MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Choconas schreef:
(quote)

Nu spreken ze zichzelf toch weer tegen in hun mailtje van vandaag: "Dagtickets voor Best Kept Secret gaan op 1 februari in de verkoop. Tegen die tijd is het programma compleet (er komt nog meer aan...) en maken we ook de dagindeling van de artiesten bekend." Volledig, maar niet compleet? Hm ja, nu is het voor mij ook onnavolgbaar geworden.

Andere jaren zijn er ook meer namen een 35 per dag, dan mis ik er nog een aantal. Ik tel er 42

Zo, weekendticket is binnen.

DjFrankie (moderator)
Hier ook 14 kaarten binnen geharkt plus accommodatie Safaripark

Ik ben erbij!

Aanwezig.

DjFrankie (moderator)
Wordt weer een meeting wat denk jij Gretz

Ik ben er ook bij!

DjFrankie (moderator)
staralfur schreef:
Ik ben er ook bij!

Een huisje Anneke of camping

DjFrankie schreef:
(quote)

Een huisje Anneke of camping

Camping dit keer...

DjFrankie schreef:
Wordt weer een meeting wat denk jij Gretz

Jazeker, heb m'n ticket ook binnen

DjFrankie (moderator)
Gretz schreef:
(quote)

Jazeker, heb m'n ticket ook binnen

Zag je al op aanwezig staan op facebook Geert

"Nieuw op het programma: L’Rain, Talk Show, Unschooling, Merol, Tramhaus, Carista, Cero Ismael, Future Husband, Pip Blom, The Vices, Unschooling, Meskerem Mees, Nagasaki Swim, Nilüfer Yanya en Novastar. Helaas kan Soulwax kan niet meer optreden op ons festival, maar niet getreurd. Als vervanging doen de gebroeders Dewaele een speciale 2MANYDJS LIVE performance!
Met deze toevoegingen is het muziekprogramma voor de terugkeer van BKS deze zomer compleet."

DjFrankie (moderator)
Talk Show, Unschooling, l'Rain staan op mijn lijstje. Onze Gretz zal wel naar mevrouw Straat gaan.

Timetable is er ook, nu gaat plannen.

DjFrankie schreef:
Talk Show, Unschooling, l'Rain staan op mijn lijstje. Onze Gretz zal wel naar mevrouw Straat gaan.

Timetable is er ook, nu gaat plannen.
Heb ook de timetable eens bekeken. Voor mij is vrijdag wel onevenwichtig zwak en zaterdag juist opvallend sterk bezet. Verder ook jammer dat Spellling en Black Midi tegelijk geprogrammeerd staan. Wordt een onmogelijk keuze, of niet dan Johnny Marr.

Ik zie ook nog een TBA staan op zaterdagmiddag. De dag voordien speelt Magdalena Bay in Londen en de dag nadien in Parijs. Mogen we dromen, Gretz?

Arno schreef:
Verder ook jammer dat Spellling en Black Midi tegelijk geprogrammeerd staan. Wordt een onmogelijk keuze, of niet dan Johnny Marr.

Damn, ik mag toch echt hopen dat je naar black midi gaat gap! Gooi die pit maar open met John L hoor, met de voetjes eerst erin of niet dan aerobag en Don Cappuccino a.k.a. Don Fifty?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Damn, ik mag toch echt hopen dat je naar black midi gaat gap! Gooi die pit maar open met John L hoor, met de voetjes eerst erin of niet dan aerobag en Don Cappuccino a.k.a. Don Fifty?

Ik ben wel voorstander van een sekte-achtige pit

Johnny Marr schreef:
Gooi die pit maar open met John L hoor, met de voetjes eerst erin of niet dan aerobag en Don Cappuccino a.k.a. Don Fifty?

Progrock-pit is mensen die allemaal in een rondje lopen terwijl ze op een notitieblok proberen de maatsoorten bij te houden.

DjFrankie (moderator)
Arno schreef:

Voor mij is vrijdag wel onevenwichtig zwak en zaterdag juist opvallend sterk bezet.

Die mening deel ik, zeer sterke zaterdag. DIIV must see op vrijdag.
Spellling niet mijn ding, dus keuze is vrij simpel.

