Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2013, 11:53 uur
De volledige rij namen:
Fuck Buttons, Black Dice, ICEAGE, King Krule, Savages, SUUNS, Danny Brown, Local Natives, Everything Everything, Bloc Party, The Black Angels
Mooie namen, ik heb weer wat huiswerk te doen.
Fuck Buttons, Black Dice, ICEAGE, King Krule, Savages, SUUNS, Danny Brown, Local Natives, Everything Everything, Bloc Party, The Black Angels
Mooie namen, ik heb weer wat huiswerk te doen.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:01 uur
De zondag is 5 keer zo goed als de vrijdag en zaterdag tegelijk. Enorm enthousiast toen ik alle namen hoorde, tot ik hoorde wie op welke dag geprogrammeerd staat.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:07 uur
The Eraser schreef:
De zondag is 5 keer zo goed als de vrijdag en zaterdag tegelijk. Enorm enthousiast toen ik alle namen hoorde, tot ik hoorde wie op welke dag geprogrammeerd staat.
Dit dus. Zondag gaat erg lastig worden, terwijl ik de zaterdag nog wat mager vind.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:17 uur
De vrijdag is pas echt mager, de zaterdag heeft al aardig wat leuke bandjes staan. Met een headliner erbij is de zaterdag voor mij wel klaar.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:22 uur
Op vrijdag is er gelukkig Fuck Buttons, mogen van mij de kleinste tent afsluiten 's avonds
Heerlijk spacend de nacht in
Heerlijk spacend de nacht in
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 maart 2013, 12:22 uur
The Eraser schreef:
Black angels erbij ja geweldig, meteen een kaart besteld voor de zondag

0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:27 uur
Inderdaad, TBA zou ik zeer graag zien, maar als ik moet kiezen geef ik toch voorkeur aan Portishead, Sigur Ros, Modest Mouse of Local Natives denk ik.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:34 uur
Portishead, Modest Mouse, Sigur Ros en Belle & Sebastian wil ik allemaal per se zien. De rest van de zondag vind ik ook goed, maar van deze vier hoop ik echt dat ze niet tegenover elkaar komen te staan.
Ook opvallend dat tot nu toe alle hiphopnamen op de vrijdag staan. Zou dit met opzet zijn gedaan? Ik vind tot nu toe de zaterdag het minst. Maar dat kan natuurlijk zo omslaan als The xx of the National als headliner worden geprogrammeerd.
Ook opvallend dat tot nu toe alle hiphopnamen op de vrijdag staan. Zou dit met opzet zijn gedaan? Ik vind tot nu toe de zaterdag het minst. Maar dat kan natuurlijk zo omslaan als The xx of the National als headliner worden geprogrammeerd.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:35 uur
(willie) schreef:
wat de visie is? Dat is toch wel iets wat ik vind ontbreken in o.a. de interviews; er is eigenlijk geen visie, de vrijdag is een beetje Lowlands, de zaterdag een beetje London calling en de zondag een beetje ATP.
wat de visie is? Dat is toch wel iets wat ik vind ontbreken in o.a. de interviews; er is eigenlijk geen visie, de vrijdag is een beetje Lowlands, de zaterdag een beetje London calling en de zondag een beetje ATP.
Ik vind het wel een beetje zorgwekkend dat ze dit vol blijven houden, waarom alles op een zondag programmeren, terwijl het best een beetje uit te spreiden was.
Gelukkig weet ik rond die tijd ook wat ik wel en niet ga zien op Primavera, LGW mayday en losse optredens, anders zou die zondag wel eens een flinke domper kunnen worden qua keuzes.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 maart 2013, 12:43 uur
The Eraser schreef:
Inderdaad, TBA zou ik zeer graag zien, maar als ik moet kiezen geef ik toch voorkeur aan Portishead, Sigur Ros, Modest Mouse of Local Natives denk ik.
Ik vind The Black Angels momenteel 1 van de beste bands around. Ik heb ze nog niet live gezien , maar gezien de You-Tube filmpjes is dit geweldig.
Is ook niet een band die zo vaak naar Nederland komt als bijvoorbeeld Sigur Ros.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:54 uur
Linius schreef:
De vrijdag is pas echt mager, de zaterdag heeft al aardig wat leuke bandjes staan. Met een headliner erbij is de zaterdag voor mij wel klaar.
Sorry, ik bedoelde de vrijdag. Op zaterdag wil ik Swans, Alt-J en Efterklang sowieso zien.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:54 uur
The Black Angels heb ik in een club in Barcelona gezien. De rock'n'roll droop echt van de muren, ongelooflijk vet concert. Was eigenlijk niet van plan naar BKS te gaan, maar nu begin ik wel te twijfelen. Scheelt ook wel dat ik Sigur Ros en Portishead niet meer hoef te zien, dus daarvoor zou ik al niet gaan. Hoop eigenlijk dat TBA nog een gewoon clubconcert doet.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:57 uur
herman schreef:
The Black Angels heb ik in een club in Barcelona gezien. De rock'n'roll droop echt van de muren, ongelooflijk vet concert.
The Black Angels heb ik in een club in Barcelona gezien. De rock'n'roll droop echt van de muren, ongelooflijk vet concert.
Cygnus vond de 013 show minder, maar dat geluid ging zo fantastisch rond in de kleine zaal dat ik me in een lsd trip waande, heerlijk.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:17 uur
Zolang The Black Angels maar niet tegelijk staan met portishead of Belle and Sebastian
maar ik verkies ze wel boven alle andere groepen op de zondag.
maar ik verkies ze wel boven alle andere groepen op de zondag.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 14:04 uur
Nog nooit van The Black Angels gehoord maar zo te lezen moet ik dat maar snel gaan checken. Met Local Natives ben ik ook erg blij. Hummingbird staat dagelijks op. Alleen jammer dat ze op zondag staan.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:06 uur
Fuck Buttons is een gave toevoeging. Iceage is volgens mij een band die live pas echt tot zijn recht komt. Het nieuwe album van Suuns ga ik vandaag beluisteren.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:15 uur
De enige die ik herken zijn Fuck Buttons en Bloc Party. Beiden geen acts waar ik echt voor warm loop. Die andere zal ik eens beluisteren als ik thuis ben.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 maart 2013, 18:45 uur
Nee Local Natives en Everything Everything is meer voor Chevy
0
geplaatst: 6 maart 2013, 20:05 uur
Net ff door de Spotify-lijst geworsteld, omdat buiten Bloc Party, Fuck Buttons en Local Natives de rest me niet helder op het trommelvlies stond, maar van deze update wordt ik niet bepaald vrolijk. Waarschijnlijk komt er nog één update en tot op heden nog geen echte headliner voor zaterdag (mag toch hopen dat Two Door Cinema Club niet de headliner is voor zaterdag) en ook het electronicgehalte is behoorlijk karig. We wachten nog geduldig af... Opvallend ook dat alle hiphopartiesten op vrijdag zijn geboekt.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 21:27 uur
Ik heb het geluisterd en ben precies 0 artiesten tegengekomen die me interesseren. En dan zouden de eventuele interessante artiesten dan nog op zondag moeten komen ook (want de artiesten die er nu tot nu toe op vrijdag en zaterdag zijn, zijn me echt geen 60 euro waard).
0
geplaatst: 6 maart 2013, 21:57 uur
Bij de nieuwe namen veel artiesten die door Pitchfork worden geroemd. In eerste instantie ben ik het meest onder de indruk van King Krule en The Black Angels. Met Bloc Party en Local Natives was ik al bekend en ik verwacht dat Iceage en Savages wat meer luisterbeurten vergen.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 22:04 uur
Op dit moment koop ik nog geen kaartje, ik wacht nog wat meer namen af. Ik vraag me wel af of Swans op een festivalomgeving tot zijn recht komt. Misschien met 30 graden wel, dan heb je het helse gevoel echt bijna. 

