Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:14 uur
Zijn ook de enige namen die nu bekend worden gemaakt helaas. Maar ik vind het wel twee mooie namen. Van The National ben ik groot fan dus dat is altijd top. Massive Attack doet me iets minder, maar is wel een naam die ik altijd nog wel een keer live wil zien, en dan is op BKS wel een mooie gelegenheid.
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:17 uur
Massive Attack is ook pure trane live. Sint Pietersplein, Gent, 28 augustus 2016, nevah forget.
Massive Attack Concert Setlist at Sint-Pietersplein, Ghent on August 28, 2016 | setlist.fm
Massive Attack Concert Setlist at Sint-Pietersplein, Ghent on August 28, 2016 | setlist.fm
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:21 uur
Hm nee, hier word ik niet wildenthousiast van, maar dat heb ik toch zelden met headliners. Bij BKS heb ik er alle vertrouwen in dat ze uiteindelijk in de breedte namen programmeren waar ik wel warm van word. Lana en Kiwanuka zouden wel top zijn trouwens.
5
geplaatst: 4 december 2019, 20:21 uur
AIVD maakt overuren vanavond denk ik, alle whatsapp/sms-jes met massive attack en national er in 

0
geplaatst: 4 december 2019, 20:22 uur
Massive Attack heb ik op Lowlands een keer geweldig gevonden trouwens, later nog een keer gezien en dat vond ik minder bijzonder. Verwachtingen te hoog misschien. National heb ik al eerder overgeslagen op bks.
3
geplaatst: 4 december 2019, 20:40 uur
Johnny Marr schreef:
Massive Attack is ook pure trane live. Sint Pietersplein, Gent, 28 augustus 2016, nevah forget.
was ik ook bij. Prachtig optreden maar schandalig slecht georganiseerd. Ik wacht na 3 jaar nog steeds op mijn biertje dat ik toen bestelde.Massive Attack is ook pure trane live. Sint Pietersplein, Gent, 28 augustus 2016, nevah forget.
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:41 uur
Ernie schreef:
(quote)
was ik ook bij. Prachtig optreden maar schandalig slecht georganiseerd. Ik wacht na 3 jaar nog steeds op mijn biertje dat ik toen bestelde. True... Verschrikkelijk. Gelukkig maakte het concert heel veel goed. Maar honger dat ik had achteraf, gelukkig was de Overpoort vlakbij

0
geplaatst: 4 december 2019, 21:48 uur
Gatver, alweer The National op BKS......
Wel heel blij met Massive Attack!
Wel heel blij met Massive Attack!
0
geplaatst: 4 december 2019, 21:56 uur
The National begint wel een beetje op de Editors te lijken als in: Wel een beetje een makkelijke headliner (die ook al redelijk overboekt is)
Massive Attack daarentegen ben ik toendertijd misgelopen op Down The Rabbit Hole toen ze het festival moesten afzeggen. Ik zou ze graag nog een keer willen zien
Massive Attack daarentegen ben ik toendertijd misgelopen op Down The Rabbit Hole toen ze het festival moesten afzeggen. Ik zou ze graag nog een keer willen zien
0
geplaatst: 4 december 2019, 21:58 uur
The National met hun heerlijke nieuwste album had ik interessanter gevonden dan integraal High Violet.
0
geplaatst: 4 december 2019, 23:10 uur
Johnny Marr schreef:
Raap me op. RAAP ME FUCKING OP. 10 jaar HIGH VIOLENCE
Gretz weet die shit wel. Fanboyin' n shit.
Gretz weet die shit wel. Fanboyin' n shit. Ik wist die shit vanmiddag al
Sorry for not informing, ik mocht het aan niet al te veel mensen doorvertellen 
Maar we gaan idd nog een #besteooit-editie krijgen van BKS! Ik dacht tot voor kort dat m'n National-avonturen in 2020 op een iets lager pitje zouden gaan staan, maar ze weten niet van ophouden

2
geplaatst: 4 december 2019, 23:18 uur
Johnny Marr schreef:
Gretz weet die shit wel. Fanboyin' n shit.
Gretz weet die shit wel. Fanboyin' n shit. Hey, wacht, ik ken nog een artiest wiens album volgend jaar een decennium lang bestaat. Omg, het idee alleen al...
1
geplaatst: 5 december 2019, 08:43 uur
jordidj1 schreef:
Hey, wacht, ik ken nog een artiest wiens album volgend jaar een decennium lang bestaat. Omg, het idee alleen al...
(quote)
Hey, wacht, ik ken nog een artiest wiens album volgend jaar een decennium lang bestaat. Omg, het idee alleen al...
Hoho ja, een integrale uitvoering van The Suburbs, raap me op!

