Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
1
geplaatst: 24 november 2021, 09:37 uur
Morgen (25 nov) wordt de gehele line-up bekend gemaakt. En dan gaan 30 nov de weekendtickets in de verkoop.
1
geplaatst: 24 november 2021, 12:54 uur
Afgaande op de aankondigingen en vernieuwde huisstijl (die website, WTF!) gaat er e.e.a. veranderen. Ik ben wel benieuwd welke kant op. De laatste jaren vond ik de line-up met de editie minder worden. Minder spannend, meer geijkte namen, veel herhaling. Gaan ze breken met die trend of drijft het eens zo toffe BKS verder af van wat ik zoek in een festival.
0
geplaatst: 24 november 2021, 16:03 uur
Edgar18 schreef:
(die website, WTF!)
Dat ziet er niet veelbelovend uit, inderdaad (die website, WTF!)

0
geplaatst: 25 november 2021, 12:18 uur
Program | Best Kept Secret - bestkeptsecret.nl
Hmmmm, het zou sowieso lastig voor me zijn om te gaan omdat ik dan in Polen woon, maar heel veel FOMO krijg ik niet als ik naar deze line-up kijk. De Witte Trui-ificatie van BKS gaat door voor mijn gevoel.
(En wat de fuck moet een teringduur kledingmerk als Tenue de Nîmes nou weer op een festival??)
Hmmmm, het zou sowieso lastig voor me zijn om te gaan omdat ik dan in Polen woon, maar heel veel FOMO krijg ik niet als ik naar deze line-up kijk. De Witte Trui-ificatie van BKS gaat door voor mijn gevoel.
(En wat de fuck moet een teringduur kledingmerk als Tenue de Nîmes nou weer op een festival??)
2
geplaatst: 25 november 2021, 12:28 uur
Nou met namen als Nick Cave, Beach House, Black Midi, John Talabot en dEUS maak je me wel blij hoor. BKS'je overwegen voor volgend jaar, Johnny Marr? Pepino?
0
geplaatst: 25 november 2021, 12:29 uur
Nick Cave alleen is al praktisch het kaartje waard, maar da's ook bijna wel heeeeel letterlijk. Ik had toch ietsjes meer Primavera-input verwacht en gehoopt. Zelfde geldt voor DTRH, al hebben die nog wel een aardig affiche bijeen kunnen schrapen.
2
geplaatst: 25 november 2021, 13:15 uur
Prachtige line-up wat mij betreft. Zitten genoeg persoonlijke favorieten bij.
0
geplaatst: 25 november 2021, 13:19 uur
ArthurDZ schreef:
Nou met namen als Nick Cave, Beach House, Black Midi, John Talabot en dEUS maak je me wel blij hoor. BKS'je overwegen voor volgend jaar, Johnny Marr? Pepino?
Wow, dat is wel echt een zalige line-up!
0
geplaatst: 25 november 2021, 14:09 uur
hoi123 schreef:
De Witte Trui-ificatie van BKS gaat door voor mijn gevoel.
De Witte Trui-ificatie van BKS gaat door voor mijn gevoel.
Of geraakt de SvhJ club steeds verder verstrikt in zijn kunstschool escapades?

Ik denk dat de line-up behoorlijk 'alternatief' is, het is ook maar waar je het mee vergelijkt. Voor mij is overigens Beach House al genoeg om een kaartje te kopen

0
geplaatst: 25 november 2021, 15:42 uur
Edgar18 schreef:
Gaan ze breken met die trend of drijft het eens zo toffe BKS verder af van wat ik zoek in een festival.
Dat laatste dus Gaan ze breken met die trend of drijft het eens zo toffe BKS verder af van wat ik zoek in een festival.

Er staan best een paar fraaie namen, maar het grootste gedeelte kan me matig interesseren. De onderkant van de lijst is nog het interessantst met namen als Cassandra Jenkins, Spellling en Genesis Owusu. Drie dagen is wat veel van het goede, wellicht pak ik een dag mee.
Het is ook jammer dat Down the Rabbit Hole en BKS er beide zijn. Ze vissen te veel in dezelfde vijver. Pak een aantal toffe namen DTRH (Simbi, Squid, Molchat Doma, Gabriels) hierbij en het ziet er al een stuk aantrekkelijker uit. Nu is het beide net niet.
0
geplaatst: 25 november 2021, 16:06 uur
Prachtige Line - Up hoor voor BKS dit jaar. 
Had gelijk kaarten gekocht, mocht ik niet al 2 weken naar Primavera Sound gaan.