Ben wel benieuwd naar de cashbah, omdat er nu al eerder bands spelen zal die toch groter zijn.

Overnachten jullie daar ook?

Arno schreef:
Voor mij is vrijdag wel onevenwichtig zwak en zaterdag juist opvallend sterk bezet.
Ik vind de hele line-up eigenlijk zwak. Natuurlijk staan er interessante namen, maar die zijn voor mij op één hand te tellen. De zondag is met Nick Cave, Black Midi, Spellling, Cassandra Jenkins, Sampha the Great en Nilüfer Yanya nog de tofste dag.

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik vind de hele line-up eigenlijk zwak. Natuurlijk staan er interessante namen, maar die zijn voor mij op één hand te tellen. De zondag is met Nick Cave, Black Midi, Spellling, Cassandra Jenkins, Sampha the Great en Nilüfer Yanya nog de tofste dag.
Vind het ook een mindere affiche dan andere jaren. Maar ik heb wel een zwak voor indie/postpunkbands als The Strokes, Porridge Radio, Fontaines DC, black midi, Wolf Alice, Beach House, DIIV... En dan ben je er wel aan het juiste adres.

Geen namen waar ik warm voor loop, maar als je ervan houdt is de line-up interessanter ja.

De tent is gecheckt en de zebra-zwembroek ligt klaar, ik heb er zin an! Komt er nog iets van een meeting-moment ofzo? Wellicht kom ik wel effe langs.

DjFrankie (moderator)
crosskip schreef:
De tent is gecheckt en de zebra-zwembroek ligt klaar, ik heb er zin an! Komt er nog iets van een meeting-moment ofzo? Wellicht kom ik wel effe langs.

Gretz? vrijdag heb ik wel plek in mijn schema

DjFrankie schreef:
(quote)

Gretz? vrijdag heb ik wel plek in mijn schema

Even peilen welk moment voor de meeste users het beste schikt. Voel je vrij om nog een andere tijd toe te voegen.

Vrijdag 14:00 infostand:
- Gretz (nog niet zeker of ik er zo vroeg ga kunnen zijn)

Zaterdag 12:00 infostand:
- Gretz

Zondag 12:00 infostand:
- Gretz

Even wat mensen taggen die mogelijk interesse hebben

123poetertjes
DjFrankie
staralfur
Maurice-FR
VladTheImpaler
Clerx
crosskip
Renoir
Arno
Edgar18
ranja
ArthurDZ
Johnny Marr
Boris1
chevy93
Choconas
gerre
RadioMad
Cygnus
arcade monkeys

Ik heb vrijdag tussen 20 en 23 uur een enorm gat in m'n planning

DjFrankie (moderator)
ranja schreef:
Ik heb vrijdag tussen 20 en 23 uur een enorm gat in m'n planning

Gaan we samen Diiven Maar vergeet Talk Show niet

DjFrankie (moderator)
Gretz schreef:

safari resort gaat pas om 14.00 open, dus dat gaat niet

Ik ben niet alleen naar het festival, dus moet nog even kijken of het uitkomt een van de drie dagen. Maar mocht iemand me tijdens het weekend, kan je me altijd aanspreken.

DjFrankie schreef:
(quote)

Maar vergeet Talk Show niet

Hm wat ik daarvan heb aangeklikt maakte weinig nieuwsgierig naar meer... heel weinig

toch nog een keer een nummer aangeklikt, ok, toch maar op de 'misschien' lijst,

Gretz schreef:
(quote)

Even peilen welk moment voor de meeste users het beste schikt. Voel je vrij om nog een andere tijd toe te voegen.

Zaterdag 12:00 infostand:
- Gretz

Zondag 12:00 infostand:
- Gretz

Even wat mensen taggen die mogelijk interesse hebben

123poetertjes
DjFrankie
staralfur
Maurice-FR
VladTheImpaler
Clerx
crosskip
Renoir
Arno
Edgar18
ranja
ArthurDZ
Johnny Marr
Boris1
chevy93
Choconas
gerre
RadioMad
Cygnus
arcade monkeys

Ik ben er vrijdag niet zo vroeg, de andere dagen moet wel lukken denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.