uitgevoerd weer.
Hoogtepunt voor mij was toch ook Power Out/Rebellion. Fantastisch uitgevoerd weer.
2
geplaatst: 18 juni 2017, 07:50 uur
Sorry voor het missen van de meeting. Zaterdag was een tikkeltje chaotisch, wel veel gezien maar ook veel niet helemaal afgekeken.
The Courtneys 7
Froth 6
Circa Waves 7,5
Thomas Dybdahl 7
The Wytches 7,5
Thurston Moore 9,5
Floating Points 8
Ook nog een handvol nummers van Arcade Fire gezien van enige afstand. Klonk inderdaad goed, maar ik heb geen spijt dat ik naar Thurston ben gegaan. Wat een geweldenaar!
The Courtneys 7
Froth 6
Circa Waves 7,5
Thomas Dybdahl 7
The Wytches 7,5
Thurston Moore 9,5
Floating Points 8
Ook nog een handvol nummers van Arcade Fire gezien van enige afstand. Klonk inderdaad goed, maar ik heb geen spijt dat ik naar Thurston ben gegaan. Wat een geweldenaar!
0
geplaatst: 18 juni 2017, 08:26 uur
Wildes 7
Whitney 6
Cloud Nothings 6
Mitski 7
Wild Beasts 9
George Ezra 3
Thomas Azier 8
Arcade Fire 10
Floating Points 8
(Joy Orbison 5
Vatican Shadow 4)
Whitney 6
Cloud Nothings 6
Mitski 7
Wild Beasts 9
George Ezra 3
Thomas Azier 8
Arcade Fire 10
Floating Points 8
(Joy Orbison 5
Vatican Shadow 4)
1
geplaatst: 18 juni 2017, 10:40 uur
Arcade Fire was inderdaad in topvorm, een uitstekend optreden. Vooral het begin en einde was grandioos, daartussen vond ik het soms een klein beetje plichtmatig aanvoelen. Persoonlijke favoriet Tunnels kwam bijvoorbeeld niet helemaal uit de verf.
Voor Arcade Fire zag ik een optreden dat minstens zo goed was, een grandioos in vorm zijnde Thomas Azier die met zijn nieuwe album een grote stap voorwaarts heeft gezet. Het materiaal werd live vlekkeloos uitgevoerd en Thomas Azier heeft definief de schroom van zich afgegooid. Waar hij vijf jaar geleden op BKS en later in Bitterzoet als een verlegen jongetje op het podium stond daar staat nu een rasartiest die het publiek bespeeld en zijn momenten durft te pakken. Een heel bijzonder optreden. Enig kritiekpuntje, de bas stond soms zo hard dat m'n organen er bijna uittrilden.
Whitney 7,5
Cigarettes After Sex (3voor12) 6,0
The Boxer Rebellion 6,5
Her 8,0
Thomas Azier 9,5
Arcade Fire 9,0
Floating Points 7,5
Voor Arcade Fire zag ik een optreden dat minstens zo goed was, een grandioos in vorm zijnde Thomas Azier die met zijn nieuwe album een grote stap voorwaarts heeft gezet. Het materiaal werd live vlekkeloos uitgevoerd en Thomas Azier heeft definief de schroom van zich afgegooid. Waar hij vijf jaar geleden op BKS en later in Bitterzoet als een verlegen jongetje op het podium stond daar staat nu een rasartiest die het publiek bespeeld en zijn momenten durft te pakken. Een heel bijzonder optreden. Enig kritiekpuntje, de bas stond soms zo hard dat m'n organen er bijna uittrilden.
Whitney 7,5
Cigarettes After Sex (3voor12) 6,0
The Boxer Rebellion 6,5
Her 8,0
Thomas Azier 9,5
Arcade Fire 9,0
Floating Points 7,5
0
geplaatst: 18 juni 2017, 11:06 uur
Niemand die vond dat nummers zoals tunnels en power out veel minder goed klonken in het nieuwe jasje? De start vond ik zeer sterk, maar ergens halverwege geraakten ze mij toch wat kwijt.
0
geplaatst: 18 juni 2017, 11:26 uur
Ik had hetzelfde, ook bij Haïti, daarnaast kan ik niks met zeurderige nummers als Neon Bible, Windowsill en The Suburbs die de set wat lamlegden halverwege.
Beste nummers waren voor mij No Cars Go, Refektor en Sprawl II.
Thurston Moore band was voor mij beste optreden van het festival tot nu toe, bijna achteloos werd een geweldige knallende set neergezet. Blij dat ik het begin van Arcade Fire daarvoor heb laten schieten.