Had gelijk kaarten gekocht, mocht ik niet al 2 weken naar Primavera Sound gaan.
0
geplaatst: 25 november 2021, 17:36 uur
Een line-up voor een driedaags-festival is voor mij geslaagd als het aantal namen dat ik wil zien in de dubbele cijfers loopt. Als ik de lijst snel even doorneem, kom ik al op 12. Grote blij hier dus, ik ga mijn presale-voordeel dinsdag as. maar eens benutten...
0
geplaatst: 25 november 2021, 19:37 uur
Er zit voor mij genoeg leuks tussen dus ik overweeg een weekendticket. 

0
geplaatst: 26 november 2021, 10:00 uur
Is zo'n bungalow altijd zo prijzig?
Best Kept Secret 2022 bij Beekse Bergen - bestkeptsecret.beeksebergen.nl
300 euro p.p. voor 4 nachten? Dat zijn hotelprijzen.
Oh ja, en die nieuwe website van BKS is echt kut.
0
geplaatst: 26 november 2021, 10:28 uur
Nee, dat was in het verleden veel goedkoper. Volgens mij betaalde ik altijd rond de €800,- voor zo'n jungalow.
0
geplaatst: 26 november 2021, 11:46 uur
chevy93 schreef:
Weekendtickets zitten er zo te zien al wel bij inbegrepen.
0
geplaatst: 26 november 2021, 12:52 uur
Ah, wacht. Dat maakt het wel een heel ander verhaal natuurlijk. 

0
geplaatst: 27 november 2021, 19:12 uur
Gretz schreef:
Aanstaande donderdag maken ze alle namen bekend!
Aanstaande donderdag maken ze alle namen bekend!
komen er nog meer bij?
0
geplaatst: 29 november 2021, 00:26 uur
Lijkt er wel op als ik op de info uit de mail moet afgaan. Waren ook relatief weinig namen die St. Paul deze week al mocht bekendmaken.
https://i.vgy.me/JSfVfO.png
0
geplaatst: 29 november 2021, 00:47 uur
Zoals ik het lees, hebben ze afgelopen donderdag het volledige programma bekend gemaakt.
1
geplaatst: 29 november 2021, 01:02 uur
Ja, wat Arrie zegt, ik kan er ook niets anders van maken. Ze schrijven letterlijk: "donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma", dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Geen programma om je voor te schamen overigens, als je het mij vraagt.
Geen programma om je voor te schamen overigens, als je het mij vraagt.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 november 2021, 13:26 uur
chevy93 schreef:
Accomodaties zijn een 45 euro duurder geworden. 2 jaar terug betaalde we 380 voor een huisje op safari resort nu 425 per persoon incl ticket
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 november 2021, 13:27 uur
Arrie schreef:
Zoals ik het lees, hebben ze afgelopen donderdag het volledige programma bekend gemaakt.
Klopt alleen zullen er meer verrassingen zijn buiten het programma om
0
geplaatst: 29 november 2021, 13:32 uur
Choconas schreef:
Ja, wat Arrie zegt, ik kan er ook niets anders van maken. Ze schrijven letterlijk: "donderdag 25 november om 12:00 in één klap het volledige programma", dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Nu spreken ze zichzelf toch weer tegen in hun mailtje van vandaag: "Dagtickets voor Best Kept Secret gaan op 1 februari in de verkoop. Tegen die tijd is het programma compleet (er komt nog meer aan...) en maken we ook de dagindeling van de artiesten bekend." Volledig, maar niet compleet? Hm ja, nu is het voor mij ook onnavolgbaar geworden.
0
geplaatst: 29 november 2021, 13:39 uur
Wanneer beginnen de eerste concerten ook weer? Is dat vrijdag rond 14u? Ik zou waarschijnlijk een weekendticket aanschaffen, maar moet vrijdag nog werken overdag.
0
geplaatst: 29 november 2021, 13:47 uur
Ja, vrijdag begint het eerste optreden doorgaans om 14 uur en op zaterdag en zondag om 12 uur.
0
geplaatst: 29 november 2021, 14:00 uur
Dat wordt rushen naar de Beekse Bergen. Mijn brein kan het moeilijk verdragen om een deel te moeten missen. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 november 2021, 14:40 uur
Arno schreef:
Dat wordt rushen naar de Beekse Bergen. Mijn brein kan het moeilijk verdragen om een deel te moeten missen.
Ik zit morgenvroeg om 9.00 klaar
* denotes required fields.