Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2020, 02:49 uur
Noere schreef:
Objekt, DJ Python, Simo Cell en Park Hye Jin zijn prima namen. Barker is ook de moeite waard.
(quote)
Objekt, DJ Python, Simo Cell en Park Hye Jin zijn prima namen. Barker is ook de moeite waard.
Precies! Ze hebben zeker mooie relevante namen gehaald. Park Hye Jin laatst gezien en dat was geweldig. Ze zingt live tijdens de set!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 januari 2020, 22:14 uur
Ik zie je daar, wij hebben een huisje leon
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 januari 2020, 22:51 uur
De dieren lopen langs ons huisje, geweldig om zo wakker te worden.
0
geplaatst: 28 januari 2020, 22:46 uur
Vrienden overtuigen om mee te gaan wil hier niet echt vlotten
. Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?
. Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?
1
geplaatst: 2 februari 2020, 12:15 uur
VladTheImpaler schreef:
Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?
Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?
Plastic Bitch House.
3
geplaatst: 2 februari 2020, 12:45 uur
Down the Rabbit Hole was het plan. Over BKS hebben we het nog niet gehad.
0
geplaatst: 2 februari 2020, 13:00 uur
Johnny Marr schreef:
Plastic Bitch House
Plastic Bitch House
Ik heb wel een idee wie dat zijn, maar voor de duidelijkheid, wie zijn dat precies
?
2
geplaatst: 2 februari 2020, 13:01 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik heb wel een idee wie dat zijn, maar voor de duidelijkheid, wie zijn dat precies
?
(quote)
? Dat is geheim.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 februari 2020, 19:18 uur
VladTheImpaler schreef:
. Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt? Ik ben er met RadioMad, Gretz zal ook gaan
0
geplaatst: 27 februari 2020, 18:32 uur
Nieuwe namen:
Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg
Overigens is ca. 72% van het programma bekend gemaakt, dus er komt nog wel e.e.a. bij.
Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg
Overigens is ca. 72% van het programma bekend gemaakt, dus er komt nog wel e.e.a. bij.
1
geplaatst: 27 februari 2020, 19:14 uur
+ Pip Blom en Eve Owen die zichzelf ook al bevestigd hebben

Valt zeker niet tegen
1
geplaatst: 27 februari 2020, 19:15 uur
Gretz schreef:
Valt zeker niet tegen
(quote)

Valt zeker niet tegen
Ah, nice. Dan hadden ze die net zo goed ook meteen mee kunnen nemen vandaag

2
geplaatst: 27 februari 2020, 19:21 uur
WIES maakt zichzelf ook net bekend
(oftewel, alle Friendly Fire acts zo'n beetje)
(oftewel, alle Friendly Fire acts zo'n beetje)

0
geplaatst: 27 februari 2020, 19:26 uur
Irreversible Entanglements, Khruangbin en Courtney Marie Andrews zijn mooie toevoegingen. DJ Shadow ook niet verkeerd, al ben ik die onderweg een beetje kwijtgeraakt. Nederlandse rockbandjes zijn ook goed vertegenwoordigd nu met MICH, The Homesick, Waltzburg en kennelijk ook Pip Blom erbij.
0
geplaatst: 28 februari 2020, 23:26 uur
Vergeten jullie veruit de beste boeking van de laatste update te noemen gekke Bois; Kokoko! 

1
geplaatst: 28 februari 2020, 23:47 uur
Kokoko! zat niet in de podcast, vandaar. Maar inderdaad een fraaie boeking!
1
geplaatst: 21 april 2020, 20:49 uur
Sombere (onder)toon in de mail die BKS net stuurt. Ik hoop dat het festival deze klap aankan. Er sijpelden de afgelopen jaren al wat geluiden door dat het festival het lastig had met de financiën...
0
geplaatst: 21 april 2020, 21:20 uur
De mail heeft mij nog niet bereikt, maar ik zag wel de statement op de website van BKS. De sombere stemming snap ik wel, het is nogal wat als het festival waar je dag en nacht aan gewerkt hebt niet door kan gaan. Nu het kaartje maar aanhouden en hopen dat het feest volgend jaar wel door kan gaan.
0
geplaatst: 21 april 2020, 21:28 uur
Ik vrees ook voor BKS. Ze hebben ook geen Mojo of zo achter zich staan om wat klappen op te vangen.
Hoop met iedereen mee dat dit mooie festival behouden blijft, uit de wurggreep van Corona.
Hoop met iedereen mee dat dit mooie festival behouden blijft, uit de wurggreep van Corona.
0
geplaatst: 21 april 2020, 21:30 uur
Geen verrassing natuurlijk, nu wel duidelijkheid voor zowel ons als het festival zelf als de bands die er zouden optreden.
Ik hou m'n kaart zeker, was toch al van plan volgend jaar weer te gaan
Ik hou m'n kaart zeker, was toch al van plan volgend jaar weer te gaan

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 april 2020, 22:48 uur
Edgar18 schreef:
Sombere (onder)toon in de mail die BKS net stuurt. Ik hoop dat het festival deze klap aankan. Er sijpelden de afgelopen jaren al wat geluiden door dat het festival het lastig had met de financiën...
En het wordt wellicht niet alleen voor BKS moeilijkSombere (onder)toon in de mail die BKS net stuurt. Ik hoop dat het festival deze klap aankan. Er sijpelden de afgelopen jaren al wat geluiden door dat het festival het lastig had met de financiën...
* denotes required fields.