MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Ik probeer niet te veel te verwachten, want dan kan het alleen maar tegenvallen, maar een fijne headliner voor zaterdag (liefst The National of Nick Cave, die staan allebei erg hoog op mijn lijstje) en wat fijne electronic/dance-namen (Bonobo, Trentemoller, Andy Stott oid) en dan is het festival af voor mij.

Gretz schreef:
Ik vraag me ook af of The National HMH wel ziet zitten. In Brussel staan ze in een zaal die qua capaciteit een stuk kleiner is. Terwijl ze qua populariteit (in België volgens mij nog groter dan hier) Vorst Nationaal ook wel zouden moeten krijgen. 2x Paradiso is dan meer waarschijnlijk.

Laatste keer dat ze tourden stonden ze 10 keer in 1 jaar in Nederland, paar festivalletjes er bij, maar toch, 10 keer. Populair zat voor een HMH lijkt mij.

Overigens kunnen we Phoenix denk ik wel schrappen nu deze op Pinkpop staat.

Edit en dit is de rest van het programma voor mensen die de persconferentie snel zat waren https://pbs.twimg.com/media/BDi3eGzCQAA1G-H.jpg:large

Mijn kaartje is ook binnen! Ik ga dit jaar niet naar Lowlands en dit lijkt mij een prima alternatief. Laat de volgende namen maar komen.

MAS
Ik ga sowieso de eerste dag. Wacht nog even de rest van de line up af voordat ik wellicht een combi ticket koop.

Waarom alleen de eerste dag? Beter dan de zondag gaat het niet worden.

Ik denk en hoop dat er deze week weer nieuwe namen komen. Vorige keer kwamen er ook nieuwe namen na zo'n instagram plaatje.

Ook al op zondag. Wordt lastig om die dag een schema te maken. Als Modest Mouse maar niet tegenover Sigur Rós staat..

De zondag staat inderdaad vol met mooie namen: Portishead, Sigur Rós, Temples, Modest Mouse, Cashmere Cat en Belle & Sebastian. Dat gaat nog wat worden..

Dat gaat zeker wat worden, scheelt toch altijd wel als je in een jaar veel bezoekt, dat scheelt keuzes, zo wordt Le guess who mayday ook een stuk makkelijker.

Maar Portishead, Modest mouse zijn vooralsnog de 2 namen die boven alles gaan op die zondag, Belle and Sebastian zal daar na overleg thuis vast aan toegevoegd worden, de rest is in principe inwisselbaar, al hoop ik dat Sigur ros weer het vuur weet te vinden nu ze definitief een trio zijn en in vergelijking met Paradiso vorig jaar ook het laatste zetje er uit weten te persen.

Maar zou BKS met 3 podia geen Pinkpopschema gaan hanteren? Hoofdpodium altijd zonder overlap met de andere 2?

(willie) schreef:

Maar zou BKS met 3 podia geen Pinkpopschema gaan hanteren? Hoofdpodium altijd zonder overlap met de andere 2?

Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van dit soort schema's maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken dat ik moet kiezen uit Portishead en Modest Mouse ofzo.

Op Lowlands vorig jaar was het met Wilco, The xx en Foo Fighters ook al zo moeilijk kiezen.

oceanvolta schreef:

Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van dit soort schema's maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken dat ik moet kiezen uit Portishead en Modest Mouse ofzo.

Op Lowlands vorig jaar was het met Wilco, The xx en Foo Fighters ook al zo moeilijk kiezen.

Hoezo niet? Ik snap dat het vervelend is als de band op het hoofdpodium je niet aanstaat er verder niet zo veel te zien is, maar beter dan dat ze alles een kwartier laten overlappen waardoor je uiteindelijk minder volledige optredens ziet en voorlopig is alleen TDCC een act waarvan het jammer is dat die niet te ontlopen zou zijn.

Dat laatste was uiteraard geen keuze, 2 karige acts en 1 hele goede.

Grapjas, ik zie maar 1 karige act. En met een Pinkpop schema zou ik geen probleem hebben als de line-up in deze lijn blijft. Bij TDCC ga ik wel even verderop wat eten. Even een uurtje geen muziek is geen ramp bij een driedaags festival.

Suuns

Ja, en dan The Soft moon er achteraan net als afgelopen jaar, fijne avond .

King Krule en Savages staan nu in de spotify lijst van BKS, die zullen dan wel snel bekend worden gemaakt.

Heel sterk.

+ Danny Brown

Rob, waar ben je?

En de Fuck Buttons nu ook

Danny Brown en Fuck Buttons zijn weer mooie namen! Hopelijk komt de update vandaag nog.

En Black dice

+ Everything Everything

+ Iceage

Mooi, Iceage, hoef ik vanavond geen anderhalf uur te rijden naar Area51

The Black angels! Fuck ja.

The Black Angels op zondag aub !!!

Liever niet want dan is de kans groot dat ik ze niet eens kan zien met al die goede namen.

+ Bloc Party btw

Mooi rijtje om mij in te verdiepen de komende tijd. Al zal ik blij zijn als het uurschema snel bekend zal zijn.

Local Natives er ook nog eens bij!

The Black Angels op de zondag

Zag het al. En Local Natives helaas ook. Die zondag is echt onmogelijk geworden.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:26 uur

geplaatst: vandaag om 00:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.