Daarnaast erg genoten van het flink voortrazende Cloud Nothings.
Beste nummers waren voor mij No Cars Go, Refektor en Sprawl II.
Thurston Moore band was voor mij beste optreden van het festival tot nu toe, bijna achteloos werd een geweldige knallende set neergezet. Blij dat ik het begin van Arcade Fire daarvoor heb laten schieten.
Daarnaast erg genoten van het flink voortrazende Cloud Nothings.
0
geplaatst: 18 juni 2017, 14:46 uur
VladTheImpaler schreef:
Het is inderdaad jaloersmakend goed zeg, haha. Hopelijk komt er nog een clubshow ergens dit jaar.
Het is inderdaad jaloersmakend goed zeg, haha. Hopelijk komt er nog een clubshow ergens dit jaar.
Clubshow? 'Gewoon' Ziggo Dome

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 juni 2017, 19:16 uur
Het trio Nederlands in 5 ook. Homesick iguna death cult en canshaker pi.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2017, 00:19 uur
Radiohead verliest tegen Arcade Fire. Veel te weinig echte goeie nummers van voor in Rainbows ?
2+2=5, karma, fake plastic, national anthem, zelfs geen weird fishes
2+2=5, karma, fake plastic, national anthem, zelfs geen weird fishes
0
geplaatst: 19 juni 2017, 00:26 uur
Wel kippenvel bij Exit Music, iedereen was muisstil of werd tot stilte gemaand.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2017, 00:28 uur
Dat klopt maar 13 nummers van de láátste 3 albums tegen 11 van daarvoor. Promise ook niet gehoord
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2017, 00:32 uur
Daydreaming
Desert Island Disk
Ful Stop
15 Step
Myxomatosis
Climbing Up the Walls
All I Need
Pyramid Song
Everything in Its Right Place
Bloom
Identikit
Idioteque
The Gloaming
The Numbers
Exit Music (for a Film)
Bodysnatchers
Street Spirit (Fade Out)
Encore:
Nude
Let Down
Separator
Paranoid Android
Reckoner
Encore 2:
Lotus Flower
There There
Desert Island Disk
Ful Stop
15 Step
Myxomatosis
Climbing Up the Walls
All I Need
Pyramid Song
Everything in Its Right Place
Bloom
Identikit
Idioteque
The Gloaming
The Numbers
Exit Music (for a Film)
Bodysnatchers
Street Spirit (Fade Out)
Encore:
Nude
Let Down
Separator
Paranoid Android
Reckoner
Encore 2:
Lotus Flower
There There
0
geplaatst: 19 juni 2017, 01:09 uur
Thurston Moore 9.5 (derde keer gezien, beste van de drie)
Kikagaku Moyo 9 (beste verrassing dit jaar)
Radiohead 8.5
Courtneys 8
Real Estate 8
Mystery Lights 8
Honeyblood 7.5
Aurora 7.5 (Zal er niet snel naar luisteren, maar zangeres was vol oprechte emotie en enthousiasme)
Froth 7
Amber Arcades 7
Boxer Rebellion 7
Tall Heights 7
Strand of Oaks 6.5 (2015 bks was vele malen beter)
James Blake 6.5 (niet direct mijn keuze, maar wou mooi plekje voor radiohead)
Mannequin Pussy 6.5
Wytches 6
Kikagaku Moyo 9 (beste verrassing dit jaar)
Radiohead 8.5
Courtneys 8
Real Estate 8
Mystery Lights 8
Honeyblood 7.5
Aurora 7.5 (Zal er niet snel naar luisteren, maar zangeres was vol oprechte emotie en enthousiasme)
Froth 7
Amber Arcades 7
Boxer Rebellion 7
Tall Heights 7
Strand of Oaks 6.5 (2015 bks was vele malen beter)
James Blake 6.5 (niet direct mijn keuze, maar wou mooi plekje voor radiohead)
Mannequin Pussy 6.5
Wytches 6
0
geplaatst: 19 juni 2017, 02:29 uur
itchy schreef:
Thurston Moore band was voor mij beste optreden van het festival tot nu toe, bijna achteloos werd een geweldige knallende set neergezet.
Thurston Moore band was voor mij beste optreden van het festival tot nu toe, bijna achteloos werd een geweldige knallende set neergezet.
Jep, Thurston Moore beste optreden. Effe laten zien waar de lat ligt...
0
geplaatst: 19 juni 2017, 08:37 uur
Amazons 7,5
Circa Waves 6
CLoud Nothings 8
George Ezra 4
Arcade Fire 9
Kaleo 7
Strand of Oaks 7,5
James Blake 5
Radiohead 8,5
Circa Waves 6