MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Noere schreef:
(quote)

Objekt, DJ Python, Simo Cell en Park Hye Jin zijn prima namen. Barker is ook de moeite waard.

Precies! Ze hebben zeker mooie relevante namen gehaald. Park Hye Jin laatst gezien en dat was geweldig. Ze zingt live tijdens de set!

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Ik ga hier in ieder geval heen om over te schrijven, wat een geweldig programma

Ik zie je daar, wij hebben een huisje leon

DjFrankie schreef:
(quote)

Ik zie je daar, wij hebben een huisje leon

Op het terrein van De Beekse Bergen?
Ik rij heen en weer.

DjFrankie (moderator)
Ja in het safari resort

Ben ik vroeger ooit met het gezin geweest

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Ben ik vroeger ooit met het gezin geweest

De dieren lopen langs ons huisje, geweldig om zo wakker te worden.

Vrienden overtuigen om mee te gaan wil hier niet echt vlotten . Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?

VladTheImpaler schreef:
Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?

Plastic Bitch House.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Plastic Bitch House.

Down the Rabbit Hole was het plan. Over BKS hebben we het nog niet gehad.

Johnny Marr schreef:
Plastic Bitch House

Ik heb wel een idee wie dat zijn, maar voor de duidelijkheid, wie zijn dat precies ?

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Ik heb wel een idee wie dat zijn, maar voor de duidelijkheid, wie zijn dat precies ?

Dat is geheim.

DjFrankie (moderator)
VladTheImpaler schreef:
Vrienden overtuigen om mee te gaan wil hier niet echt vlotten . Zijn er toevallig al MuMe groepen die gaan, of mensen die overwegen te gaan en dat een tof idee lijkt?

Ik ben er met RadioMad, Gretz zal ook gaan

Ook présent

Nieuwe namen:

Barney Artist – Courtney Marie Andrews – DJ Shadow – Ela Minus – Hamilton Leithauser – Hunee – Irreversible Entanglements – Khruangbin – MICH – Mura Masa – Octavian – S10 – The Homesick – Waltzburg

Overigens is ca. 72% van het programma bekend gemaakt, dus er komt nog wel e.e.a. bij.

Homesick, gaaf.

Oh en Pip Blom ook nog, helemaal mooi

RadioMad schreef:
Nieuwe namen:
.

+ Pip Blom en Eve Owen die zichzelf ook al bevestigd hebben

Valt zeker niet tegen

Gretz schreef:
(quote)

+ Pip Blom en Eve Owen die zichzelf ook al bevestigd hebben

Valt zeker niet tegen

Ah, nice. Dan hadden ze die net zo goed ook meteen mee kunnen nemen vandaag

WIES maakt zichzelf ook net bekend
(oftewel, alle Friendly Fire acts zo'n beetje)

Irreversible Entanglements, Khruangbin en Courtney Marie Andrews zijn mooie toevoegingen. DJ Shadow ook niet verkeerd, al ben ik die onderweg een beetje kwijtgeraakt. Nederlandse rockbandjes zijn ook goed vertegenwoordigd nu met MICH, The Homesick, Waltzburg en kennelijk ook Pip Blom erbij.

Oh leuk, Wies ook, begint er op te lijken

Vergeten jullie veruit de beste boeking van de laatste update te noemen gekke Bois; Kokoko!

Kokoko! zat niet in de podcast, vandaar. Maar inderdaad een fraaie boeking!

Laten we duimen dat het doorgaat ( tegen beter weten in ).

Sombere (onder)toon in de mail die BKS net stuurt. Ik hoop dat het festival deze klap aankan. Er sijpelden de afgelopen jaren al wat geluiden door dat het festival het lastig had met de financiën...

De mail heeft mij nog niet bereikt, maar ik zag wel de statement op de website van BKS. De sombere stemming snap ik wel, het is nogal wat als het festival waar je dag en nacht aan gewerkt hebt niet door kan gaan. Nu het kaartje maar aanhouden en hopen dat het feest volgend jaar wel door kan gaan.

Ik vrees ook voor BKS. Ze hebben ook geen Mojo of zo achter zich staan om wat klappen op te vangen.

Hoop met iedereen mee dat dit mooie festival behouden blijft, uit de wurggreep van Corona.

Geen verrassing natuurlijk, nu wel duidelijkheid voor zowel ons als het festival zelf als de bands die er zouden optreden.

Ik hou m'n kaart zeker, was toch al van plan volgend jaar weer te gaan

Casartelli (moderator)
Edgar18 schreef:
Sombere (onder)toon in de mail die BKS net stuurt. Ik hoop dat het festival deze klap aankan. Er sijpelden de afgelopen jaren al wat geluiden door dat het festival het lastig had met de financiën...
En het wordt wellicht niet alleen voor BKS moeilijk

Gast
geplaatst: vandaag om 10:32 uur

geplaatst: vandaag om 10:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.