The National though, is er ook een moment dat zij niet aan het touren zijn? Gekkerds.
1
geplaatst: 5 december 2019, 09:08 uur
Johnny Marr schreef:
The National though, is er ook een moment dat zij niet aan het touren zijn? Gekkerds.
Daar wacht ik al jaren op!
Nee hoor, gekkigheid. Het is niet mijn band en High Violet ook zeker niet mijn album, maar live weten ze wel te overtuigen, zoals dit jaar op Lowlands. Maar het is inderdaad wel een erg voor de hand liggende headliner.
Beter komen ze nog met Koning Kendrick op de proppen, al is die waarschijnlijk te groot voor BKS.
0
geplaatst: 5 december 2019, 09:50 uur
Nou nou, kun je geen albums bedenken die íets meer impact hebben gemaakt?
jordidj1 zeg er eens wat van https://media1.tenor.com/images/d22768c3f9487723dde2856687a9210c/tenor.gif

Johnny Marr schreef:
Haha ja, hun productiviteit icm het tourschema is toch wel ongekend. Blijkbaar hebben ze voldoende aan korte rustperiodes van enkele weken :O
0
geplaatst: 5 december 2019, 09:52 uur
Choconas schreef:
Beter komen ze nog met Koning Kendrick op de proppen, al is die waarschijnlijk te groot voor BKS.
Voor 20 20 iig onmogelijk aangezien Kenny Woo-Hoo al headlined.
0
geplaatst: 5 december 2019, 09:57 uur
Oh ja, dat gaat hem dan inderdaad niet worden! Koning Kiwanuka dan! =)
0
geplaatst: 5 december 2019, 10:17 uur
Ik vind Kiwanuka persoonlijk toch meer passen bij een DTRH of Lowlands. Zie het nog niet snel gebeuren dat BKS een soulartiest laat afsluiten.
Lijkt me voor >95% zeker dat Lana gewoon de derde naam gaat zijn (optreden op zaterdag), maar dat ze nog even moeten wachten met het bekendmaken.
1
geplaatst: 5 december 2019, 10:20 uur
Gretz schreef:
Lijkt me voor >95% zeker dat Lana gewoon de derde naam gaat zijn (optreden op zaterdag), maar dat ze nog even moeten wachten met het bekendmaken.
(quote)
STFU and take my fuckin' money.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 december 2019, 20:50 uur
The National met veel gasten. Sharon van Etten ook op BKS?
0
geplaatst: 10 december 2019, 09:27 uur
+
Fontaines D.C.
Metronomy
Belle &Sebastian
Black Midi
Rolling Blackouts Coastal Fever
Weyes Blood
Kijk, dat begint ergens op te lijken!
Fontaines D.C.
Metronomy
Belle &Sebastian
Black Midi
Rolling Blackouts Coastal Fever
Weyes Blood
Kijk, dat begint ergens op te lijken!
0
geplaatst: 10 december 2019, 09:49 uur
Inderdaad, dat gaat alweer de goede kant op! Met RBCF, Fontaines D.C. en Black Midi drie van de lekkerste gitaarbands van nu. Weyes Blood en B&S ook niet verkeerd.
0
geplaatst: 10 december 2019, 09:50 uur
Weyes Blood & Black Midi, lekker zeg
Fontaines D.C., Belle & Sebastian en Rolling Blackouts Coastal Fever ook leuk.
Fontaines D.C., Belle & Sebastian en Rolling Blackouts Coastal Fever ook leuk.
0
geplaatst: 10 december 2019, 09:58 uur
Ja toffe update dit, hoop namen die ik toch wel eens wil zien!
0
geplaatst: 10 december 2019, 15:21 uur
Met Black Midi, Massive Attack en Weyes Blood heeft BKS wel alvast drie goede reden gegeven om het dit jaar weer eens te proberen. 

0
geplaatst: 10 december 2019, 17:42 uur
Super line-up tot nu toe! Alleen Metronomy en black midi doen mij niks, maar verder echt genieten geblazen. Overweeg nu zeker een kaartje.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 december 2019, 18:26 uur
Wij zoeken nog mensen om de bungalow vol te krijgen . Iemand interesse?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 december 2019, 11:09 uur
DjFrankie schreef:
Is geregeld. Bedankt voor het meedenken.
* denotes required fields.