MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Zijn ook de enige namen die nu bekend worden gemaakt helaas. Maar ik vind het wel twee mooie namen. Van The National ben ik groot fan dus dat is altijd top. Massive Attack doet me iets minder, maar is wel een naam die ik altijd nog wel een keer live wil zien, en dan is op BKS wel een mooie gelegenheid.

Goh, zit je hier klaar voor. Hype zeg.

Hier word ik dan wel gelukkig van?

Massive Attack is ook pure trane live. Sint Pietersplein, Gent, 28 augustus 2016, nevah forget.

Massive Attack Concert Setlist at Sint-Pietersplein, Ghent on August 28, 2016 | setlist.fm

Hm nee, hier word ik niet wildenthousiast van, maar dat heb ik toch zelden met headliners. Bij BKS heb ik er alle vertrouwen in dat ze uiteindelijk in de breedte namen programmeren waar ik wel warm van word. Lana en Kiwanuka zouden wel top zijn trouwens.

AIVD maakt overuren vanavond denk ik, alle whatsapp/sms-jes met massive attack en national er in

Massive Attack heb ik op Lowlands een keer geweldig gevonden trouwens, later nog een keer gezien en dat vond ik minder bijzonder. Verwachtingen te hoog misschien. National heb ik al eerder overgeslagen op bks.

Johnny Marr schreef:
Massive Attack is ook pure trane live. Sint Pietersplein, Gent, 28 augustus 2016, nevah forget.

Massive Attack Concert Setlist at Sint-Pietersplein, Ghent on August 28, 2016 | setlist.fm
was ik ook bij. Prachtig optreden maar schandalig slecht georganiseerd. Ik wacht na 3 jaar nog steeds op mijn biertje dat ik toen bestelde.

Ernie schreef:
(quote)
was ik ook bij. Prachtig optreden maar schandalig slecht georganiseerd. Ik wacht na 3 jaar nog steeds op mijn biertje dat ik toen bestelde.

True... Verschrikkelijk. Gelukkig maakte het concert heel veel goed. Maar honger dat ik had achteraf, gelukkig was de Overpoort vlakbij

Gatver, alweer The National op BKS......

Wel heel blij met Massive Attack!

The National begint wel een beetje op de Editors te lijken als in: Wel een beetje een makkelijke headliner (die ook al redelijk overboekt is)

Massive Attack daarentegen ben ik toendertijd misgelopen op Down The Rabbit Hole toen ze het festival moesten afzeggen. Ik zou ze graag nog een keer willen zien

The National met hun heerlijke nieuwste album had ik interessanter gevonden dan integraal High Violet.

Johnny Marr schreef:
Raap me op. RAAP ME FUCKING OP. 10 jaar HIGH VIOLENCE Gretz weet die shit wel. Fanboyin' n shit.

Ik wist die shit vanmiddag al Sorry for not informing, ik mocht het aan niet al te veel mensen doorvertellen

Maar we gaan idd nog een #besteooit-editie krijgen van BKS! Ik dacht tot voor kort dat m'n National-avonturen in 2020 op een iets lager pitje zouden gaan staan, maar ze weten niet van ophouden

Johnny Marr schreef:
Raap me op. RAAP ME FUCKING OP. 10 jaar HIGH VIOLENCE Gretz weet die shit wel. Fanboyin' n shit.

Hey, wacht, ik ken nog een artiest wiens album volgend jaar een decennium lang bestaat. Omg, het idee alleen al...

jordidj1 schreef:
(quote)

Hey, wacht, ik ken nog een artiest wiens album volgend jaar een decennium lang bestaat. Omg, het idee alleen al...

Hoho ja, een integrale uitvoering van The Suburbs, raap me op!

The National though, is er ook een moment dat zij niet aan het touren zijn? Gekkerds.

Johnny Marr schreef:
The National though, is er ook een moment dat zij niet aan het touren zijn? Gekkerds.

Daar wacht ik al jaren op!

Nee hoor, gekkigheid. Het is niet mijn band en High Violet ook zeker niet mijn album, maar live weten ze wel te overtuigen, zoals dit jaar op Lowlands. Maar het is inderdaad wel een erg voor de hand liggende headliner.

Beter komen ze nog met Koning Kendrick op de proppen, al is die waarschijnlijk te groot voor BKS.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hoho ja, een integrale uitvoering van The Suburbs, raap me op!

Nou nou, kun je geen albums bedenken die íets meer impact hebben gemaakt? jordidj1 zeg er eens wat van

https://media1.tenor.com/images/d22768c3f9487723dde2856687a9210c/tenor.gif

Johnny Marr schreef:

Haha ja, hun productiviteit icm het tourschema is toch wel ongekend. Blijkbaar hebben ze voldoende aan korte rustperiodes van enkele weken :O

Choconas schreef:

Beter komen ze nog met Koning Kendrick op de proppen, al is die waarschijnlijk te groot voor BKS.

Voor 20 20 iig onmogelijk aangezien Kenny Woo-Hoo al headlined.

Gretz schreef:
(quote)

Voor 20 20 iig onmogelijk aangezien Kenny Woo-Hoo al headlined.

Oh ja, dat gaat hem dan inderdaad niet worden! Koning Kiwanuka dan! =)

Choconas schreef:
(quote)

Oh ja, dat gaat hem dan inderdaad niet worden! Koning Kiwanuka dan! =)

Ik vind Kiwanuka persoonlijk toch meer passen bij een DTRH of Lowlands. Zie het nog niet snel gebeuren dat BKS een soulartiest laat afsluiten.

Lijkt me voor >95% zeker dat Lana gewoon de derde naam gaat zijn (optreden op zaterdag), maar dat ze nog even moeten wachten met het bekendmaken.

Gretz schreef:
(quote)

Lijkt me voor >95% zeker dat Lana gewoon de derde naam gaat zijn (optreden op zaterdag), maar dat ze nog even moeten wachten met het bekendmaken.

STFU and take my fuckin' money.

DjFrankie (moderator)
The National met veel gasten. Sharon van Etten ook op BKS?

+
Fontaines D.C.
Metronomy
Belle &Sebastian
Black Midi
Rolling Blackouts Coastal Fever
Weyes Blood

Kijk, dat begint ergens op te lijken!

Inderdaad, dat gaat alweer de goede kant op! Met RBCF, Fontaines D.C. en Black Midi drie van de lekkerste gitaarbands van nu. Weyes Blood en B&S ook niet verkeerd.

Weyes Blood & Black Midi, lekker zeg Fontaines D.C., Belle & Sebastian en Rolling Blackouts Coastal Fever ook leuk.

Ja toffe update dit, hoop namen die ik toch wel eens wil zien!

Met Black Midi, Massive Attack en Weyes Blood heeft BKS wel alvast drie goede reden gegeven om het dit jaar weer eens te proberen.

Super line-up tot nu toe! Alleen Metronomy en black midi doen mij niks, maar verder echt genieten geblazen. Overweeg nu zeker een kaartje.

DjFrankie (moderator)
Wij zoeken nog mensen om de bungalow vol te krijgen . Iemand interesse?

DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:
Wij zoeken nog mensen om de bungalow vol te krijgen . Iemand interesse?

Is geregeld. Bedankt voor het meedenken.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.