MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Titmeister schreef:
Damien Rice behoorlijke anti-climax. Ga me wel ergens bezatten op zaterdagavond.

Gezellig, ik doe met je mee.

Wow! De line - up is wel heel gaaf. Ik zou graag Portishead, Sigur Ros & Belle & Sebastian zien. En ook Fuck Buttons, Danny Brown, The Black Angels & Alt - J klinken geweldig. Met Damien Rice heb ik dan weer helemaal niets helaas. Een nogal tamme afsluiter voor zo `n zaterdagavond.

En lees ik nou goed dat de Fuck Buttons met een gloednieuw album komen in 2013?!

Teunnis schreef:
(quote)

Gezellig, ik doe met je mee.

+1 , Rice heeft mijns inziens maar 1 goed nummer, de rest is niet interessanter dan alcohol.
Nog één, en we kunnen kaarten

arcade monkeys schreef:
(quote)

+1
Nog één, en we kunnen kaarten

Een potje kaarten is altijd leuk. Gezellig!

Gloeilamp schreef:
Als Swans en Damien Rice maar niet tegenover elkaar staan..

Dat hoop ik ook niet voor Damien Rice, dan hoort niemand hem meer

Oepsje schreef:

Ik snap daarnaast je angst wel gezien de verandering in het festival-landschap, maar laten we nu toch nog lekker van deze mooie namen genieten?

Natuurlijk, maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.

Ik probeer alleen vrijwel altijd iets meer uit een forum te halen dan enkel een "jee, leuke naam" of "bleh, geen leuke naam" discussie, visie, ideeen enz. En ik vind kritisch blijven een must en daar evenwicht in vinden is wel eens lastig.

Maar goed dat is afgehandeld, iemand al gemeld dat op vrijdag en zaterdag er tot 02.00 uur muziek is op het terrein? Mooie tijd als het aan mij gevraagd zou worden. Hopelijk reserveren ze die laatste spots voor Fuck buttons en Swans

Fuck Buttons is hopelijk een zekerheidje als afsluiter op vrijdag. Die tent gaat gesloopt worden!

Damien Rice, dat is een hele mooie toevoeging!

Gloeilamp schreef:
Als Swans en Damien Rice maar niet tegenover elkaar staan..
Want dan zingt die Damien steeds door die rustige stukjes van Swans heen?

chevy93 schreef:
(quote)
Want dan zingt die Damien steeds door die rustige stukjes van Swans heen?

Nee, Damien Rice en Swans zijn namen die ik allebei graag zou zien. Maar ik zie het nog wel gebeuren dat deze acts tegelijkertijd optreden.

Je zou zeggen dat Swans afsluit materiaal is voor één van de kleinere podia. Dus het zit er best in dat ze tegelijkertijd staan.

Dan ben ik echt niet blij.

Ach ja, dan nemen we toch lekker zelf rijst mee?

Of zwanen.

(afbeelding)

Earl Sweatshirt.

Rhythm & Poetry schreef:
Earl Sweatshirt.

Dansen

De data dat Tyler samen met Earl Sweatshirt optreedt zijn volgens een Pitchfork nieuwsbericht alleen in de VS.

Linius schreef:
De data dat Tyler samen met Earl Sweatshirt optreedt zijn volgens een Pitchfork nieuwsbericht alleen in de VS.

Tyler, the Creator Lengthens Spring Tour, Adds Dates with Earl Sweatshirt | HYPETRAK

Dat is dus exact het zelfde als er op Pitchfork staat. Niet op BKS dus...

Shit, ik heb verkeerd gekeken.. Helaas Rob

O. Ik moet de mensen op twitter ook niet geloven.

Gisteren Bettie Serveert gezien. Zou een prima toevoeging van eigen bodem zijn voor de lineup.

Het kwartje is zo langzaam aan het vallen bij mij..

Iemand enig ideehoeveel namen er nog ongeveer bij komen? (en hoelang het nog duurt eer het uitverkoopt?)

Nog een vijftiental namen staat er op de site

Silent_shout schreef:
Het kwartje is zo langzaam aan het vallen bij mij..

Iemand enig ideehoeveel namen er nog ongeveer bij komen? (en hoelang het nog duurt eer het uitverkoopt?)

Ik had wel verwacht dat het hard zou gaan na het bekend maken van Damien Rice. Valt me nog mee (of tegen) dat het nog niet is uitverkocht. Iemand enig idee hoeveel kaarten er überhaupt zijn?

Is een beetje onduidelijk, de capaciteit is erg rekbaar op het terrein.

Ergens tussen de 10.000 en de 25.000 gok ik. Ik denk niet dat ze de volledige capaciteit van het terrein (die op 40.000 ligt volgens mij) de eerste keer gaan gebruiken, dan moeten ze ook meer podia gaan maken.

maar 25.000? Volgens mij trekken bands als Arctic Monkeys, Bloc Party, Tyler The Creator, Portishead, Two Door Cinema Club en Sigur Ros wel meer als 25.000 bezoekers

De organisatoren zeiden dat ze uitgingen van 10.000, maar dat de capaciteit oprekbaar is.

De 10.000 moeten ze nu toch wel gehaald hebben lijkt me.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.