0
geplaatst: 6 maart 2013, 23:33 uur
Ik vond Swans op Primavera 2011 eigenlijk een stuk beter dan in de Melkweg een paar maanden later.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 06:37 uur
@titmeister. Ik denk dat die electronicnamen nog gaan komen. Dat is zelfs beloofd (meer namen zoals Cashmere Cat) en rond deze tijd spelen o.a. Trentemoller, Bonobo, Paul Kalkbrenner en Flying Lotus in Europa. En die headliner op zaterdag zal de volgende update dwnk ik wel komen.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 09:08 uur
Er komen nog zo'n 15 namen bij begreep ik. Maar dit is geen festival met een nachtprogramma toch? Kalkbrenner kun je denk ik wel schrappen dan.
0
geplaatst: 8 maart 2013, 15:03 uur
Snoeperd schreef:
@titmeister. Ik denk dat die electronicnamen nog gaan komen. Dat is zelfs beloofd (meer namen zoals Cashmere Cat) en rond deze tijd spelen o.a. Trentemoller, Bonobo, Paul Kalkbrenner en Flying Lotus in Europa. En die headliner op zaterdag zal de volgende update dwnk ik wel komen.
Dat zouden idd mooie toevoegingen zijn, al denk ik dat Kalkbrenner idd niet echt in deze line-up past. Four Tet of Andy Stott zou ik ook nog wel erbij vinden passen

0
geplaatst: 9 maart 2013, 12:25 uur
herman schreef:
Er komen nog zo'n 15 namen bij begreep ik. Maar dit is geen festival met een nachtprogramma toch? Kalkbrenner kun je denk ik wel schrappen dan.
Vorig jaar op Pinkpop geweest en daar stond hij ook geprogrammeerd. Pinkpop heeft ook zo goed als geen nachtprogramma en Paul Kalkbrenner paste er prima tussen. Erg mooie set toen van hem en het publiek ging helemaal los, terwijl het pas 9 uur was geloof ik. Dus op zich kan hij ook rond de schemering gepland worden.
* denotes required fields.